**LDR deel 14**

14-03-2010 21:26 2991 berichten
Alle reacties Link kopieren
Long Distance Relationships deel 14

Voor deel 13 kan je hier terecht.

Spijker, nog maar 3 daagjes nu. Ik lees en leef mee! 'n Crush op iemand hebben betekent toch gewoon dat je die iemand wel heeeel erg en meer dan leuk vind? Komt dicht in de richting van "ik ben verliefd". Wat ik trouwens nog nooit gezegd heb. Ik ben 1x in mijn leven heeel erg verliefd geweest. Zo verliefd dat ik er niet meer van kon eten, dat ik in die vakantie gewoon 2 maten ben afgevallen. Ik kwam terug van vakantie met maat 36/38 dus dat wil wat zeggen. Maar houden van duurt bij mij gewoon 'n stuk langer, eerst hebbie die crush, dan ben je verliefd en die verliefdheid kan overgaan in houden van of ophouden. De Belgen zeggen: Ik mag u graag. Tsja, wat moet je dan denken? Volg gewoon je gevoel. Als het goed gaat gaat het goed en als je plat op je bek gaat heb je weer wat geleerd. We kunnen nou eenmaal niet in de toekomst kijken dus lekker leven bij de dag.

LaMoon, E heeft punten gescoord, super hoe hij het heeft gedaan en jullie zijn straks een heerlijk gezinnetje! Gefeliciteerd!

Es op vakantie, shame on me. Had het wel gelezen maar geheugen als 'n zeef. Have fun!

MZ, gewoon meenemen wat in de auto past en de rest komt wel weer. Het is maar voor 'n paar maanden.

Verder vette zwaai, ik heb hier weer even zwaar tijdgebrek aan alle kanten. Het gaat hier steeds beter en we worden nog eens 'n echt gezinnetje
Jaaa nog ff Spees, jullie hebben volgens mij gewoon 'n relasie hoor! En die sport die op zijn hyves staat, geoefent hij die ook echt? Ik ben ermee in contact gekomen door mijn collega, had er nog nooooit van gehoord.

Zo en nu echt slapen.
Wat grappig, ik kan daar juist helemaal niet zo goed tegen als iets onbenoemd blijft, of onuitgesproken. Niet dat het niet eng is om te zeggen, maar toen lief en ik moeite gingen doen om na onze ontmoeting elkaar weer te zien, wilde ik wel even duidelijk hebben of we er allebei hetzelfde in stonden (anders was ik er niet aan begonnen). En ook dat het exclusief was. Nu scheelt het dat we allebei wel redelijk extravert zijn, en eerlijk gezegd heb ik ook alleen maar in navolging van hem verteld dat ik heel erg verliefd was. En natuurlijk was het ook wel een rare situatie hpe wij bij elkaar gekomen zijn, dus als ik hier iemand gewoon had leren kennen was het nog wel wat langer in het midden gebleven misschien. Hier in de VS heb je natuurlijk ook veel meer een 'date' cultuur (in tegenstelling tot de Uk, waar je gewoon gaat feesten en dan met een kater naast iemand wakker wordt en blij bent als je z'n vornaam nog weet ).
Ik sluit me aan bij Heejhallo, ik denk dat een van de redenen dat we het er over hadden is, dat we op een rare manier bij elkaar zijn gekomen.

De eerste nacht die we samen doorbrachten zei ik: ik ga wel met je mee maar er gaat niets gebeuren want daarin ben ik niet geïnteresseerd. Dat je t even weet. We kunnen samen lol hebben maar geen verwachtingen. De tweede keer gebeurde er toch vanalles en we zeiden: jammer dat we elkaar nooit meer terug zien.

Toen zagen we elkaar toch terug en toen zei hij: ik weet dat je zegt dat we elkaar nooit meer gaan zien maar ik heb een behoorlijke crush op je en ik zou je wel graag terug willen zien.

En toen kwam die rare ex er doorheen.

En toen ging dat weer uit, maar daardoor is hij wel behoorlijk huiverige voor 'een relatie' hebben.

Nou ja, ik denk dat we het er door hoe alles gelopen is over gehad hebben.

Nu een vraag van heel andere orde: wisten jullie hoeveel spieren je in de rug hebt? En kont? En schouders en nek? En dat zelfs armen spierpijn kunnen hebben op onverwachte plaatsen?

Ik ben gesloopt na twee dagen klussen!!!

En ik moet nog twee dagen! Dus toen ik gisteren Bassist aan de telefoon had, heb ik maar vast een massage bij hem gereserveerd

En mn douche is nu buiten gebruik vanwege alle opknapwerkzaamheden in de badkamer, dus ik duik zo lekker even in een heet bad. Pure noodzaak zonder douche, maar ook wel lekker voor mijn gemangende lijf.

Voel jij je ook zo Spees? Of ligt dit aan mijn abominabele conditie?
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Cadi: die sport beoefent hij inderdaad echt had er ook echt nog nooit van gehoord. Vorige week een korte demonstratie gekregen, en toen vond ik 't net judo, maar er was blijkbaar verschil (resultaat was hetzelfde: ik lag binnen no-time op de grond).

Spijker: herkenning alom hier, mén wat doet klussen zeer, ben echt niets gewend! Geen last van rug hier, maar wel van nek, schouders en handen.

Heb geen bad hier, maar douche deed ook al wonderen gisteravond, en vanavond een massage..

En nog maar 3 nachtjes! Ga je dat allemaal redden klus-technisch gezien? Wat moet je allemaal nog doen?

Ga me nu maar even aankleden, en dan vast een beetje werken, hoef ik dat vanavond niet alsnog te doen als Jelle hier is!
Oh handen, ja die probeer ik maar een beetje te negeren: ruw, droog, onder de verf en kleine sneetjes.En dat wordt allemaal niet beter nadat je ze schoonpoetst met terpentine Ik ga woensdag nog wel een soort van poging met nagellak doen om iets florissanter voor de dag te komen, maar veel zal het niet helpen ben ik bang.

Ik móet het redden klustechnisch! Maar vergis je niet in mijn koppigheid,als ik iets af wil hebben...

Cadi, leuk om te lezen dat het goed gaat daar, op gezinnetjes-worden-gebied! Betekent dat dat de verhuisplannen toch weer van de baan zijn?
Ooooh, Lamoon!

Ik zit te janken op het werk. Wat een Goed Verhaal! En natuurlijk gefeliciteerd.

Ies, veel plezier.

Spees, leuk je eigen huis! Verf ze.

Spijk, je nagels nu korter en gelijk knippen, zet je handen 2 nachten dik in de olijfolie

(gaat het makkelijkst in plastic handschoenen, jeweetwel, verfhandschoenen, of anders effe jatten bij de benzinepomp, daar hangen ze ook).

En je kan over 3 dagen hem met mooie handen in je armen sluiten. Als je Brazil kan, kan je ook Olive.

Ik ben blij dat het weekend weer over is.

Nu maar weer even wat werk ordenen door epistels schrijven.

~schenkt koffie in~
Spannend spijker! Komt nu wel echt snel dicht bij en gewoon jezelf blijven en niet al te veel stressen. Hij komt helemaal vanauit Canada ingevlogen en gaat je echt niet minder leuk vinden als je huis niet helemaal perfect is...

Ik ga trouwens naar Zuid-West Duitsland, en heb er echt wel zin in om in een stad met winkels te gaan wonen. En ik hoop dat er ook nog bomen zijn om bekijken en knuffelen :-) En bergen om te beklimmen. En ik heb er gewoon echt zin in!!!

En met 't skypen is het toch nog goed gekomen. Hij had z'n status op off-line staan en d8 waar blijft ze nu? En ik d8 waar blijft hij nu... Helemaal zorgen maken om niets dus. Oh jah, en hij zegt heel vaak tegen mijn 'ik zie je heel graag" en natuurlijk ik hou van je,:-) Weet nog de eerste keer dat hij dat echt tegen me zei en dat het gewoon echt mega mega romantisch was dat hele weekend. Zon, mooi strand, blauwe zee, blauwe lucht, sex in een tentje :-) Echt zo romantisch *zucht*
quote:Spijker schreef op 26 april 2010 @ 06:12:

Nu een vraag van heel andere orde: wisten jullie hoeveel spieren je in de rug hebt? En kont? En schouders en nek? En dat zelfs armen spierpijn kunnen hebben op onverwachte plaatsen?

Ik ben gesloopt na twee dagen klussen!!!Ik had verwacht dat deze vraag na twee dagen met Bassist zou komen .

Ik ben verbrand gister! Ik heb 1 uur in de zon gezeten, het was helemaal niet warm (als je rechtop stond moest je een jasje aan) en dan nóg verbrand. Gelukkig niet extreem.

Moon, wat een romantisch verhaal. Van harte! Het is je echt zo gegund!!!!!

Ik heb een heerlijk weekend gehad, met bezoek. Enorm lekker gegeten, uitgeweest naar een superleuke club, en van het zonnetje genoten. Het leek wel een mini-vakantie! Met mijn vriend gaat het ZO goed, niet normaal, alles gaat van een leien dakje, ik ben helemaal hoteldebotel en hij legt me enorm in de watten. Wat ben ik toch een dikke geluksvogel.

Spijker, weet je wat ook helpt voor je handen, mayonaise. Handen insmeren met mayo en nergens aankomen. Ik deed het vroeger (toen ik nog elke dag buiten werkte en ook door weer en wind moest fietsen) meestal 's avonds als ik tv zat te kijken, je kan ook van die handschoentjes aan doen. Je kan ze ook insmeren met uierzalf. En anders trakteer je jezelf toch op een manicure? Voor een tientje ben je klaar.

Spees ik ben enorm benieuwd naar de foto's van je nieuwe huis! Leuk man! Klusze!!
Jullie zijn lief met alle handentips maar ik heb geen tijd, geen tijd! Ik begin 's ochtends vroeg met klussen, werk door tot een uur of 10 's avonds, neem dan een bad en rol kapot mn bed in.

Maar het wordt zoooo mooi! Als het af is zal ik zeker foto's op de ak gooien. Nu snel weer door, ik moet nog een deur aflakken en een kozijn vandaag!
Ben je eigenlijk nu zo aan het verven omdat hij komt?

En wat nou geen tijd voor handen.

Pot mayo (ik dacht altijd voor je haar, maar goed) slesj fles olijfolie, plastic handschoentjes, 1 min tijd en hekle nacht intrekken en klaar.

(Hoe zenuwachtig ben je?

Heb je de plinten al ontstoft?

Heb je de honden al instructies gegeven?

Heb je de kaartjes wel op een vindbaar plekje neergelegd?

Heb je de auto al volgetankt zodat je staks niet stil staat als je hem ophaald?)

Fijn zoveel geluk Marg.
Ik gooi het ook in mijn haar hoor
Hmm... geen date vanavond

Jelle is ziek, heeft gisteren gebbqd en daar blijkbaar iets verkeerds gegeten. Heel jammer!

Het goede nieuws is dat ie nu morgenavond z'n agenda heeft leeggegooid en dan langskomt! Én dat ie zondag mee gaat naar een concert waar ik toch al met vrienden heen zou gaan. Helemaal leuk dus!

Ik lees trouwens geïnteresseerd mee wat betreft anti-megadroge-handen tips.. Olijfolie dus? Nu alleen nog even handschoentjes vinden..

Ik ga nu weer klussen, tot later!
Enne.. Nemo: hoe was 't met Persad?? Ik ben nieuwsgierig!!
La Moon, super verhaal. Té leuk dat hij er zo mee bezig is geweest om alles te regelen en vooral om jullie familie er deel van te laten zijn. Enorm lief en totaal niet kots-romantisch. Voor zo'n aanzoek zou ik ook tekenen.

Mayo in je haar. Gats.

Ik zat wel te denken aan handen in de olijfolie. En ik ga nu een pedicure opzoeken om daar voor het eerst heen te gaan. Dat zal wel een etmaal duren om mijn voeten toonbaar te maken.
Blijkbaar spreekt het toch wel aan Fille:

Pedicure is heeeeeeeeeeeerlijk vind ik. Ik ging vroeger echt enorm vaak omdat ik familieleden had die het deden. Nu ben ik er helaas een prinses op de erwt door geworden want ik kan geen millimeter eelt velen op mijn voeten, het voelt verschrikkelijk, vooral als het dan langs stof schuurt, brrrrr. Hier ben ik een keer gegaan naar zo'n mokkel dat dan met een puimsteentje drie keer langs je voeten schuurt en that's it. Oh en nagels lakken en 25 ¤ dokken. Sindsdien doe ik het zelf. Voetenbadje, nagels knippen, daarna ga ik alle velletjes naast mijn nagels afknippen en onder mijn nagels uit werken met een stokje (zo één speciaal om nagels schoon te maken) en een pincetje, en dan snij ik alle eelt er af met een ...... stanleymesje

Eén van de lekkerste gevoelens in de wereld, dat die eelt eraf wordt gesneden en je je huid dan weer voelt ademhalen Ik doe het nu ongeveer om de week. Maar een goeie pedicure is wel fijner, je kan lekker beppen, hoeft je niet te concentreren en krijgt daarna een voetreflexmassage. Hoe fijn is dat.

Oh soms geef ik mijn vriend een pedi dat is nog leuker want dan kan ik er beter bij en die houdt het ook niet zo goed bij als ik dus dan is er weer meer werk te verrichten.

Ik had trouwens gister zo'n vlechtje als dat meisje hiernaast met dat blauwe pak (dat ik trouwens ook superleuk vind maar ik weet al dat dat hier niet gedeeld wordt haha), en het was erg goed gelukt, ik ben blij want ik heb weer een nieuwe 'do!
Een stanleymesje heet trouwens hier een KOETTÈR (de laatste e uitspreken als bEIge).
Ik vind dat pakje ook leuk. Ik heb vorig jaar een harembroek-achtig iets gekocht waarvan ik dacht dat het een pak was (leuk als je uit een pashokje komt en iemand zegt: het is eigenlijk een broek ). Maar die heb ik nooit als jumpsuit durven dragen (bloemetjes, dus wordt wel heel bijzonder). Zou wel zoiets willen als hiernaast.

Ik vermoed dat er een bijl nodig is voor mijn eelt. Overigens vind ik onze maatschappij maar weinig ingericht op fulltime werkende mensen. 'Onze pedicuresalon is één keer per drie weken op zaterdag geopend'. Nou lekker dan.
Godsamme ik ben net klaar met klussen dus ik wilde jullie handentips opvolgen. Keukenkastje open; olijfolie op. Koelkast open; majo op. Informeren bij huisgenoot.Huisgenoot zegt: tja, einde van de maand he.

Ik heb wel becel pro activ, zou je daar ook zachte handjes van krijgen?

Ik ben niet zenuwachtig want ik ben te druk en ik besef gevoelsmatig nog niet dat hij echt DEZE WEEK AL hierheen komt.

Hij beseft het wel overigens. Hij is schijtnerveus.

Wat ik aan het opknappen ben: alles. Tot nu toe gedaan: badkamer opnieuw gekit en gevoegd (alles). Alle kozijnen en deurposten geschuurd en gegrond en de helft is al afgelakt. Alle muren moeten gewit, helft is nu gedaan. Allerlei klusjes zoals lampjes ophangen, stopcontacten vervangen, deurklinken vastzetten. Moest nog een nieuw gordijn ophangen en heb de rest van de gordijnen eraf gehaald, gewassen en gestreken. Moest op zolder een paar plinten plaatsen, is ook gebeurd. Heb alle tuinstoelen en de tuintafel geschuurd en in de olie gezet. Heb de bel vervangen die overleden was. Heb nieuwe tuinkussens gekocht, de tuintegels gereinigd met de hoge druk reiniger en de dooie planten weggegooid. Heb een nieuw nachtkastje gekocht en heb 4 platen gekocht om op te hangen.

Morgen en overmorgen nog te doen: twee kamers en de hal witten, een radiator, 3 kozijnen en 1 deur aflakken. Daarna een bed in elkaar zetten, de gestreken gordijnen weer ophangen en de rest van het huis weer inrichten met de meubels die nu onder afdekzeilen staan. Eventueel nog wat nieuwe planten kopen en in de tuin gooien.

Heb ik het druk? Ik heb het redelijk druk.
Marg, als jij ooit mijn voeten ziet krijg je geheid een hartaanval!

note to self: geen teenslippers dragen bij viva-meets
Note to self: Marg vragen of ze mij pedicuurt bij viva-meeting.
Zo, ben weer thuis! Bouwmarkt is weer rijk geworden, m'n hal is nu echt wit, slaapkamer is in ieder geval afgeplakt en vloer ligt vol met plastic folie. En toen had ik geen zin meer om nog een muur te doen. Had alleen maar keus uit grote muren, en halverwege stoppen kan natuurlijk niet. Dus nu nog even werken, lief bellen en Bones kijken :-)

Spijker: dat is écht mega-veel werk! Ik zou je graag willen komen helpen, maar moet overdag helaas naar mijn werk..

Mijn voeten hebben ook nodig een pedicure nodig, maar waar vind je die 1 die ook op zaterdag werkt? Heb momenteel sowieso geen tijd om naar de pedicure te gaan.

Dus ook voor mij geldt voorlopig: geen teenslippers aan naar forum-meetings!
Ik ga al naar bed. Mijn snelle heen en weertje naar Berlijn was toch best vermoeiend en wil morgen niet zo gaar zijn als vandaag.
Spees, het is ook veel werk maar ik heb er wel vrij voor genomen en ik heb iedere dag wel een of twee mensen over de vloer om me te helpen! (hoera voor al die lieve vrienden)

Doe jij het helemaal in de avonden en helemaal alleen???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven