Bezem-Topic deel 7 !
maandag 15 maart 2010 om 10:03
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
woensdag 5 mei 2010 om 14:32
woensdag 5 mei 2010 om 16:08
Fuss, gefeliciteerd met jullie jubileum!
Brrrr, wat is het toch weer koud! Net met de kinderen in het bos geweest, zodat ze de broodnodige energie weer kwijt konden, maar erg lekker was het niet. En ik krijg het met geen mogelijkheid warm. Vanavond maar eens even in een gloeiend heet bad of zo om warm te worden.
Brrrr, wat is het toch weer koud! Net met de kinderen in het bos geweest, zodat ze de broodnodige energie weer kwijt konden, maar erg lekker was het niet. En ik krijg het met geen mogelijkheid warm. Vanavond maar eens even in een gloeiend heet bad of zo om warm te worden.
woensdag 5 mei 2010 om 16:15
Ik was niet echt kinderloos maar wel relaxed op een bankje bij een sportveld. Kinderen hebben hun workout weer gehad (helaas moest Oudste eerder naar huis vanwege hooikoorts).
Voel me nu ook minder deuzig *dat woord heb ik van iemand anders*
Fuss, is het voor vriend de eerste keer, zo'n bevalling? Kan me niet herinneren dat ik any music kon waarderen op het hoogtepunt
Misschien dat de wind die dingen meeneemt, Zoeb? Of de begraafplaatsbeheerder?
Voel me nu ook minder deuzig *dat woord heb ik van iemand anders*
Fuss, is het voor vriend de eerste keer, zo'n bevalling? Kan me niet herinneren dat ik any music kon waarderen op het hoogtepunt
Misschien dat de wind die dingen meeneemt, Zoeb? Of de begraafplaatsbeheerder?
woensdag 5 mei 2010 om 17:49
Coetje ik vroeg me af wie babyN was. Maar het drong vrij snel tot me door. Dus maar meteen veranderd. Ik vond het zo dom van mezelf.
En ik ben laaiend, boos en heel erg verdrietig. Ik kom op Nienke's graf. Hebben ze het rekje met planten op een hoop gegooid en de planten driehoog op elkaar gezet. Er lag overal zand en onkruid en het was schandalig. Heb er even bij staan janken.
En het was niet alleen bij Nienke zo. Overal waren de stenen en platen vies. Er is gewoon met de botte bijl doorheen gegaan. Zonder respect.
Straks gaat er een hele boze mail naar de gemeente. Er is de laatste tijd steeds iets anders loos op die begraafplaats. En op die manier wordt het er ook niet beter op. En morgen ga ik die lui even de waarheid vertellen. Ben gloeiend giftig.
Jammer dat ik mijn GSM niet bij me had, anders had ik er een foto van gemaakt. Maar ik kon het niet over mijn hart verkrijgen eerst naar huis te gaan voor een fototoestel. Het moest meteen weer netjes worden. Gloeiende, gloeiende, gloeiende wat ben ik boos.
En ik ben laaiend, boos en heel erg verdrietig. Ik kom op Nienke's graf. Hebben ze het rekje met planten op een hoop gegooid en de planten driehoog op elkaar gezet. Er lag overal zand en onkruid en het was schandalig. Heb er even bij staan janken.
En het was niet alleen bij Nienke zo. Overal waren de stenen en platen vies. Er is gewoon met de botte bijl doorheen gegaan. Zonder respect.
Straks gaat er een hele boze mail naar de gemeente. Er is de laatste tijd steeds iets anders loos op die begraafplaats. En op die manier wordt het er ook niet beter op. En morgen ga ik die lui even de waarheid vertellen. Ben gloeiend giftig.
Jammer dat ik mijn GSM niet bij me had, anders had ik er een foto van gemaakt. Maar ik kon het niet over mijn hart verkrijgen eerst naar huis te gaan voor een fototoestel. Het moest meteen weer netjes worden. Gloeiende, gloeiende, gloeiende wat ben ik boos.
woensdag 5 mei 2010 om 19:58
woensdag 5 mei 2010 om 23:49
Zomaar spontaan Gold?
Ik dacht dat jij van jouw man huisarrest had gekregen!
bah, ik baal toch zo... James is net weer terug uit de stad. Behoorlijk dronken. Net zoals afgelopen weekend en (als ik zo zijn plannen hoor) komend weekend.
En ik heb daar zo genoeg van. Dat 'ie steeds de hort op is met zijn vrijgezelle vrienden en mij alleen laat zitten met Mmetje. En dat ik dus morgen ook weer niks aan hem heb omdat 'ie dan een kater heeft.
Ik zal er morgen nog maar even niet over beginnen als 'ie een kater heeft, maar ik zal hem toch eens duidelijk maken wat ik daar van vind.
Ik dacht dat jij van jouw man huisarrest had gekregen!
bah, ik baal toch zo... James is net weer terug uit de stad. Behoorlijk dronken. Net zoals afgelopen weekend en (als ik zo zijn plannen hoor) komend weekend.
En ik heb daar zo genoeg van. Dat 'ie steeds de hort op is met zijn vrijgezelle vrienden en mij alleen laat zitten met Mmetje. En dat ik dus morgen ook weer niks aan hem heb omdat 'ie dan een kater heeft.
Ik zal er morgen nog maar even niet over beginnen als 'ie een kater heeft, maar ik zal hem toch eens duidelijk maken wat ik daar van vind.
donderdag 6 mei 2010 om 08:41
Moggû,
Mijn lijst voor vandaag,
- Strijken.
- Koken.
- Beetje opruimen.
- Vakantie lijst maken.
- Boodschappen doen.
- Intratuin leeg kopen.
- Hardlopen.
- Koken, voor vrijdag.
- Strijken.
Ik vind het mooi geweest voor vandaag.
Het is een beetje een zooitje in de keuken maar dat mag Sportman staks opruimen.
Ik ga vroeg naar bed, heb pijn in mijn rug omdat ik de plantjes gelijk in de potten heb staan proppen.
Dan sta je zo onhandig.
Mijn lijst voor vandaag,
- Strijken.
- Koken.
- Beetje opruimen.
- Vakantie lijst maken.
- Boodschappen doen.
- Intratuin leeg kopen.
- Hardlopen.
- Koken, voor vrijdag.
- Strijken.
Ik vind het mooi geweest voor vandaag.
Het is een beetje een zooitje in de keuken maar dat mag Sportman staks opruimen.
Ik ga vroeg naar bed, heb pijn in mijn rug omdat ik de plantjes gelijk in de potten heb staan proppen.
Dan sta je zo onhandig.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
donderdag 6 mei 2010 om 09:18
och MissM toch, ik kan me voorstellen dat je je dan alleen voelt. Hij zal toch moeten inzien dat ook zijn leven anders is naar de komst van Mmetje. Ik hoop dat je hem dat snel duidelijk kan maken
Zo nikki, dat is me nogal een lijst
ik hoef vandaag alleen maar te winkelen voor de groep en te werken.
Zo nikki, dat is me nogal een lijst
ik hoef vandaag alleen maar te winkelen voor de groep en te werken.
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
donderdag 6 mei 2010 om 09:35
Morning!
Slecht geslapen en wakker geworden met een barstende koppijn en dat terwijl ik gisteren een hartstikke leuke dag had...
Zit nu dus een beetje half scheel naar mijn computer te staren maar moet toch echt aan t werk zo..
Zoeb, wat ellendig dat je de begraafplaats zo aantrof, daar word je ook kwaad en verdrietig van... niet te begrijpen dat andere mensen niet wat meer respect kunnen opbrengen..
MissM, voor jou een Hoop ook dat je James een beetje kunt duidelijk maken dat dit gewoon niet leuk is. Er is voor jullie allebei veel veranderd met de komst van Mmtje en het lijkt me wel zo 'eerlijk' als hij daar ook zijn aandeel in heeft.
Goldie, geniet van je dagen bij Mevrouw de Poes, ik dit een onverwacht uitje??
Ik ga kijken of ik hier nog iets nuttigs kan doen.. misschien zo maar ff wat innemen.
Verder iedereen natuurlijk een hele fijne dag!
Slecht geslapen en wakker geworden met een barstende koppijn en dat terwijl ik gisteren een hartstikke leuke dag had...
Zit nu dus een beetje half scheel naar mijn computer te staren maar moet toch echt aan t werk zo..
Zoeb, wat ellendig dat je de begraafplaats zo aantrof, daar word je ook kwaad en verdrietig van... niet te begrijpen dat andere mensen niet wat meer respect kunnen opbrengen..
MissM, voor jou een Hoop ook dat je James een beetje kunt duidelijk maken dat dit gewoon niet leuk is. Er is voor jullie allebei veel veranderd met de komst van Mmtje en het lijkt me wel zo 'eerlijk' als hij daar ook zijn aandeel in heeft.
Goldie, geniet van je dagen bij Mevrouw de Poes, ik dit een onverwacht uitje??
Ik ga kijken of ik hier nog iets nuttigs kan doen.. misschien zo maar ff wat innemen.
Verder iedereen natuurlijk een hele fijne dag!
donderdag 6 mei 2010 om 10:03
Zoeb, wat erg! Kan me voorstellen dat je laaiend bent...
MissM, kan me voorstellen dat dat niet leuk is.
De kinderen zijn vandaag allemaal naar de opvang en ik heb alleen 't mannetje hier. Nu het huis even schoonmaakster-klaar maken en dan straks even de stad in ofzo.
Een donderdagmorgengroepshug
Prettige dag allemaal!
MissM, kan me voorstellen dat dat niet leuk is.
De kinderen zijn vandaag allemaal naar de opvang en ik heb alleen 't mannetje hier. Nu het huis even schoonmaakster-klaar maken en dan straks even de stad in ofzo.
Een donderdagmorgengroepshug
Prettige dag allemaal!
donderdag 6 mei 2010 om 10:35
Goedemorgen
MissM, wat ontzettend vervelend Hopelijk ziet hij, als de kater is verdwenen, in dat het best vervelend is voor jou. Alleen het stappen is misschien niet zo erg maar je bent ook de dag erna kwijt, dat is zo rot. (been there, done that...)
Het lijkt voor mij toch al alsof er heel veel op jou neerkomt, klopt mijn gevoel?
Druifje, wat lekker, een dag met je jongetje
Nikki, mooi compromis gesloten dus? Goed zo.
Gelf, beterschap, hopelijk zakt je hoofdpijn snel!
Gisteren een rare dag gehad. Ik had chips op maar werd daar zo raar van ( chips doet rare dingen met mijn bloedsuikerspiegel kennelijk) dat we uiteindelijk niets meer gedaan hebben. Lief heeft nog wat geklust en ik voornamelijk gehangen. Vannacht weer beroerd geslapen door mijn heupen... Straks maar weer in bad om uit te rusten, dat helpt gelukkig wel. Ik ben zó blij met dat bad.
Lijstje
- laatjes commode nog een keer lakken (heb ze net al een keer gedaan)
- fysio bellen voor afspraak volgende week
- papierwerk uitzoeken en versturen
- knutselwerkje afmaken
- in bad
- stukje lopen
- vanavond naar de drukker
- met Lief mee naar de bloedbank
lijkt me weer meer dan genoeg
MissM, wat ontzettend vervelend Hopelijk ziet hij, als de kater is verdwenen, in dat het best vervelend is voor jou. Alleen het stappen is misschien niet zo erg maar je bent ook de dag erna kwijt, dat is zo rot. (been there, done that...)
Het lijkt voor mij toch al alsof er heel veel op jou neerkomt, klopt mijn gevoel?
Druifje, wat lekker, een dag met je jongetje
Nikki, mooi compromis gesloten dus? Goed zo.
Gelf, beterschap, hopelijk zakt je hoofdpijn snel!
Gisteren een rare dag gehad. Ik had chips op maar werd daar zo raar van ( chips doet rare dingen met mijn bloedsuikerspiegel kennelijk) dat we uiteindelijk niets meer gedaan hebben. Lief heeft nog wat geklust en ik voornamelijk gehangen. Vannacht weer beroerd geslapen door mijn heupen... Straks maar weer in bad om uit te rusten, dat helpt gelukkig wel. Ik ben zó blij met dat bad.
Lijstje
- laatjes commode nog een keer lakken (heb ze net al een keer gedaan)
- fysio bellen voor afspraak volgende week
- papierwerk uitzoeken en versturen
- knutselwerkje afmaken
- in bad
- stukje lopen
- vanavond naar de drukker
- met Lief mee naar de bloedbank
lijkt me weer meer dan genoeg
donderdag 6 mei 2010 om 11:24
Zo, mijn dikke vette klacht is bij de gemeente binnen gekomen denk ik. Ben er eigenlijk nog steeds niet goed van. Stelletje lomperikken daar.
MissM, wat ontzettend rot lijkt me dat. Hij moet toch ook aan jou denken. en dan steeds aangeschoten thuis komen en een kater hebben de volgende dag moet ook niet kunnen. Niet zo vaak tenminste. Sterkte hoor.
MissM, wat ontzettend rot lijkt me dat. Hij moet toch ook aan jou denken. en dan steeds aangeschoten thuis komen en een kater hebben de volgende dag moet ook niet kunnen. Niet zo vaak tenminste. Sterkte hoor.