Bezem-Topic deel 7 !
maandag 15 maart 2010 om 10:03
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
zaterdag 10 april 2010 om 09:05
Moggûh lieffies!
Wakker geworden/gemaakt door spelende kinderen. Dat is voor het eerst dit jaar, er zullen nog vele zaterdagen volgen
Vandaag weer op pad om kennis te maken, het zijn er 'maar' twee.
Maar eerst thee, waterdruppels vangen, boodschappen doen en aanklungelen.
Geniet!
Wanneer is Gelfling eigenlijk terug?
Wakker geworden/gemaakt door spelende kinderen. Dat is voor het eerst dit jaar, er zullen nog vele zaterdagen volgen
Vandaag weer op pad om kennis te maken, het zijn er 'maar' twee.
Maar eerst thee, waterdruppels vangen, boodschappen doen en aanklungelen.
Geniet!
Wanneer is Gelfling eigenlijk terug?
zaterdag 10 april 2010 om 09:28
zaterdag 10 april 2010 om 10:20
zaterdag 10 april 2010 om 12:14
Ik vind d'r helemaal niets aan, aan die Nicolette. Maar ach, over een week is ze weer weg
Irritant he, al dat speelgoed. Ik zie hier morgen ook alweer de boel volstromen als Zoon jarig is. En dan straks nog een pukkie erbij mét speelgoed. Joehoe
He, heb zoveel lekkerder weer geslapen nu ik weer weet dat alles goed is met Skippy.
Buuf, de zaken gaan goed he? Echt leuk
coe, blijft nichtje vandaag ook nog bij je? En wat als het na het weekend niet goed gaat? Ik hoop dat ze het leren maar wel spannend.
Hier vandaag een drukke dag:
- boodschappen
- taart kopen
- wassen
- drogen
- vouwen
- opruimen
- stofzuigen
- toiletten
- tuin hogedrukspuiten
- collega met gezin hier laten douchen
- vriend hier laten eten
- zorgen dat iedereen op tijd naar het voetballen is
- borduren!
oh ja, en Zoon gaat zo naar zwemles. Het is kijkles dus alletwee mee en op de warme tribune zitten.
-
Irritant he, al dat speelgoed. Ik zie hier morgen ook alweer de boel volstromen als Zoon jarig is. En dan straks nog een pukkie erbij mét speelgoed. Joehoe
He, heb zoveel lekkerder weer geslapen nu ik weer weet dat alles goed is met Skippy.
Buuf, de zaken gaan goed he? Echt leuk
coe, blijft nichtje vandaag ook nog bij je? En wat als het na het weekend niet goed gaat? Ik hoop dat ze het leren maar wel spannend.
Hier vandaag een drukke dag:
- boodschappen
- taart kopen
- wassen
- drogen
- vouwen
- opruimen
- stofzuigen
- toiletten
- tuin hogedrukspuiten
- collega met gezin hier laten douchen
- vriend hier laten eten
- zorgen dat iedereen op tijd naar het voetballen is
- borduren!
oh ja, en Zoon gaat zo naar zwemles. Het is kijkles dus alletwee mee en op de warme tribune zitten.
-
zaterdag 10 april 2010 om 12:23
Nichtje naar mijn moeder gebracht.Schoonzus en broer lijken het nu te snappen.Gisteravond zijn de opa's en oma's bij elkaar geweest om een plan van aanpak te bespreken.Maandag wordt iig het consultatieburo gebeld voor ondersteuning voor hen
Zoon moest vandaag tegen het elftal spelen waar vorige keer die vader zo tekeer ging tegen mij.Man heeft mij heel de wedstrijd vuil aan staan kijken.aan het einde van de wedstrijd trapte hij heel sneaky bij zoon achter op zijn enkel.Wat een eikel zeg!Ik heb zoon opgepakt en hem verteld dat sommige volwassenen nou eenmaal heel dom zijn en heb het bestuur van onze voetbalclub ingelicht.Die willen dat ik aangifte ga doen.Ga ik nog even over nadenken.
Zoon moest vandaag tegen het elftal spelen waar vorige keer die vader zo tekeer ging tegen mij.Man heeft mij heel de wedstrijd vuil aan staan kijken.aan het einde van de wedstrijd trapte hij heel sneaky bij zoon achter op zijn enkel.Wat een eikel zeg!Ik heb zoon opgepakt en hem verteld dat sommige volwassenen nou eenmaal heel dom zijn en heb het bestuur van onze voetbalclub ingelicht.Die willen dat ik aangifte ga doen.Ga ik nog even over nadenken.
zaterdag 10 april 2010 om 16:06
zaterdag 10 april 2010 om 19:47
Wat is het hier rustig vandaag! Hier is het lijstje af, maar dat mag op rekening van Lief komen, die heeft heel hard gewerkt quote:
Hier vandaag een drukke dag:
- boodschappen
- taart kopen
- wassen
- drogen
- vouwen
- opruimen
- stofzuigen
- toiletten
- tuin hogedrukspuiten
- collega met gezin hier laten douchen
- vriend hier laten eten
- zorgen dat iedereen op tijd naar het voetballen is
- borduren! --> eerst in bad en dan borduren
Hier vandaag een drukke dag:
- boodschappen
- taart kopen
- wassen
- drogen
- vouwen
- opruimen
- stofzuigen
- toiletten
- tuin hogedrukspuiten
- collega met gezin hier laten douchen
- vriend hier laten eten
- zorgen dat iedereen op tijd naar het voetballen is
- borduren! --> eerst in bad en dan borduren
zaterdag 10 april 2010 om 19:52
Helleu,
Ik ben er ook weer
Vandaag gewerkt, was druk maar fijn.
Net lekker onder de zonnbank gelegen, wasmachine en droger aangezet en straks gaan we aan de pasta.
Morgen marathon dag hè!
Dit was dag 2 voor mij, Sportman zit al de hele week aan de pasta en bami.
Ik ben niet echt bij, ik heb wél de indrukwekkende lijst van MissM gezien.
En het verdriet van Goldie om poes, zo rot zulke dingen hè.
Ik ben er ook weer
Vandaag gewerkt, was druk maar fijn.
Net lekker onder de zonnbank gelegen, wasmachine en droger aangezet en straks gaan we aan de pasta.
Morgen marathon dag hè!
Dit was dag 2 voor mij, Sportman zit al de hele week aan de pasta en bami.
Ik ben niet echt bij, ik heb wél de indrukwekkende lijst van MissM gezien.
En het verdriet van Goldie om poes, zo rot zulke dingen hè.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
zaterdag 10 april 2010 om 20:00
Nik, sportman doet de marathon in de buurt van Zoeb toch?
Vanmiddag waren we bij mensen waarvan hij morgen de marathon van Rotterdam gaat lopen. Apart dat er twee marathons op dezelfde dag gehouden worden.
Ik ben diep onder de indruk van de lijst van Lief van Fussie! Petje af! Zeg dat je Lief maar Fus
Is Zoon al zenuwachtig?
Vanmiddag waren we bij mensen waarvan hij morgen de marathon van Rotterdam gaat lopen. Apart dat er twee marathons op dezelfde dag gehouden worden.
Ik ben diep onder de indruk van de lijst van Lief van Fussie! Petje af! Zeg dat je Lief maar Fus
Is Zoon al zenuwachtig?
zaterdag 10 april 2010 om 20:05
zaterdag 10 april 2010 om 21:28
Wij hebben besloten dat wij gaan trainen voor de 10 km van de Mid Winter Marathon in onze stad begin volgend jaar. Dus lekker rustig aan trainen, geen blessures oplopen en kalm an met mijn pootje. Moet lukken!
Wij zetten de tv wel aan en gaan kijken of wij jou kunnen spotten
(de marathon wordt toch uitgezonden?)
Wij zetten de tv wel aan en gaan kijken of wij jou kunnen spotten
(de marathon wordt toch uitgezonden?)
zondag 11 april 2010 om 00:13
Ik heb vandaag niet zoveel nuttigs gedaan (3x wassen/drogen/opruimen, vaatwasser inruimen, dvd en avondeten regelen) verder op bezoek geweest bij vrienden totdat Mmetje het niet meer vol hield even lekker in de zon gezeten.
En op de computer zitten klooien. James weet niets van die dingen af, maar zit mij wel
altijd op m'n vingers te kijken en commentaar te geven. Grrrrr.
En op de computer zitten klooien. James weet niets van die dingen af, maar zit mij wel
altijd op m'n vingers te kijken en commentaar te geven. Grrrrr.
zondag 11 april 2010 om 00:54
Druk geschreven hier.
Ben erg druk met mijn administratie van Scouting. Ik loop een beetje achter. Heb er voor nu een punt achter gezet.'t Is laat genoeg. En ik heb al twee dagen een chagrijnige vent.
Alleen omdat hij gisteren was vergeten dat ik receptie van een bruiloft had. Ik ben van nijd gisteravond tot middernacht met de rest van de Scoutingbende ergens op een verwarmd terras gaan zitten.En het was gezellig en veel gelachen en oude herinneringen opgehaald. En de bende vond het erg leuk dat ik als voorzitter mee op stap ben geweest.
Ik vind het wel goed ondertussen. 't Is hier geen lol meer aan met een vent die nergens heen durft. Ik ben het een beetje zat aan het worden. Het zal zowiezo nog een strijd worden om volgende week naar de meet te kunnen. Zoals gewoonlijk. Ik wil er bovendien een dagje zus in Den-Haag aan gaan plakken. Dus na de Meet naar zus en dan zondags pas naar huis.
Dat ie het maar eens lekker bekijkt.
Jezus wat is manlief toch lastig zo af en toe.
Ben erg druk met mijn administratie van Scouting. Ik loop een beetje achter. Heb er voor nu een punt achter gezet.'t Is laat genoeg. En ik heb al twee dagen een chagrijnige vent.
Alleen omdat hij gisteren was vergeten dat ik receptie van een bruiloft had. Ik ben van nijd gisteravond tot middernacht met de rest van de Scoutingbende ergens op een verwarmd terras gaan zitten.En het was gezellig en veel gelachen en oude herinneringen opgehaald. En de bende vond het erg leuk dat ik als voorzitter mee op stap ben geweest.
Ik vind het wel goed ondertussen. 't Is hier geen lol meer aan met een vent die nergens heen durft. Ik ben het een beetje zat aan het worden. Het zal zowiezo nog een strijd worden om volgende week naar de meet te kunnen. Zoals gewoonlijk. Ik wil er bovendien een dagje zus in Den-Haag aan gaan plakken. Dus na de Meet naar zus en dan zondags pas naar huis.
Dat ie het maar eens lekker bekijkt.
Jezus wat is manlief toch lastig zo af en toe.
zondag 11 april 2010 om 08:52
Goedemorgen!
Jeetje MissM, wat ben je vroeg voor de zondag.
Fuss, gefeleiciteerd met Zoon! Maak er een mooie dag van!
Zoeb, wat een gedoe met manlief, kan me voorstellen dat je er kribbig van wordt.
Jammer hoor, hopelijk vandaag een gezelliger dag voor jullie.
We hebben ons ontbijt al op, hoe vroeg is dat.
Sportman is net op weg naar Rotterdam, ik ga over anderhalf uur.
Zijn bidons zitten al in mijn tas, net zoals de zakdoekjes en koekjes.
Broodjes moet ik nog klaar maken, maar het belangrijkste zit erin.
Ik vind het altijd een hele organisatie.
En ik heb ook een horloge om, normaal nooit maar met een marathon is het wel makkelijk hè!
Jeetje MissM, wat ben je vroeg voor de zondag.
Fuss, gefeleiciteerd met Zoon! Maak er een mooie dag van!
Zoeb, wat een gedoe met manlief, kan me voorstellen dat je er kribbig van wordt.
Jammer hoor, hopelijk vandaag een gezelliger dag voor jullie.
We hebben ons ontbijt al op, hoe vroeg is dat.
Sportman is net op weg naar Rotterdam, ik ga over anderhalf uur.
Zijn bidons zitten al in mijn tas, net zoals de zakdoekjes en koekjes.
Broodjes moet ik nog klaar maken, maar het belangrijkste zit erin.
Ik vind het altijd een hele organisatie.
En ik heb ook een horloge om, normaal nooit maar met een marathon is het wel makkelijk hè!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
zondag 11 april 2010 om 09:19
Van harte gefelicitaart met de verjaardag van Zoon, Fussie!
Heel veel succes voor Sportman vandaag!
Zoeb, dezelfde vraag als MissM, hoe kan het toch dat man het zo lastig vindt? Je zou toch denken dat na zoveel jaar bij elkaar.....maar misschien wel daarom juist!
En je bent er gewoon hoor volgende week!
MissM, lekker vroeg vanmorgen. Zo heb je wel wat aan je dag
Wij gaan klungelen vandaag. Klusjes die zijn blijven liggen vorige week.
* Ontbijten
* Sporten
* Dakterras hogedrukspuiten
* Computer voor elkaar maken
* Mailtjes sturen
* Niks
Gelfling al terug?
Geniet!