***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
***** inbreker las wat over Enschede en babyzwemmen in Laatst gepost ******

Dames uit Enschede, gewoon in Haaksbergen gaan zwemmen (woensdagmorgen). Veel makkelijker en geen verplichtingen.
:-) Haaksbergen is een beetje ver, Oldenzaal is dichterbij, tenminste, als je aan de Oldenzaalse kant van de stad woont zoals ik. Toch bedankt voor de tip!
He, wat gaaf, de tabel is nu alweer bijgewerkt! Fachat, je bent geweldig!
Haha, ik lees nu pas goed. Ja, dan is Oldenzaal inderdaad stuk handiger. Veel plezier (babyzwemmen is leuk, vooral het ouwehoeren en koffiedrinken na afloop ).
Dat lukt nog niet! Want dan is Robbie zo ontzettend moe dat ik direct naar huis moet. Rooie oogjes, gapen, gápen... Moemoemoe mama! Dat komt nog wel, dat koffieleuten :-).
Kan hij dan niet in de kinderwagen slapen na het zwemmen? Gewoon het stoeltje kantelen.
Ja, natuurlijk kan dat. Ik sta daar gewoon nog niet bij stil. Ben nog geen volleerde mama, dat staat vast :-)
Komt vanzelf!
Met jullie hulp wel ja :-)
Hier een ...nacht gehad, werd steeds wakker van de migraine...

Xaloy; luna is nog geen half jaar, was ook van plan om in de eerste groep met haar te beginnen. Ik ben nog nooit wezen babyzwemmen met haar dus het lijkt me beter om eerst eens te bekijken hoe het bevalt.

Heb laatst gesproken met een vrouw die ook naar Oldenzaal gaat met haar zoontje, die was inmiddels 8 maand maar zat nog steeds in de jongste groep dus lijkt me geen probleem voor jouw manneke!

Icke; wat heb ik een bewondering voor jouw engelengeduld!

Later meer, ga proberen wat bij te slapen
Zo ff snel. Vind het altijd zo'n gedoe om in te loggen op het forum op een andere pc. Lang leve mijn eigen laptop.

Ben nog gezellig bij mijn ouders. Druk programma met allemaal bezoekjes aan vriendjes en vriendinnetjes.

Woensdag was heel gezellig bij Framboos. Heel leuk om jullie ook een x in het eggie te zien.

Icke: een knuffel voor jullie. Hopelijk gaat het snel beter met Ruubje. En als ik jou was zou ik ook je man ergens anders parkeren en ruubje en jij samen in bed. Ik doe het soms ook wel na de vroegemorgen voeding.

Oh lilien.. das schrikken. Hopelijk gaat het snel beter met je mannetje.

Leentje en Xaloy: Leuk dat jullie samen gaan babyzwemmen.

Xaloy en Dropneus: Al weer wat nieuws op sollicitatiegebied?
Zo leuk, ik had postzegels besteld met de foto van mijn moeder er op (voor haar verjaardag!) en ze zijn net binnen. Echt heel leuk! Ook heb ik een foto van Kaj en Ole op canvas laten zetten, hopelijk krijg ik die ook op tijd binnen. Ik had een leuke foto gemaakt van Kaj en Ole samen (zie msn).

Idd Xaloy, heb je al wat gehoord van je sollicitaties? En dropneus, jij had ook al gesprekken gehad?

Jeetje Lilien, heftig hoor. Hopelijk slaat die kuur idd aan!
Baan nummer vier dient zich net aan. Kan donderdag op gesprek, en misschien dan vrijdag meteen op tweede gesprek, dat zouden ze proberen te regelen. Heb er nu dus 4 open, waarvan één donderdag tweede gesprek, en één donderdag eerste gesprek. Hoop dus nog twee gesprekken erbij te krijgen donderdag en vrijdag. Tja.. het houdt je van de straat he? :-)
Deze functie. Klinkt als de mijne! Oei, dat zijn er al twee die erg goed passen, zonder enige aarzeling. De andere twee hebben schoonheidsfoutjes: eentje is dubbeltalig en ik spreek erg beroerd Frans (maar ze hebben wel een NL directeur die slecht Duits kan, en da's dan wel weer in mijn voordeel, dan kan ik alles voor hem vertalen :-), en de ander is in een heel gaaf bedrijf (vliegtuigenbouw, raketten, dat soort dingen!), maar wel een ex-staatsbedrijf. En ik weet niet of ik die werksfeer wel leuk vind, ik weet niet of dat wel bij mij past.
internet vliegt er hier om de haverklap uit, heel vervelend!!!! En nu ik kan posten, moet ik als de sodemieter kolven want Ruben weigert vandaag te drinken?????????

Hopelijk straks tijd en verbinding. Het is ook wat!!!!
PLOF!!!!! dat was tietje, het duurde te lang voordat de magnetronsterilisator klaar was

Hoop dat mietje het nog eventjes volhoudt......
Lilien, dat was schrikken! Moet je man nog lang blijven?

Even snel, heb niets te melden behalve een ding...

Geef elkaar allemaal een hand en zing in koor "Steijn, je bent geweldig!", want:

STEIJN HEEFT ZICH OMGEDRAAID!!!!

Helaas heb ik het niet zelf gezien, maar Eline heeft het op film en foto vastgelegd. Volgens haar had ze hem in de box gelegd, hij lachte even lief en hop, daar ging hij! Alsof hij nooit anders heeft gedaan. Jammer voor mij, want moeders stond voor de klas een paar dwarse leerlingen het raam uit te kieperen. Het lollige is nog dat hij zich helemaal om zijn as heeft gedraaid na een paar keer oefenen! Volgens mij is het net zo flegmatisch als Muisman! (hij heeft het zeker niet van mij)
Hoerahoerahoera voor Steijntje!! Knappe vent! Wil je Robbie even bellen met instructie?

Heeft er eigenlijk iemand hier al kinderbijslag gekregen? Nu ik niet meer werk is elk dubbeltje welkom :-)
Hoera voor Steijn. Zie je ... het komt allemaal vanzelf.

En ja Xaloy.. de eerste kinderbijslag is hier gestort.. zag het toevallig vandaag... t was 190 euries. Kun je ff shoppen...
voor Steijn!!!
Hoera voor Steijn!

Hier is ook de eerste kinderbijslg gestort (en inmiddels alweer op geshopt!)
Xaloy, hoeveel uur zou je dan moeten werken?
Gewoon 40 Fachat, dit zijn geen banen die je parttime kan doen. Al die tijd dat ik nu zoek ben ik welgeteld één baan tegengekomen die ik 4 dagen in de week kon doen, maar de inhoud van die functie vond ik niet echt boeiend.

Dus dat wordt fulltime buffelen.
Dat had ik al gedacht, weet je al wat je met Robbie wil gaan doen? Jevriend / man werkt toch vanuit huis?

Grappig in mijn werksoort is het bijna onmogelijk om een full-time baan te vinden!
Een vriendin van mij gaat 3 dagen oppassen, de andere 2 doet mijn man. Inderdaad, hij werkt aan huis, maar dan zal het nog lastig worden hoor. Want er wordt wel gewerkt aan huis, en Robbie eist toch veel aandacht, en hoe ouder hij wordt hoe meer natuurlijk.

Ach, dat zien we dan wel weer. Anders gaat hij 4 dagen naar opvang. Misschien nog een dagje KDV erbij voor de sociale contacten :-)

Wat doe jij voor werk dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven