Napraat- en uitvechttopic 3
zaterdag 17 april 2010 om 23:22
Dit is het grote napraattopic
Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:
- de angels en Naomi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.
- vragen aan Naomi kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod
- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico
NB: er wordt wél gemodereerd op privacy en uitermate grove beledigingen!

- de angels en Naomi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.
- vragen aan Naomi kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod
- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico
NB: er wordt wél gemodereerd op privacy en uitermate grove beledigingen!

woensdag 21 april 2010 om 22:02
quote:floor72 schreef op 21 april 2010 @ 21:59:
Hebben jullie geen rel-alert-sirene op jullie kapjoeter?
Bij mij gaat er een alarm af en een groot blauw licht knipperen. Dan log ik in, kijk welk mod-topic in de top 10 staat, traceer de rel, inventariseer waar het over gaat, scan even snel wie er mee doen en besluit dan of ik wel of niet ga aansluiten.
Op het moment dat iedereen al naar het napraattopic is vertrokken, is het foute boel, dan zijn er waarschuwingen of bans uitgedeeld.
Heel simpel eigenlijk!
Kijk hier spreekt nu een professionele reller
Bij mij gaat er een alarm af en een groot blauw licht knipperen. Dan log ik in, kijk welk mod-topic in de top 10 staat, traceer de rel, inventariseer waar het over gaat, scan even snel wie er mee doen en besluit dan of ik wel of niet ga aansluiten.
Op het moment dat iedereen al naar het napraattopic is vertrokken, is het foute boel, dan zijn er waarschuwingen of bans uitgedeeld.
Heel simpel eigenlijk!
Kijk hier spreekt nu een professionele reller

woensdag 21 april 2010 om 22:06
quote:Lunax schreef op 21 april 2010 @ 21:59:
[...]
Maar dit was gewoon duidelijk. Niks misverstanden en binnen vier posts waren 'we' eruit. Dat is toch echt wel wat anders hoor dan wat er vandaag de hele dag gebeurde. In mijn ogen tenminste Het duurde misschien vanmiddag wat langer, maar er werd wel een belangrijke "bug" in het waarschuwingssysteem gevonden gevonden en SK kon eindelijk haar ei kwijt (en gooide gelijk haar eigen glazen weer in, haha)
[...]
Maar dit was gewoon duidelijk. Niks misverstanden en binnen vier posts waren 'we' eruit. Dat is toch echt wel wat anders hoor dan wat er vandaag de hele dag gebeurde. In mijn ogen tenminste Het duurde misschien vanmiddag wat langer, maar er werd wel een belangrijke "bug" in het waarschuwingssysteem gevonden gevonden en SK kon eindelijk haar ei kwijt (en gooide gelijk haar eigen glazen weer in, haha)
woensdag 21 april 2010 om 22:07
quote:iris1969 schreef op 21 april 2010 @ 22:06:
[...]
Het duurde misschien vanmiddag wat langer, maar er werd wel een belangrijke "bug" in het waarschuwingssysteem gevonden gevonden en SK kon eindelijk haar ei kwijt (en gooide gelijk haar eigen glazen weer in, haha)Zou dat het ei zijn dat Lovestar tegen d'r raam aan kreeg?
[...]
Het duurde misschien vanmiddag wat langer, maar er werd wel een belangrijke "bug" in het waarschuwingssysteem gevonden gevonden en SK kon eindelijk haar ei kwijt (en gooide gelijk haar eigen glazen weer in, haha)Zou dat het ei zijn dat Lovestar tegen d'r raam aan kreeg?
Known to cause insanity in laboratory mice
woensdag 21 april 2010 om 22:11
quote:iris1969 schreef op 21 april 2010 @ 21:59:
Zeg dan gelijk even dat je nog even vrijuit mag rellen Frizzy, aangezien je al onschuldig je straf hebt uitgezeten .
Rellen past niet bij mijn immutsj! Sjemig!
En ik lees ook heus niet mee ofzo hoor, zodra ik een rel heb gevonden.
*maakt aantekeningen nav de post van Floor*
Zeg dan gelijk even dat je nog even vrijuit mag rellen Frizzy, aangezien je al onschuldig je straf hebt uitgezeten .
Rellen past niet bij mijn immutsj! Sjemig!
En ik lees ook heus niet mee ofzo hoor, zodra ik een rel heb gevonden.
*maakt aantekeningen nav de post van Floor*
woensdag 21 april 2010 om 22:12
quote:Lunax schreef op 21 april 2010 @ 21:59:
[...]
Maar dit was gewoon duidelijk. Niks misverstanden en binnen vier posts waren 'we' eruit. Dat is toch echt wel wat anders hoor dan wat er vandaag de hele dag gebeurde. In mijn ogen tenminste
Ook geen hol aan eigenlijk. Zal ik nog iets verzinnen?
Iry! Naief van je hoor!
[...]
Maar dit was gewoon duidelijk. Niks misverstanden en binnen vier posts waren 'we' eruit. Dat is toch echt wel wat anders hoor dan wat er vandaag de hele dag gebeurde. In mijn ogen tenminste
Ook geen hol aan eigenlijk. Zal ik nog iets verzinnen?
Iry! Naief van je hoor!
woensdag 21 april 2010 om 22:15
Wat is nou een topicwaarschuwing?
Ik vind het een dom idee, dubbelop ook, de regels zijn duidelijk, die zijn al na te lezen moet dat dan nog eens in de OP ofzo gemeld worden?
Ga je daaroverheen dan kom je in het bansysteem als engel je traceert en besluit.
En DAT op je persoonlijk naam gewoon melden in het desbetreffende topic, dan weet je wat je op je naam hebt staan.
Duidelijk toch?
Topicwaarschuwing , mag wat mij betreft meer een melding zijn op het moment van onrust van de engel dat ze klaar is met haar coulance en dat men dat weet.
Wat dan volgt is gewoon....volgens de al bestaande regels en banbeleid (die wij allemaal weten natuurlijk )
Ik vind het een dom idee, dubbelop ook, de regels zijn duidelijk, die zijn al na te lezen moet dat dan nog eens in de OP ofzo gemeld worden?
Ga je daaroverheen dan kom je in het bansysteem als engel je traceert en besluit.
En DAT op je persoonlijk naam gewoon melden in het desbetreffende topic, dan weet je wat je op je naam hebt staan.
Duidelijk toch?
Topicwaarschuwing , mag wat mij betreft meer een melding zijn op het moment van onrust van de engel dat ze klaar is met haar coulance en dat men dat weet.
Wat dan volgt is gewoon....volgens de al bestaande regels en banbeleid (die wij allemaal weten natuurlijk )
woensdag 21 april 2010 om 22:18
quote:iry schreef op 21 april 2010 @ 22:16:
[...]
Lunax zat ook duidelijk niet in het complot/was geen figurant.
Jaloers kreng is het gewoon
Waar bemoei ik me ook mee. Dom, dom, dom! Zal voortaan eerst Iry wel PMen voor het script.
Excuses allemaal
*gaat weer terug naar de tribune alwaar ik weer op mijn handen ga zitten
[...]
Lunax zat ook duidelijk niet in het complot/was geen figurant.
Jaloers kreng is het gewoon
Waar bemoei ik me ook mee. Dom, dom, dom! Zal voortaan eerst Iry wel PMen voor het script.
Excuses allemaal
woensdag 21 april 2010 om 22:18
quote:iry schreef op 21 april 2010 @ 22:15:
Wat dan volgt is gewoon....volgens de al bestaande regels en banbeleid (die wij allemaal weten natuurlijk )Ik dacht eigenlijk ook dat het een soort van 'vooraankondiging' van een officieele waarschuwing was...
Wat dan volgt is gewoon....volgens de al bestaande regels en banbeleid (die wij allemaal weten natuurlijk )Ik dacht eigenlijk ook dat het een soort van 'vooraankondiging' van een officieele waarschuwing was...
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
woensdag 21 april 2010 om 22:19
quote:floor72 schreef op 21 april 2010 @ 21:59:
Heel simpel eigenlijk!
Ik heb helemaal niets op mijn klepslet. Alhoewel: een toolbar van FV. Maar die werkt niet voor viva. Die geeft alleen aan hoelang het nog duurt voor de oogst klaar is. Zou eigenlijk wel wat voor viva zijn: een vivatoolbar. Waarin je ziet of je een waarschuwing hebt. Hoelang die waarschuwing duurt (klok loopt af) en een button met de laatste rellen
Heel simpel eigenlijk!
Ik heb helemaal niets op mijn klepslet. Alhoewel: een toolbar van FV. Maar die werkt niet voor viva. Die geeft alleen aan hoelang het nog duurt voor de oogst klaar is. Zou eigenlijk wel wat voor viva zijn: een vivatoolbar. Waarin je ziet of je een waarschuwing hebt. Hoelang die waarschuwing duurt (klok loopt af) en een button met de laatste rellen
woensdag 21 april 2010 om 22:20
woensdag 21 april 2010 om 22:20

woensdag 21 april 2010 om 22:22
quote:Janna80 schreef op 21 april 2010 @ 22:18:
[...]
Ik dacht eigenlijk ook dat het een soort van 'vooraankondiging' van een officieele waarschuwing was...
Yep, zo heb ik het ook altijd gezien,en zo ook weleens ervaren.
Daarom wel prettig dat er duidelijkheid komt wat er nu precies mee bedoelt wordt en wanneer het wel een echte waarschuwing is(en voor wie) en wanneer zoals wij het zagen.
Of.. nou ja, ik raak het spoor bijster
[...]
Ik dacht eigenlijk ook dat het een soort van 'vooraankondiging' van een officieele waarschuwing was...
Daarom wel prettig dat er duidelijkheid komt wat er nu precies mee bedoelt wordt en wanneer het wel een echte waarschuwing is(en voor wie) en wanneer zoals wij het zagen.
Of.. nou ja, ik raak het spoor bijster
woensdag 21 april 2010 om 22:24
quote:iry schreef op 21 april 2010 @ 22:22:
[...]
Of.. nou ja, ik raak het spoor bijster Nee, ik volg je nog!
[...]
Of.. nou ja, ik raak het spoor bijster Nee, ik volg je nog!
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
quote:Lunax schreef op 21 april 2010 @ 22:18:
[...]
Excuses allemaal
Nee doe leuk mee joh!
Wordt het een soort theatersport, leuk!! en zo wellicht een nieuwe verrassende rel, waar wij ineens allemaal in moeten improviseren
[...]
Excuses allemaal
Nee doe leuk mee joh!
Wordt het een soort theatersport, leuk!! en zo wellicht een nieuwe verrassende rel, waar wij ineens allemaal in moeten improviseren

woensdag 21 april 2010 om 22:26
quote:iry schreef op 21 april 2010 @ 22:20:
En toch en toch.....
Het is mij nog steeds niet duidelijk, gezien er toegegeven is dat er geen waarschuwing was afgegeven.
Nah ja, ik leg mij bij dat euvel wel neer dat ik het daarom niet snap.
En jullie kennelijk wel, slimme meiden zijn jullie ook Daar hebn je wel een punt. Zullen we gewoon weer opnieuw beginnen? Haha.
En toch en toch.....
Het is mij nog steeds niet duidelijk, gezien er toegegeven is dat er geen waarschuwing was afgegeven.
Nah ja, ik leg mij bij dat euvel wel neer dat ik het daarom niet snap.
En jullie kennelijk wel, slimme meiden zijn jullie ook Daar hebn je wel een punt. Zullen we gewoon weer opnieuw beginnen? Haha.