! 44 leed + 0003
donderdag 1 april 2010 om 02:01
1 april, 3000+ op zijn kop !
14 oktober 2009 begon er een grap....
En nu is deze grap inmiddels een begrip op het forum.
Het 3000+ topic!
Waar we schrijven , kletsen, lachen, delen, steunen en eens een traantje wegpinken.
Dit topic is er voor iedereen!!
We denken hier aan een paar dingetjes .
*Toon respect voor elkaar
* Verdriet wordt niet vergeleken, ieder leed is leed .
* S.v.p geen prive / gevoelige post quoten zodat de schrijver het altijd kan verwijderen.
Have fun!! and stay forever!
zaterdag 3 april 2010 om 16:00
De meiden hebben een eigen rekening Minny maar die tellen gewoon mee als zijnde mijn vermogen.
Ook kan ik niet alles voor hun vastzetten want heb zelf ook een vangnet nodig mocht ik door wat voor reden dan ook niet meer kunnen werken.
Ga maar eens met een expert praten erover want zoals met veel dingen: Ik ben hier te dom voor!
Ook kan ik niet alles voor hun vastzetten want heb zelf ook een vangnet nodig mocht ik door wat voor reden dan ook niet meer kunnen werken.
Ga maar eens met een expert praten erover want zoals met veel dingen: Ik ben hier te dom voor!
zaterdag 3 april 2010 om 16:03
Ik mag maandag niet naar Mini, want dat is niet de afspraak. Ik MAG niet naar mijn eigen kind... Dat wist een of andere begeleidster me net te melden. En die stomme kut had nog het gore lef om me een fijn paasweekend te wensen ook.
Ik hoop oprecht dat ze morgen in dr paasei stikt.
Die mogen ze wat mij betreft meteen wegbezuinigen
Ik hoop oprecht dat ze morgen in dr paasei stikt.
Die mogen ze wat mij betreft meteen wegbezuinigen
zaterdag 3 april 2010 om 16:03
quote:Sgaapie schreef op 03 april 2010 @ 15:59:
combinatie frustratie en oud zeer en pijnlijke plekken niet goed in discussie.........
Niet mee eens, kan heel verhelderend werken om de frustratie en pijnlijke plekken van een ander over sommige onderwerpen te horen.
Iedereen gaat vanuit zijn eigen referentiekader een discussie in maar door met elkaar te praten kan je door de standpunten, al dan niet verduidelijkt met de emoties of gedachten erachter, tot hele andere inzichten komen.
Zo, kwam deze zin echt uit mijn toetsenbord?
combinatie frustratie en oud zeer en pijnlijke plekken niet goed in discussie.........
Niet mee eens, kan heel verhelderend werken om de frustratie en pijnlijke plekken van een ander over sommige onderwerpen te horen.
Iedereen gaat vanuit zijn eigen referentiekader een discussie in maar door met elkaar te praten kan je door de standpunten, al dan niet verduidelijkt met de emoties of gedachten erachter, tot hele andere inzichten komen.
Zo, kwam deze zin echt uit mijn toetsenbord?
anoniem_15696 wijzigde dit bericht op 03-04-2010 16:05
Reden: en hij klopte ook niet dus
Reden: en hij klopte ook niet dus
% gewijzigd
zaterdag 3 april 2010 om 16:07
Nou ja zeg Min. Ik ga met je mee hopen dat ze in dat ei stikt. Alleen hoop ik dan ook dat er iemand is voor de heimlichmanouvre...... Maar wat een nonsens zeg!
BAM, een hele goede zin! Iedereen reageert vanuit zijn eigen situatie en past daar zijn mening op aan. Echter het begrip voor een ander is daardoor niet minder. En soms verander je van mening omdat je een andere kant van het verhaal hoort.
BAM, een hele goede zin! Iedereen reageert vanuit zijn eigen situatie en past daar zijn mening op aan. Echter het begrip voor een ander is daardoor niet minder. En soms verander je van mening omdat je een andere kant van het verhaal hoort.
zaterdag 3 april 2010 om 16:08
quote:Gravinnetje schreef op 03 april 2010 @ 16:07:
BAM, een hele goede zin! Iedereen reageert vanuit zijn eigen situatie en past daar zijn mening op aan. Echter het begrip voor een ander is daardoor niet minder. En soms verander je van mening omdat je een andere kant van het verhaal hoort.Kijk jij kan het veel korter en duidelijker zeggen.
BAM, een hele goede zin! Iedereen reageert vanuit zijn eigen situatie en past daar zijn mening op aan. Echter het begrip voor een ander is daardoor niet minder. En soms verander je van mening omdat je een andere kant van het verhaal hoort.Kijk jij kan het veel korter en duidelijker zeggen.
zaterdag 3 april 2010 om 16:09
Met een beetje mazzel is er niemand in de buurt die dr kan heimlichen. Zegt ze ook nog dat ze begrijpt dat het vervelend is. Maar toen ik vroeg of ze kinderen had was het nee. Nou dan begrijp je helemaal niet hoe dit voelt, kutwijf
Ik dacht dat ik echt uit elkaar zou klappen van gif...heb nog net niet gescholden aan de telefoon, maar zat er niet ver van af. Begrijpt dat dit vervelend is...donder op met je kunstmatige empathie...
Ik dacht dat ik echt uit elkaar zou klappen van gif...heb nog net niet gescholden aan de telefoon, maar zat er niet ver van af. Begrijpt dat dit vervelend is...donder op met je kunstmatige empathie...
zaterdag 3 april 2010 om 16:12
Ik krijg net een rake van mijn meiden hier.
Ik zeg dat ze hun kamer nog niet hebben opgeruimd en dat dat wel de afspraak was dus hop achter de pjoeter weg en naar boven!
"Maar mama, jij hebt je kamer ook nog niet opgeruimd dus moet jij ook achter de laptop weg en gaan opruimen."
Euh.....
"Laat maar meisjes, opruimen doen we morgen wel weer, iemand nog chips?"
Ik zeg dat ze hun kamer nog niet hebben opgeruimd en dat dat wel de afspraak was dus hop achter de pjoeter weg en naar boven!
"Maar mama, jij hebt je kamer ook nog niet opgeruimd dus moet jij ook achter de laptop weg en gaan opruimen."
Euh.....
"Laat maar meisjes, opruimen doen we morgen wel weer, iemand nog chips?"
zaterdag 3 april 2010 om 16:15
zaterdag 3 april 2010 om 16:17
Ik snap niet hoeveel last zij denkt te hebben van mij als ik Mini gewoon mee naar buiten neem om te spelen, of desnoods op haar kamer als het weer te slecht is. En dan ook nog zeggen dat ik contact op kan nemen met een bepaald persoon, die helemaal niet meer daar werkt. Dat zei ik dr meerdere malen, maar ze bleef op die naam hameren. Stom wijf.