Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)

Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)

zondag 7 oktober 2007 om 15:02
zondag 7 oktober 2007 om 15:10
Heej ik ben ook weer wakker...
Weinig spannends mee gemaakt vannacht t was erg rustig op t werk..
Lelie: das mooi kut dat je t geld nu al op hebt.. Niets meer reserve op spaarrekening ?
Ik moet ook rustig aan doen aangezien ik net de vakantie betaald heb en tja blijft weinig over volgens mij..
Xander: Nederland krijgt van mij ook een magere 6..
Weinig spannends mee gemaakt vannacht t was erg rustig op t werk..
Lelie: das mooi kut dat je t geld nu al op hebt.. Niets meer reserve op spaarrekening ?
Ik moet ook rustig aan doen aangezien ik net de vakantie betaald heb en tja blijft weinig over volgens mij..
Xander: Nederland krijgt van mij ook een magere 6..

zondag 7 oktober 2007 om 20:40
zondag 7 oktober 2007 om 23:33
Lieve Nemo, ik weet als geen ander hoe je je voelt en dan weet je wat ik bedoel. Het doet pijn en het is heel naar. Het maakt je erg verdrietig en kan je het gevoel geven dat het nooit overcgaat. Het is je maatje, je knuffel, je kindje... Maar lieverd, wil je heel goed onthouden dat, hoe hard dat ook klinkt, hij dat niet zo voelt. Hij is blij en gelukkig met de aandacht die hij van zijn andere baasje krijgt. Hij is niet verdrietig. Misschien houdt je dat sterk Nemo, door dat niet te vergeten, dat jíj een besluit hebt gemaakt in het belang van Dapper... En dat was een heel wijs en doordacht besluit, écht!
Dikke knuffel!
Dikke knuffel!
maandag 8 oktober 2007 om 09:06
Lieve lelie, je hebt 100% gelijk. Dat is precies wat ik me ook steeds voorhoud en dat is ook de reden dat ik hem niet meer 'terug' ga claimen. Ik weet dat hij het daar prima heeft, het is zn vertrouwde omgeving en ze zorgen hartstikke goed voor hem (ex woont weer samen nl). Ik zou het niet beter kunnen doen...Mijn liefje is gelukkig ook erg lief, 'over een tijdje heb je weer een echt huisje en dan nemen we samen een nieuwe puppie' zegt ie dan. Erg fijn want in eerste instantie is het helemaal geen hondenmens. Hij houdt meer van katten, maar die nemen we dan ook wordt een dolle boel
Dankjewel voor je heel heel lieve woorden. Zou jij er weer opnieuw aan beginnen als de situatie anders ligt? (lees als je straks in een kast van een huis woont zonder geldzorgen met ExBM ???)
Dankjewel voor je heel heel lieve woorden. Zou jij er weer opnieuw aan beginnen als de situatie anders ligt? (lees als je straks in een kast van een huis woont zonder geldzorgen met ExBM ???)
maandag 8 oktober 2007 om 10:01
maandag 8 oktober 2007 om 11:06
Hoi iedereen!
Hoe gaat het vandaag met je Nemo? Gelukkig kun je de dingen relativeren, daar ben ik blij om.
Wat betreft je vraag aan mij; ik zou er niet snel meer aan begeinnen nee. Heb gemerkt hoeveel energie en rotzooi het me kost en voorlopig heb ik daar geen zin en tijd voor. Ook niet als ik samen zou wonen denk ik. Want dan zit je weer met het probleem van 'waar gaat ie heen als we weg willen?'. En natuurlijk ga ik dan ook véél op reis met mijn rijke man etc, dus eigenlijk is dat dan helemaal niet handig
Maar als ik echt oud ben, dan misschien wel weer. Wie weet.
Hoe gaat het vandaag met je Nemo? Gelukkig kun je de dingen relativeren, daar ben ik blij om.
Wat betreft je vraag aan mij; ik zou er niet snel meer aan begeinnen nee. Heb gemerkt hoeveel energie en rotzooi het me kost en voorlopig heb ik daar geen zin en tijd voor. Ook niet als ik samen zou wonen denk ik. Want dan zit je weer met het probleem van 'waar gaat ie heen als we weg willen?'. En natuurlijk ga ik dan ook véél op reis met mijn rijke man etc, dus eigenlijk is dat dan helemaal niet handig
Maar als ik echt oud ben, dan misschien wel weer. Wie weet.

maandag 8 oktober 2007 om 12:07
Middag allemaal,
Iedereen weer het weekend overleeft? 'k heb het lekker rustig gehouden, eigenlijk wel prima bevallen! Zaterdagavond in m'n uppie iets teveel gedronken, maar ik had ook leuk gezelschap op MSN , en bij gezelligheid hoort een drankje op de zaterdagavond.
Even een hart onder de riem voor Nemo:
Verder weinig te melden eigenlijk....jullie nog spannend gedaan afgelopen weekend?
Iedereen weer het weekend overleeft? 'k heb het lekker rustig gehouden, eigenlijk wel prima bevallen! Zaterdagavond in m'n uppie iets teveel gedronken, maar ik had ook leuk gezelschap op MSN , en bij gezelligheid hoort een drankje op de zaterdagavond.
Even een hart onder de riem voor Nemo:
Verder weinig te melden eigenlijk....jullie nog spannend gedaan afgelopen weekend?