Postcrossing 5

04-05-2010 22:53 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
Ligaa, hoe kon dat gebeuren joh? Of is dat zo'n salon zonder spiegels? Wat vervelend dat je het niet zo mooi vindt...

Welkom Chris (dat was je naam toch? )

Ik heb weer een Hurray! Mag nu 3 kaarten sturen. Ga ik morgen lekker voor zitten. Ben vandaag weer thuis gekomen en wat denken jullie? 3 kaarten op de mat! Eén heeeele vreemde, precies dezelfde kaart én dezelfde tekst als ik al had ontvangen van dezelfde zender! Met tevens hetzelfde ID-nummer. Ik ga hem maar eens een berichtje sturen hoe dit kan..

Nu ga ik lekker slapen!
Weer twee hurrays mogen ontvangen en verder veel mailtjes, van favorieten tot reacties op kaarten, erg leuk!!

Mocht weer 2 kaartjes aanvragen heb ik net gedaan, een mag er naar Belgie en 1 naar Canada, gaan 2x groeten uit naar toe.
Ja janna, je hebt gelijk toen je schreef over die pukkel en die trui, zo zit het precies. Bedankt voor de tip(s) van topics en ik heb op beide gelezen.

Ik was vandaag bij een concert van Roosbeef. Lekker geluisterd en was zeer positief, mag van mij wel voor de derde keer!

Het is nog steeds erg fris he? Ik lijk wel niet op te warmen.

Tine, dapper dat je weer op de skeelers gaat, gebeurt zoiets vaak dat er iets blokkeert?
anoniem_81638 wijzigde dit bericht op 14-05-2010 09:04
Reden: ww vervoegen
% gewijzigd
Ik wil ook weer kaarten krijgen, maar hier was geen postbode vandaag, zeker vrij? En ik heb ook geen hurray's...

Het weer zit niet mee he. Ik heb echt weer winterkleren aan en een dubbel dekbed met een fleecedeken op m'n bed...

Een voor iedereen!
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
verdorie, heb ik een heel bericht getypt, druk ik in 1ste instantie per ongeluk op bekijk bericht om vervolgens terug te gaan naar het overzichtlijst dus al mn tekst kwijt ben, njah het kwam er in kort op neer dat:

- ik nog niet alles heb bijgelezen omdat ik net thuis ben van Dauwpop

- Dauwpop geweldig was, vooral hossen bijKontrust (prrrr BOMBA) en genieten bij K's Choice.

- ik baal dat mijn wekker om 06.45 gaat

- Mijn bed zo bezocht wordt

- omdat ik onmeunig moe ben

- ik ook nog een Hurray heb ontvange

- uit china

- vonden mn kaartje mooi

- meiske verzamelde de kaarten voor haar oma

- was een kaartje met kids in staphorster klederdracht

- of jullie nog iets gedaan hebben vandaag

- ow en Ligaa, Roosbeef jah

- dat 1 a 2 nummers nog wel aan te horen is

- ik daarna toch wel kriegel wordt van haar stem

- en WELTERUSTEN!

tot morgen
Goedemorgen!

Gisteren natuurlijk geen post ontvangen maar wel 3 uitgebreide Hurray's. Na 23 dagen is mijn kaartje naar Australia aangekomen, mijn kaartje naar USA deed er 7 dagen over en een kaartje naar Rusland 33 dagen.

Ik mag er nu 31 onderweg hebben maar op dit moment zijn er nog maar 4 aan het reizen. Wellicht ga ik vandaag nog eens wat aanvullen maar dat ligt aan mijn activiteiten van vandaag.

Gisteren een luie, saaie dag gehad maar vanavond sowieso werken. De oudste vandaag eens even aan zijn huiswerk zetten want anders hebben we volgende week weer drama's.

31?! Wow, om dat vol te houden. Nou ja, daar heb je wel een halve dagtaak aan, mits je ook nog iets aardigs en persoonlijks op de kaart wilt schrijven.
Goedemorgen!

Zazana: cool dat je Giro kranten uit Middelburg hebt ontvangen. Superattent!

Anita: Wat snel is je kaart in Uganda gearriveerd! Wat een superbijzonder land!

Tine: Bah, wat vervelend dat je skeeler kapot is gegaan en daardoor je enkel blauw! Verzorg je enkel goed!

Hier weinig PC-nieuws! Hopelijk vanmiddag meer te vertellen
Goodmorning!

@JJ, zeker vervelend, want nu moet ik ook nog nieuwe skeelers gaan zoeken.. En dat vind mn budget niet leuk hahaha. Met mn enkel gaat het al een stuk beter.. Maar blauw is de boel wel, ben net een smurf hahahaha!

@Ligaa, nou het is niet de bedoeling dat de boel stuk gaat.. Maarja niets aant te doen..

@Chrisy1, zo zeg 31 kaarten!! Ik zit nog steeds op de 6 kaarten, maar nog eentje en dan mag ik er 7!!! Werk ze nog vanavond!!

@Chayuz, haha dit was een verkorte versie?? Pff wat ging jouw wekker vroeg.. Ben er net 20 minuten uit en hang nog in pyama rond!

@Janna, helaas was inderdaad de postbode vrij gister, maar vandaag moeten die lui gewoon weer aan het werk! Gelukkig voor ons:) Jee meid wat had jij het koud gister, gelukkig word het beter weer!!!

@Justme, leuk al die mailtjes!! Ondanks dat het geen hurrays word ik wel altijd blij van! Canada, leuk land!!

@Juuf, wat apart zeg, dezelfde kaart, hetdezelfde kaart en id nummer.. Zoiets heb ik ook gehad maar toen heb ik gewoon mn eigen kaart weer in de brievenbus gegooid hahahaha!

Waar mogen je nieuwe kaarten heen?

@Antia, ja Londen was te gek!! En inderdaad dat kan niet anders! Wat is je kaart naar Uganda snel aangekomen zeg... wow...

@Zazana, inderdaad pijnlijk maar het gaat weer:) Ik denk dat ik als troost maar weer naar Londen moet hahahaha. Heb je leuke kaarten kunnen vinden voor je adressen?

Nou ik ga me eens in mn kleren heisen denk ik, en mn korte coup eens even in model brengen, tis nu namelijk coup windhoos hahahaha! Tot later weer!
Wiehie. Ik ben vlaaien aan het bestellen voor mijn verjaardag zondag en ik heb 1 puntje voor mezelf besteld van de 'bounty-island-vlaai'. Ik als kokosfan (zie avatar) moet dat natuurlijk wel testen! Heb maar geen hele vlaai van genomen want haast niemand is dol op kokos. Ik verheug me nu al om dat puntje op te gaan eten :-D

Hier een hurray uit Belarus!
Oeh, Zazana, dat klinkt bijzonder!
@Zazana, klinkt best lekker zon bounty island vlaai! Geniet er maar van!! Hoe lang deed je kaart naar Belarus erover?
Dat klinkt wel heel erg lekker Zazana.

Tine: Londen rocks. Doe je verder voorzichtig met jezelf??!!

Ligaa:

Voor alle anderen , sorry dat ik misschien dingen aan het vergeten ben.

Ik had gisteren een hurray uit Frankrijk (en 2 kaarten die favoriet gemaakt zijn).
Snjókorn falla, á allt og alla
Oh, Tine, ik bedenk me nu pas dat ik hier nog wel skeelers heb liggen. Ze zijn van Roces, maat 40 geloof ik. Ik heb zelf 39, maar geloof dat ze vrij ruim waren. Die mag je wel hebben als je wilt?

't zijn wel gewoon van die Perry Sport dingen hoor, geen hele goede ofzo.

En heb je al vallen en stoten creme gekocht?!
anoniem_90988 wijzigde dit bericht op 14-05-2010 11:06
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Hoe zou het trouwens met onze Stefanie gaan?! Het regent in Barcelona al een paar dagen dacht ik
Zazana, dat klinkt wel lekker hoor, zul je zien dat straks iedereen die wil proeven!
Goodmorning ladies!

Ik had vd week een heel verhaal getyped, er helemaal de tijd voor genomen na bijlezen en reageren op iedereen, druk ergens op en *poef* weg alles.. balen..

Maar goed, hier ben ik weer even.

Zazana: die bounty island vlaai is lekkerrrrrrrr. Ik ben ook heel erg gek op kokos en alles wat maar aan bountystranden enzo doet denken, dus vorig jaar op mijn verjaardag had ik..jawel: bounty island vlaai Ik was alleen die dag zelf zo ziek dat ik het niet kon eten, maar de dag erna ging wel. (had bijna alles al weggegeven). Ik denk dat ook jij engeltjes op harpjes hoort spelen bij je eerste hapje!! Laat je het even weten?

Ligaa: oh lieverd wat balen van je haar! Ik kan me heel goed voorstellen dat je je heel ongemakkelijk voelt nu, maar ik denk dat het wel went. En anders probeer je om het enigzins anders te stylen.

Mijn haar is ook niet naar mn zin geknipt nu, niet zo extreem hoor, maar ja, dat heb ik dus elke keer als ik niet bij mn eigen kapster terecht kan. In plaats van de leuke hippe pony/lok van voren laat ik het maar gewoon meekrullen in de rest van het geheel.

Ehmm.. verder weet ik even niet meer wat er allemaal geschreven is.

Heb niet zoveel postcrossing nieuws. Wel had ik een aantal meldingen dat sommige van mijn kaarten favoriet waren gemaakt, altijd leuk!

Misschien vandaag even een adresje opvragen.
Zo, even bijlezen hoor! Ik zit bij mijn ouders in het hoge noorden en ontzettend druk.

@ Ligaa, balen van je haar zeg! Hopelijk wen je er snel wat aan!

@ Tine, ik ga het weekend van 22 mei een dagje naar londen! Heb net gisteren een route gemaakt

@ Zazana, lekker hoor taart! Mijn mams kwam zonet thuis met 3 vlaaien, zij is morgen jarig. Enne toevallig vind ik ze alledrie lekker.... dus 3 x taart voor mij morgen

Nu kan ik niet zien wat anderen nog getypt hadden.... naja, reageer ik daar later wel even op!

Fijn weekend alvast! Ik ga nu kadootjes shoppen voor morgen.

PS: al een paar dagen geen hurrays gehad helaas :( Hopelijk wacht er zondag wel een stapeltje post op mij bij thuiskomst
quote:Ligaa schreef op 14 mei 2010 @ 08:46:

31?! Wow, om dat vol te houden. Nou ja, daar heb je wel een halve dagtaak aan, mits je ook nog iets aardigs en persoonlijks op de kaart wilt schrijven.Dat volhouden doe ik al heel lang niet meer, dat is ook niet vol te houden en dan gaat al het spontane er wel af. Ik hou het op 10 kaarten en heel soms 15 maar dat is al een hele tijd geleden.
Volgens mij wordt mijn adres niet meer afgegeven bij Postcrossing Ik krijg al tijden geen (leuke) kaarten meer en dat terwijl ik 15 kaarten achterloop! **snik snik brul brul**

Sweetcandy: alvast van harte met je moeder! 3x taart, bofkont!
Sweetcandy, al vast gefeliciteerd met je moeders verjaardag.

Ik lees al iets over taarten en vlaaien. Jummie. Vanmiddag verjaardag van een schoonbroer dus dan worden we ook weer verwend met vlaai.

De postbode kwam juist langs. Helaas maar 1 kaartje en weer uit NL. Dat is al mijn 3e kaartje in mei en in april al 5 kaartjes. Ik ga de optie maar eens uitvinken geloof ik.

Het is wel een leuk kaartje dat wel.
JJ . Je account staat toch wel op actief hoop ik.

Zazana, klinkt goed die vlaai.

Hier gaat het super, we hebben twee hangoorkonijnen erbij (buiten in een grote kooi en nog eens een ren).
Dag dames, ik ben terug! Heb niet alles terug gelezen, mss later eens doen

Janna, nog bedankt voor je kaartje, het zat deze week in de bus :-)

Ook nog 3 officials gehad en 2 hurray's

Het was zooooo mooi in Barca! We hebben maandag/dinsdag mooi weer gehad dus geprofiteerd :D We zijn naar Casa Mila geweest van Gaudi, naar Park Guëll. Ik heb in het totaal zo'n 40 kaarten gekocht ofzo (je bent er maar 1 keer hé ) Steph ik ga je nog foto's sturen van de kaarten van Gaudi, geen verplichting om ze te kopen, ik hou ze zelf wel anders :-) Wordt morgen ofzo denk k
Ligaa: hmm knuffel voor jou, het blijft balen als dingen niet zo lopen als dat jij wil dat ze lopen (zowel in jezelf als je kapsel)

Zazana, leuk dat ze die krantenknipsels hebben meegestuurd  toch tof als mensen nog iets “bijzonders” doen, en hmmmm kokosvlaai, klinkt heerlijk, en er zelf ook dol op! Ken jij die bounty-ijsjes wat een poosje in de schappen lag? Soort magnum maar dan van bounty HEERLIJK!

Tine, fijn om te lezen dat je het zo naar je zin hebt gehad! Balen van je val, maar zoals mn broer zou zeggen “niet piepen daar wordt je hard van” gevolgd door mijn oma die dan zegt “gaat wel weer over voordat je een jongen wordt” :-)

Chrisy, jeetje 31 onderweg :O dat is nogal wat!!

Kozoo, nou dat het ineens weg was had ik gisteravond ook, verdorie zeg!

Stefanie, Top dat je het zo naar je zin hebt gehad :D maar fijn dat je er weer bent hoor ;)

(en uuhm heb ik een Chris gemist in mijn lezen???)

Aftellen is begonnen, over 7 dagen mag ik weer postzegels van mijzelf kopen!! Met mij gaat het verder weer enigszins prima, mijn dip is aardig voorbij, soms moet je vooral aan de positieve dingen blijven denken dan komt het wel goed :-)
anoniem_88030 wijzigde dit bericht op 14-05-2010 14:04
Reden: ..
% gewijzigd
Stefanie . Ik wacht wel ongeduldig

Één kaart in de bus van Madrid, heeft er 22 dagen over gedaan. Wel erg lang zeg. En van TNT de Holland postzegels. Die had ik al bij de toeter.....dus nu dubbel. Dank je TNT.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven