Het grote Napraattopic - 2

11-03-2010 16:52 3005 berichten
quote:Vivamod schreef op 01 februari 2010 @ 14:13:

Dit is het grote napraattopic :-) Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:

- de angels et moi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.

- vragen aan mij kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod

- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico

- omdat we niet van tevoren kunnen voorspellen of dat 'werkt', willen we dit topic een maand op proef doen. Als dit topic helemaal uit de hand loopt kunnen we op 1 maart dus besluiten 't te sluiten.

grtjs,

NaomiEen aanvulling van mijn kant; Als je een posting plaatst die zo grof-beledigend-provocerend is dat er meerdere rapportages over binnenkomen, wordt het alsnog aangepast. Een waarschuwing volgt er dan echter niet.
Alle reacties Link kopieren
Getverdemme Geve! (niet visualiseren, niet visualiseren)
quote:geve schreef op 12 april 2010 @ 15:10:

[...]

Een hengel riekt alleen als er een vette vis aan hangt, die haal je dan even door de parfumsloot van de oude koe en niks aan de hand hoor.Problem solved! Waarvoor dank.
Schrijf eens iets! Ik word paranoïa van lange stiltes.
Pst!
okeeeee...
He fijn, een cryptische rel bij mijn koffie.
Raken jullie niet in de ban van de beautypijler? Tot nu toe nooit echt geweest op die pijler maar ik zit er helemaal in. Zie net een topic Kwaliteitsbasics gezocht , ja dan zou je toch willen vragen, zoek je ook nog een lekker luchtje?

Ik doe het niet hoor. Maar het ging wel even door mijn hoofd heen .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ik vraag er wel eens wat, maar een dagelijkse stek is het niet nee.
Kan iemand die ouwe koeien even bij het dooie paard leggen waar jullie zo hard op staan te meppen?
Meppen? Ik was juist zo lekker aan het sjorren
Dat wil ik best doen, maar dan moet die ouwe koe toch echt eerst uit de sloot.
quote:Nemhain schreef op 12 april 2010 @ 15:02:

Hmz, ik heb even een broodje gemaakt, dus ben het weer kwijt, is het nu 7-6 of 6-8???Ik zou zeggen; maak een schema. Lijkt me erg handig (ook voor mij )
Ik lees eigenlijk alleen de mascara- en schoenentopics. Daar was nooit een rel...
Wat niet is kan nog komen Zamirah. Ik heb zelfs ooit eens een rel op Digi gezien. Wel de langzaamste rel ooit, met 1 bashing per 3 uur.
Mja, ik zou nu een schema kunnen maken, maar volgens mij is het net weer een beetje rustig in de sloot, nu al die koeien, paarden en vissen eruit zijn
quote:Zamirah schreef op 12 april 2010 @ 15:35:

Ik lees eigenlijk alleen de mascara- en schoenentopics. Daar was nooit een rel...Kan geregeld worden hoor. Heck, ik heb genoeg info om een rel te starten om een automatische waterfontein voor mijn katten. Aangeraden door iemand hier op het forum en werkt voor geen ene klootviool. Ik zou haar kunnen bashen maar daar is ze zo veel te lief voor....
quote:dangeensuus schreef op 12 april 2010 @ 15:38:

[...]

Kan geregeld worden hoor. Heck, ik heb genoeg info om een rel te starten om een automatische waterfontein voor mijn katten. Aangeraden door iemand hier op het forum en werkt voor geen ene klootviool. Ik zou haar kunnen bashen maar daar is ze zo veel te lief voor....He, die wilde ik ook nog voor de katten!
Perhaps it is better to be irresponsible and right, than to be responsible and wrong. Winston Churchill
quote:dangeensuus schreef op 12 april 2010 @ 15:38:

[...]

Kan geregeld worden hoor. Heck, ik heb genoeg info om een rel te starten om een automatische waterfontein voor mijn katten. Aangeraden door iemand hier op het forum en werkt voor geen ene klootviool. Ik zou haar kunnen bashen maar daar is ze zo veel te lief voor....Ik zoek nog een goedkope 2ehands waterfontein voor mijn boys. Dus als je omhoog zit dan weet je mij te vinden.
Niet doen ! wat een snelle manier om 45 euro weg te mikken. Het werkt niet, en klinkt als een aftands aggregaat om een poolse bouwkeet te voorzien van stroom voor het koffiezetapparaat.
Een automatisch waterfontein voor katten?
Automatische waterfontein voor katten-problemen horen op de Thuis-PijlerT, Suus...
MV, ik zou hem je niet willen verkopen omdat hij een takke herrie maakt en het water stroomt niet goed over de bol.
quote:marnie schreef op 12 april 2010 @ 15:39:

[...]

He, die wilde ik ook nog voor de katten!Zeg ga jij je even met de rel bemoeien .
quote:delphicat schreef op 12 april 2010 @ 15:33:

Meppen? Ik was juist zo lekker aan het sjorren Ik denk er het mijne van...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven