Postcrossing 4
zaterdag 24 april 2010 om 21:20
Haha Tine, jij bent zelfs nog erger dan ik .
Zou meneer buurman ook niet verkeerd vinden als vriend..
Misschien meer kaartjes sturen, al vermoed ik dat buurman dan de last ervan heeft.
Hij zag/ziet mij niet als bedreiging trouwens..
Dan is het meer een buurman-sprookje, die lopen goed af .
Zou meneer buurman ook niet verkeerd vinden als vriend..
Misschien meer kaartjes sturen, al vermoed ik dat buurman dan de last ervan heeft.
Hij zag/ziet mij niet als bedreiging trouwens..
Dan is het meer een buurman-sprookje, die lopen goed af .
anoniem_89977 wijzigde dit bericht op 24-04-2010 21:20
Reden: soap = sprookje
Reden: soap = sprookje
% gewijzigd
zaterdag 24 april 2010 om 21:29
Hahaha ikke erg.... Neeuuu hoor moewoehahahahha *moet heel angstaanjagend klinken*
Even over de hyves ruil, ik heb van Sweetcandy het lijstje door gekregen! Willen degene die mee willen doen mij even via de hyves een berichtje sturen!
Voor degene die voor het eerst mee doen zou ik willen vragen of jullie mij je naam, adres, en wens voor wat voor kaartje je graag wilt ontvangen even wilt door sturen.
Volgend weekend zal ik dan de adressen doorsturen!
Even over de hyves ruil, ik heb van Sweetcandy het lijstje door gekregen! Willen degene die mee willen doen mij even via de hyves een berichtje sturen!
Voor degene die voor het eerst mee doen zou ik willen vragen of jullie mij je naam, adres, en wens voor wat voor kaartje je graag wilt ontvangen even wilt door sturen.
Volgend weekend zal ik dan de adressen doorsturen!
zaterdag 24 april 2010 om 21:33
Wat leuk zeg Noa-Lynn.... Laat de vriendin jou maar als bedreiging zien.... hahaha Wie weet... wie weet 
Jippieeeeeeeeeeeeeeee mijn brievenbus, en vooral ik , was blij!!! 3 kaartjes ontvangen 1 uit Dubai ( duits meisje was daar op vakantie) 1 uit Finland en 1 uit Thailand... Had ook weer een hurray ontvangen ( mijn 250ste!!!) dus mag er 13 onderweg hebben.. Maaaaaaaaar vind 10 nog steeds genoeg.
De postzegels had ik ook binnen, dus kon ook weer kaartjes versturen. 1 naar NL volgens mij niet van hier
1 naar Brazilie
1 naar Kroatie
1 naar Duitsland.
Dus ik is weer blij!!
O snjokorn nu alles bij jullie dicht... pfff het houd ook niet op
@chayuz, nee werk niet bij je zus.. maar ja ken jullie wel dus
:P zo onbekend ben je niet meer voor mij hier
hahaha
@steph beterschap!
Jippieeeeeeeeeeeeeeee mijn brievenbus, en vooral ik , was blij!!! 3 kaartjes ontvangen 1 uit Dubai ( duits meisje was daar op vakantie) 1 uit Finland en 1 uit Thailand... Had ook weer een hurray ontvangen ( mijn 250ste!!!) dus mag er 13 onderweg hebben.. Maaaaaaaaar vind 10 nog steeds genoeg.
De postzegels had ik ook binnen, dus kon ook weer kaartjes versturen. 1 naar NL volgens mij niet van hier
1 naar Brazilie
1 naar Kroatie
1 naar Duitsland.
Dus ik is weer blij!!
O snjokorn nu alles bij jullie dicht... pfff het houd ook niet op
@chayuz, nee werk niet bij je zus.. maar ja ken jullie wel dus
@steph beterschap!
zaterdag 24 april 2010 om 21:40
Mijn moeder zei ook dat een vriendin die mij als bedreiging ziet, niet direct het type is voor de buurman.
Buurman komt rustig en relaxed over en doet heel niet moeilijk, mag zelfs aanbellen als ik eens wat wil komen drinken zei die met oud en nieuw.
Aan de andere kant.. is het misschien wel een compliment naar mij .
Tine je hebt bericht op hyves
Buurman komt rustig en relaxed over en doet heel niet moeilijk, mag zelfs aanbellen als ik eens wat wil komen drinken zei die met oud en nieuw.
Aan de andere kant.. is het misschien wel een compliment naar mij .
Tine je hebt bericht op hyves
zaterdag 24 april 2010 om 21:52
Justme: van harte met hurray nummer 250!!!
Ik heb vandaag mijn 70e gekregen (6 maanden lid)
Tine, ik ga jou ook een bericht sturen op hyves.
Wauw wat een leuk verhaal Noalyn, wist de buurman je favoriete ijsmaak te kiezen?
Leuk zo'n rommelmarkt Chayuz! En leuke dingen gevonden = dat is helemaal mooi meegenomen.
Snjokorn, jammer dat alles weer dicht gaat! En dat hij zich niet koest houdt!
Ik heb heel hard gewerkt en morgen werk ik nog harder.
Postcrossing: 1 kaart uit St. Petersburg, alweer een nightview! Ze heeft hem ingescand, dat scheelt me weer. En 2 hurrays. Beide minder dan 30 dagen onderweg geweest.
Ahoi allemaal!
Ik heb vandaag mijn 70e gekregen (6 maanden lid)
Tine, ik ga jou ook een bericht sturen op hyves.
Wauw wat een leuk verhaal Noalyn, wist de buurman je favoriete ijsmaak te kiezen?
Leuk zo'n rommelmarkt Chayuz! En leuke dingen gevonden = dat is helemaal mooi meegenomen.
Snjokorn, jammer dat alles weer dicht gaat! En dat hij zich niet koest houdt!
Ik heb heel hard gewerkt en morgen werk ik nog harder.
Postcrossing: 1 kaart uit St. Petersburg, alweer een nightview! Ze heeft hem ingescand, dat scheelt me weer. En 2 hurrays. Beide minder dan 30 dagen onderweg geweest.
Ahoi allemaal!
zaterdag 24 april 2010 om 22:11
@Justme, zo jij bent ook weer lekker verwend vandaag!!! Veel kaartjes! En happy 250ste hurray!!!!!
@Noa-Lynn, dank je voor je mailtje!!! Wanneer ga je op de thee!!!!
@Ligaa, werk ze alvast morgen! Lekker hoor weer 2 hurrays!!! Ik wacht je berichtje af!!!
hahahahhaa we zijn hier Jeff Dunham aant kijken!!! Lollig!!!
@Noa-Lynn, dank je voor je mailtje!!! Wanneer ga je op de thee!!!!
@Ligaa, werk ze alvast morgen! Lekker hoor weer 2 hurrays!!! Ik wacht je berichtje af!!!
hahahahhaa we zijn hier Jeff Dunham aant kijken!!! Lollig!!!
zaterdag 24 april 2010 om 22:13
zaterdag 24 april 2010 om 22:22
Een goede postcrossdag vandaag. Het begon vanochtend met een Hurray uit Duitsland. Die had er maar 2 dagen over gedaan dus daar rekende ik nog helemaal niet op.
En vanavond nog een Hurray voor Zwitserland. Die heeft er maar 4 dagen over gedaan. Twee onverwacht snelle Hurrays dus.
De nieuwe kaarten gaan naar Wit Rusland en de VS.
Verder vond ik vandaag 4!!! kaarten in de brievenbus en een pakketje van Postzegels met korting.
1 kaart kwam ook van een PC-meeting in Helsinki. Volgens mij kreeg Tine2804 daar ook een kaart vandaan vandaag.
Dan had ik nog een kaart van een 19-jarige Amerikaanse. Een foto uit een tijdschrift geknipt en rommelig op een wit kaartje geplakt. Vage tekst erbij over lievelingsdieren etc. Die heeft nauwelijks een bedankje gekregen want het zag er echt niet uit. Een kwart van de kaart was onderweg nog verloren gegaan of afgescheurd. Ik heb 'n wel ingescand maar het ziet er echt niet uit.
Dan nog een kaart Litouwen en een kaart uit Rusland. Beetje vage kaarten allebei maar ik heb ze wel vriendelijk bedankt.
@Noa-Lynn: Fijn dat de buurman zo leuk gereageerd heeft. En ach, altijd goed om te horen dat je als een bedreiging gezien wordt, toch? Lief gebaar, dat ijsje.
@Snjokorn: Ik las het op Teletekst dat het vliegveld in Reykjavik weer dicht is. Moest meteen aan je denken. Hopelijk 'waait het snel over' en bereikt alles jullie weer snel.
@Tine: Ik ga je een berichtje sturen via Hyves, als ik kan uitvinden hoe dat moet zonder dat het voor de hele wereld zichtbaar is.
Beterschap voor de meiden die wel een oppeppertje kunnen gebruiken en verder een heel zonnig weekend gewenst voor iedereen met nog wat verdwaalde Hurray's zo hier en daar.
Lampje
En vanavond nog een Hurray voor Zwitserland. Die heeft er maar 4 dagen over gedaan. Twee onverwacht snelle Hurrays dus.
De nieuwe kaarten gaan naar Wit Rusland en de VS.
Verder vond ik vandaag 4!!! kaarten in de brievenbus en een pakketje van Postzegels met korting.
1 kaart kwam ook van een PC-meeting in Helsinki. Volgens mij kreeg Tine2804 daar ook een kaart vandaan vandaag.
Dan had ik nog een kaart van een 19-jarige Amerikaanse. Een foto uit een tijdschrift geknipt en rommelig op een wit kaartje geplakt. Vage tekst erbij over lievelingsdieren etc. Die heeft nauwelijks een bedankje gekregen want het zag er echt niet uit. Een kwart van de kaart was onderweg nog verloren gegaan of afgescheurd. Ik heb 'n wel ingescand maar het ziet er echt niet uit.
Dan nog een kaart Litouwen en een kaart uit Rusland. Beetje vage kaarten allebei maar ik heb ze wel vriendelijk bedankt.
@Noa-Lynn: Fijn dat de buurman zo leuk gereageerd heeft. En ach, altijd goed om te horen dat je als een bedreiging gezien wordt, toch? Lief gebaar, dat ijsje.
@Snjokorn: Ik las het op Teletekst dat het vliegveld in Reykjavik weer dicht is. Moest meteen aan je denken. Hopelijk 'waait het snel over' en bereikt alles jullie weer snel.
@Tine: Ik ga je een berichtje sturen via Hyves, als ik kan uitvinden hoe dat moet zonder dat het voor de hele wereld zichtbaar is.
Beterschap voor de meiden die wel een oppeppertje kunnen gebruiken en verder een heel zonnig weekend gewenst voor iedereen met nog wat verdwaalde Hurray's zo hier en daar.
Lampje
zaterdag 24 april 2010 om 22:23
Oke, ik heb het allemaal gelezen hoor.
Maar wat is er veel geschreven en weinig blijven hangen bij mij.
Een mijlpaal bij Justme voor een aantal hurrays (vraag me niet meer hoeveel maar wel leuk).
De buurmanstory en de rommelmarkt.
En die verdomde vulkaan die nog steeds aan het rommelen is.
Hier druk maar leuk dagje gehad.
Vanmorgen wezen shoppen met dochter en vanmiddag met z'n viertjes op stap en vanavond lekker een hapje wezen eten.
That is life!!!!
Bij de post een kaartje uit Portugal voor mij, dat er 7 dagen over heeft gedaan.
En morgen dan echt de adressen aanvragen.
3 in totaal.
Maar wat is er veel geschreven en weinig blijven hangen bij mij.
Een mijlpaal bij Justme voor een aantal hurrays (vraag me niet meer hoeveel maar wel leuk).
De buurmanstory en de rommelmarkt.
En die verdomde vulkaan die nog steeds aan het rommelen is.
Hier druk maar leuk dagje gehad.
Vanmorgen wezen shoppen met dochter en vanmiddag met z'n viertjes op stap en vanavond lekker een hapje wezen eten.
That is life!!!!
Bij de post een kaartje uit Portugal voor mij, dat er 7 dagen over heeft gedaan.
En morgen dan echt de adressen aanvragen.
3 in totaal.
zaterdag 24 april 2010 om 22:33
zaterdag 24 april 2010 om 22:40
Wat is er veel geschreven, het is niet meer allemaal bij te houden voor me na een drukke middag op het werk (dansuitvoering van de balletschool met allemaal jonge kinderen).
Maar goed nieuws toen ik thuis kwam: een korte hurray uit zwitserland na 4 dagen en 2 kaartjes. Een offical uit Belarus en een RR kaartje uit Finland (die toevallig ook op een meeting is getekend).
Effe Tine nog een berichtje sturen via Hyves.
Maar goed nieuws toen ik thuis kwam: een korte hurray uit zwitserland na 4 dagen en 2 kaartjes. Een offical uit Belarus en een RR kaartje uit Finland (die toevallig ook op een meeting is getekend).
Effe Tine nog een berichtje sturen via Hyves.
zaterdag 24 april 2010 om 22:50
Noa-lynn! Wat goed
haha een man naar mijn dromen, als hij je ijs komt brengen is het helemaal top!
Tine, inderdaad Sarah Kay is helemaal top, ooit van mijn oma zo’n grote bus gekregen (wij noemen dat de kniepertiesbus) en toen kwam ik erachter dat er meer dingen van bestonden.
Nu heb ik dus mijn kniepertiesbus, prullenbakje, spaarpotje, 2 blikjes en 2 beschuitenbussen (wil er nog 1 bij, want 3 is mooier haha) En ik ga je zo direct mailen via hyves!!
JustMe, jaaah! Blijft een bizar idee hahaha! Komen we verdorie uit hetzelfde dorp haha. En gefeliciteerd met je 250ste hurray!
Ligaa: werk ze morgen! We zullen aan je denken
Lampje : zullen wij van brievenbussen ruilen ? ik wil ook weer kaartjes
Tine, inderdaad Sarah Kay is helemaal top, ooit van mijn oma zo’n grote bus gekregen (wij noemen dat de kniepertiesbus) en toen kwam ik erachter dat er meer dingen van bestonden.
Nu heb ik dus mijn kniepertiesbus, prullenbakje, spaarpotje, 2 blikjes en 2 beschuitenbussen (wil er nog 1 bij, want 3 is mooier haha) En ik ga je zo direct mailen via hyves!!
JustMe, jaaah! Blijft een bizar idee hahaha! Komen we verdorie uit hetzelfde dorp haha. En gefeliciteerd met je 250ste hurray!
Ligaa: werk ze morgen! We zullen aan je denken
Lampje : zullen wij van brievenbussen ruilen ? ik wil ook weer kaartjes
zaterdag 24 april 2010 om 22:53
quote:Ligaa schreef op 24 april 2010 @ 21:52:
Hij had allemaal chocoladeijs-varianten gekozen, iets van 5 bolletjes in een bakje .
Ik zeg: Geslaagd!
Was mn 2de ijsje op 1 avond haha, had op het strand ook een ijsje gegeten met mn ouders nog geen uur ervoor .
Hij had allemaal chocoladeijs-varianten gekozen, iets van 5 bolletjes in een bakje .
Ik zeg: Geslaagd!
Was mn 2de ijsje op 1 avond haha, had op het strand ook een ijsje gegeten met mn ouders nog geen uur ervoor .
anoniem_89977 wijzigde dit bericht op 24-04-2010 23:04
Reden: Quote verbeterd
Reden: Quote verbeterd
% gewijzigd
zaterdag 24 april 2010 om 22:56
quote:Lampje_ schreef op 24 april 2010 @ 22:22:
Als zij mij een bedreiging vindt, ben ik toch benieuwd waarom .
Volgens mij heeft ze me nog nooit gezien...
Ik zie het als een compliment en het ijsje als een heel lief, lekker dankjewel-gebaar.
Zelfs Luca mn kat werd gefeliciteerd al knuffelend door de buurman .
Als zij mij een bedreiging vindt, ben ik toch benieuwd waarom .
Volgens mij heeft ze me nog nooit gezien...
Ik zie het als een compliment en het ijsje als een heel lief, lekker dankjewel-gebaar.
Zelfs Luca mn kat werd gefeliciteerd al knuffelend door de buurman .
zaterdag 24 april 2010 om 23:03
@Chayuz, wat gaaf dat er zoveel dingen zijn van Sarah Kay!! Voordat ik een kaartje kreeg kende ik het niet eens, maar vind het zoooo leuk! Wij hebben morgen hier in de buurt een rommelmarkt! Als ik een 'kniepertjesbus' vind neem ik em voor je mee:)
@Chrisy1, wat leuk een dansuitvoering met kleine kits, ook al zo leuk!! En ook nog 2 kaartjes, goh de meeting kaart uit Helsinki is wel erg in hier.. Wij hebben em volgens mij van Childrens book illustration RR toch!
@Ligaa, goh wat een uitgebreid profiel,, ze overtreffen elkaar steeds weer hahaha.
@Jenneke, dat moet je even aan C_estelle vragen die heeft toen de bestelling gedaan dus dat weet ik niet helemaal zeker hoe dat zit.
@Teigera, ook al 3 kaartjes, gaat goed zo!! Tja kaarten sturen zonder postzegels... Dan krijg je veel post van de TNT net als ik hahahaha elke keer strafporto..
@Anita, dat klinkt als een hele leuke dag!!! De kaartjes lijken er wel weer korter over te doen of ligt dat aan mij...
@Lampje, je bericht is goed aangekomen hoor! Wat schandalig dat zelf in elkaar geflanste kaartje.. Ik ga em zo even bekijken op je postcardwall.
Wat gezellig dat jullie allemaal mailen
:)
@Chrisy1, wat leuk een dansuitvoering met kleine kits, ook al zo leuk!! En ook nog 2 kaartjes, goh de meeting kaart uit Helsinki is wel erg in hier.. Wij hebben em volgens mij van Childrens book illustration RR toch!
@Ligaa, goh wat een uitgebreid profiel,, ze overtreffen elkaar steeds weer hahaha.
@Jenneke, dat moet je even aan C_estelle vragen die heeft toen de bestelling gedaan dus dat weet ik niet helemaal zeker hoe dat zit.
@Teigera, ook al 3 kaartjes, gaat goed zo!! Tja kaarten sturen zonder postzegels... Dan krijg je veel post van de TNT net als ik hahahaha elke keer strafporto..
@Anita, dat klinkt als een hele leuke dag!!! De kaartjes lijken er wel weer korter over te doen of ligt dat aan mij...
@Lampje, je bericht is goed aangekomen hoor! Wat schandalig dat zelf in elkaar geflanste kaartje.. Ik ga em zo even bekijken op je postcardwall.
Wat gezellig dat jullie allemaal mailen
zaterdag 24 april 2010 om 23:21
Grüssgöt!
Ben weer terug van mijn dagje shoppen in Duitsland. Lekker dagje daar gehad en leuke dingetjes gekocht. Ik was erg blij, helemaal toen ik thuis kwam en 3 kaarten op de mat vond. Tjechië, Finland en Canada, Allemaal wel leuke kaarten.
Tine, van harte gefeliciteerd met je baan!
En van de rest ben ik het ff kwijt, ben ook afgeknoedeld. Ik was om 5 uur al op. Morgen reageer ik wel op de rest......
Weltrusten...
Ben weer terug van mijn dagje shoppen in Duitsland. Lekker dagje daar gehad en leuke dingetjes gekocht. Ik was erg blij, helemaal toen ik thuis kwam en 3 kaarten op de mat vond. Tjechië, Finland en Canada, Allemaal wel leuke kaarten.
Tine, van harte gefeliciteerd met je baan!
En van de rest ben ik het ff kwijt, ben ook afgeknoedeld. Ik was om 5 uur al op. Morgen reageer ik wel op de rest......
Weltrusten...