Eind 2006, begin 2007

19-06-2007 23:09 8208 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi meiden,

ik heb het overleefd , t viel me best mee. ik had nu training en volgende week moet ik voor het echie zeg maar tegen drie onbekenden. ga zo ff lekker douchen en dan tukken.

baba; ik zal snel weer foto;s plaatsen. ze staan op de kaart en die ligt boven, vergeet het dan mee te nemen enzo. tja Jobs zoeken.... ik zoek nog

ik wacht op antwoord bij een sollicitatie (die ga ik Als ik aangenomen word niet nemen. vond het toch geen leuk werk.)en verder zoek ik leuke vacatures die aan mijn waslijst van eisen moeten voldoen

Annie; ik ga morgen meteen ff kijkenbij de halfords. weet je hoe duur ze ongeveer zijn???

pebbles; ik had vorige week al twee shirts voor Mees gekocht bij appie. gestreept met boefje en een gestreepte met een beest erop. in een grotere maat alvast. vond de muts enzo ook leuk, maar wilde er dan ook een sjaal bij en die hadden ze niet, dus heb ik de muts niet genomen. en daar ik nog steeds geeeeen leuke jas heb gevonden voor Mees. vandaag bij C&A nog wat broekjes gehaald en een streep shirt. en bij de Seamen een leuke basic jeans.

mmmoi; kreeg je billekoek? dus morgen weer de rol van poetsvrouw op je nemen. ach moet kunnen toch, ik zeg altijd morgen weer een dag

je erg he dat verbieden. ik heb het in tweevoud. maar de schommel en de loopstoel en de box zijn ook nog steeds in trek hoor.

meiden ik ga douchen...............
GOedemorgen!

Heb een beetje een houten kop, want gisteravond een verjaardagsfeestje van een vriendinnetje en de roseetjes gingen een beetje rap (oepsie) maar (gelukkig) moest ik de laatste trein hebben van 00.19 en die heb ik gehaald dus uiteindelijk viel het wel mee. (slaap toch het liefst in eigen bedje)

Vriendin van dinnetje is 9 weken zwanger en nu al helemaal zo van;" moet er nu wel naar leven en bla bla bla" terwijl ik nu zo iets heb van, je moet gewoon zoveel mogelijk blijven doen wat je al deed, je leven komt al zo gigantisch op de kop te staan....geniet er nog maar ff van dat je met z'n 2tjes bent. Maar dat is nu....achteraf.....:-D

Hoe is het verder met iedereen, heb de afgelopen dagen wel meegelezen, maar geheugen is redelijk zeefachtig aan het zijn (en ben over 2 weken toch echt helemaal uitgezwangerd!!!!)

qua eten van fruit, we geven het thuis grofgeraspt met een lepel. de laatste hapjes krijgt ze een peuterlepel (is anatomisch meer gevormd naar een peuterhandje) en de laatste hapjes mag ze zelf doen. brood wil ze laatstet ijd niet geod eten,beleg er af sabbelen en dan is het belegh!

@Ris, wat goed dat ella dingen al zo goed kan pakken en zelf in d'r mond doen! Heb een poos geleden een travelcot gekocht en die mw gaf haar dochtertje van 9 maanden idd ook druifjes, met velletje en door midden. Durfde dat zelf nog niet aan omdat Mayte best nog die wurg reflex heeft. Binnenkort toch maar eens uitproberen.

kleertjes van Lief......heb het wel eens gezien, maar vind het gewoon te duur. net als vinginio (???) heel leuke modelletjes hoor daar niet van, maar ga echt geen 40-50 euro betalen voor een spijkerbroekje! Hier in het dorp heb je ook een enorm leuk winkeltje waar ze veel baby/ kinder merkkleding verkopen. maar om nou 15 euro uit te geven aan een legginkje (in uitverkoop!!!) vind ik te zot. was op dat moment ook een moeder met dochter en dat dochtertje begon haar moeder af te bekken....niet te zuinig! (meisje was denk 6.7 jaar oud?) ik wil die en die en hoeveel gaan we kopen? pffffft dat gaat mij niet gebeuren.....(zegt ze nu hoop vol)

@Annie, baba vroeg het ook al, hoe gat het met Mats en zijn helm?

@Pebbles. leuke verjaardag gehad (vierde je het nu vandaag of gisteren?) en i hoop datFloor zich een beetje beterder voelt.

Mayte is dus sinds dinsdag gaan staan en wil nu overal bij op gaan staan. We hebben een tafeltje met 2 stoeltjes voor d'r in de woonkamer staan en bij stoeltjes klimt ze dus ook omhoog, gisteren met een val partij erachteraan dus bleren geblazen. En vanochtend stond ze rechtop in d'r ledikant......

Ga even wat nuttigs doen denk ik, tot later!
hm, nu heb ik heel leuk een buggy mee op de fiets maar nu weet ik niet hoe ik de buggy eraan vast moet maken. Weet iemand van jullie dat?
Even snel, ben 15 minuten bezig geweest met grof doorlezen .... en moet nu weer weg (haha). Heb vanmorgen mijn gloedjenieuwe fiest opgehaald en er helemaal happy mee!!!! en omdat ik zoveel mogelijk wil fietsen, was dit mijn bijdrage voor vandaag.

Zometeen toeteren met kleintjes (8 tot 14 jaar) en vanavond concert met ons eigen orkest, dus druk, druk, druk. Morgen gaan we natuurlijk als gezin fietsen! (oh wat ben ik erg).

Maandag trouwens werken; ondersteunende taken buiten de klas. Dinsdag bijkomen.

doei!

pebbles; fijn verjaarsfeestje vandaag; je hebt het wel lekker getroffen met het weer!
@ringel, ik vind 30 euro voor een broekje ook teveel. Het meeste koop ik via marktplaats. Soms koop ik wat nieuws. Van mijn moeder hebben we een winterjas gekregen. Die had ik ook al tweedehands gekocht via MP maar 2 jassen is altijd praktisch. Heb nu 1 jas in maat 74 en 1 jas in maat 80. Dus Mayte kan nu ook staan? Haha. De enige plek waar Roan gaat staan is in bad. Mafkees!

@pepiet, die pakjes van de AH pasten wel? Hoop dat je binnenkort wat vindt.

@mmoi, haha. Hele huis vol en dan je huishoudelijke taken niet gedaan hebben. Slechte smoes!!!!
@ris, wij gaan morgen waarschijnlijk ook fietsen. Hahaha. Hoe burgerlijk!
ik wil ook fiets!!!!!!!!!!

ben nu in tuin bezig (nu dan ff pauze) is ook burgerlijk!!!!

leuk hoor burgerlijk zijn! Had ik mezelf 3 jaar geleden echt nooit horen durven zeggen! hihihihi hoe een leven dramatisch op z'n kop kan komen te staan!
Hi meiden ff snel een berichtje van mij. Heb eigenlijk niet zoveel tijd maar moest toch even wat op internet opzoeken en kan het dan niet laten om toch even langs te komen.

Afgelopen nacht heeft Kyran voor het eerst gelogeerd!!! Hij heeft supergoed geslapen net als thuis tot een uur of zes aan een stuk door. Ik moets toch een keer door de zure appel heen. Met de verhuizing op komst. Want dan moet hij toch wel een weekendje weg wel zo praktisch. Vind dat logeren nu zomaar nog niet echt nodig. Volgens mij hebben die kleintjes daar echt nog niets aan en is het pas leuk als ze ouder zijn. Ik ben wel met N-man lekker uit eten geweest en naar de bios in Scheveningen. Dat is dan wel weer een voordeel van Kyran naar opa en oma brengen om te logeren. Helaas konden we niet uitslapen want er moest weer geklust worden. Helaas heeft N-man weer een migraine aanval gekregen en ligt nu weer in bed.

Ik heb Kyran opgehaald bij mijn moeder en we zijn nog even naar het ziekenhuis geweest om met echo naar Nieuwie te kijken. Hij/zij is nu al zo groot dat ik niet echt mooie plaatjes meer kan maken. Jammer hoor. Maar het betekent wel dat de bb goed groeit. En zo zien we het graag.

Ben er weer vandoor!!! Liefs
He allemaal,

Ik heb er een waardeloze nacht opzitten, want Jasmijn is weer erg verkouden geworden en werd vannacht een aantal keren compleet overstuur wakker. Erg irritant. Vannacht slaapt ze bij opa en oma omdat wij een concert hebben (vriend van ons zit op een koor en dat koor houdt een benefietconcert). Ik heb er niet echt veel zin in, maar ja. Ik bel vanavond wel even naar mijn ouders hoe het gaat, want als ze nog steeds loopt te klieren omdat ze ziekjes is heb ik haar liever thuis en haal ik haar op.

Ik heb vandaag iets heel gaafs gekocht: een Ipod! Gaaf hè, ik wilde er al heeeeel lang een en nu heb ik het dan eindelijk een keer gedaan, vind het ook wel handig voor als we op vakantie gaan. Er zitten zelfs spelletjes op dat ding, echt heel cool. Heb er nog bijna niet naar gekeken want hij moest eerst laden en we zijn zowat de hele dag weg geweest. En we hebben ook iets groots voor Jas gekocht: een houten poppenhuis, nu voor maar 24,95 bij Intertoys vandaag. Echt een heel gaaf ding, ze is er nog wel veeeeel te klein voor maar het was zo'n mooie aanbieding dat we hem alvast gekocht hebben. Krijgt ze hem volgend jaar wel voor d'r verjaardag ofzo, haha! Bij ons in de woonplaats zit nl. een winkel met allemaal houten speelgoed en die hadden van hetzelfde merk een veeeeeeel kleiner poppenhuis voor 99 euro! Dus dit was echt een koopje, anders kan ik hem altijd nog op MP zetten als ze er niets aan vindt Ik vind hem zelf gewoon heel leuk

Ik heb bij Halfords gekeken maar hier geen poncho's hoor! Wel grotere regenjassen maar niets voor kleine beebs. Jammer, leek me toch wel handig! Verder geen tijd om te reageren, moet me nog omkleden en we moeten zo naar dat concert. Sorry voor dit egobericht...morgen meer hoop ik. Doei!
potjandorie, heb ik net een heel stuk geschreven, knalt internet eruit.

Het was een leuke verjaardag, iedereen is nu weer naar huis.

@pepiet: moest even denken wat je nou met Seamen bedoelde.

@krokus: ik heb net ook een "buggy-mee" gekregen dus ik ben benieuwd hoe het werkt.

@niniane: wat een wonder weer dat er in zo' n korte tijd weer een flink kind gegroeid is uit bijna niks. Ik word al moe als ik lees wat jij allemaal doet.

@mmmoi: leuk concert geweest? Ik hoop dat Jasmijn weer wat opknapt, ik weet nu zelf hoe brak je wordt van gebroken nachten.

@ringel: ik was toen ik zwanger was ook al helemaal bezig met het nieuwe gezinnetje. Pas nu heb ik weer zin om wat dingen voor mezelf te doen.

Mijn eerste bericht was een stuk langer maar ik heb niet zo'n zin om alles weer overnieuw te tikken.

Willen jullie trouwens voor de meeting nog even op de groep kijken voor die nieuwe data? Als iedereen zijn bijdrage weer heeft geleverd kunnen we een datum prikken.

Niemand wilde blijven slapen toch (mmmoi?)?

het groen is kapot volgens mij
Hoi hoi,

Ik heb ook een fiets, geen nieuwe hoor. Onze fietsen staan buiten voor het huis, beetje zonde om dan zo'n mooie te nemen maar mijn goed, wat zijn ze gaaf en leuke kleurtjes! Ik heb nu wel een echte mamafiets, compleet met megastuur enzo. Nu nog een stoeltje en alle andere accesoires.

Lief is nog steeds ziek, zo jammer, we zouden vandaagnaar mijn ouders gaan en naar mijn oma. Eindelijk weer mijn familie zien en lekker pronken met Mats, maar ja, gaat helaas niet door. Jammer!

Ris en Mmmoi, waren het leuke/ goede concerten?

Pebbles, ik zag je topic over tweede kindje wel of niet, kriebelt bij jullie dus ook? Wij gaan er nu weer voor zodat er hopelijk geen groot leeftijdsverschil onstaat (tis maar afwachten wanneer het lukt natuurlijk), dat lijkt me voor Mats zo fijn, tussen mij en mijn zus zit 3,5 jaar leeftijdsverschil, achteraf was dat geweldig, maar mijn ouders hadden mijn zusje er graag eerder bij willen hebben! Tsja, alle 2 heeft zijn voor en nadelen. Kort op elkaar is even bikkelen maar daarna wordt het weer rustig. Groot leeftijdsverschil is rustiger maar je blijft wel langer in de luiers en zo.

Nou, ik ga weer wat koekeloeren
@annie: het begint inderdaad al weer wat te kriebelen hier maar ik vind het ook eigenlijk zo leuk met z'n drieen en ik ben zo bang dat daar straks veel minder tijd voor is als er twee kinderen zijn. En ik vind de babytijd zo leuk dat ik het jammer zou vinden dat we in een paar jaar dat allemaal gehad hebben. Ik ben er dus nog niet helemaal uit en ik was benieuwd of er argumenten zijn die ik zelf nog niet heb bedacht.

Ben je nu ondertussen al weer ongesteld geworden trouwens?

rustig verder hier

Er zijn er dus al weer wat meer met kriebels voor een tweede. Kan me voorstellen dat je vind dat de bb-tijd dan zo snel voorbij is, pebbles. Dat heb ik nu ook wel een beetje. Ik zou mss nog wel een derde willen ooit als het lukt dan, dat moet je ook nog maar weer afwachten. Maar N-man wil dat echt niet. Wij wilden graag twee snel op elkaar. Dat het zo snel zou zijn hadden we dan weer niet verwacht. Kyran liet nl. ook even op zich wachten. We krijgen er overigens zowel positieve als negatieven reacties op. Er zijn mensen die je ronduit voor gek verklaren dat je zo snel alweer een bb zou willen. En de positieve reactie komen vaak van mensen die zelf ook snel twee op elkaar hebben gehad.

De voors en tegens zijn toch wel erg standaard. Ik kan ook niet echt iets origineels bedenken waarom snel of waarom juist niet snel. Ik vond achteraf de tip even te wachten tot nr.1 goed kan lopen wel handig. Dan hoef je niet perse een andere wandelwagen te kopen om met twee tegelijk op stap te kunnen.

Ik scheel zelf 2,5 jaar met mijn broertje en dat was goed. In de vakanties en weekenden als er even geen vriendjes of vriendinnetjes voor handen waren hadden we altijd iemand om mee te spelen. Als er vier jaar tussen zit is dat toch wel minder denk ik.

Wat ik nu wel jammer vind is dat ik mijn zwangerschap toch iets minder bijzonder vind dan die van Kyran. Ik heb het te druk om er steeds even bij stil te staan. Maar dat schijnt wel normaal te zijn heb ik begrepen van mensen die al twee of meer kinderen hebben.
Hoihoi,

Allemaal aan het denken over een tweede...hier zou de man het ook heel graag willen, maar ik gewoon nog lang ff niet! Ik was van Jasmijn zó misselijk tijdens de zwangerschap en daar zie ik weer heel erg tegenop, bovendien vond ik bevallen ook echt géén pretje . Maar ja, als Jasmijn een jaar of twee is vind ik het wel weer leuk (als het lukt natuurlijk). Voorlopig nog even niet dus.

Verder weinig geschreven hier! Jullie gaan natuurlijk morgen allemaal weer los als ik moet werken, dat is echt iedere week zo.

@Degenen die het vroegen: het concert gisteren ging wel. Ik wist wat ik van het koor kon verwachten; had ze al heeeeel veel vaker horen zingen. Beetje veel van hetzelfde. Was verder wel een gezellige avond omdat we na die tijd een borrel bij ons thuis gingen doen met de vrienden. Werd half twee vannacht. Vanochtend lekker uitgeslapen tot een uur of tien, heerlijk. Jasmijn tussen de middag opgehaald en gelukkig had die het ook wel aardig gedaan. Ze is alleen nog steeds erg verkouden, maar ja, dat valt ook wel mee als dat alles is toch? We hebben vanmiddag een heel eind gewandeld en toen heeft ze ook lekker een uurtje in de wagen geslapen en nu is ze weer heel vrolijk, dus eigenlijk gaat het wel goed hier!

Ga even muziek om mijn Ipod zetten als ik het voor elkaar krijg. Nog geen tijd voor gehad. Doei!
weet je wat ik knap vind van jou Mmoi? Hoe jij omgaat met de lastige momenten van Jas. Volgens mij heb jij ook een flink pittige tante die een eigen wil heeft en die goed laat horen en helaas niet altijd op een positieve manier. Ik vind het bijna leuk om te lezen als jij dan schrijft dat je even genoeg van d'r hebt wanneer ze lekker sjacherijnig is bezig geweest. Ik ben dat ook steeds beter aan het leren. "Het is gewoon zo, kun je niet veel aan veranderen, morgen een nieuwe dag"
@niniane: ik heb de hele tijd gedacht dat het bij jullie per ongeluk was en dat jullie in eerste instantie nog helemaal geen tweede wilden. Stom he, geen idee waar ik dat nou weer vandaan heb.

Het lijkt me dat ik me zo schuldig ga voelen ten opzichte van Floor en ten opzichte van een nieuwe baby dat ik geen volledige aandacht voor ze heb.

Heb jij daar geen last van?

Probleem is ook wel een beetje dat ik niet weer rond de feestdagen wil bevallen dus dan moeten we nu gaan opschieten om dat een beetje ruim voor te zijn of we moeten nog best een tijd wachten tot dat dat met zekerheid voorbij is. Op mijn werk is het ook helemaal niet handig om het eerste half jaar weg te zijn maar of ik daar nou onze gezinsplanning voor aan moet passen?

Twijfelkont ben ik ook, een rasechte weegschaal.

@mmmoi: wat heerlijk om zo lang uit te slapen zonder je ergens zorgen over te maken.

Ik kan me trouwens helemaal niet meer herinneren dat ik de bevalling niet leuk vondt, dan zal het bij jou wel heftiger zijn geweest. Ze zeggen toch altijd dat je dat vergeet.

Alweer druk alles aan het klaarleggen voor morgen?

Hai!

Een 2e kindje..... ja graag!!! Ik heb altijd gezegd dat ik zo snél mogelijk de volgende wilde, maar daar ben ik wel van terug gekomen. Ik heb het best zwaar; fysiek en wb suikers en op mijn werk. Ik ben heel blij dat ik daar niet ook nog zwanger bij ben. Natuurlijk kan je dat van te voren niet weten, hoe het zal gaan enzo, maar nú ben ik blij.

Mijn zus en ik daar zit 11 maanden tussen en eerlijk is eerlijk; dat zou ik niet willen. Ik vind het dan ook heel knap Niniane, dat jij dit nu doet en dan ook nog een verhuizing erbij. Ik moet er niet aan denken...

Heb trouwens wél een hele goede band met mijn zussie en ik ben ook heel blij dat mijn ouders wat sneller waren dan wij (haha).

We zijn ook niet echt op uur en tijd aan het sexen, het is nu gewoon wanneer we er zin in hebben (ook leuk!) Ik denk wel dat we rond juni volgend jaar weer naar het zkh gaan als het tegen die tijd nog niet gelukt is. Dan is Ella 1,5 jaar en dan is het verschil met een volgend kindje ook niet zo heel groot meteen (als het dan net zo snel lukt met IUI als bij Ella )

Mmmoi, hoe is het met Jasmijn? gaat de verkoudheid al beter?

Is het nog gelukt met de muziek en de Ipod? (ik weet niet eens wat een Ipod is..... duh.... )

Annie; ons concert was hartstikke leuk! Het was een uitwisseling met een andere fanfare en ik had er geen ruk zin in, maar het viel alles mee! En we hebben nog goed gespeeld ook; dat is altijd wel fijn

Morgen veel plezier op school! Heb je al een stageplek?

Ringel hard aan het werk? Take it easy he!

40 euro voor kleren voor mijn kind vind ik ook belachelijk. Dat geef ik voor mezelf amper uit (als het gaat om truitjes, broeken is alweer wat anders). Ik koop heel vaak bij de Hema, de Zeeman of de Wibra. Hans T. vind ik minder goed passen bij Ella dan.

Maar ja... af en toe een duur truitje voor Ella mag wel (en dat heeft ze dan ook lang aan... t-shirtje met longsleeve bijvoorbeeld... haha)

Krokus hoest met jou? Goed van je dat je dingen beter in perspectief gaat zien. Je moet het idd laten komen zoals het komt maar dat valt niet altijd mee!

Babba, is Aimee nog steeds zo lekker dwars soms? Mooi toch hoe ze een eigen wil heeft? Ook al is dat niet zo makkelijk voor ons als moeders....

Pepiet; lekker getennist? Ik heb ook ooit in een ver verleden getennist, ik vond het super, maar ik heb balinzicht van jan-lik-me-vestje.... Als ik moest serveren hadden we altijd meteen een love-game tegen. Heb zélfs op het beginnerstoernooi de poedelprijs gewonnen....

Zo, lang genoeg aan de laptop gezeten nu. Ga snel ff douchen, scheelt morgenvroeg weer in tijd....

Kus!
Hoi hoi allemaal,

Tsja Pebbles, inderdaad lastig als je zo twijfelt, kan ik me goed voorstellen hoor! Lief en ik zijn meer van het gewoon doen, we hebben teveel dingen in onze omgeving meegemaakt (vooral lief dan) om te wachten met iets als je graag wilt. (De moeder van lief is bijvoorbeeld overleden toen hij 3 was.) We zijn van het genieten van nu en of je dat nu met 1 of meer kindjes wilt, dat weet jezelf het beste. (maar laat je keuze niet afhangen door je omgeving hoor, je werk is maar werk, het gaat om jouw leven en dat van je man). Maar goed, zo denk ik er over, snap dat niet iedereen hetzelfde is!!!! Zo samen het er alweer over hebben is ook superspannend toch!!!

Ga weer ff TV kijken, Paul de Leeuw is er nu op en straks uitslag van Evita, wau, ik wou dat ik zo mooi kon zingen, wat een sterren zeg!!!!!

Dag dag,

La la la la la!!!
haha, jij kan toch ook mooi zingen Annie? Jij gaat toch de volgende Idols winnen?

Het over een volgende kindje hebben vind ik ook weer super spannend. Net zoals de vorige keer kon ik me van te voren niet voorstellen dat we er echt voor zouden durven gaan en dat we een kind zouden krijgen, dat heb ik nu ook weer.

Wat erg voor je lief dat hij zijn moeder al zo jong is kwijtgeraakt. Ik kan me goed voorstellen dat hij zich dan niet meer druk maakt om een een paar maanden eerder of later.

Gek idee trouwens dat wij nu ook onmisbare moeders zijn. Dat wij (samen met de papa's natuurlijk) de belangrijkste persoon in het leven van onze kinderen zijn.

Goed, genoeg gefilosofeer voor vanavond. Ik ga zo lekker mijn bedje in want morgen moet er weer gewerkt worden ;-(
Weer kriebels voor tweede kindje. Ik nog niet. Teveel andere dingen die ik ook nog wil. En haha lijkt me zo druk, vlak achter elkaar. Nu geniet ik 100% van Aimee. En zo snel al aandacht verdelen lijkt me moeilijk. Heb beetje schrikvoorbeeld van vriendin, die ze dicht op elkaar had. Allebei slechte slapers. En dat duurt nu al meer dan 3 jaar. Zie dat ze niet ten volle geniet. Tsja wat wil je als je zo moe bent. Hoeft natuurlijk niet zo te gaan. Toch de angst van wat als tweede heel moeilijk is of niet helemaal gezond. Dan gaat daar veel aandacht naar toe. Maar zijn gedachten die in mij opkomen.

Oja en heb hetzelfde wat jij zegt Pebbles. Nu alweer zwanger dan over 2 jaar misschien einde babytijd. Nu nog soort van voorpret dat ik het hopenlijk nog 1 x mag meemaken zwanger, baby etc.

Nou ja we'll see. Ik geniet nu van ons leventje en het gevoel van 'juiste moment zal wel weer x komen. Ook in mijn hoofd als Aimee 2 jaar is ofzo. Of misschien al 3 jaar. Heb weinig met argument dan schelen ze niet veel in leeftijd. Ik heb een tweelingbroer en een 5 jaar jongere broer. Dus nooit alleen geweest. Maar vanaf 4de jaar hebben we altijd al eigen leventje gehad met eigen vrienden. En thuis trokken jongere broer en ik meer naar elkaar toe. En voordeel als eerste kindje alweer snel naar school gaat. Deze al eigen leventje heeft en je dus weer lekker veel tijd hebt voor de tweede.

Was even mijn gefilosofeer!
goedemorgen......

Hier al wel kriebels voor een 2e, maar nog niks daarvan in de praktijk gebracht, wil eerst idd ook optimaal van Mayte genieten en het huis nog wat meer af dan dat het nu is. en het argument dat ze zelf goed kan lopen vind ik wel een goede.

was gisteren niet aanh et werk, maar niet veel zin om te schrijven. Lief heeft gisteren de achtertuin overhoop gehaald, en ik ben in huis bezig geweest.

Vandaag wel weer werken, maar hoef pas om 14.30 te beginnen, maar voor die tijd is het wel race tegne de klok om alles vooralkaar te krijgen......

verder weinig zinnigs te melden eigenlijk.......
@Pebbles Ja dat schuldgevoel heb ik nu al wel een beetje, maar dan juist tegenover de nieuwe bb. Omdat ik het zo druk heb met Kyran en verhuizing gaat de zwangerschap zo'n beetje langs je heen. Tis dat ik me niet echt fit voel dat ik er aan herinnerd wordt. Ik ben wel speciaal voor de nieuwe bb naar de pufclub gegaan dan ben ik in ieder geval 1 uur per week alleen met deze zwangerschap bezig. Waar ik vooral bang voor ben is dat de tweede een stuk lastiger is dan Kyran (want die is echt bijna nooit lastig) en dat ik dan mss minder van hem/ haar zal houden of zo. Dat is op het moment echt een spookbeeld dat ik niet uit mijn hoofd krijg. Maar in januari kan ik het jullie allemaal precies vertellen.

Als je voor een tweede gaat zou ik (net als Annie zegt) werk ook zeker niet meenemen in mijn afweging. IK ben nu twee jaar achter elkaar zwanger en kan dus ook twee jaar niet volledig ingezet worden ivm x-straling. Dat is wel lastig voor werk maar ik vind mijn eigen leven dan toch belangrijker.

@mmmoi Fijn dat je een gezellige avond hebt gehad. En hoe was het vandaag op je werk. Is Jasmijn al wat minder verkouden?

Ik wist niet dat je je bevalling als naar hebt ervaren. Toen schreef ik nog niet mee. Ik vond het bij mij nogal appeltje eitje achteraf gezien dan. Niet toen ik weeen had maar net na de bevalling had ik wel zoiets van is dit nou alles? Niks geen horror-verhaal hier dus. Wellicht dat de drempel voor tweede daar om ook wel zo laag ligt hier.

Zag op tv een bevalling van een amerikaans meisje (18 jaar of zo) en die mocht van haar moeder geen ruggeprik want dan zou ze door de pijn wel uit haar hoofd laten om weer met iemand naar bed te gaan en nog een keer zwanger te worden. Nou zou ik zelf het zo lang mogelijk uitstellen een ruggeprik (heb er ook geen gehad en ben thuis bevallen) maar ik vond het voor haar wel heel zielig, je zag dat ze heel veel pijn had. Nare moeder hoor.

@Ringel Werkse!

Weer even naar Kyran.... Hij is wel niet vaak lastig maar vind het wel gezellig als hij af en toe wat aandacht krijgt....

@niniane, ik heb dat ook gezien op tv. Zo sneu voor dat meisje.

Wij hebben wel een wens voor een tweede, alleen denk ik dat we daar nog wel even mee wachten. Laat ik eerst maar zorgen dat ik mijn eigen leven op de rit heb en dan pas weer proberen zwanger te worden.

@pebbles, idd een raar idee dat we nu de onmisbare moeders zijn. Ik vind het stiekem ook altijd wel een beetje leuk wanneer Roan op de creche begint te huilen als ik wegga. Gemeen he. Gelukkig weet ik dat het echt maar even duurt, maar het bevestigt wel je gevoel.

@ringel, werkze.

@ris, je doet dus wel weer wat werkzaamheden op school?

Ik ga volgende week weer beginnen met werken. 3 x 2 uur. Ik zie er wel naar uit, hoewel ik het wel spannend vind. Vanmiddag naar de tandarts. Heb 2 gaatjes. Brrrr.
krokus; succes bij de tandenbeul

ik moet over twee weken brrrr

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven