Gigolo worden

12-05-2010 15:51 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit met een dillema en wilde graag weten hoe vrouwen daar tegen aan kijken. Ik wil namelijk gigolo worden.

Ik heb geen flauw idee wat vrouwen daar van vinden en/of vrouwen daar behoefte aan hebben. En zoja, hoe moet ik dat aanpakken.

Ik wil wel graag anoniem blijven en aan de andere kant wil ik me presenteren.

Hebben vrouwen hier ervaring met gigolo's ? welke tarieven worden er zoal gehanteerd.

Ik hoor graag op of aanmerkingen en/of suggesties.
Bij deze dan mijn suggestie: ga gewoon studeren. Dat levert niet alleen meer geld op, maar op de lange termijn ook meer vrouwen.
kies in ieder geval een andere artiestennaam dan die je nu als avatar gekozen hebt.
quote:Starshine schreef op 12 mei 2010 @ 15:55:

kies in ieder geval een andere artiestennaam dan die je nu als avatar gekozen hebt.Dat was ook mijn eerste gedachte.(nick dan hè)
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
ja nick, maar zijn avatar is ook maar saai, hè.
Raam, rood lampje, gordijntje, bed, condooms --> gaan met die banaan.
We ask ourselves, 'Who am I to be brilliant, gorgeous, talented, fabulous?' Actually,who are you not to be?
Voor puur een potje rollebollen hoeven de meeste vrouwen geen geld uit te geven ; chatsites zát en in de kroeg zal het ook wel lukken. Kost geen drol.

Misschien dat er wel vraag is naar mannen waarmee je gezien kan en wilt worden tijdens een zakendiner oid en dan zul je meer in huis in moeten hebben dan hetgeen je in je broek hebt zitten. Dan is kennis van wijn, het hebben van tafelmanieren en een breed scala aan gespreksonderwerpen op " niveau " toch wel gewenst. Had ik het al gehad over de juiste kleding, hygiëne , massagevaardigheden , een lijf wat in shape is en een goeie kop?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik vraag me dan af om welke redenen de TO gigolo wilt worden?

Word je dan wakker en denk je, ik word gigolo?
quote:Hombrenl schreef op 12 mei 2010 @ 16:24:

Ik vraag me dan af om welke redenen de TO gigolo wilt worden?

Word je dan wakker en denk je, ik word gigolo?Weer eens wat anders dan conducteur toch?
Wat heb jij allemaal 'in huis' dan, meneer de gigolo?
dames dames dames,

Ik lach me helemaal kapot, ik verwachtte serieuze reacties maar dit is om je te bescheuren. Jullie zijn ook een stelletje gekke wijven bij elkaar he (positief bedoeld voordat ik allerlei verwijten ga krijgen).

Maar ik werd niet zo maar op een dag wakker en dacht dit is mijn roeping. Ik ben ook geen student, dus tegen diegene die voorstelde om te gaan studeren zeg ik het volgende.

Ik heb 2 HBO studies 1000 andere cursussen en dagen in hotels en wat nog meer niet en ben inmiddels 30 jaar oud, heeft het geen zin meer voor mij om nog te gaan studeren .

Vanwege de crisis blijf ik wat achter met mijn bedrijf en ik ben echt serieus aan het nadenken over gigolo, hoe gek het ook klinkt. Ik heb regelmatig de aandacht van dames en ik doe er nooit iets mee terwijl ik het wel leuk zou vinden om er wat mee te doen.

Maar als ik het goed begrijp van jullie dames heeft het geen zin hahahah.
Noem eens wat lekkere wijnen.
quote:GeorgeClumsy schreef op 12 mei 2010 @ 16:51:

Ik heb regelmatig de aandacht van dames en ik doe er nooit iets mee terwijl ik het wel leuk zou vinden om er wat mee te doen.

Met een man flirten is wat anders dan met een man seks willen. En helemaal om er dan ook nog voor te betalen.

Wat al eerder geschreven werd, het is als vrouw zeer eenvoudig om seks te krijgen. Ik denk niet dta het veel gaat opleveren. Of je moet een enorme lul hebben en werkelijk de sterren van de hemel en haar tot infinity en beyond kunnen neuken.
Zeker nooit Midnight Cowboy gezien?
je bent tenminste wel sportief, dat is een pré.
Blijven solliciteren meneer...

Denk aan je toekomst! Denk je dat je eventuele (a.s.) vriendin het leuk zou vinden als je haar vertelt: Schat, ik ben gigolo???
Als ik een gigolo zou bestellen zou ik willen dat hij verstand heeft van wijnen, in veel landen is geweest en over veel mee kan praten. Geen bierdrinkende beetje vadsige leuk uitziende gozer die alleen naar spanje is geweest en op pvv stemt.

Het moet een beetje een james bond type zijn..voor mij dan he..en ik zwijmel nog even verder..
Maar dan nog dat betalen...hmm die james van mij thuis is gratis en alleen van mij. Denk dat heel veel vrouwen geen behoefte hebben aan iemand die jouw als zn werk ziet. Dan liever er een uit de kroeg lokken.
Ik zou toch wel graag willen weten waarom jij denkt een goede kans te maken in het gigolo vak..afgezien van een Grote George.

Met andere woorden: waarom zou ik 300 euro voor jou en jouw gezelschap en/of kwaliteiten betalen?
Ik denk dat als je als vrouw een gigolo inhuurt je of diep gezonken bent of zo lelijk als de nacht.

Zou je bijvoorbeeld een erectie kunnen krijgen als je met patricia paay in bed ligt?

Of denk je dat je alleen doutze's het bed in krijgt, en er ook nog voor betaald krijgt?
Als je echt supergeweldigfantastisch in bed bent en representatief is er wellicht wel een markt. Maar dat is niet voor iedereen die zomaar even veel wil neuken weggelegd.
quote:winkelfanaat schreef op 12 mei 2010 @ 18:10:

Ik denk dat als je als vrouw een gigolo inhuurt je of diep gezonken bent of zo lelijk als de nacht.

Wat een kortzichtige reactie.

Dat mannen naar de hoeren gaan, is een vrij gewoon gegeven (en zijn ook niet allemaal lelijk of diep gezonken), maar als vrouw een gigolo inhuren is dan ineens not done.

Wie weet vindt een leuke vrouw het wel heerlijk dat er een uurtje (of 2) exclusive aandacht door een leuke aantrekkelijke man wordt gegeven, zonder dat daar weer verplichtingen of verwachtingen aan verbonden zijn.

Ik vind het in ieder geval niet gek.

Misschien is het een idee om je in te laten schrijven bij een bureau. Op basis van 50/50 plus je reiskosten hou je er toch leuk wat aan over, en heb je ook een goed bureau achter je staan.
Het lijkt mij dat je voor gigolo met potentie (no pun intended) een aantal eigenschappen toch zeker in huis moet hebben. Ikzelf zou persoonlijk aan het volgende wel geld uitgeven:Een goed lijf, niet te dik, liefst een beetje gespierd en groot;Een net bijgehouden gezicht met een goed onderhouden kapsel;Een fatsoenlijke pik, minimaal 18 cm (van bovenaf gemeten), redelijk dik en liefst besneden of zeer korte voorhuid;Een goed uithoudingsvermogen en een goede viriliteit (hem snel, vaak en lang achtereen stijf houden);Het vermogen om te investeren in het leren van goede seks. Dus geen snel geknakt ego, geduld en ijver, en indien een vrouw aanwijzingen geeft mag je je stijve niet verliezen.Indien je beschikt over deze kwaliteiten is een beetje wijnkennis, kunstkennis en kennis van algemene etiquette zo aangeleerd. Heb je bovengenoemde eigenschappen niet van nature, dan zou ik je niet inhuren. Heb je ze wel, dan is de markt klein, maar de klantentrouw is vrij hoog en je kunt je prijs ook vrij hoog leggen.

Zou je bijvoorbeeld een erectie kunnen krijgen als je met patricia paay in bed ligt?

Of denk je dat je alleen doutze's het bed in krijgt, en er ook nog voor betaald krijgt?De meeste mannen zijn echt heel slecht in bed. Voor iemand met goed gereedschap en goede techniek, die bovendien ook een beetje vriendelijk is betaal ik wel hoor. Beter dan aanklooien met iemand uit de kroeg. Bovendien lijkt het me voor vrouwen met een drukke baan ideaal om iemand te kunnen bellen als ze op een congres zitten ofzo. Daar heb je immers geen tijd om iemand op te pikken in het wild en kun je je reputatie schaden indien je met een collega of een client het bed induikt. Ik weet dat ik er zelf zeker over nagedacht heb, heb alleen geen goede adressen. De meeste gigolo's die ik heb gezien op hun site stelden echt geen ruk voor. Dat probeer ik niet eens.

Of denk je dat je alleen doutze's het bed in krijgt, en er ook nog voor betaald krijgt?

Ik ben niet lelijk en ook niet diep gezonken, maar ik zou best een keer een gigolo kunnen huren, hoor. Lijkt me eigenlijk wel praktisch. Geen gezeik, geen vreselijke dates waar je je eerst doorheen moet worstelen, in principe hoef je niet eens zijn naam te weten. Een soort levende vibrator, het heeft wel wat in mijn ogen.

Voorwaarde daarvoor zou voor mij echter wel zijn dat hij écht knap is, niet te veel lult en uiteraard zeer kundig is in bed. Ik ben echter realistisch genoeg om te beseffen dat het soort mannen waar ik met liefde geld voor zou neertellen vast niet bij bosjes voor het gigoloschap gekozen hebben. En als het een gewone vent is die ook gratis in de kroeg kan oppikken dan hoeft het natuurlijk niet.

Maar ik wil maar zeggen: ik kan wel een aantal mannen bedenken waar ik best mijn spaarcentjes aan zou willen besteden.
Am Yisrael Chai!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven