En hier leuteren we weer lekker offtopic door ....
woensdag 3 oktober 2007 om 17:58
Hey Mormelina, ik had al geschreven bij overig dat ik jou en Shi mistte op het forum (topic wie je mistte op het forum).
Gaat wel alles goed met jullie? Dikke kus xxx.
Als je voordat je op verstuur bericht op bekijk bericht druk (knop links ervan) dan kan je nog een emoticon toevoegen.
Als je voordat je op verstuur bericht op bekijk bericht druk (knop links ervan) dan kan je nog een emoticon toevoegen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
woensdag 3 oktober 2007 om 18:04
quote:mylenevalerie schreef op 03 oktober 2007 @ 17:58:
Hey Mormelina, ik had al geschreven bij overig dat ik jou en Shi mistte op het forum.
He lieffie,alles ok hier hoor.En met jou en kleine poezemeid ook geloof ik
.Lief schatje is het hoor.Ja ik zag dat je me gemist had,moest zo hard lachen dat je schreef "een gemis voor het forum"" Iets teveel eer voor mij mop.Zag dat shine nog wel een leuk lopend topic had geopend op overig. .
Nou lieverd,ik ga weer ff door.Gaat trouwens weer retetraag nu ik ben ingelogd Je ziet,de nieuwe icoontjes kunnen me wel bekoren
Hey Mormelina, ik had al geschreven bij overig dat ik jou en Shi mistte op het forum.
He lieffie,alles ok hier hoor.En met jou en kleine poezemeid ook geloof ik
.Lief schatje is het hoor.Ja ik zag dat je me gemist had,moest zo hard lachen dat je schreef "een gemis voor het forum"" Iets teveel eer voor mij mop.Zag dat shine nog wel een leuk lopend topic had geopend op overig. .
Nou lieverd,ik ga weer ff door.Gaat trouwens weer retetraag nu ik ben ingelogd Je ziet,de nieuwe icoontjes kunnen me wel bekoren
woensdag 3 oktober 2007 om 18:41
Het is een poezeheer, Mormelina.
Fijn dat je er ook weer bent, jammer dat het niet lekker loopt tussen het forum en jou. Bij voorkeuren kun je het aantal berichten per pagina mogelijk naar beneden bijstellen, onder aan de pagina met topics kun je het aantal dagen waarover topics worden weergegeven zo klein mogelijk maken. Misschien scheelt dat iets in de snelheid.
Fijn dat je er ook weer bent, jammer dat het niet lekker loopt tussen het forum en jou. Bij voorkeuren kun je het aantal berichten per pagina mogelijk naar beneden bijstellen, onder aan de pagina met topics kun je het aantal dagen waarover topics worden weergegeven zo klein mogelijk maken. Misschien scheelt dat iets in de snelheid.
woensdag 3 oktober 2007 om 19:00
och mv de poezen leren het snel genoeg hoor een emmertje water kregen ze bij mij ook altijd. de hufter van mijn buren, nam altijd ferm mijn oude tante onder handen. klets water als ik m in de tuin zag ... werkt heel snel.
zo lang ze niet met bakstenen gooit maar met water zo ik me er niet zo druk over maken
zo lang ze niet met bakstenen gooit maar met water zo ik me er niet zo druk over maken
woensdag 3 oktober 2007 om 19:01
woensdag 3 oktober 2007 om 19:03
Ja vond het een beetje overdreven de eerste dag dat hij buiten was. Hij was nog niet op haar terras geweest want hij loopt Kayleigh achterna. Nou ja ik zie het wel. Hij is net droog maar mag nu niet meer naar buiten. Was wel lekker rustig, hij is al die tijd bezig geweest zich droog te likken.
donderdag 4 oktober 2007 om 19:01
Wat is het rustig hier. Net bij ranzijn geweest voor kattenspullen. 48 euro. En daar had ik 6 zakken grit voor, 2 kl. harde brokken maar van het huismerk, kattengras en een zakje snoep voor ze. Misschien lijkt het veel maar ik vind dat ik weinig heb. Ik moest bijna 10 min wachten voor een klein gratis blikje.
Zoeen, maar dan 1 he!. Daar zit per kat 1 grote hap in.
Zoeen, maar dan 1 he!. Daar zit per kat 1 grote hap in.
donderdag 4 oktober 2007 om 19:06
quote:mylenevalerie schreef op 03 oktober 2007 @ 17:22:
Ik geloof dat ik buuf iets minder aardig ga vinden. En ga het zeker in de gaten houden. Bo mocht heel even naar buiten omdat het nu droog is. Hij heeft diarree en vanochtend niet zo lekker dus ik dacht nou effen. Er zit een broodje van mij in de oven dus ik ga kijken, zit hij helemaal kletsnat voor de deur. Van de week was de buurvrouw heel raar naar buiten geschoten om Kayleigh weg te jagen. Ze had mij niet gezien dus ik vroeg wat er was. Ze schrok. Ik woon hier 2,5 jaar bijna 3 en ze komen nooit bij haar terras. Volgens haar had hij van de week tegen een pot aangeplast. Kan haast niet want ze komen juist naar binnen om hun behoefte te doen. Nee was volgens haar ook voor het eerst sinds ik hier woon. Ja en ze was bang dat Bo het ook ging doen. Ze vroeg wat ze moest doen. Ik zeg thuis helpt het om nee te zeggen of soms de plantenspuit. Maar dan bedoel ik niet dat ze een emmer water over Bo moet heengooien. Ik ga het van de week wel stiekum volgen wat ze over ze heen gooit maar anders maar even praten. We hebben een open terras met spijlen waar zelfs die dikke doorkan. Ik heb toen al duur spul gekocht voor tussen onze terrassen maar aan de voorkant is van haar dus daar kunnen ze zo inlopen. Ik denk als ze doorgaat dat ik haar zeg dat Bo negatieve aandacht ook leuk vind. Als ik geen tijd voor hem heb gaat hij ook van alles doen om aandacht te trekken. Bah wat een gezeik. Ik kan er ook niets aan veranderen dat ze niet van katten houdt. Maar ze zitten normaal altijd gewoon op mijn terras.Wat een bitch!
Ik geloof dat ik buuf iets minder aardig ga vinden. En ga het zeker in de gaten houden. Bo mocht heel even naar buiten omdat het nu droog is. Hij heeft diarree en vanochtend niet zo lekker dus ik dacht nou effen. Er zit een broodje van mij in de oven dus ik ga kijken, zit hij helemaal kletsnat voor de deur. Van de week was de buurvrouw heel raar naar buiten geschoten om Kayleigh weg te jagen. Ze had mij niet gezien dus ik vroeg wat er was. Ze schrok. Ik woon hier 2,5 jaar bijna 3 en ze komen nooit bij haar terras. Volgens haar had hij van de week tegen een pot aangeplast. Kan haast niet want ze komen juist naar binnen om hun behoefte te doen. Nee was volgens haar ook voor het eerst sinds ik hier woon. Ja en ze was bang dat Bo het ook ging doen. Ze vroeg wat ze moest doen. Ik zeg thuis helpt het om nee te zeggen of soms de plantenspuit. Maar dan bedoel ik niet dat ze een emmer water over Bo moet heengooien. Ik ga het van de week wel stiekum volgen wat ze over ze heen gooit maar anders maar even praten. We hebben een open terras met spijlen waar zelfs die dikke doorkan. Ik heb toen al duur spul gekocht voor tussen onze terrassen maar aan de voorkant is van haar dus daar kunnen ze zo inlopen. Ik denk als ze doorgaat dat ik haar zeg dat Bo negatieve aandacht ook leuk vind. Als ik geen tijd voor hem heb gaat hij ook van alles doen om aandacht te trekken. Bah wat een gezeik. Ik kan er ook niets aan veranderen dat ze niet van katten houdt. Maar ze zitten normaal altijd gewoon op mijn terras.Wat een bitch!
donderdag 4 oktober 2007 om 19:15
Nou MV ,
het is niet te hopen dat de katten zich in die ene hap verslikken dan.
Ik heb vandaag een enorme offday.
wil eigenlijk ook dierendag vieren : voel me nl. BERE moe
wil als kado een grot om een winterslaap in te doen [ want ook dat wat weer Pet vannacht.]
heb is even een vraagje : weet iemand van jullie hoe 't zit met
een 0-urencontract en ziekengeld ???????
houdt dat in dat je helemaal niks krijgt uitbetaald of wordt er een bepaalde periode betaald [ bijv. paar weken ] ????
wil als kado een grot om een winterslaap in te doen [ want ook dat wat weer Pet vannacht.]
houdt dat in dat je helemaal niks krijgt uitbetaald of wordt er een bepaalde periode betaald [ bijv. paar weken ] ????
donderdag 4 oktober 2007 om 19:16
Ik zag net dat ik een mega probleem heb. Tenminste zo voelt het. Maanden geleden vroeg mijn buuf of ze een paar kleine spullen in mijn box mocht zetten omdat zij geen ruimte meer had in haar box. Nou oke. Niet nagedacht bij de concequenties. Ze heeft voor de zekerheid mijn sleutel van mijn huis dus kon ook in mijn box. Nou het viel in eerste instantie wel mee. Maar in de loop van de maanden had ik eigenlijk zelf spullen die er moeten staan. Ik heb nu een kamer boven met nog iets van 6 verhuisdozen die erheen moeten en nog veel meer spullen die hier boven staan. Toen niet aan gedacht. Toen ging ik samen met M. in de verkoop van spullen en toen kwam ik erachter dat een brommer end. niet erbij konden. Dus ik zou zeggen tegen haar dat ik het zou gaan onderverhuren aan M. Maar ik ben zo'n schijtert omdat ik het ook wel zielig vind. Toen hebben M. en ik onze samenwerking op een laag pitje gezet en dacht ik oef gelukkig, hoef ik het nog niet te zeggen. Toen ging ik al die spullen van mijn vriendin verkopen en weer het probleem. Met moeite redde ik het maar vond het toch steeds moeilijker te zeggen. Had ik het maar een van die 2 keren gezegd. Nu moest ik 6 zakken a 15 l. daar plaatsen, was er geen ruimte, had ze terraspotten erbij gezet. Die blijven natuurlijk de hele winter staan. Ik vind het niet leuk dat ze het zonder te zeggen erbij heeft geplaatst. Maar het mooie is, mijn huis en terras staan vol met spullen die er niet meer in passen. Maar ik kreeg wel op de jaarvergadering commentaar dat die spullen van het terras af moeten. Ik durf het niet te zeggen. Ja misschien als ze weer een emmer water over bo gooit. Maar waar ik bang voor ben is dat we ruzie krijgen wat ik ook niet wil.
Ik zit dus de afgelopen 10 min te bedenken wat ik moet zeggen. Ik zou kunnen zeggen dat ik een deel ga verhuren aan M. of die vriendin M. Dat ik ruimte nodig heb. Ja ik snap dat ik zou moeten zeggen dat ik die ruimte zelf nodig heb, wat de waarheid is. En dat ik een jaar geleden niet heb ingezien dat ik op termijn het zelf nodig heb. Stom ook dat ik dat toen niet met haar had besproken maar ik heb daar echt niet bij nagedacht. Ik zit nu met een kamer vol spullen en waar ik zelf bijna niet in kan wegens spullen. Kan je zeggen dat je het zelf nodig hebt of is een leugentje voor bestwil beter? Ze heeft de sleutel dus kan erna kijken wat er geplaatst is. Maar mocht ik kiezen voor de aktie van ruimte aan een ander verhuren dan kan ik die spullen van boven kwijt. Die spullen kent ze niet dus als ik dat op een nacht in de box zet dan weet ze niet dat het mijn spullen zijn.
Wat zouden jullie doen? Ja ik had het toen moeten doen maar dat kan ik niet meer terug draaien.
Ik zit dus de afgelopen 10 min te bedenken wat ik moet zeggen. Ik zou kunnen zeggen dat ik een deel ga verhuren aan M. of die vriendin M. Dat ik ruimte nodig heb. Ja ik snap dat ik zou moeten zeggen dat ik die ruimte zelf nodig heb, wat de waarheid is. En dat ik een jaar geleden niet heb ingezien dat ik op termijn het zelf nodig heb. Stom ook dat ik dat toen niet met haar had besproken maar ik heb daar echt niet bij nagedacht. Ik zit nu met een kamer vol spullen en waar ik zelf bijna niet in kan wegens spullen. Kan je zeggen dat je het zelf nodig hebt of is een leugentje voor bestwil beter? Ze heeft de sleutel dus kan erna kijken wat er geplaatst is. Maar mocht ik kiezen voor de aktie van ruimte aan een ander verhuren dan kan ik die spullen van boven kwijt. Die spullen kent ze niet dus als ik dat op een nacht in de box zet dan weet ze niet dat het mijn spullen zijn.
Wat zouden jullie doen? Ja ik had het toen moeten doen maar dat kan ik niet meer terug draaien.
donderdag 4 oktober 2007 om 19:20
quote:redlock schreef op 04 oktober 2007 @ 19:15:
Nou MV ,
0 uren contract is 0 uren uit betaald als je ziek bent ....
sorry ...
Nou MV ,
0 uren contract is 0 uren uit betaald als je ziek bent ....
sorry ...
donderdag 4 oktober 2007 om 19:22
quote:mamzelle schreef op 04 oktober 2007 @ 19:03:
Klinkt meer als noodzakelijke aankopen dan als cadeautjes voor de spinners.
Nou zak snoep van 400 gr. Kattengras is voor bo speelgoed helaas. En gratis van die koortjes om je kadootjes in te pakken, even met een schaar de uiteinde krullen en daar kunnen ze hier allemaal weken van genieten. Maar ze kauwen het zo veel dat op een gegeven moment geen rek meer inzit in die touwtjes.
Red dat ik een 0 uren contract had kreeg ik geen ziektegeld. Dat ik een eigen bedrijf had koos ik ook voor 1 iemand ervoor omdat ik als eenmanszaak het niet zou kunnen betalen als iemand ziek werd.
Klinkt meer als noodzakelijke aankopen dan als cadeautjes voor de spinners.
Nou zak snoep van 400 gr. Kattengras is voor bo speelgoed helaas. En gratis van die koortjes om je kadootjes in te pakken, even met een schaar de uiteinde krullen en daar kunnen ze hier allemaal weken van genieten. Maar ze kauwen het zo veel dat op een gegeven moment geen rek meer inzit in die touwtjes.
Red dat ik een 0 uren contract had kreeg ik geen ziektegeld. Dat ik een eigen bedrijf had koos ik ook voor 1 iemand ervoor omdat ik als eenmanszaak het niet zou kunnen betalen als iemand ziek werd.
donderdag 4 oktober 2007 om 19:26
MV, ik zou gewoon met de buuv in kwestie er over gaan praten,
draai de situatie eens om
jij hebt een deel van haar garage in bruikleen ... nu een jaar later zit buuv met kromme tenen omdat ze zelf haar spullen niet kwijt kan.
en durft dat niet tegen jou te zeggen
dat zou je toch ook vervelend vinden?
dus ga gewoon naar de buuv en geef aan dat het vorig jaar geen probleem was maar dat je steeds meer in ruimte gebrek komt .
kort bondig eerlijk... niks mis mee
draai de situatie eens om
jij hebt een deel van haar garage in bruikleen ... nu een jaar later zit buuv met kromme tenen omdat ze zelf haar spullen niet kwijt kan.
en durft dat niet tegen jou te zeggen
dat zou je toch ook vervelend vinden?
dus ga gewoon naar de buuv en geef aan dat het vorig jaar geen probleem was maar dat je steeds meer in ruimte gebrek komt .
kort bondig eerlijk... niks mis mee
donderdag 4 oktober 2007 om 19:32
donderdag 4 oktober 2007 om 19:44
Mv , ben het met Yam eens : gewoon de waarheid.
En waar zij dan met haar spullen heen moet is haar probleem, niet het jouwe ......toch??
Ik vroeg het overigens voor me zelf.
ik werk buiten mijn eigen praktijk ook nog gemiddeld 6 uur ergens anders.
Praktijk staat de laatste mnd zowat "droog " dus ik kan ieder euro meer dan goed gebruiken.
Kl**e maar ik zit dus straks gewoon met een tekort aan t eind vd maand.
Ik moet nu al zorgen dat ik alle eindjes aan elkaar kan knopen en dat is me tot nu toe gelukt maar ik kan net dat kleine beetje extra gewoon niet missen.
Is echt te gek voor woorden dat ik met mijn gezondheid moet gaan betalen , door terug te gaan werken , omdat ik er anders niet kom maar ik zie echt geen andere mogelijkheid........
En waar zij dan met haar spullen heen moet is haar probleem, niet het jouwe ......toch??
Ik vroeg het overigens voor me zelf.
ik werk buiten mijn eigen praktijk ook nog gemiddeld 6 uur ergens anders.
Praktijk staat de laatste mnd zowat "droog " dus ik kan ieder euro meer dan goed gebruiken.
Kl**e maar ik zit dus straks gewoon met een tekort aan t eind vd maand.
Ik moet nu al zorgen dat ik alle eindjes aan elkaar kan knopen en dat is me tot nu toe gelukt maar ik kan net dat kleine beetje extra gewoon niet missen.
Is echt te gek voor woorden dat ik met mijn gezondheid moet gaan betalen , door terug te gaan werken , omdat ik er anders niet kom maar ik zie echt geen andere mogelijkheid........
donderdag 4 oktober 2007 om 19:46