Bezem-Topic deel 7 !
maandag 15 maart 2010 om 10:03
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
zaterdag 24 april 2010 om 10:27
Mogguh
Marels, 't is wat met die verzekeringen. Had Menzis geen over de grens product?
Muis heeft een sticker verdiend bij het zwemmen omdat hij begon met heel goed zwemmen. Grootste gedeelte van de drie kwartier heeft'ie zitten spelen, maar goed
Ik had een schaafwond. Geen bloed dus maar wel zeer. Even een paar dagen geen bh (en dus ook geen flinterdunne shirtjes als ik buiten ben).
Vandaag:
Zwembad
Mail naar BSO dat Muis dus echt alleen maar gaat abseilen als hij uit zichzelf durft, en niet na stoere mannen aanmoediging
Middelste naar een vriendje om te logeren
Was
Afwas
Boodschappen
Wvttk
Marels, 't is wat met die verzekeringen. Had Menzis geen over de grens product?
Muis heeft een sticker verdiend bij het zwemmen omdat hij begon met heel goed zwemmen. Grootste gedeelte van de drie kwartier heeft'ie zitten spelen, maar goed
Ik had een schaafwond. Geen bloed dus maar wel zeer. Even een paar dagen geen bh (en dus ook geen flinterdunne shirtjes als ik buiten ben).
Vandaag:
Zwembad
Mail naar BSO dat Muis dus echt alleen maar gaat abseilen als hij uit zichzelf durft, en niet na stoere mannen aanmoediging
Middelste naar een vriendje om te logeren
Was
Afwas
Boodschappen
Wvttk
zaterdag 24 april 2010 om 12:19
Benedenverdieping gestofzuigd
Nog een was draaien.
Andere was in de droger.
Zo meteen:
Bovenverdiepingen stofzuigen
Was ophangen.
Douchen!
Met Goldman naar de winkel om nieuwe spijkerbroeken.
Edit:
Buuf, we zijn morgen allemaal thuis en die visite bij mijn broer kunnen we misschien wel afzeggen.
Vrienden van ver die toevallig zomaar langskomen is een goed excuus, toch?
Nog een was draaien.
Andere was in de droger.
Zo meteen:
Bovenverdiepingen stofzuigen
Was ophangen.
Douchen!
Met Goldman naar de winkel om nieuwe spijkerbroeken.
Edit:
Buuf, we zijn morgen allemaal thuis en die visite bij mijn broer kunnen we misschien wel afzeggen.
Vrienden van ver die toevallig zomaar langskomen is een goed excuus, toch?
zaterdag 24 april 2010 om 13:33
zaterdag 24 april 2010 om 20:14
Jeujj, dat was die leuke post van afgelopen vrijdag of zo, Itskie Vind het helemaal super! Het is toch niet de bedoeling dat ik met de hele invasie kom, he?
Vandaag een heel rustig dagje gehad, de kinderen waren allemaal buiten, twee van hen zelfs een eind weg. Nu met Oudste alleen en Muis net op bed ook al zo rustig.
Vandaag een heel rustig dagje gehad, de kinderen waren allemaal buiten, twee van hen zelfs een eind weg. Nu met Oudste alleen en Muis net op bed ook al zo rustig.
zondag 25 april 2010 om 08:00
O, wat was het lekker gisteren! Heb zo zitten genieten van de zon, jullie ook?
Mijn bankstel is geleverd!! Ben er helemaal blij mee. Nu morgen eerst de kringloop bellen, want 2 bankstellen is toch wat veel van het goede in huis.
Woensdag komt mijn nieuwe bed, donderdag komt de electroman om de kabel om te leggen, dus het begint er heel voorzichtig op te lijken.
Had gisteren een pracht van een bureau gezien op MP. Denk dat die het ook moet gaan worden.
Straks eerst even het bos in, lekker stuk wandelen met de kinderen zodat ze hun energie wat kwijt kunnen. Vanmiddag naar mijn oma om een paar broeken in te laten nemen en dan eens kijken of ik mijn vader zo ver krijg om me even te helpen met het logeerbed naar zolder te brengen alvast, zodat ik ruimte heb op de kamer waar het nieuwe bed moet komen te staan.
Mijn bankstel is geleverd!! Ben er helemaal blij mee. Nu morgen eerst de kringloop bellen, want 2 bankstellen is toch wat veel van het goede in huis.
Woensdag komt mijn nieuwe bed, donderdag komt de electroman om de kabel om te leggen, dus het begint er heel voorzichtig op te lijken.
Had gisteren een pracht van een bureau gezien op MP. Denk dat die het ook moet gaan worden.
Straks eerst even het bos in, lekker stuk wandelen met de kinderen zodat ze hun energie wat kwijt kunnen. Vanmiddag naar mijn oma om een paar broeken in te laten nemen en dan eens kijken of ik mijn vader zo ver krijg om me even te helpen met het logeerbed naar zolder te brengen alvast, zodat ik ruimte heb op de kamer waar het nieuwe bed moet komen te staan.
zondag 25 april 2010 om 09:25
Moggû,
Itsie, gefeliciteerd! Maak er een mooie dag van!
Haai Buuf en H_M!
Ha Coe, herkenbaar dat van die tuin.
Ons terras is vorig najaar 'gerenoveerd' moet alleen de stoelen en tafel ff schoonmaken.
Hangmat staat al.
Sportman gaat fietsen naar zeeland, ik ga ff die set schoonmaken en dan weer eens lopen.
Ik ben de afgelopen maand zo lui geweest, moet over zijn nu!
Weer iets geleerd joh MissM!
Raniz, je bent goed bezig!!
Ik ga opschieten anders vind ik het te laat en te warm om te lopen.
Fijne dag allemaal!
Itsie, gefeliciteerd! Maak er een mooie dag van!
Haai Buuf en H_M!
Ha Coe, herkenbaar dat van die tuin.
Ons terras is vorig najaar 'gerenoveerd' moet alleen de stoelen en tafel ff schoonmaken.
Hangmat staat al.
Sportman gaat fietsen naar zeeland, ik ga ff die set schoonmaken en dan weer eens lopen.
Ik ben de afgelopen maand zo lui geweest, moet over zijn nu!
Weer iets geleerd joh MissM!
Raniz, je bent goed bezig!!
Ik ga opschieten anders vind ik het te laat en te warm om te lopen.
Fijne dag allemaal!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
zondag 25 april 2010 om 09:50
zondag 25 april 2010 om 10:08
Goeiemorgen
Its, proficiat!
Weinig spraakzaam hier. Wil veel doen en kan niet, dus ik zit ff in baal-modus.
Verder geen warm water en CV want Lief en zijn vader zijn bezig met de verwarming. Erg lief, maar niet handig als je zelf in de 'hmz, ik ben erg aan rust toe'- modus zit...
Dus voor jullie alleen een en een hele fijne dag gewenst!
Its, proficiat!
Weinig spraakzaam hier. Wil veel doen en kan niet, dus ik zit ff in baal-modus.
Verder geen warm water en CV want Lief en zijn vader zijn bezig met de verwarming. Erg lief, maar niet handig als je zelf in de 'hmz, ik ben erg aan rust toe'- modus zit...
Dus voor jullie alleen een en een hele fijne dag gewenst!