Gewoon Thuis

11-02-2010 10:46 2525 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iedereen onder de vijf
Peas on earth!
Jurk is mooooi!!
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Moet nog even bedenken hoe ik hem ga dragen alleen.

Zit weer eens te wachten op de verwarmingsman. Vorige keer niet gekomen en in december ook al 4x voor Jan L. gewacht.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
over je hoofd?

verwarmingskorteachternaam is naar. Hoop dattie nu wel komt. Ik ben nog thuis want nog niet lekker. Meneer de Peer zit op schoot te Rapleyen
Mier de Pier heeft al echt zo'n eigen koppie, vind het zo'n scheetje! En ook écht een jongetje, lekker binkie.

Over hoofd is goed idee, ga ik zo proberen
Vish, jurk kan nu al met longsleeve eronder of vestje oerver, toch? Of is de stof daar echt te dun en zomers voor? Over hoofd vind ik trouwens wel een briljant plan.

Nu to-do-list afwerken, houdoe!
Loretta is De Mol. Punt.
Zoek jij even een vestje voor erover dan?

Verwarmingsmeneer is weer weg, is iets stuk en hij komt binnenkort weer terug. Joepie.

Op mijn to-do staat vandaag zuigen, dweilen en afwassen. maar heb geen zin.
quote:Vishnu schreef op 01 april 2010 @ 10:27:

Mier de Pier heeft al echt zo'n eigen koppie, vind het zo'n scheetje! En ook écht een jongetje, lekker binkie.

Over hoofd is goed idee, ga ik zo proberen

Heej, dat schreef ik ook al, vind het écht zo'n jongenshoofdje

Hij is lief

Over hoofd is goed idee
Peas on earth!
En vanwege heel erg jongenskopje maggie best paarse broek aan vind ik. Ier vindt het eigenlijk niet kunnen Hij heeft ook nog paars met wit gestreept shirt erbij aan. Soort Deense hippie

Hij slaapt nu, ik ga proberen een boterham te eten.

Vish, ik zou er gebreid zwart vest bij doen. Beetj dun gebreid zeg maar.
Hoest met Erwtenbuik ende Erwtenbaby?
En, mag ie van Xan denk je een paarse broek aan?

Dit maar dan in baggy broek vorm

Met uil op kont

Past leuk bij je mobiel

Ik moet ook schoonmaken eigenlijk maar ben nog niet lekker dus hoeft ook weer niet stiekem
Xan meldde me laatst dat hij de kledingkeuze voor Doperwtje volledig aan mij over laat, gezien mijn Uitstekende Smaak Jaja (of misschien eigenlijk: zijn gebrek aan idee over wat een baby eigenlijk aan moet , hoewel hij gelukkig ook vol afschuw naar het gratis 'kleine wondertje'-rompertje van de Prenatal keek), dus als ik paars wil, wordt het paars

Volgens mij gaat het wel goed met Erwtenbuik en -baby. Hij groeit gestaag . Ik heb het idee, afgaand op wat andere slimmies schrijven over schoppende babies, dat Ploperwtje redelijk relaxed is, dus da's wel fijn
Peas on earth!
Oh, hij is het er niet mee eens, want terwijl ik dit postte, schopte hij even heel hard
Peas on earth!
Leuk, zo'n opstandig kind! Tony was in de buik ook heel rustig, en is dat ook buiten de buik altijd geweest. Vito was in de buik een enorme druktemaker, ik had soms echt 'last' van hem. En hij is buitenbuiks inderdaad ook een stuk beweeglijker dan Tony. Ben benieuwd of Doperwtje dan ook een soort Tony'tje wordt!

Heb in het Putje nog iets buikgerelateerds aan je gevraagd. En wat verteld over Vito.
Loretta is De Mol. Punt.
Hier t zelfde, Chica in buik al hyper - op vervelende af soms en Mier rustig maar als ie schopt dan ook meteen goed hard

Hij eet nu een rijstwafel voor t eerst en hij vindt het toch lekker

Net hele middag met ze buiten geweest, waait hard maar wel veel zon. Was voor mij ook lekker na 1,5 dag binnen. Gaat weer beter, heb zowaar honger

Ik las laatst ook ergens dat beweeglijkheid ín de buik vaak ook wel iets zegt over de drukte búiten te buik

Ik ga even in Putje kijken, ben benieuwd. Ook naar nieuws over Tony!

Stoere Mier met z'n rijstwafel! Lekker dat je de hele middag buiten geweest bent. Hier heeft het wel heel hard gehageld (en vanochtend zelfs gesneeuwd), niet echt buitenweer.

Morgen ga ik een dagje met m'n moeder winkelen. Hoop dat het dan níet hagelt
Peas on earth!
Je kunt best babyspul shoppen als t hagelt hoor

Hoop dat je goed weer hebt

Ik heb gewoon avondgegeten, goed he?

Chica en Mier op bed en Ier naar Martial Art. Heb avond en compu voor mezelf. Thee erbij. Hmmm
* verstopt een zwikkie paaseitjes in het topic *

Fijn paasweekend!
Loretta is De Mol. Punt.

Ik ben er weer! Leuke gordijnstof gekocht, andere babydingetjes (heb nu eigenlijk alles wel) en ben weer thuis met zelfgemaakte toffe theemuts door Erwtenmama en zelfgebreide babysokjes (ook door Erwtenmama)
Peas on earth!
Goh, hij is leuk geworden zeg! Je moeder is zeker ook van de BVmaffia, of niet?

Loretta is De Mol. Punt.

Hij is briljant

Overigens meldde m'n moeder dat het haar zóó leuk lijkt om allemaal jurkjes te maken. Dat gaat nog even tegenvallen
Peas on earth!
Oh, weet ze het nog niet van jongetje?

Die Theemuts

Hier eeen regenmiddag..het goot net echt zo hard. We zijn naar tuincentrum geweest en hebben allemaal zaden en plantjes gekocht. We zijn slim geweest en hebben aangepast versimpeld plan gemaakt. Voortuin is al mooi en die gaan we nog lekker opleuken en achtertuin gaan we heel basaal aanpakken dit jaar en dan volgend jaar pas grote dingen planten (ik wil een olijfboompje) en gras leggen en zo. Nu gaan we dus in voortuin voornamelijk snoeien en ik ga lavendel planten en wat mooie bloeiende planten in potten en achter de enorme hortensia achterin verplanten en daar een fietsenhokje maken, een perk wat er al is omspitten en er dingen zaaien (we hebben wortel, spinazie, ruccola en peultjes) en een tomatenplantje planten en wat potten met bloeiende planten op het terras en een grote houten bak vol kruiden (Sage, Rosemary & thyme, zoals in t liedje en Peterselie).

Chica en ik wilde blij aan de slag maar de hoosbui gooit roet in t eten dus zitten we nu allebei met onze laptop (Zij heeft er een van Dora ) te spelen
Dora-laptop

Leuk van tuinplannen Inad!

En nee, Erwtenmoeder wilde het niet weten. Mijn vader wist het dus ook niet, maar toen hij hier een aantal weken geleden de kinderkamer blauw kwam schilderen, zei hij: 'zeg Erwtje, klopt deze kleur eigenlijk?' . Hij weet het dus wel, maar zegt niets tegen m'n moeder.

Wij waren op kraamvisite bij heel schattig babietje , toen beetje lamlendig (maagzuur, keelpijn, hoofdpijn, moe, kribbig) en nu dus lekker in joggingbroek relaxen
Peas on earth!
om Erwtpa. Leuk.

Relaxen in joggingbroek is fijn

voor lamlendigheid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven