Blauwtje gelopen?!?
zondag 4 april 2010 om 18:15
Zelfs al zou hij echt jou sms-je missen dan nog zou hij beslist contact zoeken als hij iets in je ziet.
Iedereen die iets heeft verzameld vroeger, suikerzakjes, postzegels, olifantenbeeldjes of mannen, wéét dat de prikkel alleen maar groter wordt als je iets graag wil hebben.
Het beeldje waar je het meeste moeite voor hebt moeten doen krijgt een ereplaatsje vooraan. De rest verhandel je.
Iedereen die iets heeft verzameld vroeger, suikerzakjes, postzegels, olifantenbeeldjes of mannen, wéét dat de prikkel alleen maar groter wordt als je iets graag wil hebben.
Het beeldje waar je het meeste moeite voor hebt moeten doen krijgt een ereplaatsje vooraan. De rest verhandel je.
zondag 4 april 2010 om 18:17
Dames, een belletje of sms-je maakt of breekt echt geen potentiële relatie!!! Als het goed zit, zit het goed, en zo niet, dan volgende keer beter!
Gewoon doen waar jij je goed bij voelt Maantje, iedereen is anders. Ik vind het juist stoer als je weet wat je wil en daar gewoon voor gaat! En als een man jou leuk vindt, dan hapt hij echt wel! Zo niet: next!!!
Gewoon doen waar jij je goed bij voelt Maantje, iedereen is anders. Ik vind het juist stoer als je weet wat je wil en daar gewoon voor gaat! En als een man jou leuk vindt, dan hapt hij echt wel! Zo niet: next!!!
zondag 4 april 2010 om 18:23
quote:Groll schreef op 04 april 2010 @ 18:15:
Zelfs al zou hij echt jou sms-je missen dan nog zou hij beslist contact zoeken als hij iets in je ziet.
Het beeldje waar je het meeste moeite voor hebt moeten doen krijgt een ereplaatsje vooraan. De rest verhandel je.Hi Groll, ik deel deze theorie op zich wel, maar vind het beter toepasbaar als ik daadwerkelijk al met man-in-kwestie aan 't daten ben. Nu moet het dus nog tot een 1e date komen..
Het beeldje waar je het meeste moeite voor hebt moeten doen krijgt een ereplaatsje vooraan. De rest verhandel je.Hi Groll, ik deel deze theorie op zich wel, maar vind het beter toepasbaar als ik daadwerkelijk al met man-in-kwestie aan 't daten ben. Nu moet het dus nog tot een 1e date komen..
zondag 4 april 2010 om 18:27
quote:goldmember schreef op 04 april 2010 @ 18:17:
Dames, een belletje of sms-je maakt of breekt echt geen potentiële relatie!!! Als het goed zit, zit het goed, en zo niet, dan volgende keer beter!
Thx goldmember. Ik moet indd gewoon doen wat goed voor mij voelt, maar dat neemt natuurlijk niet weg dat ik benieuwd ben hoe jullie ertegen aan kijken/wat jullie ervaringen hierin zijn.
Ik ben namelijk niet echt een date-beest en al helemaal niet op deze manier (dat ik een man 'mee uit vraag'). Vond het altijd wel zo veilig om het initiatief vanuit de man te laten komen
Thx goldmember. Ik moet indd gewoon doen wat goed voor mij voelt, maar dat neemt natuurlijk niet weg dat ik benieuwd ben hoe jullie ertegen aan kijken/wat jullie ervaringen hierin zijn.
Ik ben namelijk niet echt een date-beest en al helemaal niet op deze manier (dat ik een man 'mee uit vraag'). Vond het altijd wel zo veilig om het initiatief vanuit de man te laten komen
zondag 4 april 2010 om 18:34
Ik vind je heel stoer, en volgens mij houden mannen er ook wel van als een vrouw initiatief neemt, mits je hem gaat stalken, maar dat doe je niet!
Ik ben zelf gewoon een beetje een schijterd, ik durf niet te bellen want straks neemt ie niet op... Dus: je bent stoer en al wordt het niks, dan komt er wel een volgende!
Ik ben zelf gewoon een beetje een schijterd, ik durf niet te bellen want straks neemt ie niet op... Dus: je bent stoer en al wordt het niks, dan komt er wel een volgende!
zondag 4 april 2010 om 18:39
Haha, daarom heb ik hem in 1e instantie een smsje gestuurd gisteravond: ik durfde niet te bellen (die ballen die ik had toen ik hem mee uit vroeg, waren waarsch weer ingedaald:))!
Maar een vriendin van me kijkt er zo tegenaan: je belt je vrienden toch ook gewoon als je iets wil afspreken, dus waarom je potentiële date niet?
Maar een vriendin van me kijkt er zo tegenaan: je belt je vrienden toch ook gewoon als je iets wil afspreken, dus waarom je potentiële date niet?
zondag 4 april 2010 om 18:49
Zamirah, hij vraagt toch of ze morgen kan? Hij heeft toch niks verkeerds gedaan? Waarom een spelletje spelen door niets terug te sturen? Dodelijk vermoeiend! Jij zou dus wachten tot híj wat laat horen? Want dan betekent het meer ofzo?
Door terug te sms-en geef je een man toch geen carte blanche en kom je toch niet meteen over als een gewillige vrouw???
Waarom moet het zo moeilijk? Gewoon duidelijk zijn, weet je ook eerder waar je aan toe bent.
Door terug te sms-en geef je een man toch geen carte blanche en kom je toch niet meteen over als een gewillige vrouw???
Waarom moet het zo moeilijk? Gewoon duidelijk zijn, weet je ook eerder waar je aan toe bent.
zondag 4 april 2010 om 18:54
quote:Zamirah schreef op 04 april 2010 @ 18:42:
Ik zou niet bellen en ook niet SMS-en.
Ik ook niet.
Ik vind je nogal wanhopig overkomen. Je gaat hem bellen om morgen zogenaamd af te zeggen om niet te wanhopig over te komen, maar je gaat wel gelijk om een nieuwe date vragen?
Of sms gewoon dat je niet kunt en laat het initiatief aan hem over of ga gewoon morgen op date.
Ik zou niet bellen en ook niet SMS-en.
Ik ook niet.
Ik vind je nogal wanhopig overkomen. Je gaat hem bellen om morgen zogenaamd af te zeggen om niet te wanhopig over te komen, maar je gaat wel gelijk om een nieuwe date vragen?
Of sms gewoon dat je niet kunt en laat het initiatief aan hem over of ga gewoon morgen op date.
zondag 4 april 2010 om 18:56
zondag 4 april 2010 om 18:58
quote:goldmember schreef op 04 april 2010 @ 18:49:
Zij heeft stap 1 gezet: hem mee uitgevraagd.
Zij heeft stap 2 gezet: zijn nummer gevraagd.
Zij heeft stap 3 gezet: hem gesmst om tijd, etc af te spreken (geen reactie)
Zij heeft stap 4 gezet: hem gebeld gezien geen reactie op sms (geen reactie)
Zij wil nu ook stap 5 zetten: hem bellen om een nieuwe afspraak te plannen.
Volgens mij is het al best wel duidelijk...
Zij heeft stap 1 gezet: hem mee uitgevraagd.
Zij heeft stap 2 gezet: zijn nummer gevraagd.
Zij heeft stap 3 gezet: hem gesmst om tijd, etc af te spreken (geen reactie)
Zij heeft stap 4 gezet: hem gebeld gezien geen reactie op sms (geen reactie)
Zij wil nu ook stap 5 zetten: hem bellen om een nieuwe afspraak te plannen.
Volgens mij is het al best wel duidelijk...
zondag 4 april 2010 om 19:00
zondag 4 april 2010 om 19:17
quote:maantje86 schreef op 04 april 2010 @ 18:00:
[...]
Hihi, blijkt ie opeens een account te hebben! 'Hmm dit verhaal komt me vreemd genoeg bekend voor...Hey wacht 's ff, it's about me!'
Nu je het zegt
Ben jij niet die leuke vrouw die altijd langs mijn winkel loopt
Maar geloof me, als man, bijna iedereen heeft zijn mobiel
tegenwoordig binnen handbereik.
Hij is getrouwd, een vriendin en had vanmorgen paasontbijt
bij zijn schoonfamilie.
Ik ben nog nooit een date vergeten en een sms midden in de
nacht lezen die uren eerder verzonden is??
Tip: stel een afleverrapport in op je mobiel voor de toekomst
heel makkelijk.
[...]
Hihi, blijkt ie opeens een account te hebben! 'Hmm dit verhaal komt me vreemd genoeg bekend voor...Hey wacht 's ff, it's about me!'
Nu je het zegt
Ben jij niet die leuke vrouw die altijd langs mijn winkel loopt
Maar geloof me, als man, bijna iedereen heeft zijn mobiel
tegenwoordig binnen handbereik.
Hij is getrouwd, een vriendin en had vanmorgen paasontbijt
bij zijn schoonfamilie.
Ik ben nog nooit een date vergeten en een sms midden in de
nacht lezen die uren eerder verzonden is??
Tip: stel een afleverrapport in op je mobiel voor de toekomst
heel makkelijk.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
zondag 4 april 2010 om 19:18
zondag 4 april 2010 om 19:20
zondag 4 april 2010 om 19:21
I agree with katoeneke!! Ik snap wel dat smsen soms anders over kan komen dan je bedoelt, maar bellen lijkt mij niet zo strak plan. Als hij echt wilde, had ie jou wel gebeld. Lekker laten gaan....;t lijkt alsof hij alleen een spelletje wil spelen.....Als hij een date met je wil, komt ie vanzelf.....
zondag 4 april 2010 om 19:22
Ik had niet de indruk dat de date vergeten is ... meer dat het op losse schroeven stond en is blijven staan omdat het sms-je te laat gelezen is.
Ik vind 'wanhopig' wel heel overdreven. TO vind man leuk, maakt er werk van en door 'miscommunicatie' probeert ze het nog een keer. Hij heeft haar i.i.g. geen blauwtje laten lopen. Als hij niet geinteresseerd was had ie echt geen nieuwe datum genoemd.
Ik vind 'wanhopig' wel heel overdreven. TO vind man leuk, maakt er werk van en door 'miscommunicatie' probeert ze het nog een keer. Hij heeft haar i.i.g. geen blauwtje laten lopen. Als hij niet geinteresseerd was had ie echt geen nieuwe datum genoemd.
zondag 4 april 2010 om 19:22
hollebollegijs - kun jij even vanuit een mannelijk perspectief vertellen wat hier gaande is en wat er in het hoofd van deze (en zoveel andere) man(en) rondgaat. Is het gewoon afleiding, een spelletje of weten ze gewoon echt niet hoe om te gaan met aandacht? Zijn vrouwen te makkelijk, afhankelijk en zoek ze alleen maar naar bevestiging, in plaats van oprechte aandacht en liefde?
Vertel het ons.
En ja, je hebt trouwens gelijk. Deze meneer is of getrouwd of heeft een relatie.
Vertel het ons.
En ja, je hebt trouwens gelijk. Deze meneer is of getrouwd of heeft een relatie.
zondag 4 april 2010 om 19:24
quote:Zamirah schreef op 04 april 2010 @ 19:19:
Als je iemand echt leuk vindt, vergeet je die date inderdaad niet!
Precies
Ik weet nog dat ik de minuten aftelde tot de ontmoeting
die eerste keer.
Zit mijn haar goed? Nog maar een bak koffie, toch nog een keer
de tanden poetsen, kut moet pissen van al die koffie.
Als het maar niet tegen valt........
Zal ze er zijn?
Als je iemand echt leuk vindt, vergeet je die date inderdaad niet!
Precies
Ik weet nog dat ik de minuten aftelde tot de ontmoeting
die eerste keer.
Zit mijn haar goed? Nog maar een bak koffie, toch nog een keer
de tanden poetsen, kut moet pissen van al die koffie.
Als het maar niet tegen valt........
Zal ze er zijn?
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.