Postcrossing 4

07-03-2010 12:00 2997 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
Twee Hurrays vandaag, nieuwe kaartjes mogen naar Duitsland en Canada. Ook had ik twee kaartjes ontvangen, uit Canada en Finland. Op de Finland-kaart stond alleen maar "Greetings from Tampere" en geen aanhef, niets. Even snel met een andere pen nog het ID erop geschreven. Zo jammer! Heb maar een lege Hurray gestuurd, ik bedoel, wat moet ik daar nou in zetten??
@Anita, kijk die is lekker snel aangekomen!! Zo hoort het ook! Alleen die naam hahahahaha Had ie zijn bril niet op... Truste!
@Teigera, ja een lege kaart is net zo erg als een lege hurray, vind ik dan.. Waren het leuke kaarten?
quote:Teigera schreef op 09 april 2010 @ 22:28:

Twee Hurrays vandaag, nieuwe kaartjes mogen naar Duitsland en Canada. Ook had ik twee kaartjes ontvangen, uit Canada en Finland. Op de Finland-kaart stond alleen maar "Greetings from Tampere" en geen aanhef, niets. Even snel met een andere pen nog het ID erop geschreven. Zo jammer! Heb maar een lege Hurray gestuurd, ik bedoel, wat moet ik daar nou in zetten??

Wat kan zijn, overkomt mij ook weleens.

Zit je achter de computer, schrijf je het adres op de kaart en vergeet je de ID. Je gaat daarna ff weg en komt er achter geen ID erop, snel weer terug met een andere pen.

Wel jammer zo'n tekstJE.
ik zat nog even op de postcardstore-site te kijken, die kaarten van wonderfull world zijn ook erg mooi! Ik zag ze al voorbij komen op de pc-site. Ik denk dat veel pc-ers deze kaarten inmiddels hebben. ik verstuur nu ook de zwart wit kat, met groene ogen. Mooie kaart!
Goedemorgen! Na een nachtje lekker slapen zijn we weer uit de veren! Heb zojuist eerst een even wat adressen aangevraagd! En ze mogen naar:

Nederland

Rusland

Amerika

Taiwan

Hoe verrassend haha, nu nog wachten op de adressen van de twee RR's! Maar mocht ik die adressen niet hebben dan schrijf ik ze wel alvast! Komden de adressen later wel!

@Ligaa, ja die kaarten zijn mooi he!! Die kaart van jou is inderdaad ook gaaf!

@Steph, dat wil inderdaad bij mij ook nog wel eens gebeuren! Ben blij dat ik altijd nog het id er gewoon opgeschreven heb haha!
Grrrrr ik zit eens te kijken bij die RR, blijkt dat er al mensen voor mij zijn geweest die mee wouden doen aan die RR en dat hij nu dus vol is... Lekker weer als dat niet geupdate word....

*gaat op zoek naar een andere RR*
Zoek ze Tine!!!

Hier een hurray uit Oostenrijk.

Ze was blij met mijn kaart en wilt graag een keer naar Nederland komen.

Had haar een I-drukker gestuurd.

Daar zijn toch nog redelijk wat mensen blij mee hoor.

Dus mag ik inmiddels alweer 2 adressen aanvragen.

Deze kaart heeft er trouwens 6 dagen over gedaan.

Wil jullie allemaal alvast een fijne meet wensen voor morgen.
Gespot: "justme1980 sent a postcard to Latvia"

Alleen de voorbereidingen voor morgen zijn al leuk! Hebben jullie dat ook?
Hahaha Eveline! Inderdaad de voorbereidingen zijn helemaal leuk! Ik heb vanmorgen de kaarten die ik kan versturen van postzegel, adres, id nummer of RR nummer voorzien. Mn i drukker kaarten heb ik bij elkaar gezocht, en mn plakboeken erbij gepakt! Ben er dus bijna klaar voor!

Hier is de post nog niet geweest helaas. Dus nog even wachten. Heb ook nog geen nieuwe hurrays ontvangen.

Net wel even gebeld voor kaartjes voor Jeff Dunham, mijn broertje is helemaal gek van hem en dacht laat ik hem eens verrassen! Wordt nog terug gebeld maar het ziet er goed uit!

Anita, ja leuk he dat mensen daar ook nog gewoon blij mee zijn! Maar het zijn ook best heel mooie kaarten vindt ik zelf! Heb trouwens een nieuwe RR gevonden! Al heb ik de adressen nog niet, sommige had ik al dus dat scheelt hahaha!
Ik heb op de kaarten die ik zal versturen al wel een korte tekst geschreven. Een aanleiding, inleiding, persoonlijk iets en daaronder nog ruimte voor alle namen. Doen jullie dat ook?

Morgen neem ik een aantal van mijn kaarten-van-eigen-foto's mee. Kunnen jullie ze zien. Voor ruilen tegen andere mooie kaarten sta ik uiteraard open
Op het eten na ben ik er klaar voor. Heb er zooooo'n zin in.
O shoot ik moet ze nog inscannen, ga ik snel nog even doen. Ga straks naar een vriendinnetje! Ik heb er ook al een stukje op geschreven Eveline! En ja ik heb er ook zin in Steph!
Is het verplicht om eten mee te nemen? Ik raak niet meer in de winkel vandaag en ik moet morgen al om 9u30 vertrekken en dan slaap ik graag tot de laatste minuut haha (kga wel douchen hoor!)

Verder ligt alles klaar, of het meeste toch. De kaartjes zijn geschreven, i-drukkerkaarten liggen klaar. Ik kijk er naar uit!!
Hahaha Ja ik heb de kaarten aangevraagd, 8 stuks:

USA

Duitsland

Latvia ;)

Japan

Frankrijk

NL

Polen

UK

Heb de adressen er opgezet en het id,meer eigenlijk niet, Doe ik vanavond denk ik, maar wat zetten jullie er op dan?

Uhm eten.. neem voor in de trein wat te eten mee, en verder ook niet. Wij vertrekken morgen vroeg rond 9.30-9.45 Heb er zin in! (we zijn dan wel om 11.39 maar dan snuffelen we daar al even rond ;)
We hebben daar toch een high tea, dus of je eten mee wilt nemen is een beetje optioneel volgens mij.. Nu is heel Utrecht open dus moet daar geen probleem wezen volgens mij haha!!

Nou ik ga naar een vriendinnetje ben er vanavond wel weer!!!
Ik neem aan dat Steph het eten voor tijdens de reis bedoelt. Toch? In Utrecht is namelijk altijd eten genoeg -ik spreek uit ervaring...
Klopt Eveline, ik ben ongeveer pas na 1900 thuis.

Één kaart uit Belarus (Wit-rusland) met zeer weinig tekst.
Vandaag geen kaartjes... ook geen Hurray's, rustige dag dus!

@Tine: de kaarten van gisteren waren een cityview op Quebec, erg mooi. En een nogal drukke multiview-kaart (waar ik niet zo van hou) uit Finland. Dus op zich wel oke.

Veel plezier morgen dames bij de meet!!
Ik wens jullie heel veel plezier bij de meet!

Ik zal aan jullie denken terwijl ik hard aan het werk ben
Zo ik ben weer bijgelezen....

Gisteren één RR kaartje, vandaag twee RR kaartjes. Allemaal erg leuke jammer genoeg wel weinig tekst bij 1 van de drie.

Twee hurray's: 1 uit Italië na 3 dagen en 1 uit Rusland na 25 dagen, beiden een leuk verhaaltje opgeschreven.

Enne ik heb nog geen adressen aangevraagd en weet ook niet wanneer ik er nog tijd voor heb... vanavond werken en morgen al vroeg op pad....
Toch even snel 5 adressen aangevraagd:

*Zuid-Korea

*Nederland, niemand van hier maar wel iemand die ik ken

*Frankrijk

*Rusland

*Italië

Kaartjes uitzoeken doe ik pas na mijn werk vanavond/nacht, nu eerst eten en dan omkleden en wegwezen.
dag beste mensen!

even snel, want ben straks weer weg:

heel veel plezier morgen met de meeting! geen dingen doen die ik ook niet zou doen (ok wel naar de meeting gaan natuurlijk ;) )

verder heb ik vandaag in een kringloopwinkel een aantal kaarten gekocht:P enorme lelijke met teddyberen, poesjes en nog wat dieren, haha maar er zijn nou eenmaal mensen die erom vragen :D
Zojuist alle adressen aangevraagd, nu de kaarten uitzoeken en adres en idnummer erop plakken.

Heb even etiketjes gemaakt voor het gemak, 14 kaartjes schrijven is een heel werk . (alleen van de adressen en idnummers)

Mijn kaartjes gaan naar:

1x Malaysia

1x USA

1x Taiwan

3x China

1x Germany

1x Channel Islands

1x Russia

2x Finland

1x Japan

1x Belarus

1x Australia

Vanmiddag ook even 3 gekleurde pennen gescoord bij de bruna op het dorp en de route incl. parkeren e.d. uitgestippeld.

Zo bijna zeggen: Ik ben dr klaar voor!
Zo, ik ben ook weer aanwezig. Ga straks even op m'n gemak hier bijlezen.

Ik heb me aardig ingehouden daarzo in Schotland, slechts 22 kaartjes gekocht...

Nog 1 nachtje slapen en dan gaan jullie gezellig meeten. Ik had donderdag een minimeet met een forumster van het (r)emigratietopic. Erg gezellig. Natuurlijk hebben we over het forum gepraat en.......... zij is net begonnen met postcrossing.
Snjókorn falla, á allt og alla

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven