De beste/leukste datingsite!!

23-09-2007 18:17 111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf ooit een maandje op RP gezeten en heb daar dus niet zo beste ervaring mee, veel mannen die volgens mij niet op zoek waren naar een relatie maar alleen naar sex. Daarnaast veel reacties van mannen die totaal niet waren waar ik naar op zoek was te oud te jong met kinderen etc terwijl ik die dingen toch duidelijk in me profiel vermeldt had. Nu zijn er natuurlijk nog meer datingsites maar ik ben dus benieuwd naar de ervaringen met die sites bijv parship. En zijn er ook mensen die op meerdere sites hebben gezeten, en welke vond je dan het beste.
Nee Henk ik heb niemand zelf wat gestuurd wel altijd gereageerd als ik een normaal mailtje kreeg. En dat ik niemand ontmoet heb tja er was gewoon niemand die genoeg in me los maakte om mee af te spreken, had er bij veel toch wel het idee dat de bedoelingen niet zo zuiver waren. Nu heb ik zo 2 jr terug wel in totaal met 6 mannen afgesproken die ik dus via internet had leren kennen met 1 ervan bijna 1 jr wat gehad maar uiteindelijk bleken ze zich toch allemaal anders voor te doen, waardoor ik er ook wel tegenop zie om weer af te spreken hoor. Ok dat iemand anders kan zijn dan je had gedacht die kans zit erin maar dat ze je bewust zitten voor te liegen vind ik toch een stuk minder.
De laatste waar ik mail en belcontact mee had, zei elke keer op het laatst de afspraak af. Vreemd. Daar ga je allerlei dingen bij zitten verzinnen, van is-ie getrouwd tot en met zit ie in een rolstoel....???

Ik heb ook geen goeie ervaringen met RP.

Wat me ook opviel, was dat ouwe kerels van bijv 56 toch een jong ding willen. Ze reageren op je terwijl je 34 bent..op hun profiel staat dan " ik zoek een vrouw tussen de 25 en 40..". Vind ik nogal apart wanneer jezelf tegen de 60 loopt. Waarom willen deze mannen geen vrouwen van hun eigen leeftijd????
Dat snap ik inderdaad ook niet hoor maar behalve mail van 'ouwetjes'kreeg ik dus ook de nodige mail van veel jongere jongen van rond de 20, vroeg me dan echt af wat die met me moesten hebben ze een moedercomlex of denken ze wat te kunnen opsteken van een oudere vrouw. En als je dan ook zegt dat ze toch wel wat jong zijn krijg je als antw 'maar ik ben al heel volwassen hoor' probleem is alleen dat als je dat echt bent je het niet meer hoeft te benadrukken
Ik snap ook niet zo goed wat die mannen er mee willen bereiken door zich anders voor te doen dan ze zijn.Vroeg of laat komt het toch uit hoe ze echt zijn en wat hun echte bedoeling is. Iemand die op 2 sites staat, op de ene als opleiding HBO op de andere heeft ie de universiteit gedaan. Waarom daarover liegen? Of vertellen dat hij met sommigen bij de eerste date al in bed is beland: wat moet ik daarmee? Hoogopgeleid zijn maar mailtjes sturen met spelfouten. Heb tot nu toe maar één man "gevonden" waarbij ik het gevoel had: dit klopt, deze is eerlijk. Laat dat nou net de date zijn die mij niet zag zitten. Jammer maar helaas!!
Ik vind zelf de leeftijd trouwens niet eens zo heel erg belangrijk. Liever een echt leuke vent, die buiten de marge valt dan een vent van mijn eigen leeftijd die niet helemaal koosjer is.

Moeilijk om het kaf van het koren te scheiden. Ik sta nu nergens meer op, ben het ontzettend zat.

Ik ga weer ouderwetsch de stad in...
Hmmm ... aan beide kanten ontevredenheid dus. Vrouwen over mannen die erg tegenvallen en eerder 'spammen' dan serieus reageren. Mannen over vrouwen die nooit zelf initiatief nemen en nergens op reageren.

Nu weet ik het ook niet meer.

Ik weet alleen dat ik serieuze plannen heb, maar er niet 'doorheen' kom.
Zamirah kom jij die mannen in de stad dan wel tegen want ook daar zie ik ze eerlijk gezegt niet. En Henk dan is dit toch juist goed op deze manier kunnen we er misschien achter komen wat het andere geslacht wilt. Dus vertel wat verwacht jij nu van de vrouwen?
[quote]Henk1968 schreef op 03 oktober 2007 @ 16:29:

Parship benadrukte de psychologische kant door elke deelnemer een test af te nemen en ieders foto onherkenbaar te maken. Een match komt dan via de uitslag tot stand. Toch denk ik dat uiterlijk en leeftijd het belangrijkste selectiecriterium is.[/quote]

Dat je die foto niet kunt zien is idd een heul erg groot nadeel van Parship: ik heb eens een uitgebreid serieus bericht gestuurd, kwam ook uitgebreid bericht terug, en ik kon (toen pas) ook haar foto zien: oh neeeeee, omg! help help

(Ik ben heel goed met photoshoppen dus mijn foto's zien er altijd fantastisch uit
[quote]Zamirah schreef op 03 oktober 2007 @ 17:58:

Wat me ook opviel, was dat ouwe kerels van bijv 56 toch een jong ding willen. Ze reageren op je terwijl je 34 bent..op hun profiel staat dan " ik zoek een vrouw tussen de 25 en 40..". Vind ik nogal apart wanneer jezelf tegen de 60 loopt. Waarom willen deze mannen geen vrouwen van hun eigen leeftijd????[/quote]

Omdat die vrouwen oud en lelijk zijn. En voor jonge vrouwen in de prostitutie moeten ze veel betalen. Dus proberen ze via RP gratis aan zo'n leuk exemplaar te komen
Mannen zijn jagers. Dus als je bejaagd wilt worden, gedraag je dan als prooi.

Ga eens ergens alleen naar toe. Overal waar ik kom stikt het van de mannen. Ga daar eens heen. Jazz in een cafe, dan kun je altijd zeggen dat je voor de muziek komt.
Ja Henk als ik ergens kom zijn er ook wel mannen het zijn alleen wel meestal dan al bezette mannen. Daarnaast zijn al mijn vriendinnen gesetteld wat het weg gaan ook niet makkelijker maakt want in je uppie doe je dat toch ook niet zo makkelijk, en waar ik woon zijn helaas ook niet zoveel uitgaansgelegenheden. Maar kom jij daar dan vrouwen tegen Henk? Maar een tip voor de mannen neem een hond ik loop me te pletter met dat beest en je hebt altijd iets om het gesprek te openen. Nu ik er goed over nadenk ik ken eigenlijk best wel wat single vrouwen met een hond dus zo gek idee is het niet eens.
quote:quattro35 schreef op 03 oktober 2007 @ 20:30:

[quote]Henk1968 schreef op 03 oktober 2007 @ 16:29:

Parship benadrukte de psychologische kant door elke deelnemer een test af te nemen en ieders foto onherkenbaar te maken. Een match komt dan via de uitslag tot stand. Toch denk ik dat uiterlijk en leeftijd het belangrijkste selectiecriterium is.[/quote]

Dat je die foto niet kunt zien is idd een heul erg groot nadeel van Parship: ik heb eens een uitgebreid serieus bericht gestuurd, kwam ook uitgebreid bericht terug, en ik kon (toen pas) ook haar foto zien: oh neeeeee, omg! help help

(Ik ben heel goed met photoshoppen dus mijn foto's zien er altijd fantastisch uit Dus als ik het goed begrijp kan je die foto niet zien voordat je iemand een mailtje stuurt hmm dat werkt toch ook niet lijkt me zo.
Heb op dit moment heel leuk contact met iemand van Knuz. Ik vind het een hele relaxte site. Alle sites hebben wel wat, maar Knuz springt er voor mij toch wel uit.
Ik heb al veel enthousiaste verhalen over knuz gehoord, terwijl ik het idee heb dat juist zo gratis site toch de wat mindere serieuze figuren trekt, moet ik er misschien toch maar is een kijkje nemen.
Ik plaatste een profiel zonder foto op RP omdat ik een oud vriendje van vroeger zocht. Ondanks mijn totaal niet serieuze profiel kreeg ik de eerste avond alleen al 26 reacties. Terwijl ik had aangeklikt "alleen mailcontact" kreeg ik meerdere reakties van mannen die wel meteen wilden afspreken.

Ik denk dat er idd op RP veel (al dan niet gebonden) mannen zitten die op zoek zijn naar een wip. Onder het motto van niet geschoten is altijd mis.

En een ander gevolg van mijn (overigens niet-betaalde) inschrijving is nu dat ik gebombardeerd wordt door irritante mailtjes, niet van de ingeschreven mannen maar van RP zelf.

Nou geef mij maar de kroeg. Ontmoet je een leuke man, dan kan je tenminste nog aan gezamelijke kennissen wat info ontfutselen, bv of hij getrouwd is of crimineel of zo. Bovendien kom je niet voor de verrassingen te staan van iemand die op de foto wel leuk lijkt maar in het echt al zijn voortanden blijkt te missen.Of pas over 4 jaar vrijkomt...of allebei....:-)
quote:sienna72 schreef op 03 oktober 2007 @ 19:43:

Zamirah kom jij die mannen in de stad dan wel tegen want ook daar zie ik ze eerlijk gezegt niet. En Henk dan is dit toch juist goed op deze manier kunnen we er misschien achter komen wat het andere geslacht wilt. Dus vertel wat verwacht jij nu van de vrouwen?Misschien niet maar dan heb je in ieder geval toch weer een gezellige avond gehad, als je tenminste niet gaat zitten hopen dat dit de avond zal zijn dat je HEM zult tegenkomen....
quote:quattro35 schreef op 03 oktober 2007 @ 20:33:

[quote]Zamirah schreef op 03 oktober 2007 @ 17:58:

Wat me ook opviel, was dat ouwe kerels van bijv 56 toch een jong ding willen. Ze reageren op je terwijl je 34 bent..op hun profiel staat dan " ik zoek een vrouw tussen de 25 en 40..". Vind ik nogal apart wanneer jezelf tegen de 60 loopt. Waarom willen deze mannen geen vrouwen van hun eigen leeftijd????[/quote]

Dus een vrouw van 42 is oud en lelijk??? Waarom wil een 50er een 30er, was mijn vraag. Beetje een bord voor zijn kop, lijkt me zo. En bovendien is ie zelf dan ook oud en lelijk, als ik jouw woordkeus even in het verlengde overneem.

Omdat die vrouwen oud en lelijk zijn. En voor jonge vrouwen in de prostitutie moeten ze veel betalen. Dus proberen ze via RP gratis aan zo'n leuk exemplaar te komen
Euh....het staat er ineens omgekeerd, weet ook niet waarom.
Sienna. ik kom ze daar tot nu toe ook niet tegen, maar ik weet tenminste wel gelijk wat voor vlees ik in de kuip heb, en bovendien woont ie in de buurt, en niet 200km verderop.

Want daar heb ik ook helemaal geen zin in: dat gedate aan de andere kant van het land.
Ik zou inderdaad ook gewoon liever iemand in het dagelijkse leven tegenkomen hoor vooral ook omdat ze zich dan niet anders voor kunnen doen omdat er bijv vrienden bij zijn. Het probleem is gewoon dat ik eigenlijk nauwelijks ga stappen omdat ik niemand heb om mee te stappen en ik moet ook eerlijk zeggen dat ik ook geen zin heb om elk weekend in de kroeg of iets dergelijks rond te hangen. En ik heb genoeg vriendinnen hoor dat is het niet maar die zie ik meestal toch doordeweeks want het weekend is toch vaak voor het gezinnetje.
quote:Zamirah schreef op 03 oktober 2007 @ 22:19:

Euh....het staat er ineens omgekeerd, weet ook niet waarom.Jij had het over mannen van tegen de 60, ik bedoelde dus evenoude vrouwen van tegen de 60, snap dus ook niet hoe jij aan die 42 jaar komt?
Tss, mijn moeder is verdorie 72, maar ze is nog steeds een kanjer om te zien. Ze brengt nog menig mannenhoofd op hol

(nee, het is niet de dame op mijn avatar...)
[quote]pink11 schreef op 03 oktober 2007 @ 23:45:

Tss, mijn moeder is verdorie 72, maar ze is nog steeds een kanjer om te zien. Ze brengt nog menig mannenhoofd op hol

Voor mannen van 98 zal jouw moeder best jong lijken.....
Ze had laatst nog een jongeman van 60 aan de haak
[quote]pink11 schreef op 04 oktober 2007 @ 00:18:

Ze had laatst nog een jongeman van 60 aan de haak ;-)[/quote]

Was die "jongeman" nuchter?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven