Tetterettes, tetter hier lekker door.

27-04-2010 11:12 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 5 alweer

Waar we lekker verder kunnen tetteren over onze liefde voor onze dieren.

Het gaat inmiddels allang niet meer alleen over de dieren en off-topic kennen we niet

Op de foto een aantal van onze mooierds

Wie zin heeft...klets tetter lekker mee!!

Vorige kletsdeel van de Tetterettes
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ratteke, wat fijn dat je zo'n goede ervaring had bij de hapto! Hoe vaak ga je hier nu heen? En heb je ook oefeningen voor thuis meegekregen?

Enne...grote onderbroek? Daar zitten ook grenzen aan he?

Ik heb van Tempur een kussen. Als de temperatuur fatsoenlijk is dan is het heerlijk, maar als het koud is, dan is het net een blok beton! In de winter gebruik ik dat kussen dus ook nauwelijks.
Dit zou ik niet doen...

Zoiets doe ik aan. Maar dan in fatsoenlijk blauw of donkergrijs.

Ik heb zulke (in het zwart alleen)

Voor snachts...slapen in een string vind ik niet fijn.
Sportkleren heeft geen zin. Ik moet me tot op mn ondergoed uitkleden. Dus broek en bh.
Ratteke, fijn dat er een therapie komt die bij jouw gevoel klopt en dat de eerste afspraak met de hapto goed gegaan is. In je blootje.. My god. dat zou ik niet trekken hoor.

Dat je benauwd wordt van actief ademenen begrijp ik heel goed. daar heb ik ook al jaren last van.

Ik heb astmatische bronchitus en moet elk half jaar een klemmetje op mijn neus zetten en dan door een kapje ademen. 1 keer ademen gaat dan prima, maar daarna is het hyperventileren tot en met! Verschrikkelijk. Ik kan er ook niet tegen als iemand 'hard' ademt. Mannen hebben dat vaak. Die hoor je gewoon ademen. Dan raak ik in de stress als mijn adem niet tegelijkertijd gaat.

maar goed, jij gaat het gewoon heel goed doen! dappere ratteke!

Myleen, die foto van grote poes met kleine rooie is echt te schattig. Lijkt wel zo'n foto die je altijd op internet vind met een tekst erop. Haha.

succes vanmiddag! komt helemaal goed met jou!

delphi, ik heb geen kattenluik, maar speel voor portier. Wanneer de tuin eindelijk catproof is komt er wel een kattenluikje, maar nu is dat geen doen.Ben doodsbenauwd dat ze over de schutting springen.

Enne dames, ik moet vrijdag pas solliciteren!

Maar bedankt voor de tips.

Jezelf blijven en echt WETEN dat er heus niet verwacht wordt dat ik gelijk alles weet en alles in 1 keer goed kan.

Ik ga zometeen even naar de bieb. Kijken welke boeken momenteel hip zijn en goed gelezen worden, haha. Even achtergrondinformatie zoeken!

:P
Poelepoelepoelepoes!
quote:Ratteke schreef op 03 mei 2010 @ 13:47:

Sportkleren heeft geen zin. Ik moet me tot op mn ondergoed uitkleden. Dus broek en bh.Ook geen hemdje?
Poelepoelepoelepoes!
quote:Ratteke schreef op 03 mei 2010 @ 13:41:

Dit zou ik niet doen...

[afbeelding]

[afbeelding]

Zoiets doe ik aan. Maar dan in fatsoenlijk blauw of donkergrijs.

[afbeelding]

Hihi, trek je bij je goofy onderbroek wel andere tekenfilm dingen aan?

Winnie de pooh jas, the simpsons sokken.. *brr*
Poelepoelepoelepoes!
Woensdagochtend komt er iemand kijken voor Blanche!!!!

Prachtige onderbroeken hang je daar op Ratt
Ah super Ratt dat het zo goed is gegaan. Hoe moet je het nou alleen zonder medicijnen die 3 weken doen? Kan je dan 3 weken niet werken? Is oxacepan iets of kan je dan net zo goed die je hebt blijven gebruiken?

Mitt, ze zeggen soms dat katers meer kroelers zijn, zeker bij vrouwen. Bij mij klopt het. En ken er nog een paar waar het zo is, maar ook wel eens waar het niet klopt. Dus ik zou gewoon voor een mooi karakter gaan en waar je meteen verliefd op bent dan dat je alleen naar het geslacht kijkt. Beetje raar uit mijn mond want ik ben gek op katers omdat ze zo lekker brutaal zijn. Die vrouwtjes die ik had waren stuk voor stuk zooooo lief, maar geen lekkere deugnieten, ik mag dat wel van die kleine klootzakjes. Misschien was het toeval dat ik altijd hele rustige vrouwtjes heb gehad. En allemaal vonden ze aaien heerlijk maar zo close als met deze heb ik het niet eerder gehad. Maar dat kan ook komen dat ik ze al had met 6 weken, en Floyd is natuurlijk bij mij geboren.
MV: Mijn kater is een doedelzak en Blanche is een klein klootzakje hoor. De rode poes jaagt 1 bepaalde kat de tuin uit met veel kabaal en dikke staart. De zwarte heeft ook geen problemen met katers met ballen in de tuin.
quote:heartwork schreef op 03 mei 2010 @ 13:47:

Enne dames, ik moet vrijdag pas solliciteren!

Maar bedankt voor de tips.

Jezelf blijven en echt WETEN dat er heus niet verwacht wordt dat ik gelijk alles weet en alles in 1 keer goed kan.

Ik ga zometeen even naar de bieb. Kijken welke boeken momenteel hip zijn en goed gelezen worden, haha. Even achtergrondinformatie zoeken!

:PAh mooi, kunnen we je nog met tips bestoken . De boeken die je er niet vindt, die uitgeleend zijn, die worden denk ik goed gelezen hahahahah.
Of de boeken die in de 'gereserveerd' kast staan. Díe moet je hebben. Of op de site op uitgeleend idd
quote:Kletsmajoor schreef op 03 mei 2010 @ 14:00:

MV: Mijn kater is een doedelzak en Blanche is een klein klootzakje hoor. De rode poes jaagt 1 bepaalde kat de tuin uit met veel kabaal en dikke staart. De zwarte heeft ook geen problemen met katers met ballen in de tuin.

Toen Bo hier nog even naar buiten mocht, vond hij het leuk om alle dieren weg te jagen.

Hier denkt hij een hond te hebben weggejaagd;

Deze haal ik zo weg maar die hond liep gewoon met zijn baasje weg maar Bo rende er achteraan zo van, die heb ik weggejaagd;

poef weer weg.

Eenden en zwanen zijn ook leuk om weg te jagen;

Leuk om te zien Mylene!!
Wij wonen (nog wel) ook aan het water..

Maar in de zomer groeit het riet zo hoog dat je het water bijna niet ziet

Dit is het einde van onze achtertuin.
wow Mylene, die is werkelijk nergens bang voor he!

En wat heeft hij een mooi patroon op zijn buik.

een mooie swirl.
Poelepoelepoelepoes!
quote:mylenevalerie schreef op 03 mei 2010 @ 14:01:

[...]

Ah mooi, kunnen we je nog met tips bestoken . De boeken die je er niet vindt, die uitgeleend zijn, die worden denk ik goed gelezen hahahahah.

Hihi, ik ben een thomas rosenboom en coetzee lezer.

maar mijn vriendinnen lezen allemaal chicklits, daar hoor ik ze altijd over dus daar weet ik ook wel wat van af.

Leuk hoor. Ze zijn gek als ze mij niet aannemen, want ik kan ook nog eens heel leuk en snel cadeautjes in pakken hihi!
Poelepoelepoelepoes!
Haha MV, wat een leuke foto's!

Heartwork, qua populaire boeken: literaire thrillers zijn enorm populair: Nicci French, de Millenium Trilogie, Saskia Noort, Marion Pauw, Simone vd Vlugt, Esther Verhoef, René Appel etc etc

Zal eens even bij de site van 'mijn' bieb kijken of ik nog wat info kan vinden.

Over Bieb gesproken, Bieb, ik neem aan dat je nog thuis bent? Nog even niet aan het werk dus (omdat je leidinggevende ook zo op rust hamerde enzo). Hoop dat de hapto morgen net zo lekker gaat werken als bij Ratteke.

En een bruggetje dus naar Ratteke: fijn dat het tweede gesprek bij het Riagg ook lekker ging en dat je nu een benaming hebt voor je problemen. Nu kan er echt mee aan de slag gegaan worden (is dit correct Nederlands??)!!

Bij mij gaat het ff niet zo lekker, veel pijn, erg moe. Misschien een beetje ook van alle gedoe van de laatste weken, zal ook wel wat ontlading zijn.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ik lees vooral literaire thrillers van nederlandse schrijfsters (Marion Pauw,Suzanne Vermeer,Esther Verhoeff,Loes den Hollander)

Maar een lekker domme chiklit tussendoor is ook best fijn!
Wat een lekkere foto's, MV. Wat een mannetje is het toch, die Bo! En Dimitris in de jungle

Leuk om jullie overwegingen over wel/geen kattenluik te lezen. Ik snap dat het lastig is met meerdere katten die niet allemaal buiten mogen. Hier heb ik sinds de invasie van de gemene sproeikater het luik altijd dicht als ik weg ben of slaap. Vind ik niet leuk voor Poef, daarom overweeg ik zo'n chipluik (want bandjes met magneetjes is inderdaad niet handig). Maar vanwege duur heb ik het nog niet gekocht. Bedacht laatst dat het misschien een goed idee is dat als afstudeerkado te vragen aan vrienden en familie.

Maareh, je schijnt af te moeten studeren voordat je afstudeerkado's krijgt.... Aan de scriptie dus maar!
Ik dacht het al een beetje Olijf.

Niet zo gek hoor dat je last hebt nu...na alle spanning en stress van dat WIA gebeuren.

Ik kan wel niet zo goed oempfen als jij maar toch..

Ik nog steeds thuis ja...maar zit er wel sterk over te denken om volgende week weer te beginnen.

Misschien eind deze week even bij mn werk langs om mail te lezen enzo.

en dan volgende week weer beginnen (met evt halve dagen,kijken of het goed gaat)
Rosenboom en Coetzee, vind ik ook fijn. En ook David Mitchell, Arnon Grunberg (ook al vind ik dat een mega-eikel, hij kan wel schrijven).

Olijf, een dikke oemph voor jou.
Oh...MV, wat een prachtkat heb je toch! Leuke foto's!

Ik heb ook 2 mannen, maar dat zijn vreselijke knuffelkonten, vooral Guus. En het zijn echt sufferds, want ze laten zich uit hun eigen tuin wegjagen door buurtpoezen. Lekkere kerels wel....

Hoewel het wel echt jagers zijn, regelmatig muizen en laatst dus die vogel en megaduif!
Heerlijk, die oempfjes

Bieb, ik zou - als je weer wilt beginnen- eerst idd maar met een paar uur beginnen werken. Zet je zelf even voorop, je hebt je leidinggevende ook mee op dat gebied, dat scheelt al een hoop. Trouwens (ik had er volgens mij nog niks over gezegd), wat enorm shit dat juist hij nu weg moet bij je werk. Het is niet eerlijk...
Ik ben mijn eigen bananenschil
He balen Olijfje, gaat het slapen wel iets beter?

Leuk Bieb. Ik hoop dat het bij jou ook goed gaat bij de haptonoom morgen. Bijna bloot, gatver alleen.

HB, nou zou wel leuk zijn als het lukt, we gaan voor je duimen.

Nee Bo is niet zo snel bang. Bij een reclame was er een keer per ongeluk een hond, afspraak is dat het niet mag. Maar hij deed toch wat hij moest doen. En bij zijn laatste tv opnamens zat hij een paar meter hoog in een boom. Ging die eikel nog hoger zitten. Dus toen hebben we hem met een ijzeren kabel verzekert aan de boom op een veilige plek. Maar ik zou hem in de boom zetten maar ik had toch hoogtevrees op die trap met Bo onder mijn armen, dus hij werd door vreemden erop en eraf gehaald tig keer. En een van die mannen was bang voor katten dus 3 x ontsnapte hij omdat die man hem losliet. Midden in de Bijlmer, ging mijn hart wel even van te keer, maar hij niet.

Nou even opschieten, tot laterz.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven