Het grote Napraattopic - 2

11-03-2010 16:52 3005 berichten
quote:Vivamod schreef op 01 februari 2010 @ 14:13:

Dit is het grote napraattopic :-) Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:

- de angels et moi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.

- vragen aan mij kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod

- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico

- omdat we niet van tevoren kunnen voorspellen of dat 'werkt', willen we dit topic een maand op proef doen. Als dit topic helemaal uit de hand loopt kunnen we op 1 maart dus besluiten 't te sluiten.

grtjs,

NaomiEen aanvulling van mijn kant; Als je een posting plaatst die zo grof-beledigend-provocerend is dat er meerdere rapportages over binnenkomen, wordt het alsnog aangepast. Een waarschuwing volgt er dan echter niet.
quote:noahtb schreef op 14 april 2010 @ 17:20:

Volgens mij word ik de nieuwe HPL.

Wat is dat voor gezeik de laatste tijd met banners, foutmeldingen, verbindingsfouten, Naomi die overal halfslagtig op reageert of je vraag gewoon negeert. Stel je een vraag op een ander modtopic, heb je anderhalve dag later nog geen antwoord. Inconsequent, sorry "flexibel" modereren..

Tijd om afstand te nemenIk vind je heel lief maar... never in a million years
Alle reacties Link kopieren
Ik had het ook over d'r iets minder prettige kant ..

'T was een beste meid, zonde..
quote:dangeensuus schreef op 14 april 2010 @ 17:21:

[...]

Hey das onaardig zeg. Tsk ik dacht dat wij toch een zekere understanding hadden Willem.

Ik had aan Naomi geopperd dat ze alle lastpakken (zoals bijvoorbeeld Willem) gewoon eens lekker moest perma-bannen als ze zo zat was, in plaats van het eeuwige pappen en nahouden. Dat zou ik doen in haar plaats, gewoon wat verdeel en heerstactieken om het gepeupel stil te houden, haha.

Vandaar Willems opmerking terug......

quote:noahtb schreef op 14 april 2010 @ 17:26:

Ik had het ook over d'r iets minder prettige kant ..

'T was een beste meid, zonde..

Weet iemand eigenlijk hoe het nu met haar is?

Volgens mij is ze met gemak 20 kilo afgevallen, nu ze geen uren meer achter haar PC-tje zit .
Meds de weekup
HPL is dat het nieuwe printer model van HP?

HP luxe???
Een tijdje geleden kreeg je op Mode&Beauty trouwens ook snel een waarschuwing als er iemand meldde dat je off topic ging. Later niet meer.
Perhaps it is better to be irresponsible and right, than to be responsible and wrong. Winston Churchill
quote:sarah2ndlife schreef op 15 april 2010 @ 01:31:

HPL is dat het nieuwe printer model van HP?

HP luxe???Nee hoor, het heeft meer te maken met een kinderserie, waar ik als kind gek op was... over een meisje.
World of Warcraft: Legion
quote:hans66 schreef op 15 april 2010 @ 08:00:

[...]

Nee hoor, het heeft meer te maken met een kinderserie, waar ik als kind gek op was... over een meisje. Ik denk dat Sarah een grapje maakte, Hans
Peas on earth!
Hè fcuk, ik had nog een heel belangwekkende vraag: topic weg.

Goed, ik leg het maar aan jullie voor: die 18 cm, zou dat inclusief ballen en bilnaad zijn? Ik wil natuurlijk niet voor een teleurstelling komen te staan straks.
Ik denk dat je die 18 cm moet verdelen over zijn 3 persoonlijkheden...
quote:qwertu schreef op 15 april 2010 @ 20:12:

Hè fcuk, ik had nog een heel belangwekkende vraag: topic weg.

Goed, ik leg het maar aan jullie voor: die 18 cm, zou dat inclusief ballen en bilnaad zijn? Ik wil natuurlijk niet voor een teleurstelling komen te staan straks. Gezien het feit dat hij het er kennelijk zwaar mee heeft, zou ik zeggen elke gram extra telt.
gofferdegoffer het werd net interessant met Mufassa.
Ik heb de laatste pagina gemist...of niet natuurlijk.Was t nog wat?
quote:dangeensuus schreef op 15 april 2010 @ 20:17:

gofferdegoffer het werd net interessant met Mufassa.

Deze Mufasa?

Komt wel een beetje overeen met zijn laatste minuten hier op het viva forum.
Ja die Mufassa...

Of dat zwijn, Pumba
quote:Vierkant schreef op 15 april 2010 @ 20:16:

[...]

Gezien het feit dat hij het er kennelijk zwaar mee heeft, zou ik zeggen elke gram extra telt. Hebben we het nu over formaat of over IQ?
quote:qwertu schreef op 15 april 2010 @ 20:35:

[...]

Hebben we het nu over formaat of over IQ? In zijn geval? Beide.
Wat báálde ik dat ik weg moest zeg om 20 uur. Had onze Woooperdewoops nog wat leuks te melden?

Hoe zou ie morgen heten?
Is er al ergens een vrijdagmiddagreltopic gesignaleerd? Ben er wel aan toe.
Nee helaas, het is bijzonder stil vandaag.

Zullen we gewoon maar ergens starten? Dan volgt de rest wel vanzelf . Ik zie alleen helaas nog geen potentieel geschikt onderwerp .
Gewoon even heel onopvallend rondhangen op de horrorpijler, er komt vast wel iemand waarvan het ei wel of niet gesprongen is.

Of het tweede Aswolktopic (is het giftig?), ook dit heeft potentieel.
quote:Evidenza schreef op 16 april 2010 @ 15:28:

Is er al ergens een vrijdagmiddagreltopic gesignaleerd? Ben er wel aan toe.Kijk, dat vroeg ik me ook net af. Fijn dat ik niet de enige ben
er zijn juist wat dubbelnickers en trollen geband.. hebben jullie dat gemist?
Echt, waar was de aktie dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven