3000+ deel 49
zaterdag 1 mei 2010 om 22:33
Het 3000+ topic! bestaat sinds 14 oktober 2009.
Welkom.
Sommige mensen vinden ons eng. En dat zijn we ook, maar als je toch durft om mee te schrijven, dan ben je welkom. Pas wel op, na drie berichten lijven we je in.
Eigenlijk zijn we helemaal niet eng, we zijn stiekem watjes.
Er zijn twee regels waar we ons aan houden:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Respecteer elkaar - al kun je hier soms wel een schop(je) de goede richting in krijgen.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
zondag 2 mei 2010 om 18:14
zondag 2 mei 2010 om 18:14
Geld maakt niet gelukkig zeggen ze...nou in mijn geval ligt dat een tikkie anders, geld is voor mij de deur naar zo ongeveer alles wat ik me kan wensen. En dat zijn geen grote huizen, dure vakanties of grote auto's. Neen, zelfs geen zwembad met bijpassende poolboy (alhoewel, ik zou geen NEEN! schreeuwen ). Maar wel weg uit NL, waar ik langzaam stik van benauwdheid, mijn dochter terug en studeren zonder half in slaap te vallen boven de boeken na een dag werken. Gewoon, een beetje ademruimte... Oh, en weg uit dit krot dat een huis schijnt te heten...
Dus, de 10e probeer ik het gewoon opnieuw, hoop doet leven
Dus, de 10e probeer ik het gewoon opnieuw, hoop doet leven
zondag 2 mei 2010 om 18:20
quote:floor72 schreef op 02 mei 2010 @ 18:14:
[...]
Nee, dat is ook niet te betalen, 1 op 1, maar jij kunt je vanuit een PGB ook zelf betalen.Nou, met mijn whiplash en een steeds sterker wordende Mini kan ik het echt niet full time zonder hulp. Ik zou echt iemand in moeten huren, en 10.000 per maand, dat zou best wel eens kunnen helpen met een leuk maandsalaris plus extra voor een aangepast huis (lees: voorzorg tegen ontsnappen).
[...]
Nee, dat is ook niet te betalen, 1 op 1, maar jij kunt je vanuit een PGB ook zelf betalen.Nou, met mijn whiplash en een steeds sterker wordende Mini kan ik het echt niet full time zonder hulp. Ik zou echt iemand in moeten huren, en 10.000 per maand, dat zou best wel eens kunnen helpen met een leuk maandsalaris plus extra voor een aangepast huis (lees: voorzorg tegen ontsnappen).
zondag 2 mei 2010 om 18:23