Bezem-Topic deel 7 !

15-03-2010 10:03 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.



En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.







Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5

bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
Mogguh



Niet zo spraakzaam vandaag. Wel een lijstje:

- naar de markt

- vilt kopen

- lekker koken voor Lief

- op tijd naar bed.



Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Durft 'ie ook niet met jou achter zich aan, Coebergh? Nou ja, zolang hij nog te tillen is. Ik kan me vaag (heeeel vaag) herinneren dat Middelste ook een tijdje niks van de trap moest hebben toen 'ie eraf was gevallen, maar inmiddels spurt hij weer gewoon met 60 km per uur de trap af, zoals iedereen van hen trouwens.



Vandaag:

Van B-noord naar B-zuid gelopen

*erger kan die rugpijn toch niet worden, hopelijk wel een beetje beter - zit nu nog onder de paracetamollen*

Brunch

Bloggen

Afwas

Puinruimen

Rust

Jazz



Geld is weer binnen, erg blij mee
Coe, hoe ist met de patiënt? Los van het traplopen?



Ben heerlijk warm geworden in bad gisteren.. Toch jammer dat het op de officieel laatste dag van de vakantie mooi weer is. De oudste twee zijn voor het eerst deze vakantie lekker buiten aan het spelen en de jongste twee liggen te slapen. Rust in huis...
Ik heb sneakers gekocht voor mijn mannetje...





Stoer zijn ze he?
Die zijn zeker stoer Druifje!!Echte jongensschoenen



Met de patient gaat het goed!Gaat nu voor het eerst bij oma logeren.
Alle reacties Link kopieren
Stoere schoenen Druif!



Iets beter met de rugpijn Mamz?



Fijne avond Coe!





Vandaag tot nu toe:

Tennis

Terug naar bed want brak van gisteravond (concert was waanzinnig!)

Was vouwen

Boodschappen doen (ik maak hapjes voor het verjaardagsfeestje van vriendin vanavond)

Troela naar een vriendje brengen

Hapjes maken

Oudste ophalen bij verloofde' (Ja, ze is er nog steeds van overtuigd dat Puppy 'De Ware' is)

Nog meer hapjes maken.



To do:

Iets te eten maken

Mezelf opknappen

Cadeau inpakken

Naar het feestje.
Zo Gold, dat is een flinke lijst voor vandaag
Alle reacties Link kopieren
quote:nikkinuts schreef op 14 mei 2010 @ 08:47:

Moggû,





Ik dacht net dat het een half uur later was, best lekker.

Droger staat al aan, ik heb ijsklontjes gemaakt en ik ga straks

- was opruimen.

- vaatwasser uitruimen.

- stofzuigen.

- dweilen.

- boodschappen doen.

- naar de kapper. Ik ben wel geweest maar niet geknipt, het was er té druk. Maandag doe ik weer een poging.

- beetje winkelen. Heel goed gelukt, 2 shirtjes, 1 mascara, 1 lippenstift en alvast wat drogisterij spullen voor de vakantie.

- strijken (?) Geen zin in, zondag misschien?!

- diploma's zoeken. Vanavond misschien?!



Ik moet alleen straks even bij vriendin langs voor een sleutel en koken.

De kip staat al in de marinade.



Leuke schoentjes Druifje! Echte stoere jongens schoenen.

Fijn dat het goed gaat met de patiënt Coe.

Hoe gaat het met de andere, ex-patiënt?



Ik ga even As The World Turns kijken.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Mamz ik blijf gewoon hier hoor, dat topic had als doel mijn eeuwige innerlijke strijd naar buiten te gooien en het doet mij al goed om herkenning te krijgen, maar was niet mijn doel om een ander bezemtopic te openen hoor, helegaar niet zelfs, moest het gewoon kwijt, heel erg kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Stoere sneakers hoor!



Fuss, alles goed?
Alle reacties Link kopieren
Zo, tafel mooi gedekt, lekkere salade, quiche in de oven. Zelf nog een leuk jurkje aan en dan kan Lief thuis komen



Ja Z&Z, alles goed Buik groeit lekker (in de weg ), bekken is vandaag oke, dus dan is het leven best mooi
Alle reacties Link kopieren
Nou jaaaaa, ik ben niet eens de jarige en toch kreeg ik een bosje bloemen.

Omdat ik de hapjes gemaakt heb.

Kijk, zulke vriendinnen, daar doe je het voor .



En nu ga ik een poging doen om me opknappen.



Fijn dat vandaag een goeie bekken-dag was Fuss.



ZenZ, herkenning krijg je zeker. Ook hier.



Nikki, en hoe zit het met dweilen?

(en jij bent duidelijk geen Koen fan? )



Wat gaan jullie doen vanavond Coe? (Ben helemaaaaal niet nieuwsgierig )
Alle reacties Link kopieren
Van B-noord naar B-zuid gelopen

*erger kan die rugpijn toch niet worden, hopelijk wel een beetje beter - zit nu nog onder de paracetamollen*

Brunch

Bloggen

Afwas

Puinruimen (boven moet nog)

Rust

Jazz (dat smaakte naar meer, maar morgen eerst met twee koters naar een megaballenbak, de derde is uit logeren)

Een flink aantal pagina's halfgeel gemarked



Rug is nu redelijk rustig, hoop dat dat zo blijft.
Alle reacties Link kopieren
Dweilen ben ik niet aan begonnen, ga ik ok niet doen ben ik bang.

Misschien krijg ik mijn vader maandag zo gek.

Zeg ik gewoon dat het ontzettend goed voor zijn conditie is.



Ik vond Coen en zijn broer vroeger al niets en nu helemaal niet meer denk ik.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Terug van bruiloft, nu naar bed!

Welterusten!
Alle reacties Link kopieren
Slaap lekker!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Mogguh:)
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!



Mamz, rugpijn beetje weggetrokken?





Straks even stofzuigen en vanmiddag even bij mijn moeder koffie drinken.



Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Môgge allemaal.



Gelukkig was het hier ook rustig dus ik hoef niet veel bij te lezen.

Vanmorgen zat ik om 3 minuten voor negen met Siep bij de dierenarts. Er was tot negen uur spreekuur, dus ik was net op tijd. Hij heeft een dikke voorpoot en hij loopt mank. Meneer heeft gevochten. Hij had twee wondjes en toen die open waren kwam de pus er al uit. Maar ik was er op tijd bij, dus er hoefde niet in gesneden te worden. Gelukkig.



Nu ga ik boodschappen doen.
Alle reacties Link kopieren
Ach, en moet het arme diertje nu binnenblijven?



Ik heb vandaag een ballenbak op het programma staan. Pfff, zou liever in het zonnetje van de jazz genieten, maar volgens het weerbericht schijnt de zon morgen ook dus komt dat wel goed.



Oudste heeft helaas weer een 'ik haat mijn broertje' bui.
Alle reacties Link kopieren
Mogguh....

Verjaardagsfeestje was leuk, en laat. Mijn hapjes vielen erg in de smaak, dus dat was ook fijn.



Straks weer naar vriendin om haar parketvloer te slopen.



Is oudste zijn bui al een beetje over Mamz?

Ben jij een echte jazz-liefhebber?



Buuf en Happy zijn naar Engeland dit weekend?

Veel plezier liefjes!



Was het een leuk trouwfeest MissM?

Vrienden of familie?



Arm beestje Zoeb, Onze kat had ook regelmatig vecht-abcessen.

Ik mis hem toch wel een beetje heel erg...



En de hond heeft alweer een oorontsteking, want loopt continu te klapperen en hij stinkt naar zweetvoeten. Bah.

Een spulletje bij de dierenarts gehaald, '18,50 alstublieft, mag ik effe vangen'... Ktjing





Verder ben ik alweer druk met was en droog enzo dus ik zwaai even en ben weer zoef zoef....
Feestje was best leuk, een soort familie reünie want het is zeker 5 jaar geleden dat we voor het laatst allemaal bij elkaar waren.

Het feest was trouwens in Zoeb's woonplaats



Nu moe, want slaaptekort (Mmetje geeft er niets om dat ik laat thuis was).



Derde lading was zit al in de machine, dadelijk even wandelen want het zonnetje schijnt



Leuk dat je hapjes zon succes waren Goldie.

Trek je het nog een beetje Mamz?
Ik ben ook weer boven water

Lekker gegeten gister en wat kroegen afgelopen.Daarna lekker naar huis en met zijn 2tjes quality-time!Gingen pas om half 6 slapen dus ik ben wel een beetje brak
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik heb het KOUD en lijk niet meer warm te worden.. ik wil nu toch echt gewoon lente of zomer!!

Gisteren leuk dagje gehad, bij vrienden langs geweest, even wat dingetjes gehaald in de stad.. lekker dagje.

Vandaag weet ik het nog niet zo, straks maar eens even naar buiten een srukje fietsen ofzo, misschien word ik dan weer warm??



Mamz, balen van je rug, heb dat vaker of is het nu zomaar opeens spontaan?
Alle reacties Link kopieren
Hmm moet ook nog bodschappen doen bedenk ik me opeens, daar word ik vast warm van

Had ik trouwens nog gemeld dat het uitruimen van de kledingkast zeeeer geslaagd is?? Heb 3 zakken weggegooid en het ziet er nu echt super opgeruimd uit!

Nu mag (moet) ik wel wat nieuwe dingen aanschaffen want het is wel heel erg uitgedund

Vandaag wil ik nog de trap leegmaken, die is bij ons verzamelplaats voor alles wat naar boven moet en/of waar we eigenlijk geen vaste plek voor hebben. Maar eigenlijk is zo'n volle trap heel irritant en nog gevaarlijk ook, je breekt af en toe zowat je nek over alles

Ok, nu ga ik mezelf schoppen en boodschappen doen!!



Fijne dag allemaal! (MissM, ik hoop dat het zonnetje hier ook nog even langskomt)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven