! 44 leed + 0003
donderdag 1 april 2010 om 02:01
1 april, 3000+ op zijn kop !
14 oktober 2009 begon er een grap....
En nu is deze grap inmiddels een begrip op het forum.
Het 3000+ topic!
Waar we schrijven , kletsen, lachen, delen, steunen en eens een traantje wegpinken.
Dit topic is er voor iedereen!!
We denken hier aan een paar dingetjes .
*Toon respect voor elkaar
* Verdriet wordt niet vergeleken, ieder leed is leed .
* S.v.p geen prive / gevoelige post quoten zodat de schrijver het altijd kan verwijderen.
Have fun!! and stay forever!
vrijdag 2 april 2010 om 22:31
quote:floor72 schreef op 02 april 2010 @ 22:24:
Ik vind 'avond' van Boudewijn de Groot zijn meest geweldige nummer ooit. Werper en ik zijn er op getrouwd.
Heb even snel gekeken en dit nummer zit dus ook in mijn collectie. Zit hem nu te luisteren en is inderdaad een mooi nummer.
Ben trouwens al een hele tijd opzoek naar een nummer van Armand. Gaat erover dat hij een waterpijp heeft gekocht
Ik vind 'avond' van Boudewijn de Groot zijn meest geweldige nummer ooit. Werper en ik zijn er op getrouwd.
Heb even snel gekeken en dit nummer zit dus ook in mijn collectie. Zit hem nu te luisteren en is inderdaad een mooi nummer.
Ben trouwens al een hele tijd opzoek naar een nummer van Armand. Gaat erover dat hij een waterpijp heeft gekocht
vrijdag 2 april 2010 om 22:32
quote:Sgaapie schreef op 02 april 2010 @ 22:23:
[...]
Is zussie en heeft niet eens mail of telefoonnummer. Mocht het nodig zijn ga ik wel gillen
Haha... sorry..... ik scan op AvatarO's en die van No en jou lijken op elkaar tegenwoordig.
Maarre.... Djezussss heb jij mijn nummer niet? Je bent de enige op Viva.
[...]
Is zussie en heeft niet eens mail of telefoonnummer. Mocht het nodig zijn ga ik wel gillen
Haha... sorry..... ik scan op AvatarO's en die van No en jou lijken op elkaar tegenwoordig.
Maarre.... Djezussss heb jij mijn nummer niet? Je bent de enige op Viva.