Eind 2006, begin 2007

19-06-2007 23:09 8208 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,

Wat een verschil allemaal in die schema's zeg!

Dit is de onze, zover ik er een schema van kan maken dan;

Ergens vroeg in de ochtend (soms 6 uur, soms 7 uur); BV op bed; heerlijk!!!

Dan weer slapen

Rond 10.00 uur, fruit; maak ik altijd zelf. 2 stuks, appel, banaan, pruim, enz. Ik kook de appel en meng dat met het andere.

Rond 12.30 uur; boterham met smeerkaas of leverpastei (goede tip van Ringel om ook van dat vegaspul te geven, weer eens wat anders!)

Daarna BV

Lekker naar buiten

Rond 15.00 uur koekje of rijstwafel; lekker kliederen

Rond 18.00 uur; warme prak, over algemeen maak ik dat zelf, soms een potje (als we snel moeten of ergens anders zijn) Bruine bonen met appel is favoriet!!! En een toetje; ik ga ook eens naar die Danoontjes kijken, Een vriendin geeft soyavla aan haar mannetje, ook een goede tip!!!!!!

daarna BV

Rond 19.30; naar bed

En dan dus 5 keer wakker worden! Heb net Cb al gebeld, enige tip is dat we hem een half uur moeten laten huilen...slik...

Ik probeer Mats bij ieder voedingsmoment te laten drinken; roosvicee, slappe thee of gewoon water, dat gaat soms goed en soms bagger (lees; alles wordt nat)

Pepiet; regenscherm voor op de fiets hebben ze bij Halfords!!!!

Mijn beide mannen zijn ziek, lief voelt zich ellendig en Mats doet ellendig maar heeft ook koorts!

Ik ga weer eens verder,

Groetjes van Florence Nightingale
Wil net reageren, maar hoor nu miepie...

Zal we even ons schema neerzetten. CB zei pas dat je altijd meer mag geven. Als je denkt dat ze honger hebben meer zin etc. In deze tijd leren ze kruipen, lopen etc etc. En verbranden dus meer energie. De tijd dat ze gaan laten staan, komt vanzelf.

Melk is bij Aimee heilig.

700-0800 Fles 200cc

Slapen tot 9.30

1000 Fruit, in stukjes

12.00 boterham: fruitstroop, smeerworst etc....flesje 100 cc na

1600 avondeten, laatste tijd vaak potje of fles 200 cc

1830 fles 200 cc of warm eten en wat fruit na.

Tussendoor soepstengel.

Alles gaat schoon op. Soms wil ze meer brood. Bij oppas wel eens 2. Ze eet een boterham dus gewoon in 5 minuten op. En brult soms als avondeten op is. Dan krijgt ze fruit na.

Dus hier ook een vreetzakje, met melk en brood als favoriet.

Later, ze begint nu te jengelen haha
Ben weer terug! en heb nu ff tijd; Ella is op en ligt te pitten. Wel logisch als je én wakker gemaakt wordt, een half uur hebt moeten wachten op het cb, al die indrukken bij de cb-arts moet verwerken (leuk joh, zo'n stetoscoop; die kan ook in je mond!) en als je hebt moeten laten zien wat je allemaal kunt (haha).

Rollen doet ze dus niet, ze kan het wel, maar ze vertikt het. Ik heb haar van de week op haar rug gelegd en zo bleef ze liggen... monster. Ik moet haar daar bij helpen om die zijwaartse spieren te gebruiken is het heel belangrijk. Ze deed het daar met enige hulp wel. Doet ze het de volgende keer niet uit zichzelf, dan moet ze naar fysio.

Verder liet ze alles wat op het lijstje staat, daar zien. Lekker zo'n moppie!

De nieuwe stand: 8475 gram en 69,5 cm (ze blijft klein)

Nog even over wat Ella eet; ze krijgt brood met appelstroop, boter, niks, kaas of pindakaas. Die laatste 2 hooguit 2 keer in de week.

Warm eten nog steeds a la Rapley; we prakken niks, behalve bij stamppotjes of té vloeibare groenten (van de week spinazie met aardappel gehusseld; dat; moet ze dan dus ook niet he... ze wil alleen eten wat ze zelf vast kan pakken!)

Ook fruit geven we haar in stukjes: pruim, banaan, appel, druiven, meloen, perzik. Gaat erin als koek (gelukkig want met die groenten wil het nog niet opschieten).

Liga, rijstwafel of soepstengel (wil steeds sToepsengel typen...) krijgt ze ook zo in de hand, eet ze ook prima op.

Ze heeft trouwens nu écht door dat wanneer ze haar eten laat vallen, onze hond het opeet. Ze heeft het vanmorgen uitgeprobeerd met de boterhaam. En dan keek ze het stukje eten na, ze heeft het voor zich én naast zich laten vallen. Ik moest er wel om lachen, want haar brood was natuurlijk heel snel op zonder dat ze zelf heel veel had gegeten.

Ach dat hoort erbij natuurlijk!

Ik geef haar tussendoor nooit wat anders drinken. Op het cb hebben ze er ook niks van gezegd. Wel dat ze ook yoghurt of kwark mag, maar dat krijgt ze ook. Gewoon naturel en ze vindt het heerlijk! Ook als ze heel moe is, krijgt ze dat nog wel naar binnen.

Tip om yoghurt of kwark lekkerder te maken; diksap erdoor of vers fruit. Ik doe het bij Ella nooit omdat die het gewoon zo eet.

Zo. Weer een heel stuk over eten!

Mmmoi, waar heb jij die Poncho van Lief! vandaan? I love poncho's én I love Lief! Was zeker knalduur?

Ella heeft al een poncho, maar niet van lief (haha)
annie; ik ga morgen meteen ff kijken! bedankt voor de tip

euhmmmm is het een scherm??? dat heb ik al. maar ik wil iets voor dat zijn hoofdje en lijfje droog blijft.een regencape,poncho, jasje etc
Rustig hier:

Ris:

Ella en Aimee zijn echt de kleintjes van het stel...Wijsneus van je snel maar eens wat rollen. Ze vindt er dus gewoon niets aan. Is ze meer van het zitten?

Vraagje: hoe geef jij druiven. Ik had ze vandaag gekocht. Maar kreeg een visioen van druif die in haar keel schiet. Of helpt het als velletje eraf is. En hoe eet Ella appel. Dit krijgt Aimee niet zo goed weg, toch nog te hard. De appel -en perentijd komen eraan. En nectarines etc. worden steeds duurder.

Groente uit het vuistje gaat hier ook nog lastig.

Pebbles: nog gefeliciteerd. Hoe was je verjaardag? Is Floor een beetje opgeknapt? Je bent voor jou doen stil op het forum! Hoop alles goed.

Mmmoi: je foto's gezien. Super die kleren. Ik wil die poncho ook.

Ben benieuwd hoe Jasmijn eruit ziet met nieuwe kapsel haha. Is er dan flink stuk af, want ze had al lange staartjes.

Ga nu even kind op bed leggen, kom straks nog kijken.
Ben ik weer even.

Vannacht alweer een brakke nacht. Om half 9 ben ik naar bed gegaan (op mijn verjaardag!) omdat ik veel te moe was en een half uur later was ze alweer wakker en het duurde tot 3 uur voordat ze weer echt in slaap was. Tussendoor wel af en toe een kwartiertje maar te weinig om zelf te slapen.

Vanmorgen was de koorts wel weg dus ik heb Floor naar de opvang gebracht en ben zelf gaan werken.

Ondertussen val ik dus helemaal om van de slaap en daarnet werd ze alweer wakker dus naar bed gaan heeft waarschijnlijk ook niet veel zin.

Ik zag iedereen alweer druk de schema's opschrijven. Vorige keer was het nog heel veel melk en dat is nu bij iedereen al een stuk minder.

Als ik morgen een beetje uitgeslapen ben dan kom ik weer lekker uitgebreid op iedereen reageren, ik krijg al bijna afkickverschijnselen .

O, ja. Natuurlijk heel erg bedankt voor alle felicitaties, ook op Hyves.
Zo, vandaag even lekker geshopt, voor mezelf eindelijk wat gekocht. 2 Ribbroeken en 2 shirts en sokken. Lekker hoor, eindelijk wat voor mezelf gevonden. Nog niet genoeg maar kan even vooruit. Toen we eindelijk thuis waren was Jasmijn bekaf, ze heeft gegeten en lag half zeven in bed. Even gemopperd en toen hoorde ik haar niet meer, ze ligt lekker op haar buik te slapen. Nu nog even reageren:

@Annie: Hoest met Matsje? Al een beetje beter hopelijk? Zielig als ze zo ziek zijn, gelukkig heeft Jas dat nog nooit gehad *afkloppen*...

@Babba: Kan je Aimee niet vragen om Jasmijn melk te leren drinken? Hier blijft het ellende, vanmiddag heeft ze een bekertje yoghurt gemengd met koemelk leeg gedronken maar ze wil het ook niet meer uit een fles; het moet uit een beker met rietje...zwaar vermoeiend maar zo krijgt ze tenminste wel wat binnen. Ik kan de flessen eigenlijk wel de deur uit doen want ik heb ze al geruime tijd niet gebruikt!

Trouwens, als je die poncho leuk vindt, ga je hem toch ook lekker halen? Jij hebt ook altijd best veel van Lief! hè? Ik vind het zo'n leuk merk!!! Enneh, Jasmijn met korter haar kun je je zo indenken: denk het staartje van die foto eraf en je hebt Jasmijn als jongetje, haha! Ik moet er nog steeds aan wennen, ik hoop dat het snel weer aangroeit maar dat dan ál het haar langer wordt en niet twee pieken!

@Ris: Ik vind het zo grappig, die verschillen tussen al die beebs. Jasmijn is niet te houden, kruipt keihard en gaat óveral staan, en Ella is nog lekker mak. Maak je je er zorgen over of heb je zoiets van: komt wel?

De poncho van Lief! heb ik bij de Lief! winkel in Leiden gekocht maar in onze woonplaats is ook een winkel die dit merk verkoopt. Ik vind het vreselijk leuk maar ook vreselijk duur, het verkoopt gelukkig wel goed op MP! De poncho was geloof ik 35 euro...ahum...maar ik kon hem niet laten hangen. En die broek en dat shirt daar had ik nog een bon voor, dus dat scheelde. Maar die poncho is echt heel gaaf... Van dit breisel zijn ook spencers en vestjes met houtje touwtje, ze hebben ook weer hele leuke shirts en de winterjasjes zijn ook zó schattig!!! Over een tijdje gaan ze online verkopen trouwens, op www.lieflifestyle.nl

@Pebbs: Hoe gaat het, beetje beter al? Het zijn jouw werkdagen nu natuurlijk vandaar dat je er niet zoveel bent. Gauw komen reageren hoor, meldplicht!

Nou ik ga even mijn bed opmaken, had ik lekker afgehaald vanochtend, toen wezen winkelen, kom ik er net achter dat het dus nog niet opgemaakt is. En dan lekker tv kijken en intussen maar eens strijken, dat mag ook wel eens gebeuren...later!
Whaha Pebbs, dat is wel heeeel snel, die meldplicht van jou! Gauw je bed in wijffie, beterschap en ik hoop dat je heeeeeel lekker slaapt! Kun je anders Floor niet voor één nachtje bij oma laten logeren ofzo? Kom je zelf even bij! Sterkte meis!
Babba; de eerste keer dat ik Ella druifjes gaf, heb ik alle schilletjes eraf zitten pielen.... bang dat ze erin zou blijven.... ik heb ze toen ook doormidden gesneden. Dat heb ik dus één keer gedaan. Toen ben ik overgestapt op de volgende tactiek; ik bijt de druif alvast doormidden en dan geef ik 'm haar. Ze kan 'm dan beter pakken en jij hoeft niet bang te zijn dat ze 'm in één keer doorslikt omdat hij groter lijkt. Inmiddels doe ik dat niet meer en geef ik haar een bakje waar ze inzitten (ja ja, het gaat snel hier; maar dat is alleen met druiven!) Ze pakt ze er zelf uit en hoe ze het doet weet ik niet, maar de druif zit dan in d'r mond. Echt wel heel grappig dat dat zo'n proces is. Eerst moest ik d'r echt helpen, toen ging ze het zelf proberen maar toen wist ze nog niet op welk punt van tafel naar mond ze haar handje open moest doen, met als gevolg heel veel druiven overal (behalve in dat mondje). En nu pakt ze ze dus helemaal zelf!

Appel daar bijt ze af en toe een stuk af, dan sabbelt ze er heel lang op en als ze 't genoeg vindt, spuugt ze het uit en wil ze een nieuw stuk. Ze vindt het vooral lekker om er mee over haar tandvlees heen te gaan zeg maar. Ze slikt bijna geen appel door.

Pruim heb ik haar van de week van de vork laten eten. Dat is zo glibberig daar heeft ze bijna geen grip op. Dus ik prikte het aan de vork en zij hapte het eraf. Maar ja... dat doen wij natuurlijk ook haha.

Mmmoi, ik ben jaloers! Een Liefwinkel!!! Toen wij in groningen op vakantie waren (in Vlagtwedde of all places!) hadden ze ook een winkel met alles van Lief! Geweldig vond ikhet. Hier zit wel een winkel die wat verkoopt, maar die hebben volgens mij niet de hele collectie. Online zou helemaal tof zijn.... ik wacht nog maar ff af. Nog een poncho heeft ze niet nodig natuurlijk en ze kan er ook nog wel één aan als ze 1 1/2 is ofzo (haha).

Ben weg; ga film kijken.
Ja Lief is zo'n leuk merk. Wel duur dus...Maar gedeelte van de oprengst gaat naar Orange babies. Dus wel verantwoorde kleding. En Aimee heeft ook nog eens de Zuid-Afrikaanse nationaliteit. Dus is het moreel verplicht om deze kleding te dragen. Duh.

Wij hebben een Lief winkel in Den Bosch, dus erg verleidelijk om te kopen. Heb toen in de zomer aantal rompers en 1 thirt gekocht. Valt dus ook wel weer mee. Vond de overslagjurkjes nu ook super leuk. Te veel van dit merk is ook weer overdone. Dus ga voor een setje, haha met poncho.

Trouwens had de paarse mexx jas besteld voor Aimee. Maat 74. Maar valt klein uit, want krijg de binnenrits niet helemaal dicht, zonder haar op te hangen. Jas past ruim, alleen binnengedeelte lijkt krap. Dus nu maat 80 proberen. Maar ben bang dat die dan qua binnenjas goed past, alleen aan de buitenkant asociaal groot oogt. Balen, zo'n leuke jas.

Pebbs...Bijslapen. Grappig ik was echt even bezorgd waar je was. Juist omdat Floor ziek is en je normaal gesproken hier paar x per dag bent en nu bijna 2 dagen niet (haha had nog teruggescrold ook). Maar gelukkig is de koorts gezakt en nu moet Floortje ook maar eens bijslapen.

Vanmiddag bij ikea zo'n grappig loop/duwkarretje gekocht voor Aimee. Kan ze zelf haar speelgoed vervoeren. Lukt haar nu nog niet om erachter te lopen, ze vindt het wel interessant. Zijn daar maar 20 euro.

Ga nu ook slapen, morgen 7 uur werken. Bah
Haha, het is druk hier, zo op de late avond. Ik ging even kijken en zag dat Ris gepost had, toen ging ik terug naar het overzicht en stond ons topic ineens bovenaan met een posting van Babba! Wat zijn we eensgezind.

@Ris: Als je een keer wat moet hebben uit de Lief! winkel wil ik het wel voor je halen hoor, haha

@Babba: Dus jij gaat de poncho ook halen. Hij is zo cool hè! Zet ff een foto op de groep als Aimee hem aan heeft. Ik denk dat het haar heel leuk zal staan, die felle kleurtjes met haar donkere huid en haartjes.

Ik vind trouwens Aimee zo'n leuke naam! Ik ken een meisje van 13 die ook zo heet en dat is ook een heeeeeeel leuk meisje...net als jouw Aimeetje!

Zo en nu ga ik naar bed. Misschien nog even lezen ofzo. Weltrusten en tot morgen en voor degenen die werken moeten: werkze!!!
Oh Ris hadden kruispost.

Dus Ella doet nu hele druif in haar mond en werkt deze weg. Knap, dan gaat haar fijne motoriek super al. Wel voordeel van Rapley. Misschien moet ik Aimeer maar bakje druiven geven. Wel nieuwe halen, want nu net zelf opgegeten.

Appel gaat hier hetzelfde. Na alle sap eruit gekauwd te hebben, spuugt ze het uit.

Zacht fruit zoals kiwi, banaan etc. gaat idd prima in stukken.

Ja interessant om eetgewoonten te volgen. Aimee likt/zuigt ook nog haar vingers af als ze een stukje in haar mond heeft gedaan (ook bij brood). Zal maar eens een lekker stukje achterblijven op haar hand.

Vandaag nog conflict met dochterlief. Ze had pate op brood (minder lekker dan stroop). Ze begon dus stukjes te pakken, even in mond en dan eruit en volgend stukje (? op zoek naar appelstroop?). Uiteindelijk wilde ze weer stuk uitspugen. Dus ik zei 'nee in je mond houden'en duwde het terug. Brullen, tranen...Uiteindelijk netjes opgegeten rest brood. Experimenteren/spelen met eten mag nu best nog. Maar brood kent ze en kan ze prima eten dus was mijn niet nodig om er onsmakelijke kliederpartij van te maken.

Ok 2de x welterusten!
Haha en nu nog x kruispost met Mmmoi.

Had poncho in winkel gezien en getwijfeld of het leuk zou staan. En nu zag ik Jasmijn ermee en nu wil ik hem zeker. Dus Jasmijn's schuld.

Leuk dat je haar naam mooi vindt...Het is geen popi naam, dus reacties zijn wisselend. Nou ja niemand zegt dat ze het geen leuke naam vinden. Maar gewoon ok als antwoord. Hehe zegt genoeg. Ieder zijn smaak.

3de maal welterusten!
Nou, gezellig hier, iedereen tegelijk op een avond en nu helemaal niemand meer!

Vanochtend was Jasmijn om zeven uur weer netjes wakker en we hebben gedouched en gebadderd, toen ontbeten. Jasmijn heeft daarna een hele tijd in de box zitten spelen terwijl ik mijn strijk heb weggewerkt. Productief ochtendje dus! Nu ligt ze lekker in bed en heb ik even tijd voor jullie...ik heb een rustig dagje vandaag; ik ga zo even bij de AH een boodschapje halen en verder blijf ik thuis. Verwacht een pakketje van Wehkamp; heb nog even op de valreep een extra bikini (uitverkoopje) besteld voor Turkije en 2 shirts, ben benieuwd. Vaak valt het toch wel tegen, maar ja, ik zie wel.

Verder geen nieuwtjes hier.

Oja, tip: bij de Aldi verkopen ze een soort fruithap, dat heet 'fruittoetje' ofzoiets en staat bij de blikken groente en fruit. Het lijkt op frutapura qua verpakking. Het is puur fruit maar er is wel suiker aan toegevoegd. Ik weet niet of dat nou zo erg is want aan de goedkopere potjes bij de AH en de potjes van Kruidvat is ook suiker toegevoegd. Jasmijn heeft het nog niet geprobeerd maar het was heeeeeel goedkoop; 8 potjes van 100 gram voor 89 cent!!!
ik ben d'r hoor
@mmoi, volgens mij kun je dan net zo goed een pot appelmoes kopen en daar een bakje van maken. Die kleine bakjes koop ik ook altijd omdat man dit nooit eet en ik anders een hele pot moet openen voor die keer dat ik er zin in heb. Je hebt die bakjes in combinatie met perzik en banaan geloof ik. Echt slecht zal het misschien niet zijn. Volgens mij zit in de goedkopere versie van de AH ook niet gewoon suiker, maar zijn het natuurlijke suikers. Dat weet ik echter niet zeker.

Later echt uitgebreid reageren op iedereen.

Kuzz
Vannacht was al wat beter. Om 10 uur is ze na wat gespook gaan slapen en daarna is ze rond 3 uur nog wakker geworden en heeft ze wat gedronken.

Haar temperatuur was gisteren al goed dus vanmorgen ben ik lekker op mijn mooie nieuwe paarse fiets met Floor voor op naar babyzwemmen geweest. Stomme ik was alleen de speen vergeten dus het aankleden was wat minder gezellig. Nu ligt ze heerlijk te slapen dus heb ik eindelijk weer even tijd om hier lekker bij te kletsen.

Schema:

7.00 BV (binnenkort boterham erbij)

9.00 fruit

12.00 boterham en melk (100-150cc)

15.00 soepstengel of rijstewafel en een flesje diksap

17.00 BV

18.30 Warm eten en yoghurt met beetje diksap toe

de laatste dagen 's avonds of 's nachts nog BV maar dat komt door het ziek zijn denk ik.

@mmmoi: meld! lief dat je zo bezorgd bent. Het gaat nu al weer beter. Die foto's zijn inderdaad harstikke leuk en wat een gave kleertjes. Ik dacht dat Lief alleen die Stoer shirtjes met broekjes had maar ze hebben dus veel meer. Ik ga vandaag toch een shirtje kopen voor onder een heel leuk mexx spijkerjurkje dat ik heb. Ze verkopen daar ook Lief, dan ga ik meteen even kijken. Die filmpjes op Hyves zijn ook geweldig. Jasmijn neemt "met vallen en opstaan" wel heel letterlijk he?

@annie: gefeliciteerd met de taaltoets! Nog even flink bikkelen voor de rekentoets dus. Hoe gaat het met die zieken daar?

@babba: wat lief dat je nog aan me dacht. Ik ben inderdaad een stuk minder hier geweest als anders. Ik vind Aimee trouwens ook een hele leuke naam.

Iedereen hier heeft een leuke smaak wat namen betreft vind ik, het zijn eigenlijk allemaal namen die ik ook wel had kunnen kiezen.

Ikea heeft leuk houten speelgoed he, en helemaal niet duur. Binnenkort ook maar eens gaan kijken.

Dat Mexx jasje is zooooo leuk maar wel heel duur. Is dat die paarse met dat bondrandje?

@ris: wat een leuk gepruts he, met dat rapley. Avondeten doen wij wel vaak geprakt maar fruit gaat ook a la rapley. Druifjes heb ik nog niet geprobeerd maar dat ga ik nu ook doen. Floor is niet zo gek op fruit dus misschien druiven wel. Banaan vind ze geweldig, ik geef haar zo een hele geschilde banaan en ze eet hem helemaal op.

Floor is trouwens ook nog maar 70 cm, ook niet zo groot dus.

Ho, meisje weer wakker, even drinken geven.

@pepiet: als je een regenponcho hebt gevonden moet je het maar even doorgeven, ik ben ook nog op zoek. Ik zal straks nog even bij Hema en zeeman kijken, misschien hebben die iets. Ik weet dat ze bij babypark hele leuke hebben (kikkers met oren erop enzo) maar daar moet ik met de auto heen, misschien woon jij wel dichter bij een babypark.

Verder gaat deze pagina niet, dus ik denk dat ik vanaf hier maar gewoon weer inspring anders ben ik vanavond nog bezig.

Ringel, niniane, krokus, bloempje: hoi!

pebbles; bij de hema hebben ze pas vanaf maat 92-98, bij zeeman hebben ze jasjes vanaf maat 98-104. bij prenatal hebben ze niets (tenminste bij ons) Ze hebben trouwens wel weer de slaapzakjes met mouwen in de aanbieding, in wit en lime groen. een babypark hebben we hier niet direct in de buurt (beverwijk of zaandam). dus als iemand nog iets weet. (ik had toen bij Bram een soort hoes die op de buggy kon en op de fiets, maar die kan ik nergens meer vinden)

verder weinig te melden, mijn moeder komt zo en vanavond voor het eerst in 3 jaar weer tennissen .oeps
Hoi hoi,

Pepiet, het zijn echt regenponchos zeg maar, die je handig om kind met stoel doet, in ieder geval in het geel (die wil ik) en ik het zwart. Veel plezier met tennis, ga maar lekker meppen tegen die ballen!

Grappig hoe iedereen zo anders denkt over kleding. Ik heb dus niks met het merk Lief, vind het te gemakkelijk; leuk kleurtje, kekke tekst er op en je betaald zo 15 euro. Ik heb gisteren een shirt bij de Zeeman gekocht, groen met wit en een vogel (ik dacht een raaf) erop. Ach ja, tis maar goed dat niet alle ukkies hetzelfde gekleed zijn, das ook zo saai!

Pebbles, fijn dat het weer wat beter gaat, hier is Lief helemaal in de kreukels, virale keelinfectie die op zijn stembanden is gelasgen, hij klinkt supersexy maar zegt bijna geen woord!

Ik ga ff wat doen voor school!
He ladies,

@ris, Ik kom er niet toe om Roan zelfgemaakt prutje te geven. Heel stom is dat. Ik kom ook niet verder dan aardappels met een groenteprutje. Knap hoor, dat Ella al zo eet.

@mmoi, leuk die filmpjes op hyves. En jassie zonder staartjes. Hahaha. Moet je ineens aan een jongetje wennen. Jij hebt inderdaad een supersnelle. Pff, voor jou is het echte opvoeden dus al begonnen. Hoewel dat hier ook al wel het geval is hoor.

@babba, knijpt Aimee dat zachte fruit niet kapot? Roan knijpt er wat in en vindt het verder prima

@annie. Leuk zo'n sexy mannenstem. Vanavond leuke spelletjes doen! Ga je toneelstukjes spelen. Hahaha. Word je verleid door de sexy loodgieter met de hese stem. Whahaha.

@pebbles, blij dat het wat beter gaat.

Vanavond weer naar Jazzdance. Zin in. Na die tijd snel naar huis want dan zie ik Roan nog even. Die is vandaag nl op de creche. Hij gaat trouwens nu heel makkelijk van zitten naar op z'n buik liggen.

Tot later!
En daar ben ik alweer voor de tweede keer vandaag. Er zit echt vooruitgang in!

Floor ligt nu weer moord en brand te schreeuwen in haar bed want ze vond het tegen ons in slaap vallen de afgelopen dagen wel erg lekker volgens mij.

Ik heb net een heel leuk shirtje gekocht voor onder een spijkerjurkje dat ik al had dus Floor is morgen helemaal hip als ik mijn verjaardag vier.

We hebben ook een nijntje boekje gekocht want volgens de CB-arts is het goed om voor te gaan lezen en ze gaf die nijntje boekjes als voorbeeld.

@pepiet: bij de Hema en Zeeman hoef ik dus al niet meer te kijken. Zijn ze niet online ergens te krijgen? Moet te doen zijn toch?easytravel

Hier heb ik ook al eens een spiegel voor in de auto en een zonnehoedje besteld.

@annie: arme man van jou. Mats dus niet meer ziek?

O ja, lekker weer.

Heb ik eindelijk weer tijd om te forummen, is er niemand hier.

Heel leuk trouwens, bij de AH hebben ze een heleboel babyspulletjes (handoekken, shirts, pyjama's, sokjes, muts en wanten etc.) met hele vrolijke kleurtjes en het is niet duur. Ik vind het een beetje op het merk Lief! lijken.

Ik heb zelf de muts met wanten gekocht voor 4 euro samen. Heel leuk licht en donkerroze gestreept met een oranje konijntje erop.

@pebbles, ik heb het pyamaatje gekocht. Mocht je die nog willen kopen dan moet je wel een maat te groot kopen. Ik heb maat 74 gekocht. Die past hij normaal ruimschoots. Bij het pyamaatje is het broekje echter veeeeeeeel te klein.
Toevallig heb ik vanmiddag ook bij die spulletjes in de AH zitten kijken. Rompers vond ik leuk maar waren niet meer in Jas' maat. Muts en wantjes heb ik al in huis dus daar heb ik niet meer naar gekeken...

Die Aldi fruitprut was een groot succes, ook bij het kindje van mijn vriendin! Het smaakt dus net zoals Frutapura. En ik heb nog even gekeken, maar op de goedkope potjes van AH staat ook suiker bij de ingrediënten. Ach, ik zal het maar niet iedere dag geven, maar af en toe is het wel eens leuk!

Vanmiddag werd het hier ineens ongewoon druk, vriendinnen met man en kindjes kwamen onverwachts hier, had ik opeens een huis vol! Ik was van plan nog heel veel te gaan doen maar dat kwam er dus niet meer van. Vond de man niet leuk want het was niet schoon in huis... nou ja ik ga morgen maar eens mijn best doen dan. Zaterdag, maar goed.

@Pebbs: Fijn dat jullie al weer een stukje beter zijn. Heb je nou nog wat leuks voor je verjaardag gehad? O ja, die fiets natuurlijk! En, fietst 'ie lekker?

Vindt Floor het leuk om mee te gaan?

@Krokus: Ik ben idd al met opvoeden bezig. Continu zeggen dat iets niet mag. Gelukkig wil onze kleine kruipkont ook nog wel in de box dus dat is af en toe mijn redding. Mijn rug is gebroken nu want het gesleep zo'n hele dag en Jasmijn overal vandaag weg tillen...

@Pepiet: Lekker getennist? Viel het mee of tegen?

@Annie: Ik vind Lief! heel leuk maar niet alles en ik zou ook niet een hele lijn willen hebben ofzo, dan lijkt het net of je kindje altijd in hetzelfde loopt. Ik vind één stelletje hebben erg leuk en daar blijft het bij. Ik koop ook heel vaak wat bij goedkopere winkels, Zeeman dan toevallig niet zo, maar Wibra is hier ook favoriet (vooral ook omdat het om de hoek is).

Nou dan heb ik iedereen weer gehad. Ga even een wasje ophangen. Jas wil niet slapen. Hoop dat het zo lukt; ze is met manlief in bad geweest en kan niet anders dan moe zijn. Groetjes!
Hallo,

Krokus: Leuk Jazzdance. Doe je dat samen met je man? Roan zal dan binnenkort ook wel kruipen. Haha mag jij er achter aan.

Fijnknijpen fruit valt mee, schuift het meteen in haar mond. En als er toch wat achterblijft op hand en tafel dan zorgt ze dat dat ook nog in mondje komt. Wel af en toe geklieder idd.

Annie: al druk met school of is het goed te doen? Zoek je nu nog werk. Of pas als je klaar bent? Hoe is het met Mats en zijn helm? Zie je al verbetering.

Pebbles: Nee is niet dat jasje (die rib bedoel jij?). Is jasje met soort teddy binnenjasje. Ja hij is idd veeeeel te duur. Maar deze had ik als eerste gezien. Niet gekocht vanwege prijs. En kan nu niets vinden wat ik leuk vind. En voordeel van merkleren is weer dat ze goed verkopen. En dan heb je er uiteindelijk weer minder voor betaald dan in eerste instantie minder duur kledingstuk. Ok bent kleding daarna dan wel kwijt hehe,

Maar ik koop ook overal. Zeeman, Hema en meestal in uitverkoop de wat duurdere kleren. Trouwens bij de Hema hebben ze nu hele leuke tuinbroeken (jeans) voor meiden.

Pas was ik bij de Bijenkorf en van hun eigen merk hebben ze nu ook hele leuke kleren voor kids. Heb voor Aimee rood bouwvakkersblousje gekocht (grappig getailleerd). Korte mouw, maar met longsleeve eronder leuk.

Haha wat een gebral over kleren

Toch denk ik als Aimee een jongen was geweest, ik minder vaak had gekocht. Voor meisjes zoveel stijlen...van stoer tot cute. Dus jongensmamma's wacht maar tot jullie een meisje hebben.

Mmmoi: Ja erg he hoe vaak je al nee moet verkopen en kind moet wegslepen die aan een plant hangt, vloerkleed opvreet, deuren heen en weer wil smijten.

Ik wil niet te vaak nee zeggen. Dus laat sommige dingen nog wel toe, zoals met afstandsbediening spelen, aan tv zitten. Want in principe is bijna alles wat ze doet nu nog 'stout'. Dus paar dingen wat echt niet mag: vloerkleed plukken, pluisjes eten en planten molesteren. Leert ze wel al beetje dat niet alles kan. Maar hoort niet heel de dag 'nee'. Exploreren is gewoon harstikke leuk. En de huiskamer is haar wereldje, bedenk ik me maar.

pepiet: hoe gaat het jobs zoeken bij jou. Hoe gaat het met Mees. Lang geen foto's gezien.

Ik ga frietjes eten nu jammie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven