Postcrossing 4

07-03-2010 12:00 2997 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
Goedemorgen!

Welkom hier Lampje! Veel plezier met meelezen en -schrijven!

2 hurrays alweer! Joehoe, uit Singapore en USA!
Nieuwe kaarten gaan naar: Zwitserland en Duitsland :-) Kan ik weer eens proberen in het Duits wat te schrijven!
Whoeptiedooo vandaag een Hurray uit Belarus! helaas leeg (zou nog eens mijn best doen voor hem tsss )

En juuf ik snap je best hoor ik heb voor hier speciaal een hyves aangemaakt zonder foto's e.d. lekker suf eigenlijk, en meetings vind ik ook maar eng! maar soms moet je gewoon iets doen wat je normaal nooit zou doen, dan valt het vaak toch wel mee.

verder heb ik nog 4 kaarten onderweg:

Finland --> 6 dagen

USA --> 6 dagen

Canada --> 13 dagen

Rusland -->39 dagen (boehoe, wordt dit mijn eerste expired?? ( )
Ik heb op dit moment 5 kaarten onderweg.

China 51 dagen, ik vraag me af of dat nog wat wordt.

Finland 9 dagen

Duitsland 3 dagen

Amerika 3 dagen

Nederland vandaag gepost, morgen al aan hopelijk anders overmorgen.

Nog 4 kaarten die aankomen en ik mag 6 kaarten onderweg hebben.

Naast dit account heb ik nog een 2e account. Die bouw ik af terwijl dit hoofdaccount opbouwt. Ik wil er gewoon 10 onderweg hebben altijd. Dus mag ik er op het hoofdaccount 6 versturen, dan doe ik er vanaf het 2e account maar 4 etc.

Lampje
Chayuz: Die van Rusland kan nog goed hoor! Ik heb zoooo vaak al gehad dat ik dacht dat mijn kaart naar Rusland zou expired raken en vervolgens wordt ie elke keer na 47 dagen ofzo geregistreerd. Russische post is sloom!
Hallo, hier ben ik ook weer eens. Zo druk gehad de afgelopen tijd. Maar zo te lezen is het een bijzondere meeting geworden. Alleen de foto's al van wtj.

Nou dan hoop ik dat mijn Russische kaarten ook aankomen. Die naar Rusland en Wit Rusland zijn al 41 dagen onderweg en de mensen zijn al meer dan 3 weken niet online geweest.

Ik heb nu 61 kaarten verstuurd dus mag er 8 onderweg hebben. Mijn laatste kaartjes gaan naar DL, Canada en Brazilie.
Een offical uit Slovenië voor mij, voor de rest nog geen pc nieuws...
Een official uit USA met alleen. Greetings from the USA and happy postcrossing + naam erop. Jammer vind ik.
hier een kaart uit leeuwarden
Nou, de post was ons vandaag gunstig gezind.

Maar liefst 3 kaarten, wel van het 2e account maar goed, 3 is toch leuk.

Ze komen uit Duitsland, Amerika en Litouwen.

Lampje
Zo net een kaartje van de meeting in Groningen in de bus, volgens mij van SweetCandy .

Dank je wel!

Verder geen hurrays en geen officials, wel Idrukker-kaartjes besteld.

Mijn WTJ gaat het zwaar krijgen deze week, mag sowieso t/m donderdag niet werken.

Moet rust pakken en een gesprek aan gaan met mn bedrijfsarts.
Noa_lynn, wat is er met je? Sterkte iig .

Nog een hurray, die vierde sinds de meeting, Thanks for the great postcard with all the names on it. I really love it.

Greetings,.....!

10 onderweg, morgen twee adressen aanvragen.
quote:steph schreef op 13 april 2010 @ 16:36:

Noa_lynn, wat is er met je? Sterkte iig .

Ik zou zeggen 'niets ernstigs..', ben al 2 weken moe, duizelig, misselijk en heb hoofdpijn.

Blijkt samen te hangen met een aanhoudende verkoudheid en het tegenwerken (zoals het lijkt) van mn werk.

Dus moet nu mn rust pakken en een gesprek voeren hoe het beste verder.

Heb nu een neusspray voor de verkoudheid en pillen voor de duizeligheid gekregen en het heel sterke advies voor het gesprek.

Voel me verder wel goed dus, niet gekker dan zondag met de meeting.

Maar heb mn duizelige momenten en steken van hoofdpijn enzo..

Verder nog wat gekkigheid maar dat is al langer zo, daardoor nu wel erg snel en veel in tranen.

Niets aan te doen..
anoniem_89977 wijzigde dit bericht op 13-04-2010 17:03
Reden: ...
% gewijzigd
Oei... duizeligheid is heel vervelend... 'beterschap' noa!

Hier 1 erg leuke kaart! :-)
Beterschap Noa! Klinkt niet fijn, hopelijk is het snel weer wat beter

Na beide meetings ben ik door mijn voorraad postzegels heen. Vandaag kreeg ik 2 hurray'.... maar dus even een tijdje wachten met het aanvragen van nieuwe adressen Ohja waarschijnlijk raken er 2 á 3 kaarten expired (again), die zijn al rond de 40 dagen onderweg. pppppfffff

Waarschijnlijk zijn die kaartjes van de Groningen-meeting inderdaad van mij heheheh..... heb een aantal van jullie adressen *met ogen dicht* gekozen om een kaartje voor te schrijven.
PS: ook ik ben een maandag-avond-kijker. Leuke programma's dan! ANTM, Project Catwalk en daarna nog zo'n mode-programma
Ik kijk op maandag altijd CSI en daarna, vanaf de harddisk, Grey's Anatomy. Soms ANTM, maar meestal alleen de laatste paar afleveringen. Gister begon een nieuwe toch? Hebben jullie al een winnaar in the picture?

Noa, wat klinkt dat naar! Jeetje. Zorg dat je lekker uitrust deze dagen.

Deeltjes herken ik aan mezelf (dat zegt natuurlijk niks, dus je moet maar zien wat je hiermee doet) en daarbij helpt mijn bezoek aan de haptonoom.

On topic

Ons kaartje naar Engeland is aangekomen. Enthousiaste reactie: "Thanks a lot for your postcard. It was great and I loved. Hope you enjoyed the meeting." Natuurlijk gelijk een nieuw adres opgevraagd, Tsjechië. Een kieskeurige dame, maar fan van stranden en die had ik toevallig door jullie beschreven en met postzegels geplakt al klaar in mijn agenda zitten.

Edit

Ook een kaartje ontvangen Uit Amerika, van iemand die graag een kinderboek wil schrijven met zijn vrouw omdat zij mooi tekent. Ik ben verkocht!
Hey hallo meiden!

Hier vandaag helemaal niets.....

Wat zijn er bij jullie al veel kaarten van de meet aangekomen als ik het goed lees. Dan doet de boeddha goed zijn werk!
Hier ook helemaal noppes.

En heb nog geeneens tijd gehad om een nieuw adres aan te vragen.

Veel te druk met de kindjes in de weer en visite enzo.

Hopelijk lukt het me vanavond nog.

Noa-Lynn beterschap hoor!
Geen kaartjes vandaag maar wel 2 pakketten van idrukker ( de lammetjes en de hond van have you seen flowers) en nog een gratis monsterpakket van drukwerkdeal.nl (had helemaal geen idee meer dat ik dit aangevraagd had )
Wat zijn sommige van jullie heerlijk ongeduldig met 2 (of meer?) accounts. Dat is echt niet bij me opgekomen toen ik in het begin maar 5 kaarten mocht versturen. Ik deed gewoon meteen weer een kaart op de post als er 1 aankwam en nu mag ik er 7 versturen. Wat ik meestal wel genoeg vind (is ook wel een goede zelfbescherming om niet al te enthousiast door en door te gaan)... maar op dit moment zijn er 7 onderweg en is het dus wachten. Nog geen hurray's, maar ook geen kaarten ontvangen nog deze week. SAAI!

Behalve de idrukker lammetjes. Ik wist al van die mogelijkheid, maar door het enthousiasme hier toch aangestoken. En meteen ook 2 kunstkaarten besteld (ook gratis) bij ... waar was het ook weer, weten jullie vast nog beter dan ik? Vond ik wel moeilijk kiezen, want ik ben geen kunstkenner, maar ik vind het evengoed leuk om ze te kunnen sturen als iemand er speciaal om vraagt.
Plieno, ik hoop voor je dat je ze ook krijgt want ik, en vele hier met mij, hebben ze ook besteld maar nooit gekregen. Hou ons op de hoogte.
Sweetcandy!! Dank je wel voor het super leuke kaartje!

Zo, nu maar even bijlezen...
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Noa_Lynn, beterschap! Stom zijn dat soort dingen altijd... als je niet precies weet hoe&wat...

Juuf, welke blunder? De kaarten in je tas laten zitten? Je kunt ook eerst op hyves komen... en ev. later meedoen met een hyves ruil Kijk maar!
Oh, en ik had dus 2 kaartje, een hele leuke van Muis van Sweetcandy en een stadsgezicht van een 18jarige uit Frankrijk. Die zat in een envelop, maar was wel gewoon een ansichtkaart...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven