Een vers Napraattopic

28-04-2010 19:24 3050 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kunnen we napraten over topics die gesloten zijn of verwijderd.

Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.

Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.
Ik wil niet weten wat er achter het gedrag van dit soort mensen zit. Ik steek namelijk liever energie in personen die ik graag mag en graag me omga. Want zoals ik al zei: het zegt meer over die persoon dan dat het wat over mij zegt.
quote:frizzy schreef op 01 mei 2010 @ 23:56:

Tssssssssssssssssssk MV! Wat moet ik nou op de horrorpijler? Ik ben man- en kinderloos.

Al was ik er gister wel stiekem eventjes, maar dat was om iemand uit de brand te helpen. Oh shit, nou dan kan ik de hand schudden.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Die mannen uitzendingen zijn ook vrij mak. Maar dat komt omdat mannen niet snel een steek onder water geven. En er dus ook niet met die insteek zaten. (maar da's dus over het algemeen)
Die met die mannen was wel grappig hoor. Zaten leuke kerels tussen met flink wat humor.

Maar MV, als ik het goed heb weet je dus niét wie het zou kunnen zijn?

Hmmmm ja Dush, daar verdiep ik me wel in, de reden dat iemand zich op een bepaalde manier gedraagt. Dat maakt het draaglijker voor mij denk ik.
Ja ik zat ook niet te kijken maar even te zappen voor ik naar bed zou gaan en verder nog even hier te forummen.

Ik zie het en denk, even kijken, maar valser dan vals, daar zou ik niet eens betaalt voor willen worden om te zeggen.

Nee klo[pt die mannen was tam, zo tam dat het saai was, maar hier krommen mijn tenen van.
Ben ik nou de enige die dit raar vind?

Wasup MV waarom reageer je zo?
Nee Friz, echt niet. Ik moest op mijn handen zitten om iets van mij, maar kom me weer op tijd tot de orde roepen. Ik weet niet eens waar je het over hebt, meen ik, heb het helaas niet gelezen, anders had ik het echt gezegd, al was het achter de schermen.
Die wát raar vindt Zus?

Oooooooh MV, excusez moi dan. Heb ik het helemaal verkeerd opgevat.
Ok laatste posting van MV schetst wat meer duidelijkheid, ik dacht al, ze begint ergens over en vervolgens gaat het over een tvprogramma, vond het zo weird, vandaar Frizzy
Ik heb Twee nog maar eens gemaild met de info die jij gaf Zus.
Hoop dat er wat duidelijkheid geschept wordt Frizzy, dit is gewoon naar.
Kan iemand mij wat meer vertellen over Festen. Ik heb uit verschillende postings begrepen dat ze een soort van niet te vertrouwen is.

Ik ken haar niet zo goed, hoewel we wel 'vrienden' zijn op dit forum. Maar ben zooooo nieuwsgierig wat ze uitgevreten heeft
Hmmm... ik ben intussen tóch een beetje opgelucht hoor. Stiekem helpt dit topic dus wel!

Als ik terughoor dat de Angels verder niks doen, nou ja. Dan zet ik er een punt achter.
Jessy dat is allemaal terug te lezen hoor, in dit topic
Ik hoop met Zusenzo mee Frizz. Want het zou voor jou wel fijner zijn. Dan kun je het loslaten of- zoals je zelf zegt- ermee omgaan.
quote:zusenzo schreef op 02 mei 2010 @ 00:18:

Jessy dat is allemaal terug te lezen hoor, in dit topicEcht? Hoeveel dagen terug ongeveer?
Dank dank dank!

Ben al niet meer boos. En trek me ook al niet meer zo veel aan van dat mens. Uit haar nick bleek sowieso al dat ze in de war is.
Wat die Festen betreft, die deed het altijd op deze manier. Heel snel een inactief/accountopeheffing aanvragen, om de ban voor te zijn. Dit natuurlijk onder haar verschillen naampjes zoals Jabo, Keliz, Tyan, Lisa, en wie weet hoeveel alters nog meer. Dit is gewoon haar manier om de zoveelste ban voor te zijn. Die komt heel snel terug hoor, onder een andere nick. En oh zo fucking herkenbaar.
Gisteren volgens mij??
Ik dacht eerlijk gezegd dat het met Festen ditmaal wel goed zat. Ze forumde toch heel normaal. Niet dus, jammer...
Dubbelt...
quote:Jaschenca schreef op 02 mei 2010 @ 00:20:

Wat die Festen betreft, die deed het altijd op deze manier. Heel snel een inactief/accountopeheffing aanvragen, om de ban voor te zijn. Dit natuurlijk onder haar verschillen naampjes zoals Jabo, Keliz, Tyan, Lisa, en wie weet hoeveel alters nog meer. Dit is gewoon haar manier om de zoveelste ban voor te zijn. Die komt heel snel terug hoor, onder een andere nick. En oh zo fucking herkenbaar.

Aaaaah dus Festen is Keliz!?! Jezus!

Ik spuit 11
Ik ken al die alters niet btw.

En ik heb een redelijk fotografisch geheugen, misschien met avatar erbij
quote:jessy schreef op 02 mei 2010 @ 00:23:

[...]

Aaaaah dus Festen is Keliz!?! Jezus!

Ik spuit 11Wat een geheugen he...voor zo'n oud wijf!
9 Jas.

Tot morgen, fijne avond.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven