Wreck this journal

12-03-2010 14:36 2164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wreck this journal!

Voor uitleg; zie de eerste post!

*Disclaimer: TO is zeer zeker niet verantwoordelijk voor welke verslaving dan ook, voortkomend uit dit topic *
anoniem_90988 wijzigde dit bericht op 21-03-2010 12:16
Reden: dus!
% gewijzigd
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
lief he :D wow als daar toch kaartjes van zijn neferisis :D helemaal geweldig :D

ow ik kan toch zo makkelijk blij zijn met zulke dingen haha! heb gisteren ook het grote dikkie dik boek gekocht voor mijn neefje, kan ik ook blij om worden haha!
Je neefje of dat boek Chayuz??
Suuz ik waag me er nog niet aan. Ik heb hem op de laatste grote meet rond laten gaan en kwam er toen achter dat Hans66 dit perfect kan. Hij heeft genoeg ruimte overgelaten om mij ook een poging te laten wagen. Maar eerlijk gezegd stel ik die pagina uit omdat ik het fröbelen van de andere dingen zo leuk vind
Meiden heb net een fruitsticker van een afvalbak geschaapt om mee te nemen! Ben ook gek ook
ROTFLMAO
Hahaha... ik niet hoor. Ik koop gewoon 1 appel met 20 stickers
echt geweldig al die stickers die weer een tweede leven in een journal krijgen.

Ik heb wat Hema dingetjes gekocht. Heerlijk van die foam figuurtjes. Trek het zakje eens open en de chemische stoffen komen je tegemoet. Een flinke snuif zou niet misstaan

Heb er trouwens ook 6 leuke stiften gekocht (Hema dus) ene kant is een stift, andere kant zit een mini stempetje op aan een rolwieltje, inktkussentje zit er al in.
de Hema en de Action is blij met dit topic haha!

en Janna, van dat boek wordt ik erg blij maar van mijn neefje natuurlijk veel meer :D dat is echt een schatje (zegt de trotse tante haha)

nou ik ben weer weg, kruip weer achter mijn naaimachine, wantn u moet het af ook natuurlijk!
@MeJane, bedankt voor je aanbod, echt superlief, maar opsturen hoeft niet hoor.

Ik heb gister ook alweer leuke stickers gescoord.
Ik probeer te wrecken tijdens X-factor. Dat is heel moeilijk, forummen en wrecken tegelijk
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 23 april 2010 @ 16:56:

Meiden heb net een fruitsticker van een afvalbak geschaapt om mee te nemen! Ben ook gek ook
quote:_Soleil_ schreef op 23 april 2010 @ 21:20:

Ik probeer te wrecken tijdens X-factor. Dat is heel moeilijk, forummen en wrecken tegelijk Ja, dat probeerde ik ook een keer, maar dat lukt echt niet he... haha...
Nou, ik heb net toch een pagina afgemaakt. Ik zat tijdens de reclame een foto maken.
Eindelijk weer wat af. Het was een hels karwei, maar ik ben uiteindelijk wel blij hoe het geworden is.

Ik heb een groot gedeelte in de trein gedaan (waarbij andere reizigers een beetje meewarig naar me keken ), maar ook wat thuis.

En van dichtbij is het zo:

Ik denk dat ik voorlopig maar even wacht met de non stop line
Wha!! Die is echt mooi geworden!!!
uuuh, _soleil_ GE-WEL-DIG!

dat ziet er echt enorm mooi uit :D

en het gaat toch wel ver hoor dat de stickers zelfs van prullebakken geschraapt moet worden . geniaal :-D
Thanks!

Ik denk alleen dat ik beter éérst met Wreckie had kunnen douchen. Ik vrees dat dit niet zo blijft als ik dat eindelijk ga doen.
Ja, ik heb dat ook nog steeds niet gedaan... en dat wordt steeds moeilijker...
lang leve de badmuts Janna en Soleil :D of een zoet regenjasje hihi
Ja, daar heb ik ook al aan zitten denken, een badmuts.

Maar eigenlijk vind ik dat toch ook niet zo leuk.
ach zoals je het zelf maar ziet hihi

en nu ga ik ECHT slapen.

Welterusten kop int kussen gat in arm sloap lekker warm!
Welterusten!
Wow Soleil gaaf!!! En je kunt er prima mee douchen hoor. Gewoon weg van de douchekop houden. Heb je er toch mee gedouched maar is ie niet nat. (of verzin iets anders creatiefs. Er staat toch niet bij dat hij nat moet worden, dus vrij voor interpretatie)
Heb ze (één voor vriendin) ook gekregen en was helemaal enthousiast om te beginnen. Dat kon niet want zat op werk. Ben wel de hele ochtend bezig geweest met verzinnen wat ik allemaal zou gaan doen als ik thuis was. Ook veel dingen verzameld. Eenmaal thuis ontbrak de puf en zin erin omdat ik alleen maar zat te bedenken het zo leuk/mooi mogelijk te maken. En dat is dus niet de bedoeling.

Nu denk ik, boeiend, ik vul het in zoals ik het wil en ga morgen beginnen. En ik ga het gewoon op mijn manier zo leuk mogelijk maken.
Mocy, zo moet je het ook doen hoor! Ik denk dat wij hier het ook allemaal zo mooi of zo leuk mogelijk proberen te doen. Anders kun je hem net zo goed meteen in de open haard gooien toch en daar is ook niks aan.

En ach, bij de instructies staat toch duidelijk dat je alles mag interpreteren zoals je wilt, dus laat je gaan en doe wat jij wilt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven