Terug bellen?
zondag 9 mei 2010 om 14:31
zondag 9 mei 2010 om 14:44
SD, misschien moet je niet teveel topics van Sellena lezen, voor je het weet denk je dat de hele wereld om jou draait
Hoe kunnen we jou nou zat zijn?!! Alle bellerts nog eens aan toe zeg....
Ik ga zo ook maar even naar mams, want Sellena is toch weer onbereikbaar, zoals altijd....
Staan alle hulptroepen klaar, is zij in geen velden of wegen te bekennen. Ondankbaar wicht
*gaat terug naar haar leven*
Hoe kunnen we jou nou zat zijn?!! Alle bellerts nog eens aan toe zeg....
Ik ga zo ook maar even naar mams, want Sellena is toch weer onbereikbaar, zoals altijd....
Staan alle hulptroepen klaar, is zij in geen velden of wegen te bekennen. Ondankbaar wicht
*gaat terug naar haar leven*
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
zondag 9 mei 2010 om 14:46
quote:ladybass schreef op 09 mei 2010 @ 14:41:
[...]
Dat vroeg ik me inderdaad ook af! Hoe bel je terug naar een onbekend nummer...?Sellena blinkt uit in Vaag Gedoe, maar ik denk dat ze bedoelde dat ze het (06?) nummer waardoor ze gebeld werd niet herkende. En nu durft ze dus niet terug te bellen
[...]
Dat vroeg ik me inderdaad ook af! Hoe bel je terug naar een onbekend nummer...?Sellena blinkt uit in Vaag Gedoe, maar ik denk dat ze bedoelde dat ze het (06?) nummer waardoor ze gebeld werd niet herkende. En nu durft ze dus niet terug te bellen
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
zondag 9 mei 2010 om 14:51
quote:whatever78 schreef op 09 mei 2010 @ 14:28:
Ooooooooooooooooooh SD.. nou dan is er nog aaalllleee tijd
tegen die tijd ben je misschien ook wel helemaal zat... en anders zien we je wel tijdens jouw studie ontwijkende momenten......
Stel nou he dat alles wat ik komende dinsdag goed wordt gekeurd (en ik volgende maand officieel afstudeer...)
Dan zou dat betekenen dat ik met mijn laatste dagen studieontwijkend gedrag bezig ben!
Wie weet forum ik wel noooooit meer dan!
Ooooooooooooooooooh SD.. nou dan is er nog aaalllleee tijd
tegen die tijd ben je misschien ook wel helemaal zat... en anders zien we je wel tijdens jouw studie ontwijkende momenten......
Stel nou he dat alles wat ik komende dinsdag goed wordt gekeurd (en ik volgende maand officieel afstudeer...)
Dan zou dat betekenen dat ik met mijn laatste dagen studieontwijkend gedrag bezig ben!
zondag 9 mei 2010 om 14:54
SC Inderdaad ja... ondankbaar wicht die sellena... mijn huis verloederd.... ik ook .... en dat allemaal voor het hogere doel...
Keatje: ahahhahaa Ik denk dat al is gebeurd... en dat dat misschien wel de reden is voor de vage topics.... hahaha denk je ook niet?
Yo: nou ik hoop dat je nog bij ons blijft... vind rellen met jou wel leuk.... is nou het 2e topic dat we in zitten... voor mij mogen er meerdere volgen
Keatje: ahahhahaa Ik denk dat al is gebeurd... en dat dat misschien wel de reden is voor de vage topics.... hahaha denk je ook niet?
Yo: nou ik hoop dat je nog bij ons blijft... vind rellen met jou wel leuk.... is nou het 2e topic dat we in zitten... voor mij mogen er meerdere volgen
zondag 9 mei 2010 om 15:08
wauzers!! mijn lichtschakelaar van de badkamer doet het niet meer helemaal... laatst heb ik het kapje ervan af gehaald, dan krijg ik hem tenminste weer aan en uit..
maar net deed ik kennelijk iets verkeerd... zo een schok door mijn lazer zeg!!! djeez!!
hmm toch maar een nieuw schakelaartje kopen dan maar...
maar net deed ik kennelijk iets verkeerd... zo een schok door mijn lazer zeg!!! djeez!!
zondag 9 mei 2010 om 15:10
quote:yoyo2 schreef op 09 mei 2010 @ 14:51:
[...]
Welnee, dan verzin je gewoon iets anders om te ontwijken
Stogzuigontwijkend gedrag bijvoorbeeld!
[...]
Welnee, dan verzin je gewoon iets anders om te ontwijken
Stogzuigontwijkend gedrag bijvoorbeeld!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 9 mei 2010 om 15:11
quote:whatever78 schreef op 09 mei 2010 @ 15:08:
wauzers!! mijn lichtschakelaar van de badkamer doet het niet meer helemaal... laatst heb ik het kapje ervan af gehaald, dan krijg ik hem tenminste weer aan en uit..
Topic over openen
Ik ben weg dames!
Tot vanavond!
Topic over openen
Ik ben weg dames!
Tot vanavond!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 9 mei 2010 om 15:14
Julia:nee dat weet ik niet.... maar Sellena heeft zich hier vandaag niet meer laten zien.... pff ondankbaar wicht... we zaten hier allemaal helmaal klaar.. met de beste tips om haar hierdoor heen te helpen....
SD: Nou inderdaad.... maar dan doe ik wel wat op het prikbord... wie o wie komt een schakelaartje bij whatever maken? hahahaaa
pfft maar doet nog best zeer zo'n stomme schok.... levensgevaarlijk
Enne veel plezier bij je mams!!!!!
SD: Nou inderdaad.... maar dan doe ik wel wat op het prikbord... wie o wie komt een schakelaartje bij whatever maken? hahahaaa
pfft maar doet nog best zeer zo'n stomme schok.... levensgevaarlijk
Enne veel plezier bij je mams!!!!!
zondag 9 mei 2010 om 18:43
Nee sellena? heel goed... wij hebben hier een heel plan voor je.... een heel goed plan....
we hebben de meeste dingen goed uitbedacht voor je..
een aantal puntjes moeten nog wel op de I worden gezet.. maar daar hebben we jou voor nodig uiteraard... want ja... jij moet het uiteindelijk doen....
Goed..... ten eerste zoals kaetje aangeaf is het belangrijk je goed in te leven in een ander persoon..daar kunnen wij je bij helpen door jou te helpen bij het verkleden....
Bijvoorbeeld een grote snor opdoen.... en dan een glittertjespak aantrekken... en een italiaan te spelen met een zachte "g" wij zijn van mening dat dat de minste ontdekking zal oproepen.....
Hoe laat moeten we bij je komen?
dan regelen we dit allemaal voor je.............
Komt allemaal goed meid... de hulptroepen zijn onderweg....
(oh ja en sorry dat ik gisteren vervelend tegen je deed hoor... had simpelweg niet in de gaten wat voor 'n probleem dit is.... maar de anderen hebben me hier goed over bij gebracht....)
we hebben de meeste dingen goed uitbedacht voor je..
een aantal puntjes moeten nog wel op de I worden gezet.. maar daar hebben we jou voor nodig uiteraard... want ja... jij moet het uiteindelijk doen....
Goed..... ten eerste zoals kaetje aangeaf is het belangrijk je goed in te leven in een ander persoon..daar kunnen wij je bij helpen door jou te helpen bij het verkleden....
Bijvoorbeeld een grote snor opdoen.... en dan een glittertjespak aantrekken... en een italiaan te spelen met een zachte "g" wij zijn van mening dat dat de minste ontdekking zal oproepen.....
Hoe laat moeten we bij je komen?
dan regelen we dit allemaal voor je.............
Komt allemaal goed meid... de hulptroepen zijn onderweg....
(oh ja en sorry dat ik gisteren vervelend tegen je deed hoor... had simpelweg niet in de gaten wat voor 'n probleem dit is.... maar de anderen hebben me hier goed over bij gebracht....)