Napraat- en uitvechttopic 3

17-04-2010 23:22 2899 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het grote napraattopic :-) Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:

- de angels en Naomi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.

- vragen aan Naomi kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod

- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico

NB: er wordt wél gemodereerd op privacy en uitermate grove beledigingen!
Ik moest ook stiekem gniffelen om de vorige avatar van 2.
Rosanna, waarom zouden we verwachten dat de Angels ( mensen) volledig neutraal zijn en dit ook in hun avatar uitdragen? Vind ik persoonlijk wat ver gezocht maar misschien dat je een heldere uitleg kunt geven waardoor ik mijn mening bijstel
Gewoon haar engelenpak met een S erop van Seat ( in het kader van Kars T en koninginnedag)
Een statement maken ze maar met hun eigen nick, als Angel horen ze dat niet te doen.
quote:dangeensuus schreef op 26 april 2010 @ 19:38:

Gewoon haar engelenpak met een S erop van Seat ( in het kader van Kars T en koninginnedag)Dat geloof ik niet
Dangeensuus,

het was Suzuki ter volledigheid, en ik vind dat op het moment dat mensen hun overleden dierbare herdenken volkomen de plank misslaan.
Heb ik dat?!
Minny, je haalt me de woorden uit het toetsenbord.
Heb ik dat?!
Correctie, dat wilde ik niet geloven...

Serieus had ze dat echt? Wat erg... Er zijn mensen doodgegaan die dag...dat is niet grappig en niet gepast....
Ja Suzuki bedoel ik.

Sgaap, dat is je goed recht maar misschien hebben mensen een andere manier om om te gaan met de dood?

Mijn vader zat de uitvaart van Kars T een jaar geleden op tv te kijken en zag dat die vent in een rieten mand lag.

Goh zei hij, dat is toch ook wel wat, krijgt hij toch nog wat lucht. Niet wetende dat hijzelf een week of acht later zou stikken in een ziekenhuisbed. En wij eenzelfde rieten mand bestelden voor mijn vader. Want dan kreeg hij toch nog wat lucht. Keihard. Maar we hebben er vreselijk om moeten lachen.

En ik kon ook lachen om de avatar van twee. Als er serieus geen spot gedreven kan worden met de dood ( wie weet wat twee zelf heeft meegemaakt) dan word het wel een hele nare aangelegenheid ( voor zover dat het al niet is)

Dit is natuurlijk mijn persoonlijke mening, en die doet er in feite geen ene moer toe
De angels vertegenwoordigen Viva zoals regelmatig wordt gezegd en ze horen boven de partijen te staan. naar mijn idee hoort daar geen politiek standpunt bij
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Dat vind jij Minny. En dat recht heb je, net zoals ik het recht mag hebben dat ik het wel grappig vond. Ondanks dat er mensen zijn doodgegaan.

Weet je wat mensen doen als mensen doodgaan? Grappen maken om te kunnen dealen met de ellende. Mensen maken rare grappen over de fietsen die de duitsers hebben gejat om met de ellende om te kunnen gaan. Niet omdat ze respectloos zijn naar de nabestaanden maar puur om het te kunnen plaatsen.
quote:Spinster schreef op 26 april 2010 @ 18:41:

[...]

Als je de posts van de TO op de letter zou lezen dan weet ik niet meer of dat er stond. Het werd in ieder geval ook niet ontkend en minstens was er sprake van dubieuze gegevens/reden tot ernstige twijfel. Ik heb echter de discussie die na het plaatsen van mijn post kwam gemist en inmiddels is alle relevante info weg, dus nalezen kan ik het niet.Ik weet toevallig nog wel op de letter nauwkeurig dat het er niet stond. Dus dat het klopt wat Delphi schrijft. Wat al vele waaronder in al gemeld hebben. Wat ik dan weer wel vreemd vind dat je hele heftige uitspraken doet, maar niet precies weet wat er stond. Dat was ook de reden dat ik zo verbaast was over de reactie omdat er nergens stond in de OP dat het met minderjarige 'meisjes' was geweest. Er stond in de OP dat TO dacht (of het zo was weet ik niet want er stond geen link) dat de site was voor vrouwelijke contacten van 14 t/m 25 jaar.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Suus, er zijn mensen overleden die dag. Dat je niks met het koningshuis hebt en ook niks met koninginnedag...helemaal prima... Maar het is volkomen onnodig om een S in de avatar te hebben om de draak te steken met mensen die doodgegaan zijn die dag. Wie weet dwaalt een der nabestaanden wel rond op dit forum....wie weet...

Ongepast.
Ieder gaat anders met de dood om, en dat is misschien zelfs nog wel afhankelijk van wie, wat, waar en hoe. Maar daar het gaat om nogal wat sterf gevallen ben ik van mening dat het iets gepaster kan.

Jij hijst de vlag ook niet boven in de mast op 4 mei voor 20.15 hoop ik.
Heb ik dat?!
Suus, ik hou best van een beetje zwarte humor, maar er zijn grenzen en voor mij is 2 die met de vorige echt over gegaan. Daar overheen komt dan de avatar met republiek en dat vind ik persoonlijk niet kunnen
quote:dangeensuus schreef op 26 april 2010 @ 19:45:

Dat vind jij Minny. En dat recht heb je, net zoals ik het recht mag hebben dat ik het wel grappig vond. Ondanks dat er mensen zijn doodgegaan.

Weet je wat mensen doen als mensen doodgaan? Grappen maken om te kunnen dealen met de ellende. Mensen maken rare grappen over de fietsen die de duitsers hebben gejat om met de ellende om te kunnen gaan. Niet omdat ze respectloos zijn naar de nabestaanden maar puur om het te kunnen plaatsen.Grapjes maken over je eigen overleden dierbaren, dat moet je zelf weten. Maar niemand heeft het recht om voor een ander te bepalen wat zij al dan niet grappig moeten vinden. Ik vind het volkomen ongepast en eerlijk gezegd behoorlijk grof ook nog. Ik ben niet snel geschokt, maar hier trek ik toch wel een wenkbrauw bij op
Het was niet om de draak te steken met die mensen die dood zijn gegaan. Pertinent niet. Het was een satirisch en sarcastisch grapje wat idd niet iedereen op prijs stelt, dat ben ik met je eens.

Toch blijft het een feit dat bij iedere grote ramp of sterfgeval mensen grappen maken. Je hoeft het niet leuk te vinden maar het is een manier van omgaan met.
er zit een verschil tussen grapjes maken binnenshuis en dat op een openbaar forum doen en helemaal als het dan ook nog een angel is
Ik heb haar tweede avatar niet gezien, dus daar kan ik ook niks over zeggen.
Het was volkomen onnodig en er had echt beter over nagedacht moeten zijn. Kan me nauwelijks voorstellen dat Two echt dacht dat niemand er over zou vallen trouwens...dus ik gooi er ook nog provocatie bovenop.
quote:rosanna08 schreef op 26 april 2010 @ 19:50:

er zit een verschil tussen grapjes maken binnenshuis en dat op een openbaar forum doen en helemaal als het dan ook nog een angel is Precies.
Ik weet trouwens niet of ze het wel op die manier bedoelde. Misschien was het wel bedoeld als superman?
Weet je, dit soort dingen sterken mijn mening alleen maar dat Angels anoniem moeten zijn en blijven. Geen gepimpte avatars. Geen conversaties. Slechts modereren en dat is dat.

Anoniem, en alleen als moderator.
Summer daarom heb ik in het Naomie topic ook een alternatieve S geopperd, maar er kwam deze ava over heen. Dan is het duidelijk wat ze bedoelde.
Heb ik dat?!
Summer... dat was het niet

En als dat het wel was dan vond ik het gitzwarte humor dat ze uitgerekend dat logo koos.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven