Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Veel plezier Lelie...zal wel nachtwerk worden? Vrij zeker morgen? Kijk, ik moet werken, maar goed...ik heb weerv van het weekend vrij wanneer jij weer aan de slag moet. Doei!
Hihi, precies Xander, verschil moet er wezen hè

Ik denk niet dat het héél laat wordt, maar sowieso nachtwerk inderdaad. Nou slaap lekker vast allemaal en tot gauw!

Dag!
quote:Vleermuis28 schreef op 04 oktober 2007 @ 23:00:

zo maar eens mijn bedje opzoeken ..

is er nog wat leuks op tv eigenlijk vanavond ?

Truste Dess...en volgens mij is de tv errug saai vanavond!

Zo wat is er veel gepost vanavond!

Een borrel begrijp ik onder mom van keukens bekijken...goed idee!! Maar die keuken van Ikea staat nog lang niet bij mij (moet nog ervoor sparen) Maar heb nog keuken staan die we kunnen bekijken....hahahhaa

Ik heb morgen vrij dus ik heb al lekker weekend!

Wat zijn jullie plannen?

Xander weer naar het ouwe lullencafe zeker?
ik duik de koffer maar in .. bedoel mijn bedje
En ja hoor.. net wanneer ik wil gaan slapen .. smsje dat ie lang in de voetbalkantine heeft gezeten en mij welterusten wenst met een X..

En ex op Curacao op msn die aan mij moest denken vandaag.. Mijn achterneefje is geboren vandaag en tja over 4 weken was het anders voor ons zover geweest.. Tis alleen allemaal anders gelopen..

Heb hem maar een hele dikke virtuele knuffel gegeven en gezegd dat ik ook zeker af en toe nog wel aan hem denk en ook vandaag aan hem gedacht heb.. Weer een stukje verwerkt van de korte maar heftige periode op Curacao
Zo, thuis! Was écht leuk!

Mijn GZ (Grote Zwak) was er.. en jeetje zeg.. wat is die vent toch geweldig lekker..!

Nu lekker slapen!

Trusten!
Goedemorgen.

Lelie, nog lekker aan het dromen.

Vleer, gefeliciteerd met je neefje.

Xan, aan t werk.

Ing, maar als ik t zo begrijp, is jouw keuken nog goed? Die van mij niet hoor, dat kun je nauwelijks een keuken noemen. En daar begin ik me nu steeds meer aan te ergeren.

Die borrel lijkt me echt een goed idee, ik zal wel even iets op de group posten hierover.
Cum non tum age
Goedemorgen... lang in bed gelegen..

Vanmiddag en vanavond werken.. en dan heb ik weekend.. Lekkerrr morgen opstap .. erg veul zin in

Lelie : hoe was je stapavondje ?

Borrel lijkt mij ook een zeer goed idee.. Lijkt me leuk en gezellig
Hey mensen!

Ik ben ook weer wakker, helaas niet erg goed geslapen, beetje onrustig. Ik verwachtte nog wel wat van exBM te horen, maar niet dus. Beetje een tegenvaller.

Het was hartstikke leuk hoor Dess!

En borrel is inderdaad goed plan!
Halllloooo! (goh, wat een enthousiasme )

Ben heerlijk aan het werk, maar heb over een half uur weekend!

Vleer: Eindelijk een sms gekregen? Mooi

Lelie: Leuk om meerdere mannen leuk te vinden, exBM en GZ...GZ, jij vind hem leuk, hij jou ook? Of ken je hem alleen van gezicht?

Inge: Nee, dit weekend niet naar het ouwelullencafé....heb besloten om eens lekker rustig aan te gaan doen komend weekend. Jij nog leuke plannen?

Weet je wat we doen? We komen met z'n allen je keuken bekijken en daarna borrelen! Goed plan?
Ik zou vanavond weggaan maar gaat niet door maar helemaal niet erg. Keer avondje thuis vind ik ook heerlijk. Morgen ga ik naar de musical Hair met het werk.

Mijn keuken is zo bekeken (kleine keuken)....en weet zeker dat jullie zeggen: Ja Ing je moet echt andere keuken. Hahahaha... En daarna alle tijd om te borrelen...daar gaat het uiteindelijk om..toch?

Lelie: balen als je iets verwacht en gebeurt dan niet, valt dan idd tegen. Geen verwachtingen hebben, heel lastig.

Ooh en Vleer nog gefeliciteerd met je neefje...vergat ik nog te zeggen!
Hoi!

Een rustig weekend tegemoet dus Xander, kan ook lekker zijn! Anders help je Inge lekker met de keukenplanner

Inge, voor mij ook een avondje alleen thuis. Is ook weleens goed, kom ik nauwelijks aan toe de laatste tijd. Kun jij er soms ook zo van genieten? Leuke tv-avond trouwens, de vrijdagavond. Ik ga 'm zo even plannen

Leuk ook dat je naar die musical gaat, nou ja, leuk voor jou dan, ik hou niet zo van musicals hihi

En tja, wie is GZ. Dat verhaal kennen de vaste schrijvers hier wel en ik wil er niet teveel woorden aan vuil maken, maar even nog 'kort' samengevat:

GZ vind ik niet (meer) leuk, maar vooral erg lekker. Ik ken hem bijna 10 jaar en in mijn puberteit werd ik vréselijk verliefd op hem. Ik was nog groen als gras en met hem beleefde ik avontuur! Helaas, hij bleek een vriendin te hebben, al jarenlang.. en ging vreemd met mij. En jammerlijk genoeg heb ik hem nooit echt los kunnen laten. Ik verbaas me er nog steeds over hoe mijn lijf op hem reageert als ik hem zie. Ik kan jullie verzekeren dat ik dat met niemand ooit heb (gehad) als met hem. Compleet van de wap ben ik dan. De laatste keer dat ik het bed met hem deelde is zo'n jaar of drie geleden. Ik kom hem regelmatig tegen en ik vrees dat hij voor altijd mijn GZ zal blijven.
Ja Lelie kan ik zeker van genieten...een avondje thuis. Lekker!!

Ik ga zo even boodschappen halen...chips en chocolaaaa en wat ik maar voor lekkers tegenkom....voor vanavond. En voor als Xander komt voor de keukenplanner...hahahhaa

GZ-verhaal herken ik wel. Heb ik ook met iemand gehad...die aantrekkingskracht tussen ons was bizar. Ik heb hem nu al aantal jaar niet gezien..geen idee waar hij woont en dat laat ik ook maar zo
Zóoooo, ondertussen is deze vent weer thuis....W E E K E N D !!!!!

Ja, rustig aan dit weekend....niet veel doen en vooral uitrusten....komende week wordt het megadruk op het werk.

GZ verhaaltje is duidelijk Lelie. Hij heeft dus wel iets.....maar is het verder een foute man dan? Of zie ik dat verkeerd? Ik heb dat met een ex namelijk....er blijft een bepaalde aantrekkingskracht, maar het mens zelf is 3x keer niks....heb me daar lelijk in vergist! Maar ik denk als ik haar weer zie...dan mag ze zo blijven slapen hoor....

Inge, leuk, een musical....maar Hair lijkt me dan weer helemaal niks! Ik heb de film eens gezien, en vond er niks aan...weet niet eens meer waar het over ging trouwens....kan je nagaan! Maar...veel plezier in ieder geval met je collega's. Wat doe jij eigenlijk voor werk? Weet ik niet eens!

Zal ik je helpen een keuken uit te zoeken? Hahaha!

Vreselijk trouwens, dat mens rechts van me in beeld....kunnen ze niks leukers verzinnen bij Viva? Moet er nu een week tegenaan zitten loeren....niet bevorderlijk voor mijn humeur * Xan pakt de Ducktape erbij, en plakt het rechts op z'n beeldscherm*
quote:Ing33 schreef op 05 oktober 2007 @ 17:06:

Ja Lelie kan ik zeker van genieten...een avondje thuis. Lekker!!

Ik ga zo even boodschappen halen...chips en chocolaaaa en wat ik maar voor lekkers tegenkom....voor vanavond. En voor als Xander komt voor de keukenplanner...hahahhaa

Ik hou van Tonic en een toastje met Brie of Filet American
quote:Xander68 schreef op 05 oktober 2007 @ 17:15:

[...]

Ik hou van Tonic en een toastje met Brie of Filet American Komt ie nu mee! Net naar AH geweest en geen tonic meegenomen ...wel toastje brie, dat heb ik wel
Ja we gaan met het werk...baas heeft kaartjes geregeld, ga je geen nee zeggen. Wel gezellig met alle collega's en aanhang erbij. Ik werk bij een ICT-bedrijf, klein bedrijf ongeveer 15 mensen en allemaal jonge mensen. Ik ben de oudste ...doe daar de administratie en PZ

Kan je weleens met iemand hebben....pure lust! Waar daar komt het op neer. Was toen erg leuk en spannend!
Ja, pure lust...dat is het *zucht.
ben ff snel illegaal aan t internetten op t werk .. dusssss ssssttt tegen niemand zeggen ;)

Heb bericht van mijn date.. Of we volgende week iets gaan afspreken..Is goed maaaar ik heb van maandag t/m donderdag avonddiensten en daarna 3 dagdiensten.. beetje lastig zeg.. AAAAAAAAH

naja dan maar de week eropdan ben ik lekker 3 dagen vrij en ik weet dat hij dan ook 1 dag vrij is .. misschien leuk om iets overdag te gaan doen samen ..

Iemand ideetjes ??
Oooh Vleermuis...stiekum internetten?? Hahahah ik zeg nix....

Leuke ideeen voor overdagdate? Naar de Efteling? Ik hou niet van pretparken maar de Efteling blijft leuk!
Ideeen zat Dess, maar jij kent hem dus je moet gewoon lekker relaxed iets gaan doen waarbij jullie beide je op je gemak voelen.
Zo, had de hele dag een vriendin op bezoek, was gezellig, ben nu alleen thuis. Mn lief komt later thuis.

Ik ga even kijken voor tripjes naar Disney, want daar wil ik volgende maand naartoe voor mn verjaardag.
Cum non tum age
Nah Des ook leuk zeg dat die date zo is verlopen. Goed teken dat hij een voorstel doet! Maar duurt wel lang zeg...daar zou ik niet tegen kunnen hoor. Maar goed, ik laat me sowieso altijd veel te snel opnaaien. Hihi, maar dat heb jij ook wel een beetje eej...

Mirandaaaa....zomaar stiekum even verliefd zitten worden hier? Nah, zo leuk. Maar je bent al op reis geloof ik? Ben wel benieuwd naar welk paradijsje jij toe bent eigenlijk. Veel plezier hoor! En als je terug bent moet je echt even wat meer gaan vertellen over je date hoor

Lelie, haaaai

Xander, Inge, Pop, Liefmeisje, Noa fijn weekend!! Wat zijn ieders plannen? Xander en Inge lijkt me duidelijk, die zitten hier zoooo vreselijk te flirten

Lief meisje hoe is het? Is je hart al weer een klein beetje meer heel geworden?
Heee Nemo!!

Ik ben vanavond lekker thuis...en morgen naar musical met mijn collega's! En jij dan? Nog leuke plannen?

En ik en Xander...Xander en ik...flirten?? oooh??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven