Blauwtje gelopen?!?

04-04-2010 14:34 188 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
quote:Very Cherry schreef op 04 april 2010 @ 20:08:

Volgens de meesten hier was er een contract in drievoud opgemaakt Djo. Ondertekend met bloed Ohja, en toen zat hij vanmorgen in ene met zijn gezin aan een paasbrunch en net toen hij de deur uit wou gaan werd hij door zijn vrouw herinnerd aan het feit dat er ook nog paasdiner bij zijn schoonouders was..
quote:Rubine schreef op 04 april 2010 @ 20:14:

[...]

Ja dat was in reactie op mij in een ander topic. Pfff omdat een man misschien niet het eerste initiatief nam heeft dat verder niets met alghele passiviteit te maken.

Ik nam bij mijn vriend eerste initiatief maar het heeft bij hem nooit ontbroken aan enthousiasme, passie en verder initiatief van zijn kant. Die van mij had gewoon even een zetje nodig. Niets mis mee. Gewoon een beetje verlegen maar naderhand niet meer. Ben dus blij dat ik initiatief heb genomen.

En blijkbaar bij Maantje i.i.g. een gevolg. Hij neemt ook gewoon initatief. Wordt een beetje kriegel hier van snelle conclusies en aanames.

Ik wil je even eraan helpen herinneren dat Maantje het zelf niet vertrouwde. Zie topic naam en OP (= openingspost denk ik?).

En als ik dan het verhaal hoor, word ik er ook niet warm van.

Tuurlijk heb je mannen die een zetje nodig hebben (moet je van houden), maar dat zetje had Maantje al gegeven. Hij reageerde wat passief. Dat is wat anders dan verlegen.

Maar goed hij lijkt nu wakker en alsnog actief, dus we hebben binnenkort alsnog die bruiloft!!!
quote:katoeneke schreef op 04 april 2010 @ 20:25:

[...]

Ik wil je even eraan helpen herinneren dat Maantje het zelf niet vertrouwde. Zie topic naam en OP (= openingspost denk ik?).

En als ik dan het verhaal hoor, word ik er ook niet warm van.

Tuurlijk heb je mannen die een zetje nodig hebben (moet je van houden), maar dat zetje had Maantje al gegeven. Hij reageerde wat passief. Dat is wat anders dan verlegen.

Maar goed hij lijkt nu wakker en alsnog actief, dus we hebben binnenkort alsnog die bruiloft!!!

Haha, ja katoeneke, de uitnodigingen zijn al bij de drukker ,

Nee alle gekheid op een stokje, ik vertrouwde het inderdaad in het begin niet, maar dat kwam meer doordat ik echt het idee had dat hij interesse had (vanwege eerdere flirterige opmerkingen) en van m'n stuk was toen ik niks van hem hoorde.

Geloof me, ik ben niet het type dat in elke flirty opmerking een potentiële relatie ziet, maar met deze gozer is er een klik, altijd leuke gesprekken, dezelfde interesses etc.
quote:katoeneke schreef op 04 april 2010 @ 20:09:

.

Wat een spannend spel he mensjes :-)

Jongens ik hou het niet meer

Maantje kunnen wij het nummer niet krijgen?

Bel ik wel ff

Vraag ik gewoon: er is een discussie op VIVA forum

en we komen er niet uit, mogen we wat korte vragen stellen
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
quote:katoeneke schreef op 04 april 2010 @ 20:25:

[...]..., dus we hebben binnenkort alsnog die bruiloft!!!Tof. (Vergeet het kaasbuffet voor Djo niet). (En ik ben dol op sjoelen).
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Very Cherry schreef op 04 april 2010 @ 20:37:

[...]

Tof. (Vergeet het kaasbuffet voor Djo niet). (En ik ben dol op sjoelen).

Doen we dat na het eten.

quote:Very Cherry schreef op 04 april 2010 @ 20:10:

[...]

Nou Hollebolle, trek die schone onderbroek maar alvast aan, want VC is haar slabbetje al om aan het doen

Hahahahaha ach kan er ook nog wel bij etentje moeten betalen.

Wat een k**t week, vrouw verliefd op een collega en weet niet wat ze wil, woon ff bij mijn ouders zit voornamelijk achter de

Buiten regent het en er is geen bal op de TV

Maar wist niet dat je op dit forum zo kon lachen
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
quote:hollebollegijs schreef op 04 april 2010 @ 20:35:

[...]

Jongens ik hou het niet meer

Maantje kunnen wij het nummer niet krijgen?

Bel ik wel ff

Vraag ik gewoon: er is een discussie op VIVA forum

en we komen er niet uit, mogen we wat korte vragen stellen Misschien is dat nog niet eens zo'n slecht idee , kan je je voordoen als hypotheekverstrekker/energieaanbieder en vragen: ben u getrouwd/samenwonend of in een relatie met plannen om een huis te kopen? haha
quote:paloma schreef op 04 april 2010 @ 19:32:

[...]

Zoals jij al eerder zei ergens op het forum - houd ik ook niet van die passieve types. Hij hoeft niet als één of andere Coca Cola reclame held het raam uit te zwieren, maar een beetje enthousiasme, initiatief en passie staat toch wel hoog op het lijstje.

Het is ook niet dat hij niet mag merken, dat je hem wel leuk vindt.

Maar het initiatief laat ik toch echt bij een vent liggen.

En dan interesseert het me niet of hij verlegen, ziek, dislectisch of gewoon dom is.
quote:Very Cherry schreef op 04 april 2010 @ 20:37:

Tof. (Vergeet het kaasbuffet voor Djo niet). (En ik ben dol op sjoelen).En vergeet de appelsap voor cher niet!
Hhaha ons wel op de hoogte houden Maantje !!
Update: net een uur met hem aan de telefoon gezeten (hij belde!) en het was echt supergezellig :-). Afgesproken om morgenmiddag koffie te drinken in de stad.
O ja, verder eigenlijk niet meer erover gehad waarom het vandaag nou niet doorging...Hij zei wel dat zijn ontbijt uitliep in een lunch en dat hij dus is blijven plakken bij zijn familie. Maar ik ben er zelf niet over begonnen, denk dat ik maar vanuit moet gaan dat het sowieso geen vaste 'date' was vandaag (want we zouden er nog over bellen).
Krijg nou wat, ik let ff niet op en je hebt zomaar toch een date na leuk contact!

Oke, alle vooroordelen overboord en gewoon een leuke middag hebben morgen!
Haha, zal ik doen, gewoon lekker genieten. Tel.gesprek was al een leuk voorproefje, we hebben genoeg te bespreken :-).
quote:maantje86 schreef op 04 april 2010 @ 22:14:

O ja, verder eigenlijk niet meer erover gehad waarom het vandaag nou niet doorging...Hij zei wel dat zijn ontbijt uitliep in een lunch en dat hij dus is blijven plakken bij zijn familie. Maar ik ben er zelf niet over begonnen, denk dat ik maar vanuit moet gaan dat het sowieso geen vaste 'date' was vandaag (want we zouden er nog over bellen).

Goed dat je er niks over zei, dat komt claimerig en wanhopig over.

Het kan ook een test zijn geweest, als je erover zou zeuren dan had hij zoiets van; o, kijk zo eentje is het!

Veel plezier!
quote:maantje86 schreef op 04 april 2010 @ 22:26:

Haha, zal ik doen, gewoon lekker genieten. Tel.gesprek was al een leuk voorproefje, we hebben genoeg te bespreken :-).

Klinkt goed!! Voelt veel beter toch als hij (ook) initiatief neemt.

Veel plezier morgen op je DATE :-)
...and the story continues....
Wat een leuke wending is dit! Superveel plezier morgen!

Je houdt ons wel op de hoogte he?
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
quote:maantje86 schreef op 04 april 2010 @ 22:14:

O ja, verder eigenlijk niet meer erover gehad waarom het vandaag nou niet doorging...Hij zei wel dat zijn ontbijt uitliep in een lunch en dat hij dus is blijven plakken bij zijn familie. Maar ik ben er zelf niet over begonnen, denk dat ik maar vanuit moet gaan dat het sowieso geen vaste 'date' was vandaag (want we zouden er nog over bellen).Toch leuk dat hij heeft gebeld. En dat nog wel terwijl jij geen reactie had gegeven op zijn SMS met de vraag of jullie vandaag iets konden gaan doen. Dat zijn ontbijt is uitgelopen tot een lunch is inderdaad misschien iets waar je maar niet meer over door moet vragen. Hij kan tenslotte doen en laten wat hij wil. Maar afbellen blijft wel netjes. Afijn, vanmiddag een date en dat is spannend. Veel plezier en wij verwachten allemaal na afloop een minutieuze verslaglegging van begin tot eind .
Hai allemaal,

Net terug van de date en het was echt heel gezellig! Bleven maar doorpraten, op een gegeven moment toch echt afgekapt omdat hij moest werken. Hij stelde zelf een vervolg voor, dus 2 be continued...:-)
Sounds good!!
Leuk om te lezen! Geniet & relax, en hou ons op de hoogte ;)
Hebben jullie gezoend?
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Hey, wat goed!

Hmm.. dat zal me leren dus..niet te snel denken dat een kerel fout is..;)
Hij stelde zelf een vervolg voor, dus 2 be continued...:-)

Helemaal goed Maantje. Klinkt echt leuk. Geniet er van :-)

En je weet het he, die bruiloft

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven