vivalalisa

13-04-2010 15:54 1203 berichten
Alle reacties Link kopieren
jezus waar moet ik beginnen2 ik ben 26 jaar vanaf mijn 16de bij hem, hij is mijn eerste en enige liefde

ja ik zeg nog steeds liefde want oo mijn god wat hou ik van hem

hij moest voor zijn werk naar het buitenland en net 3 weken terug van 8 maanden reis

daarvoor was die 3 maanden bij me ... en periode daarvoor ook buitenland

in de periode dat hij weg was heb ik mij zo rot gevoeld, ik kreeg en voelde geen liefde van zijn kant.. ik heb alles geprobeerd lief doen cadeaus sturen mailtjes bellen... om maar niet te scheiden van elkaar

nu is die terug en heeft die opgebiecht na 3 weken dat hij al een jaar een ander heeft, ze is zwanger van hem

ik heb niks gemerkt, niks niks niks

en ik ben zo verbaasd van mijn reactie ik heb gehuild moeten kotsten ik heb hem getroost!! we hebben gesproken tot half 7 in de ochtend, en geknuffeld gezoend...

en nu 3 dagen later huil ik alleen maar heb sinds ik het weet niet meer kunnen eten.

vanavond gaan we het aan zijn ouders vertellen.... ik kan hem ondanks dit niet loslaten zo erg! ik wil hem haten voel zoveel woede in mij, al; die leugens... maar ik blijf maar zo lief tegen hem!!

ik snap het niet

ik heb zoveel pijn, en doe mezelf meer pijn door liedjes te luisteren van marco bosato hart van een minaar

hij weet niet wat hij wil, of die verder wil met mij of haar... en ik weet niet wat ik wil

ik wil niet horen ren weg, ik wil weten waar mijn reactie vandaan komt hoe kan ik zo lief tegen hem blijven? ik bescherm hem nog steeds!! zeg tegen onze vrienden dat ze hem niet moeten laten vallen...

sorry als er veel taalfouten in staan ,
Wauw Lisa, vind je een topper, zoals jij omgaat met de situatie en met het gegeven dat het over is! Kan menigeen een voorbeeld aan nemen. Je bent echt op de goede weg en vind het knap van je. Dikke knuffel
gaat die l*l volgende week al trouwen , dan was hij dus alles al aan het plannen terwijl jij nog naast hem in bed lag. Wat een ongelofelijke slappe zak. Wat mag jij blij zijn dat je van die @*@#*# af ben.

En ik zei ook niet dat je ooit nog bevriend met hem zou moeten zijn, maar meer dat: als je hem tegenkomt dat je zonder verdriet in zijn buurt kan zijn, omdat jij je plek weer hebt gevonden.
Dankjewel voor jullie lieve berichtjes, ze helpen mij er echt door heen... ik voel mij niet trots, was juist verdrietig.weer een pijn die na boven kwam..

maar door jullie berichten zie ik in dat ik best trots mag zijn! en dat verdriet er mag zijn, zolang ik maar in zie dat ik er wel kom

jala, ja hij gaat in haar thuisland trouwen, blijkbaar kan je dat snel regelen, en zijn ouders gaan mee...joepieee!!

heeft hij een heerlijke huwelijksnacht viespeuk...

Nee spullen niet ontvangen nog, wil ze niet eens meer.

hij gaat volgende week daarheen voor 2 weken, gadverdamme, snap niet dat mensen zo makkelijk iets achter kunnen laten en door gaan met ander leven...

jala ik hoop ook dat ik dat in de toekomst kan..zonder wrok,
Die gozer gaat echt van een koude kermis thuiskomen...
Denk je ??
Is niet iets waar jij nu druk om moet maken Lisa. Volgens mij ga je nu de boosheidsfase in. Klinkt zwevie maar is voor de verwerking wel goed.

Kan jou het schelen dat het wel of niet gaat werken. Tja, denk je natuurlijk wel over na maar toch...

Je bent echt goed bezig! Take care meis
Wat ik nu allemaal denk pff en voor me zie.. Hij

Gaat daarheen, sluit haar in armen ze gaan alles samen afronden voor het trouwen.gaan de hele dag plezier hebben, Huwelijksnacht 2 weken ruim samen pfffffffff maak me gek met zulke gedachtes... Ik hoor te slapen en mij niet druk te maken ... Snap niet waarom dit continu door hoofd gaat... Kan beter aan sm gaan doen , want begint erop te lijken dat pijn fijn is.

Laat mij die fase maar snel krijgen , want dan telt het boven genoemde niet meer... Ik ga weer poging wagen.. Slaap lekker dames
Je doet het goed lisa, maak jezelf niet te gek met die gedachtes (Ja, makkelijker gezegd dan gedaan )

Hoop dat je inmiddels lekker slaapt.

Hi Lisa,

Je komt er echt weer bovenop! Beloofd! Ik denk dat iedereen hier die gereageerd heeft, ook ooit wel eens een liefde zijn kwijtgeraakt.

Je voelt je de eerste weken k*t, maar geloof me, je gaat je echt weer beter voelen! Geniet van je vrijheid (en dat op bevrijdingsdag, lol) en leef vooral voor jezelf! Een betere vriendin dan jezelf kan je nooit hebben.

En die tip van die kookcursus is een hele goede! Dan zit je in een andere omgeving, andere mensen, etc...

Wens je ex veel geluk voor de toekomst en jezelf veel meer geluk. Zoals iemand al zei: hij komt zichzelf wel tegen, het gras op een ander lijkt altijd groener...

Wees blij dat je deze looser kwijt bent! Nu begint het goede leven voor jou!

En zoals altijd: je kan het!!!
Nope
Lieve Lisa,

Mijn ex ging er vandoor met een buitenlandse toen we zelf samen voor een jaar in dat buitenland zaten. Zij is 20 jaar jonger, hij ging eerst onwijs vreemd (en bleek eigenlijk al jaren verliefd op haar te zijn). Ik dacht NOOIT meer een man en heb dat een hele tijd volgehouden.

Nu, 2,5 later ben ik zelf getrouwd, weet ik dat hij nog steeds met haar is, maar het kan me écht niet meer schelen. Ik hoef geen contact, maar het is goed zo. En ik ben supergelukkig.

Weet niet of j er wat aan hebt, maar ECHT, het kan!! Helaas moet je eerst dat kloterige dal door, maar daar kom je doorheen, zeker als ik zie hoe je er nu mee bezig bent!
Hihi

reageer even via mijn telefoon.. Kreeg gister schok van laptop en poeeeef hij doet niks meer... Dus helaas alles weg.

Kastanjes wat een klote verhaal zeg bah,,,, wat sta je nu goed in leven! Getrouwd en wat super goed van je!!! Sterke vrouw! Ja heb er zeker wat aan, laat mij inzien dat er echt nog toekomst is! Hoe was jouw proces van verwerken kasanjez? Ben je nog in dat land ook gebleven? Wa je lang samen?

Almost happy dankje voor je post ik sliep rond half 3 maar weetje in heb geaccepteerd dat slapen slecht gaat, en dat scheelt zoveel.. Ander's maak je jezelf gek en blijf je draaien en commandeer je jezelf bijna om in slaap te vallen. Dat schiet natuurlijk niet op... Het was echt een rot nacht. De realiteit van zijn leven hiel mij erg bezig, zoals ik al ik mijn post schreef.

Machu. Genieten van vrijheid op bevrijdingsdah ha hoe toepasselijk.. Er zijn overal feesten in destad, maar waag mij er even niet aan. Die kookcurcus wordt het echt niet haha sorry dames.

Veel geluk kan ik hem niet wensen, want dat zou niet oprecht zijn... Zijn bruiloft feest lol enz gun ik hem al niet! Ik wil het leuker als hem hebben ha maar die tijd komt hopelijk wel!

Ik denk er steeds over waren we maar samen, maar ik wil samen zijn met mijn droom de ik had van ons, en die is zo anders als de realiteit.

Onze gezaemelijke vriend is jarig en wil er wel heen want alle vrienden zijn er, maar misschien komt hij ook, en twijfel dus heel erg om te gaan..

Ene kant wil ik het feestje niet laten schieten, andere kant is er nog te veel pijn en verdriet hem te zien... Beetje welles nietes gevoel.

Ik kan het :-)
niet gaan, het wordt weer een drama, en dat kan je nu toch niet gebruiken?
Eens met Meds, niet gaan

Sta erboven!

Die vriend snapt het echt wel als je een jaartje niet komt.

Hou de eer aan jezelf
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Dames dames

ik ben na feestje gegaan hij is niet gekomen. Ben net pas thuis!!!! Was leuk!! Even sip geweest want hoorde dat hij ook de zus van zijn vriendin na nl wil halen.. Ik heb beetje veel gedronken ha en nu denk ik och fuck it!!! Je doet je best maar!!

Weetje ik heb vroeger toen ik 15 was coke gebruikt best veel, had iets naars met vent mee

gemaakt en ouders scheiding was onspoort,(pleegmama ) en vanavond hadden vrienden coke bij zich, en boden me aan, maar gewoon NEE gezegd.. Moet die troep nooit meer

tegen alcohol zei ik minder nee

volgens mij is dit gekke post, neem me niet kwalijk, de drank giert nog helemaal vrolijk door mijn lichaam

mijn motto (of was t nou doel?) voor vandaag is: Lisa leef je leven en wees lekker blij!

Weetje even update weer erbij zetten

denkdat dat van vroeger ook dwars zit, die ervaring met vent, dacht de mijne te kunnen vertrouwen ... Net zoals mijn pa die meteen Zich ergens instorten, niet voelen en half jaar achter komen dat die andere niks was.. Weer afscheid nemen. En boos natuurlijk omdat ik dacht dat als me ma het kon zien teleurgesteld Ziou zijn... Jeetje ben behoorlijk van mij af aan schrijven... Alcohol doet de tong spreken hè!

Is beetje zware post op vroege morgen, even wat leuks posten! Ik was vanavond vanachter vanochtend echt even Lisa domme opmerkingen maken! Muziek hard aan karaoke even gedachte opzij... Waar ik ook erg in een deuk van heb gelegen was dat mijn vrienden voor mij een liedje gingen zingen, de een nog valser als een ander... Ik eerst versierd door beste vriend die tien min later knockout lag! tenminste hij deed poging tot versieren! Kan die wel vergeten hè! Haha
Is het alweer 2 uur geleden dat ik heb gereageert, tijd gaat snel... Ging het bij mij op werk maar zo snel.. Tja ha zin iets te schrijven, al denk ik niet dat jullie er veel wijzer uit worden.. Loop als kipzonder kop door huis wil lekker schoon maken, maar is al schoon.

Oja leuk nieuwtje vergten te vertellen.. Hij heeft zijn sloten veranderd! Hoezo meneeeer is allllang klaar met me?

Zal het gedichtjje is opschrijven die ik hem stuurde waar hij die vervolgens die mail op stuurde

(verveel ik jullie al?)

schat wat heb ik genoten van met jouw gelukkig zijn

zag het bord niet van verboden, betaal de boete nu in pijn.

In mijn geest blijf je toch wonen,

voel jouw altijd in mij.

Zal er ooit een dag komen,

dat ik kan zeggen het is voorbij.

Enkel niets meer van jouw horen,

kan mijn pijn misschien verslaan.

Werd zo graag opnieuw geboren,

zonder het gefluister van jouw naam.

Ik hoopvoor jouw een heel mooi leven,

deel het nieuwe niet met mij,

heb teveel mezelf gegeven,

had een droom en dat was wij.
Goed dat je nu verder aan het terugkijken bent, de relatie met jouw ouders, de manier over hoe je bent opgegroeid, wat heb je als kind geleerd over relaties, en je vorige relaties, als het goed is zit er iets gemeenschappelijks. Zoek het gemeenschappelijke struikelblok en je weet waar je aan moet werken voordat je klaar bent voor een nieuwe relatie
Meds dankjewel dat je serieus op post reageerd en der iets zinnigs uit haalt... Ben weer aan ontnuchteren... En als ik alles een beetje probeer te overzien en echt ga voelen denk ik het te weten...

Zal even(proberen) korte toelichting geven.

ik ben verkracht toen 14 was, vertrouwen in mannen was weg, of weg was bang voor ze.. Mijn pa stelde mij teleur met zijn daden. Mijn moeder liet mij in de steek( zo voelde t)

ik voelde mij alleen op wereld.. Gebruikte drugs n kreeg anorexia.

En op een dag kwam hij . Hij was lief, begreep

mijn depressie en hielp me eruit.

Hij had geduld met mij kwa seks.. Was teder erg stil maar het voelde o zo vertrouwd. Hij liet mij zien dat ik mannen kon vertrouwen. Ze niet

allemaal hun pik achter na gingen. Hij was mijn eerste echte.

Ik keek tegen hem op.. Vertrouwde hem blind

Wat ik hiermee wil zeggen is ik ben nu opeens alleen, het vertrouwen en het oooooo zoveilige gevoel is weg... Ik accepteerde denk ik alles omdat ik zo blij was met dat gevoel

ik moet werken aan vertrouwen in andere, maar vooral in mijzelf.. Ik heb niemand nodig , of nee ik kan er nieman anders voor gebruiken Ik moet het uit mezelf halen..

en

En echt de dingen van het verleden Heb Ik verwerkt ze hebben een plek.. Maar zoals jij zeg hebben ze wel een verband.. Dankjewel jezet mij aan het denken en door je vraag zie ik dingen in. Ik kan er naast zitten, maar het is een begin

snap je? Of komt dit raar over?
Je zocht dus blijkbaar naar veiligheid bij je ex, en die veiligheid is zo belangrijk voor je dat je dus maar alles voor lief neemt zolang je de (schijn) veiligheid maar blijft houden. Gezien je verhaal, wat je vertelt is dit ook heel logisch eigenlijk. Ik denk dat het belangrijk is dat je gaat leren hoe je je veilig kan voelen zonder dat je daarbij een man nodig hebt.

Heftige dingen uit je verleden komen altijd weer terug in latere fases van je leven, het zijn gevoelige plekken en je bent in dat stuk kwetsbaarder. Hoeveel verwerking je ook gedaan hebt, het blijft je achilleshiel
Ja dat zou gek genoeg zomaar kunnen... Alles was uitgestippeld in mijn hoofd.. Kindjes boompje beestje... Weetje denk niet dat ik veiligheid van een man nodig heb, had het van deze man nodig... Wil namelijk voorlopig echt geen nieuwe relatie.

Dat vertrouwen is wederom beschaad.. Eerst met mijzelf op 1 lijn komen voordat ik mij er weer aan kan open stellen.

Weetje wat ik hier op schrijf allemaal heb ik nog nooit zo uitgesproken tegen iemand...

Ik weet ook niet hoe ik me voel, ergens een rust over mij heen maar andere kant angst voor alles wat weer na boven kan komen.. Ik kom er wel dat zeker, gaat oo beter als 3 weken (3 weken alweeeer!!!) terug.

Maar ik kan nu wel mijn angst daden begrijpen, waarom in hem zo graag terug wou zie ik nu in.

Heb sinds gister ochtend 8uur niet geslapen , daardoor denk en voel je je ook anders hè

dankje (k)
quote:vivalalisa schreef op 06 mei 2010 @ 16:06:

Ja dat zou gek genoeg zomaar kunnen... Alles was uitgestippeld in mijn hoofd.. Kindjes boompje beestje... Weetje denk niet dat ik veiligheid van een man nodig heb, had het van deze man nodig... Wil namelijk voorlopig echt geen nieuwe relatie.

Een uitgestippelde toekomst is een belangrijke houvast, maar het grappige is dat je dit nog steeds kan doen het staat namelijk los van je ex.

Dat vertrouwen is wederom beschaad.. Eerst met mijzelf op 1 lijn komen voordat ik mij er weer aan kan open stellen.

Weetje wat ik hier op schrijf allemaal heb ik nog nooit zo uitgesproken tegen iemand...

soms is het ook makkelijk zo op een forum. Ik zal het niet verder vertellen hoor...

Ik weet ook niet hoe ik me voel, ergens een rust over mij heen maar andere kant angst voor alles wat weer na boven kan komen.. Ik kom er wel dat zeker, gaat oo beter als 3 weken (3 weken alweeeer!!!) terug.

Het is een heel proces en er komen nog genoeg andere fases, je zal ook nog wel heel erg boos op hem worden. Na elke fase wordt de pijn minder en minder, en op een dag realiseer je je dat je nauwelijks meer aan hem denkt

Maar ik kan nu wel mijn angst daden begrijpen, waarom in hem zo graag terug wou zie ik nu in.

Heb sinds gister ochtend 8uur niet geslapen , daardoor denk en voel je je ook anders hè

dankje (k)ga lekker slapen straks!!
Meds dankjewel voor je reacties had ik echt even nodig.

Dat staat zeker los! En nu zal ik een nieuwe uit gaan stippelen! Maar moet het even los laten.

Fijn dat je het niet verder verteld of in de krant zet. Is indd heel veilig op het forum. Ik zat ook wel op mijn schrijfstoel door de drank, kom ik beetje los. Hiiiiihaaaaaa

Ben nu ook wel boos !! Voel woede vandaag veel en onbegrip en eigenlijk voelt dat wel erg lekker!! ( op onbegrip na)Voor de rest komen er veel herinneringen van vroeger na boven, die ik dcht kwijt te zijn.. Heel vreemd is dat.

Slapen gaat helaas niet voorlopig. Kijk voetbal

bij vrienden en voor ik weer thuis ben is het al 11 uur, en niet in eigen stad. Maar doe het rustig aan en zit aan de sinaasappelsap vers geperst en mee genomen in fles. Even gezond doen...

Echt nogmaals dankje voor reacties vandaag doen min heel veel
Hey Lisa,

Aan de wijze woorden van Meds heb ik niet veel toe te voegen. Kwam alleen maar even langs om te kijken hoe het met je gaat! Thumbs up!!!
Hopelijk kan je vannacht lekker knorren, met je kat naast je!
Hi

Waa Ron half 2 thuis en heb heerlijk geslapen.. Net een uurtje wakker dus ga me maar even nuttig maken vandaag... Beetje onrustig gevoel maar moet wel zeggen dat ik niet meer geobserseerd ben met het denken aan hem.. Wel gevoel dubbel.. Klootzak en toch je was zo lief. Ik ga proberen het verleden te zien voor wat het is... Is goed geweest en wat hij heeft geflikt is niet te vergeven moet nu door gaan.

Vanavond komen er 2 vrienden eten du ga voor t eerst weer koken thuis. Even iets lekkers bedenken !!!

X
Dankjewel kastanjez tja gedachtes kunnen een hoop doen met de mens. Maar uiteindelijkfluiten alle vogles gewoon het zelfde buiten en veranderd er om je heen niks. Al lijkt dat wel Zo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven