Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Hup, en daar gaat de mooie vormgeving weer! Foei Dess, wel binnen het kader blijven he?
Hey Inge, wat een mooie avatar heb jij Wel vreemd dat ie wat vaag wordt weergegeven...zou glashelder moeten zijn....

UPDATE 8 oktober: Ings avatar is nu wel goed .... uit onderzoek was gebleken dat de compressie te hoog was van het jpg bestandje.
quote:Xander68 schreef op 06 oktober 2007 @ 16:57:

Hey Inge, wat een mooie avatar heb jij Wel vreemd dat ie wat vaag wordt weergegeven...zou glashelder moeten zijn....Ja he Xander...mooi ding he? Vind ik ook!
ik moet nog een avatar zoeken .. ga ik ff doen
jah heb der wel 1 dies wel scary
Hmmm... mooi Vleermuiske!...ook een beetje spooky
Xander dat ben ik zo af en toe ook hehe

ZOoo MrD heeft mij gebeld.. how sweet.. Woensdag dus de date hij heeft er weer veel zin in.. Vroeg ook gelijk wat ik wilde gaan doen heb gezegd dat ie zijn eigen creativiteit maar moest gebruiken .. maar ik zou met hem mee denken.

Heel grappig was dat hij zijn telefoon uit de carkit haalde en niet ophing (en hij dacht dat ie dat wel had gedaan)dus ik kon t een en ander mee luisteren zijn woorden waren toen ie tegen zichzelf sprak : Wat klinkt ze leuk he ?

Hoorde nog t een en ander maar was niet boeiend ofzow.. Hij kwam binnen en zei tegen zijn moeder dat daar in het hoekje wordt helemaal groen .. dacht t zal wel over de tuin gaan ofzow en heb maar de verbinding verbroken.
Zo geen zorgen meer over MrD.. dat zit wel snor voorlopig.

Ik spring onder de douche..

wat gaat iedereen doenvanavond?
Nou Dess, ben benieuwd of ie creatief genoeg is, en met iets leuks op de proppen komt! Erg grappig dat je een stukje kon meeluisteren, weet je gelijk dat het wel goed zit; "Wat klinkt ze leuk hè?"

Vanavond rustig avondje...lekker tv kijken, mailen, msnen, forummen

Maak jij er ook een leuke avond van?
Ik ben hier voorlopig nog wel ff misschien wel de hele nacht aangezien ik de nachtdienst in ga.

Tja onze gesprekken op msn net waren ook weer leuk en grappig.. We zeggen t zelfde op t zelfde moment...
Háááloo! Hoe is het hier?

Hier goed hoor, een hang-op-de-bank-en-niks-doen-zaterdagavondje is het hier in huize Lelie. Tja, je moet wat hè..
Ola Vleer en Lelie,

Net ook Paul de Leeuw gezien? 't was weer Ben je al aan het werk Vleertje? En huize Lelie gaat het ook ontspannen? Hier idemdito....ga even mailen...misschien tot strakkies...
Hier is het goed.. voel mij goed op en top zelfverzekerd..

En heb er zin in om te werken vannacht.. tis met eenleuke collega bovendien kan ik ook gelijk mijn bewonersbesprekingen uit gaan werken.. zit 1 complexe zorgvrager bij voor komende bewonersbespreking dus mijn collega die er al wat langer werkt kan mij mooi ff er mee helpen..
hiiiiiiii,

ja hier ook een saai avondje beetje gamen internetten en tv!

ach ja en voorlopig nog niet echt een kandidaat, heb wel een leuk persoon ontmoet(online)nog niet ontmoet....maar die is dit hele weekend volgeboekt maar ja of dat wat word weet t eigenlijk niet de gesprekken zijn altijd vrij sexistisch eigenlijk, lijkt me ook niet echt een goede basis ?

groetjes allemaal!
Mijn dienst begint om 23uur.. tot 7uur..
Oehh Misslady ik heb t daar niet zo op .. met mannen die t alleen maar over sex kunnen hebben.. oke paar grapjes onder de gordel prima maar goed ik ben ook een schjterd wat dat betreft.. Zodra t over sex gaat ben ik gevlogen
Misslady ik heb geen idee wie je bent, maar succes met je chatcontact en voor de rest: fijne avond en slaap lekker vast!

Tijd voor de warme douche en mijn bed in met kruik & boek.. Mmmm!
have a nice day allemaal

Ik ga richting mijn werk ..
Hey hoi,

Fijne zondag allemaal! De mijne start kut. Kom er net achter dat ik ontzetend rood sta en niks meer heb. Oeps! :
Arme lelie! En dat begin van de maand!

I feel sorry for you zoals de amerikanen zeggen
Ja shit, dank je hoor Badmeester, maar het is echt een dráma. Ik zit nu na te denken wat ik moet doen. Maar ik kom er niet uit.
Goedemiddag!

Het zonnetje schijnt weer, een heerlijke dag dus. Zal er weer wat van gaan maken

Lelie, hoe komt het dat je nu opeens zo rood staat??

En oooo, Ing33...bedankt....ik heb hoofdpijn
Ja een mooie dag, dat wel. Daar moet ik me maar op richten vandaag, dat de zon schijnt en dat ik zo gelukkig mag wezen dat ik in een land als Nederland woon en dat ik een dak boven mijn hoofd heb en en en.. *zucht. Ik sta rood omdat ik even het overzicht was verloren. Omdat ik erg hoge lasten heb en geen rijke man. Daar moet ik ook echt werk van gaan maken, van het laatste. De hoogste tijd dat die er eens komt!
Positief blijven denken Lelie...doe ik ook Hoewel...ik weet niet of ik zo blij ben dat ik in Nederland woon....ik heb het eigenlijk niet zo op Nederland. Woon nog het liefst in Le France.

En wat betreft je rijke vent Lelie, dan zal je je toch in de wat hogere kringen moeten begeven...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven