Bezem-Topic deel 7 !
maandag 15 maart 2010 om 10:03
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
vrijdag 14 mei 2010 om 11:58
Durft 'ie ook niet met jou achter zich aan, Coebergh? Nou ja, zolang hij nog te tillen is. Ik kan me vaag (heeeel vaag) herinneren dat Middelste ook een tijdje niks van de trap moest hebben toen 'ie eraf was gevallen, maar inmiddels spurt hij weer gewoon met 60 km per uur de trap af, zoals iedereen van hen trouwens.
Vandaag:
Van B-noord naar B-zuid gelopen
*erger kan die rugpijn toch niet worden, hopelijk wel een beetje beter - zit nu nog onder de paracetamollen*
Brunch
Bloggen
Afwas
Puinruimen
Rust
Jazz
Geld is weer binnen, erg blij mee
Vandaag:
Van B-noord naar B-zuid gelopen
*erger kan die rugpijn toch niet worden, hopelijk wel een beetje beter - zit nu nog onder de paracetamollen*
Brunch
Bloggen
Afwas
Puinruimen
Rust
Jazz
Geld is weer binnen, erg blij mee
vrijdag 14 mei 2010 om 16:09
Coe, hoe ist met de patiënt? Los van het traplopen?
Ben heerlijk warm geworden in bad gisteren.. Toch jammer dat het op de officieel laatste dag van de vakantie mooi weer is. De oudste twee zijn voor het eerst deze vakantie lekker buiten aan het spelen en de jongste twee liggen te slapen. Rust in huis...
Ben heerlijk warm geworden in bad gisteren.. Toch jammer dat het op de officieel laatste dag van de vakantie mooi weer is. De oudste twee zijn voor het eerst deze vakantie lekker buiten aan het spelen en de jongste twee liggen te slapen. Rust in huis...
vrijdag 14 mei 2010 om 16:52
Stoere schoenen Druif!
Iets beter met de rugpijn Mamz?
Fijne avond Coe!
Vandaag tot nu toe:
Tennis
Terug naar bed want brak van gisteravond (concert was waanzinnig!)
Was vouwen
Boodschappen doen (ik maak hapjes voor het verjaardagsfeestje van vriendin vanavond)
Troela naar een vriendje brengen
Hapjes maken
Oudste ophalen bij verloofde' (Ja, ze is er nog steeds van overtuigd dat Puppy 'De Ware' is)
Nog meer hapjes maken.
To do:
Iets te eten maken
Mezelf opknappen
Cadeau inpakken
Naar het feestje.
Iets beter met de rugpijn Mamz?
Fijne avond Coe!
Vandaag tot nu toe:
Tennis
Terug naar bed want brak van gisteravond (concert was waanzinnig!)
Was vouwen
Boodschappen doen (ik maak hapjes voor het verjaardagsfeestje van vriendin vanavond)
Troela naar een vriendje brengen
Hapjes maken
Oudste ophalen bij verloofde' (Ja, ze is er nog steeds van overtuigd dat Puppy 'De Ware' is)
Nog meer hapjes maken.
To do:
Iets te eten maken
Mezelf opknappen
Cadeau inpakken
Naar het feestje.
vrijdag 14 mei 2010 om 17:25
quote:nikkinuts schreef op 14 mei 2010 @ 08:47:
Moggû,
Ik dacht net dat het een half uur later was, best lekker.
Droger staat al aan, ik heb ijsklontjes gemaakt en ik ga straks
- was opruimen.
- vaatwasser uitruimen.
- stofzuigen.
- dweilen.
- boodschappen doen.
- naar de kapper. Ik ben wel geweest maar niet geknipt, het was er té druk. Maandag doe ik weer een poging.
- beetje winkelen. Heel goed gelukt, 2 shirtjes, 1 mascara, 1 lippenstift en alvast wat drogisterij spullen voor de vakantie.
- strijken (?) Geen zin in, zondag misschien?!
- diploma's zoeken. Vanavond misschien?!
Ik moet alleen straks even bij vriendin langs voor een sleutel en koken.
De kip staat al in de marinade.
Leuke schoentjes Druifje! Echte stoere jongens schoenen.
Fijn dat het goed gaat met de patiënt Coe.
Hoe gaat het met de andere, ex-patiënt?
Ik ga even As The World Turns kijken.
Moggû,
Ik dacht net dat het een half uur later was, best lekker.
Droger staat al aan, ik heb ijsklontjes gemaakt en ik ga straks
- was opruimen.
- vaatwasser uitruimen.
- stofzuigen.
- dweilen.
- boodschappen doen.
- naar de kapper. Ik ben wel geweest maar niet geknipt, het was er té druk. Maandag doe ik weer een poging.
- beetje winkelen. Heel goed gelukt, 2 shirtjes, 1 mascara, 1 lippenstift en alvast wat drogisterij spullen voor de vakantie.
- strijken (?) Geen zin in, zondag misschien?!
- diploma's zoeken. Vanavond misschien?!
Ik moet alleen straks even bij vriendin langs voor een sleutel en koken.
De kip staat al in de marinade.
Leuke schoentjes Druifje! Echte stoere jongens schoenen.
Fijn dat het goed gaat met de patiënt Coe.
Hoe gaat het met de andere, ex-patiënt?
Ik ga even As The World Turns kijken.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
vrijdag 14 mei 2010 om 18:16
vrijdag 14 mei 2010 om 18:38
Nou jaaaaa, ik ben niet eens de jarige en toch kreeg ik een bosje bloemen.
Omdat ik de hapjes gemaakt heb.
Kijk, zulke vriendinnen, daar doe je het voor .
En nu ga ik een poging doen om me opknappen.
Fijn dat vandaag een goeie bekken-dag was Fuss.
ZenZ, herkenning krijg je zeker. Ook hier.
Nikki, en hoe zit het met dweilen?
(en jij bent duidelijk geen Koen fan? )
Wat gaan jullie doen vanavond Coe? (Ben helemaaaaal niet nieuwsgierig )
Omdat ik de hapjes gemaakt heb.
Kijk, zulke vriendinnen, daar doe je het voor .
En nu ga ik een poging doen om me opknappen.
Fijn dat vandaag een goeie bekken-dag was Fuss.
ZenZ, herkenning krijg je zeker. Ook hier.
Nikki, en hoe zit het met dweilen?
(en jij bent duidelijk geen Koen fan? )
Wat gaan jullie doen vanavond Coe? (Ben helemaaaaal niet nieuwsgierig )
vrijdag 14 mei 2010 om 22:18
Van B-noord naar B-zuid gelopen
*erger kan die rugpijn toch niet worden, hopelijk wel een beetje beter - zit nu nog onder de paracetamollen*
Brunch
Bloggen
Afwas
Puinruimen (boven moet nog)
Rust
Jazz (dat smaakte naar meer, maar morgen eerst met twee koters naar een megaballenbak, de derde is uit logeren)
Een flink aantal pagina's halfgeel gemarked
Rug is nu redelijk rustig, hoop dat dat zo blijft.
*erger kan die rugpijn toch niet worden, hopelijk wel een beetje beter - zit nu nog onder de paracetamollen*
Brunch
Bloggen
Afwas
Puinruimen (boven moet nog)
Rust
Jazz (dat smaakte naar meer, maar morgen eerst met twee koters naar een megaballenbak, de derde is uit logeren)
Een flink aantal pagina's halfgeel gemarked
Rug is nu redelijk rustig, hoop dat dat zo blijft.
vrijdag 14 mei 2010 om 22:39
zaterdag 15 mei 2010 om 09:52
Môgge allemaal.
Gelukkig was het hier ook rustig dus ik hoef niet veel bij te lezen.
Vanmorgen zat ik om 3 minuten voor negen met Siep bij de dierenarts. Er was tot negen uur spreekuur, dus ik was net op tijd. Hij heeft een dikke voorpoot en hij loopt mank. Meneer heeft gevochten. Hij had twee wondjes en toen die open waren kwam de pus er al uit. Maar ik was er op tijd bij, dus er hoefde niet in gesneden te worden. Gelukkig.
Nu ga ik boodschappen doen.
Gelukkig was het hier ook rustig dus ik hoef niet veel bij te lezen.
Vanmorgen zat ik om 3 minuten voor negen met Siep bij de dierenarts. Er was tot negen uur spreekuur, dus ik was net op tijd. Hij heeft een dikke voorpoot en hij loopt mank. Meneer heeft gevochten. Hij had twee wondjes en toen die open waren kwam de pus er al uit. Maar ik was er op tijd bij, dus er hoefde niet in gesneden te worden. Gelukkig.
Nu ga ik boodschappen doen.
zaterdag 15 mei 2010 om 10:16
zaterdag 15 mei 2010 om 11:50
Mogguh....
Verjaardagsfeestje was leuk, en laat. Mijn hapjes vielen erg in de smaak, dus dat was ook fijn.
Straks weer naar vriendin om haar parketvloer te slopen.
Is oudste zijn bui al een beetje over Mamz?
Ben jij een echte jazz-liefhebber?
Buuf en Happy zijn naar Engeland dit weekend?
Veel plezier liefjes!
Was het een leuk trouwfeest MissM?
Vrienden of familie?
Arm beestje Zoeb, Onze kat had ook regelmatig vecht-abcessen.
Ik mis hem toch wel een beetje heel erg...
En de hond heeft alweer een oorontsteking, want loopt continu te klapperen en hij stinkt naar zweetvoeten. Bah.
Een spulletje bij de dierenarts gehaald, '18,50 alstublieft, mag ik effe vangen'... Ktjing
Verder ben ik alweer druk met was en droog enzo dus ik zwaai even en ben weer zoef zoef....
Verjaardagsfeestje was leuk, en laat. Mijn hapjes vielen erg in de smaak, dus dat was ook fijn.
Straks weer naar vriendin om haar parketvloer te slopen.
Is oudste zijn bui al een beetje over Mamz?
Ben jij een echte jazz-liefhebber?
Buuf en Happy zijn naar Engeland dit weekend?
Veel plezier liefjes!
Was het een leuk trouwfeest MissM?
Vrienden of familie?
Arm beestje Zoeb, Onze kat had ook regelmatig vecht-abcessen.
Ik mis hem toch wel een beetje heel erg...
En de hond heeft alweer een oorontsteking, want loopt continu te klapperen en hij stinkt naar zweetvoeten. Bah.
Een spulletje bij de dierenarts gehaald, '18,50 alstublieft, mag ik effe vangen'... Ktjing
Verder ben ik alweer druk met was en droog enzo dus ik zwaai even en ben weer zoef zoef....
zaterdag 15 mei 2010 om 12:45
Feestje was best leuk, een soort familie reünie want het is zeker 5 jaar geleden dat we voor het laatst allemaal bij elkaar waren.
Het feest was trouwens in Zoeb's woonplaats
Nu moe, want slaaptekort (Mmetje geeft er niets om dat ik laat thuis was).
Derde lading was zit al in de machine, dadelijk even wandelen want het zonnetje schijnt
Leuk dat je hapjes zon succes waren Goldie.
Trek je het nog een beetje Mamz?
Het feest was trouwens in Zoeb's woonplaats
Nu moe, want slaaptekort (Mmetje geeft er niets om dat ik laat thuis was).
Derde lading was zit al in de machine, dadelijk even wandelen want het zonnetje schijnt
Leuk dat je hapjes zon succes waren Goldie.
Trek je het nog een beetje Mamz?
zaterdag 15 mei 2010 om 13:24
Hallo allemaal,
Ik heb het KOUD en lijk niet meer warm te worden.. ik wil nu toch echt gewoon lente of zomer!!
Gisteren leuk dagje gehad, bij vrienden langs geweest, even wat dingetjes gehaald in de stad.. lekker dagje.
Vandaag weet ik het nog niet zo, straks maar eens even naar buiten een srukje fietsen ofzo, misschien word ik dan weer warm??
Mamz, balen van je rug, heb dat vaker of is het nu zomaar opeens spontaan?
Ik heb het KOUD en lijk niet meer warm te worden.. ik wil nu toch echt gewoon lente of zomer!!
Gisteren leuk dagje gehad, bij vrienden langs geweest, even wat dingetjes gehaald in de stad.. lekker dagje.
Vandaag weet ik het nog niet zo, straks maar eens even naar buiten een srukje fietsen ofzo, misschien word ik dan weer warm??
Mamz, balen van je rug, heb dat vaker of is het nu zomaar opeens spontaan?
zaterdag 15 mei 2010 om 13:30
Hmm moet ook nog bodschappen doen bedenk ik me opeens, daar word ik vast warm van
Had ik trouwens nog gemeld dat het uitruimen van de kledingkast zeeeer geslaagd is?? Heb 3 zakken weggegooid en het ziet er nu echt super opgeruimd uit!
Nu mag (moet) ik wel wat nieuwe dingen aanschaffen want het is wel heel erg uitgedund
Vandaag wil ik nog de trap leegmaken, die is bij ons verzamelplaats voor alles wat naar boven moet en/of waar we eigenlijk geen vaste plek voor hebben. Maar eigenlijk is zo'n volle trap heel irritant en nog gevaarlijk ook, je breekt af en toe zowat je nek over alles
Ok, nu ga ik mezelf schoppen en boodschappen doen!!
Fijne dag allemaal! (MissM, ik hoop dat het zonnetje hier ook nog even langskomt)
Had ik trouwens nog gemeld dat het uitruimen van de kledingkast zeeeer geslaagd is?? Heb 3 zakken weggegooid en het ziet er nu echt super opgeruimd uit!
Nu mag (moet) ik wel wat nieuwe dingen aanschaffen want het is wel heel erg uitgedund
Vandaag wil ik nog de trap leegmaken, die is bij ons verzamelplaats voor alles wat naar boven moet en/of waar we eigenlijk geen vaste plek voor hebben. Maar eigenlijk is zo'n volle trap heel irritant en nog gevaarlijk ook, je breekt af en toe zowat je nek over alles
Ok, nu ga ik mezelf schoppen en boodschappen doen!!
Fijne dag allemaal! (MissM, ik hoop dat het zonnetje hier ook nog even langskomt)