Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
La France is het Xander en jammer dat je ons land niet erg kunt waarderen. Ik vind dat we in ons handen kunnen knijpen om wat we hier hebben en kunnen.
Oja..... LA France..is het!

Als ik Nederland een cijfer zou geven, zal het een mager zesje zijn. Kan daar hele discussies over aangaan wat ik wel of niet van NL vind....maar nu even niet (bonk bonk, zegt mijn hoofd) ....hahaha!

@ all:Hebben jullie nog spannende dingen meegemaakt gisterenavond?
Heej ik ben ook weer wakker...

Weinig spannends mee gemaakt vannacht t was erg rustig op t werk..

Lelie: das mooi kut dat je t geld nu al op hebt.. Niets meer reserve op spaarrekening ?

Ik moet ook rustig aan doen aangezien ik net de vakantie betaald heb en tja blijft weinig over volgens mij..

Xander: Nederland krijgt van mij ook een magere 6..
Vind t wel sneu voor Lelie en geeft haar wat
Weinig spannends dus Vleer? Een lekker rustig nachtje op je werk is eigenlijk ook wel lekker he?

Hier is het ook rustig, denk dat ik zo maar even een stukje ga wandelen in het bos....even frisse neus halen en de spiertjes losgooien!
Waarom moet ik toch nog steeds zo om hem huilen

Mijn kleine grote zwarte knulletje....wil even een foto plaatsen, maar dat moet zeker van een internetsite af?
helaas...haal m er even af dankzij een tip van iemand

mijn kleine lieve kanjertje
aaah wat een dotje ..
ooh zo spontaan uit t niets kreeg ik een smsje van MrD..

Wauwww.. gisteren belde hij mij al toen ie klaar was met werken.. En heb er zelf niets voor hoeven doen , wauwwww

Zie je wel Desmuissie al t goeie komt van melkunie koeie ;)
scheetie he? God wat mis ik hem, gelukkig niet altijd maar wel op sommige dagen....Vandaag met mn moeder naar een wedstrijd geweest voor haar hondje. Tsja, dan is het niet zo gek dat ik die van mij ineens weer enorm mis he?
Nemo dat is niet meer dan normaal inderdaad.. En het is denk ik ook goed om dan even te voelen wat je mist.. Stukje verwerking
Desmuis, uhhh vleerdess uhhh vleermuis whatever, hoe is het nu met je vader eigenlijk???
Nemo .. wel goed geloof ik .. die spit in de tuin is met de kruiwagen in de weer al t hele weekend..

Maar ik denk zelf dat ie de boel leuk aan t verbloemen is.. Dat ie maar gewoon doordoet zodat ie denkt dat wij t niet in de gaten hebben ofzow..

Mannen....
Lieve Nemo, ik weet als geen ander hoe je je voelt en dan weet je wat ik bedoel. Het doet pijn en het is heel naar. Het maakt je erg verdrietig en kan je het gevoel geven dat het nooit overcgaat. Het is je maatje, je knuffel, je kindje... Maar lieverd, wil je heel goed onthouden dat, hoe hard dat ook klinkt, hij dat niet zo voelt. Hij is blij en gelukkig met de aandacht die hij van zijn andere baasje krijgt. Hij is niet verdrietig. Misschien houdt je dat sterk Nemo, door dat niet te vergeten, dat jíj een besluit hebt gemaakt in het belang van Dapper... En dat was een heel wijs en doordacht besluit, écht!

Dikke knuffel!
Lieve lelie, je hebt 100% gelijk. Dat is precies wat ik me ook steeds voorhoud en dat is ook de reden dat ik hem niet meer 'terug' ga claimen. Ik weet dat hij het daar prima heeft, het is zn vertrouwde omgeving en ze zorgen hartstikke goed voor hem (ex woont weer samen nl). Ik zou het niet beter kunnen doen...Mijn liefje is gelukkig ook erg lief, 'over een tijdje heb je weer een echt huisje en dan nemen we samen een nieuwe puppie' zegt ie dan. Erg fijn want in eerste instantie is het helemaal geen hondenmens. Hij houdt meer van katten, maar die nemen we dan ook wordt een dolle boel

Dankjewel voor je heel heel lieve woorden. Zou jij er weer opnieuw aan beginnen als de situatie anders ligt? (lees als je straks in een kast van een huis woont zonder geldzorgen met ExBM ???)
Even voor Nemovisje: als je met de muis op de foto van het hondje staat, zie je de website vermeld waar ie van af komt... dat wil je vast niet openbaar hebben. Ik zal dit bericht er straks weer afhalen.

(Ongelofelijk lieve uitstraling heeft ie trouwens.)
Thanks! Lief van je
Hoi iedereen!

Hoe gaat het vandaag met je Nemo? Gelukkig kun je de dingen relativeren, daar ben ik blij om.

Wat betreft je vraag aan mij; ik zou er niet snel meer aan begeinnen nee. Heb gemerkt hoeveel energie en rotzooi het me kost en voorlopig heb ik daar geen zin en tijd voor. Ook niet als ik samen zou wonen denk ik. Want dan zit je weer met het probleem van 'waar gaat ie heen als we weg willen?'. En natuurlijk ga ik dan ook véél op reis met mijn rijke man etc, dus eigenlijk is dat dan helemaal niet handig

Maar als ik echt oud ben, dan misschien wel weer. Wie weet.
Middag allemaal,

Iedereen weer het weekend overleeft? 'k heb het lekker rustig gehouden, eigenlijk wel prima bevallen! Zaterdagavond in m'n uppie iets teveel gedronken, maar ik had ook leuk gezelschap op MSN , en bij gezelligheid hoort een drankje op de zaterdagavond.

Even een hart onder de riem voor Nemo:

Verder weinig te melden eigenlijk....jullie nog spannend gedaan afgelopen weekend?
Hoi!

We hebben elkaar hier allemaal gesproken afgelopen weekend toch Xander?
Da's waar Lelie, maar niet zoveel eigenlijk he? Het leek wel over iedereen een beetje "matjes" was, afgelopen weekend.
Ja, dat is waar Xander inderdaad.. Maar vergeet niet; míjn weekend is nu pas begonnen hè :)!

En jij, ben jij nu aan het werk ofzo?
Ja Lelie...ben aan het werk! Aangezien ik alleen werk, dan kan ik zo af en toe hier een kijkje nemen. Gelukkig is mijn baas niet zo moeilijk...

En jij....prettig weekend! , maak er wat leuks van...
Oh relaxed is dat hè Xander, kan ik ook op m'n werk, ideaal!

En weekend wordt relaxed, weinig gepland. Wel uitgenodigd door exBM trouwens!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven