! 44 leed + 0003

01-04-2010 02:01 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren






1 april, 3000+ op zijn kop !





14 oktober 2009 begon er een grap....

En nu is deze grap inmiddels een begrip op het forum.

Het 3000+ topic!



Waar we schrijven , kletsen, lachen, delen, steunen en eens een traantje wegpinken.



Dit topic is er voor iedereen!!



We denken hier aan een paar dingetjes .



*Toon respect voor elkaar

* Verdriet wordt niet vergeleken, ieder leed is leed .

* S.v.p geen prive / gevoelige post quoten zodat de schrijver het altijd kan verwijderen.



Have fun!! and stay forever!
Alle reacties Link kopieren
daag Pilous
Alle reacties Link kopieren
ik ben er ook weer vandoor, tot later
Alle reacties Link kopieren
combinatie frustratie en oud zeer en pijnlijke plekken niet goed in discussie.........
Heb ik dat?!
Alle reacties Link kopieren
De meiden hebben een eigen rekening Minny maar die tellen gewoon mee als zijnde mijn vermogen.



Ook kan ik niet alles voor hun vastzetten want heb zelf ook een vangnet nodig mocht ik door wat voor reden dan ook niet meer kunnen werken.



Ga maar eens met een expert praten erover want zoals met veel dingen: Ik ben hier te dom voor!
Alle reacties Link kopieren
Even terug gelezen. Nu ben ik. ga ik worden een parasiet van de maatschappij. Gho wat een leuke wending
Heb ik dat?!
Alle reacties Link kopieren
quote:mamalief schreef op 03 april 2010 @ 16:00:

..poef..Bam daar zijn een aantal oplossingen voor mogelijk ga eens een financieel specialist zoeken die kan je volgens mij behoorlijk wat geld opleveren.
Heb ik dat?!
Alle reacties Link kopieren
Ik mag maandag niet naar Mini, want dat is niet de afspraak. Ik MAG niet naar mijn eigen kind... Dat wist een of andere begeleidster me net te melden. En die stomme kut had nog het gore lef om me een fijn paasweekend te wensen ook.



Ik hoop oprecht dat ze morgen in dr paasei stikt.



Die mogen ze wat mij betreft meteen wegbezuinigen
Alle reacties Link kopieren
quote:Sgaapie schreef op 03 april 2010 @ 15:59:

combinatie frustratie en oud zeer en pijnlijke plekken niet goed in discussie.........



Niet mee eens, kan heel verhelderend werken om de frustratie en pijnlijke plekken van een ander over sommige onderwerpen te horen.

Iedereen gaat vanuit zijn eigen referentiekader een discussie in maar door met elkaar te praten kan je door de standpunten, al dan niet verduidelijkt met de emoties of gedachten erachter, tot hele andere inzichten komen.



Zo, kwam deze zin echt uit mijn toetsenbord?
anoniem_15696 wijzigde dit bericht op 03-04-2010 16:05
Reden: en hij klopte ook niet dus
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:Sgaapie schreef op 03 april 2010 @ 16:02:

[...]





Bam daar zijn een aantal oplossingen voor mogelijk ga eens een financieel specialist zoeken die kan je volgens mij behoorlijk wat geld opleveren.Ga ik doen, ga ik doen.
Alle reacties Link kopieren
BAM hintje Freak heeft daar verstand van
Heb ik dat?!
Alle reacties Link kopieren
Bam, doe eens niet zo verstandig!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 03 april 2010 @ 16:05:

Bam, doe eens niet zo verstandig! Ja eng he Roos?
Alle reacties Link kopieren
Dank je Bammetje...
Heb ik dat?!
Alle reacties Link kopieren
Nou ja zeg Min. Ik ga met je mee hopen dat ze in dat ei stikt. Alleen hoop ik dan ook dat er iemand is voor de heimlichmanouvre...... Maar wat een nonsens zeg!



BAM, een hele goede zin! Iedereen reageert vanuit zijn eigen situatie en past daar zijn mening op aan. Echter het begrip voor een ander is daardoor niet minder. En soms verander je van mening omdat je een andere kant van het verhaal hoort.
Alle reacties Link kopieren
quote:mamalief schreef op 03 april 2010 @ 16:05:

[...]





Ja eng he Roos?ja!!!! Eng mens
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
zie, ik vergeet helemaal mijn kleurtje van de schrik!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:Gravinnetje schreef op 03 april 2010 @ 16:07:





BAM, een hele goede zin! Iedereen reageert vanuit zijn eigen situatie en past daar zijn mening op aan. Echter het begrip voor een ander is daardoor niet minder. En soms verander je van mening omdat je een andere kant van het verhaal hoort.Kijk jij kan het veel korter en duidelijker zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Met een beetje mazzel is er niemand in de buurt die dr kan heimlichen. Zegt ze ook nog dat ze begrijpt dat het vervelend is. Maar toen ik vroeg of ze kinderen had was het nee. Nou dan begrijp je helemaal niet hoe dit voelt, kutwijf



Ik dacht dat ik echt uit elkaar zou klappen van gif...heb nog net niet gescholden aan de telefoon, maar zat er niet ver van af. Begrijpt dat dit vervelend is...donder op met je kunstmatige empathie...
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg net een rake van mijn meiden hier.



Ik zeg dat ze hun kamer nog niet hebben opgeruimd en dat dat wel de afspraak was dus hop achter de pjoeter weg en naar boven!



"Maar mama, jij hebt je kamer ook nog niet opgeruimd dus moet jij ook achter de laptop weg en gaan opruimen."



Euh.....



"Laat maar meisjes, opruimen doen we morgen wel weer, iemand nog chips?"



Alle reacties Link kopieren
Processen en procedures, regels en starre handhaving. Soms noodzakelijk maar soms ook uitermate mensonvriendelijk.
Heb ik dat?!
Alle reacties Link kopieren
Klote Min.



Aangeleerde aardigheid omdat ze ervoor betaald worden.



Hoe snappen zij nou hoe "vervelend" het is als zij jouw kind vaker zien dan jijzelf
Alle reacties Link kopieren
Beetje vreemd dat zo'n onmenselijk persoon met kinderen wil werken....
Alle reacties Link kopieren
quote:mamalief schreef op 03 april 2010 @ 16:13:

Klote Min.



Aangeleerde aardigheid omdat ze ervoor betaald worden. Precies, dat bedoel ik.



Hoe snappen zij nou hoe "vervelend" het is als zij jouw kind vaker zien dan jijzelf Inderdaad. Ze heeft geen idee hoe dat is...
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het heel oneerlijk, snap best dat er regels moeten zijn, maar kom op zeg, je kunt ook overdrijven. Het is al k*t genoeg
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Ik snap niet hoeveel last zij denkt te hebben van mij als ik Mini gewoon mee naar buiten neem om te spelen, of desnoods op haar kamer als het weer te slecht is. En dan ook nog zeggen dat ik contact op kan nemen met een bepaald persoon, die helemaal niet meer daar werkt. Dat zei ik dr meerdere malen, maar ze bleef op die naam hameren. Stom wijf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven