Het grote Napraattopic - 2

11-03-2010 16:52 3005 berichten
quote:Vivamod schreef op 01 februari 2010 @ 14:13:

Dit is het grote napraattopic :-) Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:

- de angels et moi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.

- vragen aan mij kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod

- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico

- omdat we niet van tevoren kunnen voorspellen of dat 'werkt', willen we dit topic een maand op proef doen. Als dit topic helemaal uit de hand loopt kunnen we op 1 maart dus besluiten 't te sluiten.

grtjs,

NaomiEen aanvulling van mijn kant; Als je een posting plaatst die zo grof-beledigend-provocerend is dat er meerdere rapportages over binnenkomen, wordt het alsnog aangepast. Een waarschuwing volgt er dan echter niet.
Alle reacties Link kopieren
Is die parfumrel eigenlijk over nu? Ik hoop het wel, want ik vond het echt de saaiste rel die ik ooit heb meegemaakt. Beeeh.
nope, Nijntje, geen dropje op een trampoline. Die rel was wel erg saai inderdaad...
Ehm... ik geef het op.
Een adhd skierwtje?
nee, een springuïn
Hahaha Even aan mijn kinderen vertellen.
Het is groen en je kan het opeten.
snot
enenenenenenenenenenenenenen???

heb ik het goed?
hahahahaha.
Haha, nee. Het is Kermit de Snicker.

ow, ik ben gek op kermitgrappen, maar deze kende ik nog niet, ik kende wel de sticker, de flikker, de pikker en de hikker
Het googelt en vraagt om een zakdoekje.
Zal ik het zeggen? Nou, nou?
ik heb géén idee, echt, helemaal niks.
Harry Snotter.
die googlet toch niet???

ooowwwww goochelt!!! nu snap ik hem.
Ohdjee. Sorry. :-)
geeft toch niet, ik had het sowieso niet geraden
jongens jongens, wat is er toch gebeurd in het Peter R topic op actueel? Krijg ik me ineens een waarschuwing omdat ik zeg dat Peter zo geil is. Was ik me daar blijkbaar off topic? Ben ik nou gek, ging het om een andere Peter? We hebben het toch over Peter RRR (ja, ik kwam net terug van mijn rondje hardlopen) met waggelende ballen over het strand??

Wie heeft zich daar zo misdragen dat in het kielzog een on topic opmerking een WS oplevert????
Meds Heb je nu al weer een waarschuwing?
Ja ja omdat het Peter topic nogal ontspoorde???? Maar ik weet van niks, ik zei alleen dat ik Peter zo geil vond en weg was ik, huppa WS.

Hele uiteenzettingen over de sharia zijn in een Peter topic blijkbaar relevanter dan een opmerking over lekkere Peter himself.
een topic over Peter kan natuurlijk makkelijk ontsporen

Ik snap die engel wel , Peterrrrrt geil vinden is een waarschuwing waard Meds.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven