Viva meet part 3!

02-05-2010 22:33 743 berichten
Alle reacties Link kopieren
In navolging op de 2 eerdere meets georganiseerd door de door ons o zo gewaardeerde Zwieber en Minny hebben zij voor nu het stokje over gedragen en zal de organisatie voor meet 3 in handen zijn van een nieuw commitee!

Met de fabelachtige eer om deze meet te organiseren nemen wij dus het stokje over en zullen we proberen om ook deze meet weer memorabel te maken!

Aanmelden kan via: vivameet@gmail.com

Waar de meet gehouden wordt is nog geheim en zal zoals vanouds bekent gemaakt worden de dag voor de meet.

Datum voor de meet is : 11 september 2010!!!

Plaats voor de meet is: Utrecht

Komt allen en vreest niet!

het commitee,

Q, Dushi & Biol

Iedereen die zich aan de forumregels heeft gehouden en door de veiligheidscheck heenkomt is standaard welkom, tenzij de meetdictators* zich nog ter plekke bedenken. In dit geval is dat voorrecht behouden aan Dush, Q en Biol. Garantie dat je welkom bent op het moment dat je voor de deur staat krijg je nooit. Simpelweg omdat veiligheid voor alles gaat. Is er enige twijfel over veiligheid, ben je niet welkom klaar.

Dus in principe is iedereen welkom, als je door de veiligheidscheck heen komt die bij aanmelding plaatsvindt en die bij de deur en tijdens de meet gewoon doorgaat. Jullie kunnen je vast nog herinneren dat ik Dhr. Boogje nog persoonlijk uit de zaal geplukt heb omdat hij zogenaamd per ongeluk het wachtwoord vergeten was te geven en de andere ingang nam. Dat hoort er gewoon bij. De beveiliging gaat ook tijdens de meet door. Het meenemen van Bijlen, Kalashnikovs (ook voor jou Dieg!), of andere gevaarlijke voorwerpen zijn niet welkom met als uitzondering een scherpe tong,

Even een toevoeging op de algemene regels:

Indien er door ons besloten wordt om geen toegang te verlenen is dit besloten op zwaarwegende gronden en zal er ook geen discussie plaats vinden over het hoe en waarom. Posts in dit topic over dit specifieke punt zullen worden genegeerd en indien nodig zal er een verzoek tot verwijdering van de posts plaatsvinden.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
quote:Mamasaar schreef op 03 mei 2010 @ 23:16:

Praat eigenlijk voor mijn beurt, ik was meer van de korte jurkjes met legerboots eronder Het was dat of diezelfde legerboots met een gescheurde spijkerbroek met houthakkershemd Ja, ik ook! Of mijn favo zwart-verschoten-scheefhangende rok.
En grote geobsedeerde speedogen, en dan al gabberend zeggen: Ik sta hélemaal strák man!
quote:noanne schreef op 03 mei 2010 @ 23:15:

Ow en Robo, vermoed zomaar dat je in t eggie geen Ro of Bo heet, maar jullie heten vanaf nu dan ook maar alvast Sjonnie en Anita.

Het spijt me, maar t is niet anders.

Helaas, mijn man heet afgekort echt Ro en ik echt Bo!

*veegt zich het zweet van het voorhoofd omdat ik nu legitiem aan het Sjonnie-imago ontsnap*

Q, ik was precies hetzelfde!
Ja, dat vind ik echt.
quote:Digitalis schreef op 03 mei 2010 @ 23:17:

En grote geobsedeerde speedogen, en dan al gabberend zeggen: Ik sta hélemaal strák man!En 6 Spa rood bestellen, allemaal voor jezelf (Dòrst man!)
En dan moet je me nu zien, met mijn jurkjes en mijn hakken en mijn haren in de plooi. Níks meer van over!
Zal ik het maar vertellen? Ik had écht een Aussie. En Nike Air Max.

Ik ga me nu officieel doodschamen in een van de hoeken van wat men hier souterrain noemt maar eigenlijk gewoon een gore muffe kelder is.
quote:robo schreef op 03 mei 2010 @ 23:18:

[...]

Helaas, mijn man heet afgekort echt Ro en ik echt Bo!

*veegt zich het zweet van het voorhoofd omdat ik nu legitiem aan het Sjonnie-imago ontsnap*

Ben ik nou heel erg dat ik hier even heel erg om moest giechelen?

Ja, dat vind ik echt.
quote:Digitalis schreef op 03 mei 2010 @ 23:20:

quote:qwertu schreef op 03 mei 2010 @ 23:20:

En dan moet je me nu zien, met mijn jurkjes en mijn hakken en mijn haren in de plooi. Níks meer van over!

Dit was meer mijn ding... nog altijd zooooooo'n vet nummer!

http://www.youtube.com/watch?v=PTqCwlQODxo

Oh ja, dit soort outfits had ik ook
Ja, dat vind ik echt.
Ik liep ook in Grunge-kleding, maar mijn broer was echt gabber. Ik vond stiekem die Aussies best mooi, toen. Alleen die schoenen, daar kon ik niet aan wennen.
En snel door 'n modderpoel met je Nikes want ze mochten niet té wit zijn.

Ik heb het proberen weg te zuipen, maar helaas, ik herinner het me nog ál te goed. En dat hakken he.

Daar gaat m'n imago.
quote:Digitalis schreef op 03 mei 2010 @ 23:20:

Had je ook geschoren zijkanten aan je kapsel?
Digi, het kan altijd erger: ik heb nog een jaar in een disco gewerkt waar Charlie Lownoise en Mental Theo wekelijks draaiden... wat daar op af kwam aan publiek...

Ik heb wel leren hakken daar, dat wel
quote:Digitalis schreef op 03 mei 2010 @ 23:24:

En snel door 'n modderpoel met je Nikes want ze mochten niet té wit zijn.

Ik heb het proberen weg te zuipen, maar helaas, ik herinner het me nog ál te goed. En dat hakken he.

Daar gaat m'n imago.Ach schat, zo zie je er echt niet meer uit hoor Het zijn maar jeugdzondes..... *grinnik*
Ja, dat vind ik echt.
quote:robo schreef op 03 mei 2010 @ 23:26:

Digi, het kan altijd erger: ik heb nog een jaar in een disco gewerkt waar Charlie Lownoise en Mental Theo wekelijks draaiden... wat daar op af kwam aan publiek...

Ik heb wel leren hakken daar, dat wel Zeg niet dat je in de peppermill stond?
Ja, dat vind ik echt.
quote:Mamasaar schreef op 03 mei 2010 @ 23:22:

[...]

Dit was meer mijn ding... nog altijd zooooooo'n vet nummer!

http://www.youtube.com/watch?v=PTqCwlQODxo

Oh ja, dit soort outfits had ik ook

Hahahahha, dat soort muziek luisterde ik ook!!!

(Tegenwoordig luister ik K3 )
quote:qwertu schreef op 03 mei 2010 @ 23:27:

[...]

Hahahahha, dat soort muziek luisterde ik ook!!!

(Tegenwoordig luister ik K3 ) Gedeelde smart is bij deze halve smart! *voelt zich direct een stuk beter*
Ja, dat vind ik echt.
Ik ben een echte oldschool.......

De enige echte, Parkzicht en Energiehallen en Luciferparties.....

En dan zat ik op de meest elitaire school... met mijn aussie, was toen al een outcast

Moet je me nu zien in mijn King Louie jurkjes en Sandwich outfits
Neeee mijn haar was niet geschoren. Dat ontbrak er nét aan.

Erna werd ik een beetje alto, deed ik met een spuitbus plukken haar groen of rood verven. En ik was de eerste met blonde plukjes (veel waterstofperoxide in dat zwarte haar). Een trendsetter van een vreselijk lelijke trend.

Ik ben écht hopeloos. Nu draag ik altijd stemmig zwart met als reden dat er altijd wel íemand dood is. En dat dan met lang grafgezicht zeggen.
Nou Robo, daar heppie dan enorm veel geluk bij.

Al had ik dan wel een keigaaf lijflied voor je:

http://www.youtube.com/watch?v=25z4O2wnF6I
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Geschoren haar nee, dat was toen niet in.

Had ik ook niet gedaan hoor!
quote:qwertu schreef op 03 mei 2010 @ 23:07:

Zullen we dit onderwerp laten liggen verder? Volgens mij is er al meer dan voldoende over gezegd namelijk. Ik wil het voorlopig laten rusten. Maar als de meeting dichterbij is, wil ik wel wat misverstanden uit de weg ruimen. Als er geen misverstanden zijn, wil ik wel komen, anders niet.
World of Warcraft: Legion
quote:hans66 schreef op 04 mei 2010 @ 00:10:

[...]

Ik wil het voorlopig laten rusten. Maar als de meeting dichterbij is, wil ik wel wat misverstanden uit de weg ruimen. Als er geen misverstanden zijn, wil ik wel komen, anders niet.

Er zijn volgens mij geen misverstanden Hans, lijkt me vrij duidelijk wat er gebeurd en gezegd is.

Als je dat niet snapt en niet meeneemt naar een volgende meet, ja dán is er een misverstand.
quote:mamalief schreef op 04 mei 2010 @ 01:08:

[...]

Er zijn volgens mij geen misverstanden Hans, lijkt me vrij duidelijk wat er gebeurd en gezegd is.

Als je dat niet snapt en niet meeneemt naar een volgende meet, ja dán is er een misverstand.Ik heb echt wat gemist de vorige meet geloof ik....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven