Postcrossing 4
vrijdag 9 april 2010 om 22:28
Twee Hurrays vandaag, nieuwe kaartjes mogen naar Duitsland en Canada. Ook had ik twee kaartjes ontvangen, uit Canada en Finland. Op de Finland-kaart stond alleen maar "Greetings from Tampere" en geen aanhef, niets. Even snel met een andere pen nog het ID erop geschreven. Zo jammer! Heb maar een lege Hurray gestuurd, ik bedoel, wat moet ik daar nou in zetten??
vrijdag 9 april 2010 om 23:25
quote:Teigera schreef op 09 april 2010 @ 22:28:
Twee Hurrays vandaag, nieuwe kaartjes mogen naar Duitsland en Canada. Ook had ik twee kaartjes ontvangen, uit Canada en Finland. Op de Finland-kaart stond alleen maar "Greetings from Tampere" en geen aanhef, niets. Even snel met een andere pen nog het ID erop geschreven. Zo jammer! Heb maar een lege Hurray gestuurd, ik bedoel, wat moet ik daar nou in zetten??
Wat kan zijn, overkomt mij ook weleens.
Zit je achter de computer, schrijf je het adres op de kaart en vergeet je de ID. Je gaat daarna ff weg en komt er achter geen ID erop, snel weer terug met een andere pen.
Wel jammer zo'n tekstJE.
Wat kan zijn, overkomt mij ook weleens.
Zit je achter de computer, schrijf je het adres op de kaart en vergeet je de ID. Je gaat daarna ff weg en komt er achter geen ID erop, snel weer terug met een andere pen.
Wel jammer zo'n tekstJE.
vrijdag 9 april 2010 om 23:48
zaterdag 10 april 2010 om 09:55
Goedemorgen! Na een nachtje lekker slapen zijn we weer uit de veren! Heb zojuist eerst een even wat adressen aangevraagd! En ze mogen naar:
Nederland
Rusland
Amerika
Taiwan
Hoe verrassend haha, nu nog wachten op de adressen van de twee RR's! Maar mocht ik die adressen niet hebben dan schrijf ik ze wel alvast! Komden de adressen later wel!
@Ligaa, ja die kaarten zijn mooi he!! Die kaart van jou is inderdaad ook gaaf!
@Steph, dat wil inderdaad bij mij ook nog wel eens gebeuren! Ben blij dat ik altijd nog het id er gewoon opgeschreven heb haha!
Nederland
Rusland
Amerika
Taiwan
Hoe verrassend haha, nu nog wachten op de adressen van de twee RR's! Maar mocht ik die adressen niet hebben dan schrijf ik ze wel alvast! Komden de adressen later wel!
@Ligaa, ja die kaarten zijn mooi he!! Die kaart van jou is inderdaad ook gaaf!
@Steph, dat wil inderdaad bij mij ook nog wel eens gebeuren! Ben blij dat ik altijd nog het id er gewoon opgeschreven heb haha!
zaterdag 10 april 2010 om 11:56
Zoek ze Tine!!!
Hier een hurray uit Oostenrijk.
Ze was blij met mijn kaart en wilt graag een keer naar Nederland komen.
Had haar een I-drukker gestuurd.
Daar zijn toch nog redelijk wat mensen blij mee hoor.
Dus mag ik inmiddels alweer 2 adressen aanvragen.
Deze kaart heeft er trouwens 6 dagen over gedaan.
Wil jullie allemaal alvast een fijne meet wensen voor morgen.
Hier een hurray uit Oostenrijk.
Ze was blij met mijn kaart en wilt graag een keer naar Nederland komen.
Had haar een I-drukker gestuurd.
Daar zijn toch nog redelijk wat mensen blij mee hoor.
Dus mag ik inmiddels alweer 2 adressen aanvragen.
Deze kaart heeft er trouwens 6 dagen over gedaan.
Wil jullie allemaal alvast een fijne meet wensen voor morgen.
zaterdag 10 april 2010 om 12:26
Hahaha Eveline! Inderdaad de voorbereidingen zijn helemaal leuk! Ik heb vanmorgen de kaarten die ik kan versturen van postzegel, adres, id nummer of RR nummer voorzien. Mn i drukker kaarten heb ik bij elkaar gezocht, en mn plakboeken erbij gepakt! Ben er dus bijna klaar voor!
Hier is de post nog niet geweest helaas. Dus nog even wachten. Heb ook nog geen nieuwe hurrays ontvangen.
Net wel even gebeld voor kaartjes voor Jeff Dunham, mijn broertje is helemaal gek van hem en dacht laat ik hem eens verrassen! Wordt nog terug gebeld maar het ziet er goed uit!
Anita, ja leuk he dat mensen daar ook nog gewoon blij mee zijn! Maar het zijn ook best heel mooie kaarten vindt ik zelf! Heb trouwens een nieuwe RR gevonden! Al heb ik de adressen nog niet, sommige had ik al dus dat scheelt hahaha!
Hier is de post nog niet geweest helaas. Dus nog even wachten. Heb ook nog geen nieuwe hurrays ontvangen.
Net wel even gebeld voor kaartjes voor Jeff Dunham, mijn broertje is helemaal gek van hem en dacht laat ik hem eens verrassen! Wordt nog terug gebeld maar het ziet er goed uit!
Anita, ja leuk he dat mensen daar ook nog gewoon blij mee zijn! Maar het zijn ook best heel mooie kaarten vindt ik zelf! Heb trouwens een nieuwe RR gevonden! Al heb ik de adressen nog niet, sommige had ik al dus dat scheelt hahaha!
zaterdag 10 april 2010 om 12:29
Ik heb op de kaarten die ik zal versturen al wel een korte tekst geschreven. Een aanleiding, inleiding, persoonlijk iets en daaronder nog ruimte voor alle namen. Doen jullie dat ook?
Morgen neem ik een aantal van mijn kaarten-van-eigen-foto's mee. Kunnen jullie ze zien. Voor ruilen tegen andere mooie kaarten sta ik uiteraard open
Morgen neem ik een aantal van mijn kaarten-van-eigen-foto's mee. Kunnen jullie ze zien. Voor ruilen tegen andere mooie kaarten sta ik uiteraard open
zaterdag 10 april 2010 om 13:16
Is het verplicht om eten mee te nemen? Ik raak niet meer in de winkel vandaag en ik moet morgen al om 9u30 vertrekken en dan slaap ik graag tot de laatste minuut haha (kga wel douchen hoor!)
Verder ligt alles klaar, of het meeste toch. De kaartjes zijn geschreven, i-drukkerkaarten liggen klaar. Ik kijk er naar uit!!
Verder ligt alles klaar, of het meeste toch. De kaartjes zijn geschreven, i-drukkerkaarten liggen klaar. Ik kijk er naar uit!!
zaterdag 10 april 2010 om 13:33
Hahaha Ja ik heb de kaarten aangevraagd, 8 stuks:
USA
Duitsland
Latvia
Japan
Frankrijk
NL
Polen
UK
Heb de adressen er opgezet en het id,meer eigenlijk niet, Doe ik vanavond denk ik, maar wat zetten jullie er op dan?
Uhm eten.. neem voor in de trein wat te eten mee, en verder ook niet. Wij vertrekken morgen vroeg rond 9.30-9.45 Heb er zin in! (we zijn dan wel om 11.39 maar dan snuffelen we daar al even rond
USA
Duitsland
Latvia
Japan
Frankrijk
NL
Polen
UK
Heb de adressen er opgezet en het id,meer eigenlijk niet, Doe ik vanavond denk ik, maar wat zetten jullie er op dan?
Uhm eten.. neem voor in de trein wat te eten mee, en verder ook niet. Wij vertrekken morgen vroeg rond 9.30-9.45 Heb er zin in! (we zijn dan wel om 11.39 maar dan snuffelen we daar al even rond
zaterdag 10 april 2010 om 17:14
Zo ik ben weer bijgelezen....
Gisteren één RR kaartje, vandaag twee RR kaartjes. Allemaal erg leuke jammer genoeg wel weinig tekst bij 1 van de drie.
Twee hurray's: 1 uit Italië na 3 dagen en 1 uit Rusland na 25 dagen, beiden een leuk verhaaltje opgeschreven.
Enne ik heb nog geen adressen aangevraagd en weet ook niet wanneer ik er nog tijd voor heb... vanavond werken en morgen al vroeg op pad....
Gisteren één RR kaartje, vandaag twee RR kaartjes. Allemaal erg leuke jammer genoeg wel weinig tekst bij 1 van de drie.
Twee hurray's: 1 uit Italië na 3 dagen en 1 uit Rusland na 25 dagen, beiden een leuk verhaaltje opgeschreven.
Enne ik heb nog geen adressen aangevraagd en weet ook niet wanneer ik er nog tijd voor heb... vanavond werken en morgen al vroeg op pad....
zaterdag 10 april 2010 om 17:45
dag beste mensen!
even snel, want ben straks weer weg:
heel veel plezier morgen met de meeting! geen dingen doen die ik ook niet zou doen (ok wel naar de meeting gaan natuurlijk
)
verder heb ik vandaag in een kringloopwinkel een aantal kaarten gekocht:P enorme lelijke met teddyberen, poesjes en nog wat dieren, haha maar er zijn nou eenmaal mensen die erom vragen
even snel, want ben straks weer weg:
heel veel plezier morgen met de meeting! geen dingen doen die ik ook niet zou doen (ok wel naar de meeting gaan natuurlijk
verder heb ik vandaag in een kringloopwinkel een aantal kaarten gekocht:P enorme lelijke met teddyberen, poesjes en nog wat dieren, haha maar er zijn nou eenmaal mensen die erom vragen
zaterdag 10 april 2010 om 19:52
Zojuist alle adressen aangevraagd, nu de kaarten uitzoeken en adres en idnummer erop plakken.
Heb even etiketjes gemaakt voor het gemak, 14 kaartjes schrijven is een heel werk . (alleen van de adressen en idnummers)
Mijn kaartjes gaan naar:
1x Malaysia
1x USA
1x Taiwan
3x China
1x Germany
1x Channel Islands
1x Russia
2x Finland
1x Japan
1x Belarus
1x Australia
Vanmiddag ook even 3 gekleurde pennen gescoord bij de bruna op het dorp en de route incl. parkeren e.d. uitgestippeld.
Zo bijna zeggen: Ik ben dr klaar voor!
Heb even etiketjes gemaakt voor het gemak, 14 kaartjes schrijven is een heel werk . (alleen van de adressen en idnummers)
Mijn kaartjes gaan naar:
1x Malaysia
1x USA
1x Taiwan
3x China
1x Germany
1x Channel Islands
1x Russia
2x Finland
1x Japan
1x Belarus
1x Australia
Vanmiddag ook even 3 gekleurde pennen gescoord bij de bruna op het dorp en de route incl. parkeren e.d. uitgestippeld.
Zo bijna zeggen: Ik ben dr klaar voor!
zaterdag 10 april 2010 om 20:12
Zo, ik ben ook weer aanwezig. Ga straks even op m'n gemak hier bijlezen.
Ik heb me aardig ingehouden daarzo in Schotland, slechts 22 kaartjes gekocht...
Nog 1 nachtje slapen en dan gaan jullie gezellig meeten. Ik had donderdag een minimeet met een forumster van het (r)emigratietopic. Erg gezellig. Natuurlijk hebben we over het forum gepraat en.......... zij is net begonnen met postcrossing.
Ik heb me aardig ingehouden daarzo in Schotland, slechts 22 kaartjes gekocht...
Nog 1 nachtje slapen en dan gaan jullie gezellig meeten. Ik had donderdag een minimeet met een forumster van het (r)emigratietopic. Erg gezellig. Natuurlijk hebben we over het forum gepraat en.......... zij is net begonnen met postcrossing.
Snjókorn falla, á allt og alla