Rammelende eierstokken DEEL 2

08-04-2010 09:46 2508 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie wil er meepraten over haar kinderwens?

Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!

Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten

xx

NaamLeeftijdSTART..!!N.O.D.ZwangerWanneer uitgerekendNukje33April/Mei 201029 maart 2011janine2000131April 2010 31 januari 2011Boefje29December 2009 18/09/10Frutje30Augustus 201031 augustusPipo31Oktober 2010Verkademeisje30Januari 2010 19/11/2010Assie7831Begin 2011Orchis29begin 2011Orchid34Begin 2010 12-12-10Lavender 32?Spingstof29December 2010Moimoi29April 201026 juniMoos8623juni/juli 2010?Minie86 (gaat voor de tweede)23augustus 2010Meis, 9 sep 2009Hofje7732??[/quote]
aargh
Gevonden!

Tabel lijkt me leuk, maar geen idee hoe je dat moet maken....
Heeeeeee.......zijn we vernieuwd!!!

Present!
Zo, dat voelt goed. Nieuwe ronde nieuwe kansen. Ik ben helemaal voor een tabel. Janine, ik zie rechtsboven een optie 'tabel invoegen' Met jouw vormgevingskwaliteiten moet er vast iets moois uitkomen

Heb het trouwens geroggeld: andere topic wordt dichtgegooid.

Dat er hier maar veel babies geboren mogen worden!!

En Assie: bij deze verbied ik je het woord 'beeb' te gebruiken. Ga wel mijn best doen om eerder zwanger te zijn haha. Gottegot, mijn halve vriendenkring kijkt na het trouwen mee over mijn schouders. Irritant. Maarja dat krijg je als je er nooit een geheim van gemaakt hebt moeder te willen worden...
Leuk, een vernieuwd topic! Kom maar op met die tabel Janine, lijkt me wel zo handig om in 1 oogopslag te kunnen zien hoe "ver" iedereen is .
OMG Orchis.......heb net even bijgelezen in ons 'oude' topic. Ga eens even snel een test halen.....er is ook nog zoiets als TE geduldig hahahaha

Die andere tests komen echt wel op hoor....ook als ie meteen positief is wil je er voor de zekerheid nog een paar doen

@ verkademeisje: Succes met je echo....wanneer heb je hem precies? En hoe ver ben je ook al weer....negen weken??

@ janine: Zeg maar gewoon seksen ofzo hoor.....klussen doe je in huis hahaha

Wij zijn een tijdje geleden op die verschrikkelijke negen maanden beurs geweest en toen hebben we een kaartje ingevuld om een kinderwagen te winnen..... helaas hebben die niet gewonnen maar wel een supergave buggy. Gisteren ontvangen en ik heb heel trots met een pop er in rondjes door de huiskamer gelopen hahahaha

Deze is het!!!
&*#@... tabellen.. ik weet niet hoe je ze maakt.. snap er geen snars van...
Janine, je kunt in een ander topic met een tabel die je mooi/leuk/weet ik veel vindt, de openingspost quoten. Dan zijn er allemaal fliebeltjes enzo en als je die knipt en plakt heb je een tabel! Dan alleen nog even de info veranderen.
@janine

Ik zal je zo een voorzetje geven, heb het al wel eens gedaan.

Ben er hoor, gevonden!

@boefje

Wat leuk, mooi ding!

@orchis

En?!!!!
NaamLeeftijdStartdatumNOD/ uitgerekende datumZwanger?BijzonderhedenFrutje29augustus 2010nvttrouwen 14 augustusJanine31 (toch?)april 201021 april oideerste ronde!
ow hij staat er half.. ff invullen nu...
bijna 31 idd
Boefje wat leuk! Helemaal niet erg om zoiets te winnen!!!!

En ik zie je al rondlopen door de woonkamer, haha

En Orchis.....wat een geduld....weet je al meer???? Of ga je de post van vandaag afwachten?

Hier verder weinig spannend nieuws.
O het is je al gelukt! Hoe kan het ook anders met jouw computerskills!
Ziet er al mooi uit, die tabel. Bij andere topics zie je vaak dat wijzingen in de tabel vetgedrukt in de berichtjes moeten worden genoemd.....kan je het snel terugvinden.

Is dat een idee?

Alvast een test: mijn leeftijd mag je aanpassen in 31
Oh Frutje, ik zie in de tabel dat wij tegelijkertijd gaan beginnen. Man en ik willen in augustus 2010 ook de voorbehoedsmiddelen de deur uit doen, maar bij ons is het voor de tweede.
@Boefje, Frutje en Assie: jullie bedoelen mij waarschijnlijk, Orchid met een d dus ! Orchis met een s heeft een toepasselijker profielfoto, is wel slim eigenlijk . Maar goed, ik ben dus nog steeds niet ongi dus ik wacht braaf de post van vandaag af. Eigenlijk moet ik nu hard aan het werk, maar ik kan me er niet toe zetten want ik zit behoorlijk in spanning! Janine, mijn leeftijd is 34 en zet bij mij in de derde kolom maar "begin 2010" (hoewel we daarvoor ook al een paar maanden bewust onbeschermd seks hadden, maar nog niet echt intensief).
Super tabel janine!!!!

Aanvulling:

Ik ben 29...

Begonnen december 2009

Uitgerekend 18-09-2010 (mooie datum he......zucht)
tis nog niet helemaal goed afgerond.. maar als iedereen die ontbrekende vakjes kan invullen.. dan maak ik hem af..
Wow Janine! I'm impressed, dat heb je mooi gedaan.

Ik krijg alleen heel erg de kriebels van 'voor het echie' gaan. Heb ik medestanders ?

@Orchid ongelofelijk dat je dit vol kunt houden die onzekerheid.

@Boefje: gefeliciteerd met je buggy!
@Janine: voor de tabel: Ben al 31 helasement en ga oktober beginnen. OKTOBER !!!!!!!!!!!!!!!
@orchid met een -d!

Djeees girl, jij weet de spanning wel op te voeren!

@pipo

Hmmm misschien:

Wanneer onbeschermde copulatie voor foetus?

Wanneer prijsneuken?

Wanneer aan de slag?

Wanneer beginnen?

Wanneer voor een baby?
Interessant leesvoer (ook voor onze mannen!):

Tik Tak Te Laat
quote:Frutje schreef op 08 april 2010 @ 11:06:

@orchid met een -d!

Djeees girl, jij weet de spanning wel op te voeren!

@pipo

Hmmm misschien:

Wanneer onbeschermde copulatie voor foetus?

Wanneer prijsneuken?

Wanneer aan de slag?

Wanneer beginnen?

Wanneer voor een baby?What about 'START' ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven