Een vers Napraattopic

28-04-2010 19:24 3050 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kunnen we napraten over topics die gesloten zijn of verwijderd.

Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.

Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.
Slaap lekker MV.
quote:Jaschenca schreef op 02 mei 2010 @ 00:25:

[...]

Wat een geheugen he...voor zo'n oud wijf! Verbazingwekkend gewoon
Truste MV
Frizzz, maak je niet teveel zorgen, weet hoe rot het is hoor, maar daarom . Je bent een leuke forumster dus laat je niet van de wijs brengen.

Truste.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:mylenevalerie schreef op 02 mei 2010 @ 00:25:

9 Jas.

Tot morgen, fijne avond.Truste MV.
quote:jessy schreef op 02 mei 2010 @ 00:23:

[...]

Aaaaah dus Festen is Keliz!?! Jezus!

Ik spuit 11

Valt niet meer te tellen hoeveel nicks zij gehad heeft. Maar wat Jaschenka al zegt: die post gewoon weer onder een andere nick en zal daardoor weer herkenbaar worden.

Frizz als het deze persoon was die je lastig viel zou ik me helemaal niet meer druk erom maken.
Weltrusten MV
quote:Dushi74 schreef op 02 mei 2010 @ 00:30:

[...]

Valt niet meer te tellen hoeveel nicks zij gehad heeft. Maar wat Jaschenka al zegt: die post gewoon weer onder een andere nick en zal daardoor weer herkenbaar worden.

Frizz als het deze persoon was die je lastig viel zou ik me helemaal niet meer druk erom maken.Ik ken alleen de nick Keliz, van een jaar of wat geleden. Ben er een paar jaar tussenuit geweest. Ik heb me er (geloof ik) nooit zo mee bemoeid, maar weet wel dat ze toen vaak voor ellende zorgde. Goh...
Dat denk ik niet Dush. Of althans, ik heb geen enkele reden om Festen te verdenken. Maar het zou natuurlijk kunnen.

Wie het dan ook is: diegene is het niet waard om over te tobben.
Och Festen gedraagd zich als Festen. In al die jaren dat ik die nick voorbij zie komen (en alle andere puppets die ze gestart is) heeft ze me nog niet een keer verbaast met haar gedrag. Maar zo zijn er wel meer forummers die mij niet verbazen. En diezelfde forummers vinden mij ook wel voorspelbaar denk ik

Frizz idd wie het ook is, het is het tobben niet waard!
Life is too short!

En Festen, daar heb ik geen enkele ervaring mee. Niets aan gemist ook, zo te lezen.
quote:frizzy schreef op 02 mei 2010 @ 00:33:

Dat denk ik niet Dush. Of althans, ik heb geen enkele reden om Festen te verdenken. Maar het zou natuurlijk kunnen.

Wie het dan ook is: diegene is het niet waard om over te tobben. Dat is ze ook niet Frizzy, lekker verder zonder deze mafketels!
Juistem! Ik heb mijn eigen motto nog maar eens gelezen, dat hielp ook.
Je motto is briljant Frizz. Zeker van toepassing op dit moment
En lees daarna eens de mijne, die kan ook helpen
Doesj, jouw motto is gaan wandelen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Kwalitatief Uitermate teleurstellend met DT zelfs ga ik weer even opsnorren. Goed dat je me erop wijst Rosanna!
Sow daar ben ik weer inclus motto!
yep, je bent weer compleet
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik heb mijn motto wel van iemand gepikt hoor, en er niet bij gezet van wie. Maar goed, hij heeft em vast wel weer van een ander gepikt. Zal het eens googlen!

Die van jou is ook een waarheid als een koe Dush. Gelukkig zijn wij wel tevreden.
Goede motto's behoren vaak gezien te worden.
Oh ja, ik kom mijn motto overal tegen als ik google.

Bedtijd! Ben niet moe maar ga toch een poging wagen. Dat ritme van mij slaat nergens op. Fijne nacht!
Ik baal een beetje van Festen merk ik! Ik kon altijd wel met haar lachen. En nu baal ik, want met in ieder geval één van haar alternicks heb ik vreselijke trammelant gehad, zonder te weten dat zij het was, dat voelt toch een beetje raar!
Kom op Floor, het is maar internet
Dat snap ik Floor. Zo'n gek gevoel heb ik ook met mijn dubbelnicker. Misschien kan ik het met haar eerste nick wel heel goed vinden, bij wijze van.

Maar: let it go!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven