Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)

Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)

zaterdag 6 oktober 2007 om 18:54
Xander dat ben ik zo af en toe ook hehe
ZOoo MrD heeft mij gebeld.. how sweet.. Woensdag dus de date hij heeft er weer veel zin in.. Vroeg ook gelijk wat ik wilde gaan doen heb gezegd dat ie zijn eigen creativiteit maar moest gebruiken .. maar ik zou met hem mee denken.
Heel grappig was dat hij zijn telefoon uit de carkit haalde en niet ophing (en hij dacht dat ie dat wel had gedaan)dus ik kon t een en ander mee luisteren zijn woorden waren toen ie tegen zichzelf sprak : Wat klinkt ze leuk he ?
Hoorde nog t een en ander maar was niet boeiend ofzow.. Hij kwam binnen en zei tegen zijn moeder dat daar in het hoekje wordt helemaal groen .. dacht t zal wel over de tuin gaan ofzow en heb maar de verbinding verbroken.
ZOoo MrD heeft mij gebeld.. how sweet.. Woensdag dus de date hij heeft er weer veel zin in.. Vroeg ook gelijk wat ik wilde gaan doen heb gezegd dat ie zijn eigen creativiteit maar moest gebruiken .. maar ik zou met hem mee denken.
Heel grappig was dat hij zijn telefoon uit de carkit haalde en niet ophing (en hij dacht dat ie dat wel had gedaan)dus ik kon t een en ander mee luisteren zijn woorden waren toen ie tegen zichzelf sprak : Wat klinkt ze leuk he ?
Hoorde nog t een en ander maar was niet boeiend ofzow.. Hij kwam binnen en zei tegen zijn moeder dat daar in het hoekje wordt helemaal groen .. dacht t zal wel over de tuin gaan ofzow en heb maar de verbinding verbroken.

zaterdag 6 oktober 2007 om 20:17
Nou Dess, ben benieuwd of ie creatief genoeg is, en met iets leuks op de proppen komt! Erg grappig dat je een stukje kon meeluisteren, weet je gelijk dat het wel goed zit; "Wat klinkt ze leuk hè?"
Vanavond rustig avondje...lekker tv kijken, mailen, msnen, forummen
Maak jij er ook een leuke avond van?
Vanavond rustig avondje...lekker tv kijken, mailen, msnen, forummen
Maak jij er ook een leuke avond van?

zaterdag 6 oktober 2007 om 21:36
Hier is het goed.. voel mij goed op en top zelfverzekerd..
En heb er zin in om te werken vannacht.. tis met eenleuke collega bovendien kan ik ook gelijk mijn bewonersbesprekingen uit gaan werken.. zit 1 complexe zorgvrager bij voor komende bewonersbespreking dus mijn collega die er al wat langer werkt kan mij mooi ff er mee helpen..
En heb er zin in om te werken vannacht.. tis met eenleuke collega bovendien kan ik ook gelijk mijn bewonersbesprekingen uit gaan werken.. zit 1 complexe zorgvrager bij voor komende bewonersbespreking dus mijn collega die er al wat langer werkt kan mij mooi ff er mee helpen..
zaterdag 6 oktober 2007 om 21:38
hiiiiiiii,
ja hier ook een saai avondje beetje gamen internetten en tv!
ach ja en voorlopig nog niet echt een kandidaat, heb wel een leuk persoon ontmoet(online)nog niet ontmoet....maar die is dit hele weekend volgeboekt maar ja of dat wat word weet t eigenlijk niet de gesprekken zijn altijd vrij sexistisch eigenlijk, lijkt me ook niet echt een goede basis ?
groetjes allemaal!
ja hier ook een saai avondje beetje gamen internetten en tv!
ach ja en voorlopig nog niet echt een kandidaat, heb wel een leuk persoon ontmoet(online)nog niet ontmoet....maar die is dit hele weekend volgeboekt maar ja of dat wat word weet t eigenlijk niet de gesprekken zijn altijd vrij sexistisch eigenlijk, lijkt me ook niet echt een goede basis ?
groetjes allemaal!

zondag 7 oktober 2007 om 13:58
Ja een mooie dag, dat wel. Daar moet ik me maar op richten vandaag, dat de zon schijnt en dat ik zo gelukkig mag wezen dat ik in een land als Nederland woon en dat ik een dak boven mijn hoofd heb en en en.. *zucht. Ik sta rood omdat ik even het overzicht was verloren. Omdat ik erg hoge lasten heb en geen rijke man. Daar moet ik ook echt werk van gaan maken, van het laatste. De hoogste tijd dat die er eens komt!

zondag 7 oktober 2007 om 14:09