Pilstoppers
woensdag 24 maart 2010 om 22:00
NaamLeeftijdNaam kind
+ geb.datum Bijzonderheden
Amy27 30 Sara
(06-09-06)
Brabbel 27 Kaj
(23-01-08)
DDDJ 28 Daphne
(08-06-06)
Frans 29 Milena
(18-03-06)
Bojan
(06-02-09)
Hera27 29 Nick
(18-04-06)
Luke
(01-08-08)
Jacinta 30 Tristan
(08-06-06)
Vera
(04-12-09)
Kayleigh 31 Kayleigh
(18-08-06)
Detlev
(25-11-08)
Nala24 28 Esmée
(14-09-09) Noa1977 30 Lotte
(06-11-06)
Sophie
(19-03-09)
Quintie 27 "Jano"
(24-06-06)
"Jani"
(27-07-09)
Stiertje1971 37 Yannick
(24-08-06)
Twaalf september 31 Ties
(29-06-06)
Fenne
(01-10-08)
Universe Zoon
(06-01-07)
+ geb.datum Bijzonderheden
Amy27 30 Sara
(06-09-06)
Brabbel 27 Kaj
(23-01-08)
DDDJ 28 Daphne
(08-06-06)
Frans 29 Milena
(18-03-06)
Bojan
(06-02-09)
Hera27 29 Nick
(18-04-06)
Luke
(01-08-08)
Jacinta 30 Tristan
(08-06-06)
Vera
(04-12-09)
Kayleigh 31 Kayleigh
(18-08-06)
Detlev
(25-11-08)
Nala24 28 Esmée
(14-09-09) Noa1977 30 Lotte
(06-11-06)
Sophie
(19-03-09)
Quintie 27 "Jano"
(24-06-06)
"Jani"
(27-07-09)
Stiertje1971 37 Yannick
(24-08-06)
Twaalf september 31 Ties
(29-06-06)
Fenne
(01-10-08)
Universe Zoon
(06-01-07)
maandag 10 mei 2010 om 21:25
Hai!
Ik had ook een goede moederdag. 's Ochtends ontbijt op bed (wel karig, want ik had geen tijd gehad om boodschappen te doen en man was pas de dag ervoor terug gekomen (niet dat hij er anders aan gedacht zou hebben ). Van Milena heb ik een bloem gehad, zelf geprikt, geverfd en haar naam geschreven. En van Bojan een tasje in de vorm van een hart met mooie verfvingertjes erop . Leuk hoor.
Eerst mocht ik op bed blijven liggen en lezen (dat vind ik zo heerlijk) en daarna mocht ik kiezen wat we gingen doen. Ik wilde naar het strand of naar de Ikea en aangezien man het strand erger vindt dan de Ikea, gingen we daarheen. Ik vreesde wel een enorme drukte, maar dat viel reuzemee. Eerst gegeten daar en daarna rondje gelopen een opbergkast voor op Milena's kamertje gekocht. Vandaag heb ik met Milena haar kamer veranderd zodat er plek kwam voor de kast en haar spullen uitgezocht. Vanavond hebben we de kast in elkaar gezet en ingeruimd. Het is superleuk en Milena is helemaal blij. Ze heeft nu zoveel zin om op haar kamertje te spelen. Zo hoorde ik haar ent nog boven scharrelen .
Uni *zwaai* leuk dat je even langskwam. Balen van je zenuw zeg. Ik vind dat altijd zo eng klinken: een zenuw bekneld. Dan stel ik me die nare pijn voor die je kan hebben als er in een gaatje in je tand geboord wordt. Hoe is het verder?
Kay, jouw moederdag klinkt leuk! Lekker met zijn alles naar de dierentuin en de Mac. Welke dierentuin was je gweest?
Ik had ook een goede moederdag. 's Ochtends ontbijt op bed (wel karig, want ik had geen tijd gehad om boodschappen te doen en man was pas de dag ervoor terug gekomen (niet dat hij er anders aan gedacht zou hebben ). Van Milena heb ik een bloem gehad, zelf geprikt, geverfd en haar naam geschreven. En van Bojan een tasje in de vorm van een hart met mooie verfvingertjes erop . Leuk hoor.
Eerst mocht ik op bed blijven liggen en lezen (dat vind ik zo heerlijk) en daarna mocht ik kiezen wat we gingen doen. Ik wilde naar het strand of naar de Ikea en aangezien man het strand erger vindt dan de Ikea, gingen we daarheen. Ik vreesde wel een enorme drukte, maar dat viel reuzemee. Eerst gegeten daar en daarna rondje gelopen een opbergkast voor op Milena's kamertje gekocht. Vandaag heb ik met Milena haar kamer veranderd zodat er plek kwam voor de kast en haar spullen uitgezocht. Vanavond hebben we de kast in elkaar gezet en ingeruimd. Het is superleuk en Milena is helemaal blij. Ze heeft nu zoveel zin om op haar kamertje te spelen. Zo hoorde ik haar ent nog boven scharrelen .
Uni *zwaai* leuk dat je even langskwam. Balen van je zenuw zeg. Ik vind dat altijd zo eng klinken: een zenuw bekneld. Dan stel ik me die nare pijn voor die je kan hebben als er in een gaatje in je tand geboord wordt. Hoe is het verder?
Kay, jouw moederdag klinkt leuk! Lekker met zijn alles naar de dierentuin en de Mac. Welke dierentuin was je gweest?
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
dinsdag 11 mei 2010 om 17:39
Universe, hoe is het nu met je nek? Iets beter?
Kayleigh, zag de familiefoto's op Hyves al. Waren die ook in de dierentuin gemaakt?
Zagen er leuk uit!
Mijn moederdag was gezellig, maar voelde niet echt als een moederdag aan.
Esmée was tot 12 uur bij mijn zusje, sliep daarna tot 15 uur en een half uurtje later kwam de visite voor Vent zijn verjaardag al.
Ben wel verwend met een onwijs mooie bos bloemen. En een zelfgemaakt bonbonsdoosje met 2 zeebanket chocolaatjes erin.
Deze week lekker beetje rustig aan. Rustig aan inkopen doen voor de vakantie.
Vent is vandaag jarig, maar we doen er niets aan.
Verder gaat het prima met mij en Esmée. Sinds een paar dagen eet ze een halve boterham en dat gaat er goed in. :p
Dus we hebben hier niets te klagen.
Ik ga toch zondag niet komen. Zie het nog niet zitten om alleen met Esmée zo'n stuk te rijden.
Plus om ook nog eens zo lang daar te lopen.
Merkte vanmorgen dat ze al na 2 uurtjes zonder slaapje hangerig werd. En dan zou ik nog alleen naar huis moeten.
Dus ik pas, sorry.
Kayleigh, zag de familiefoto's op Hyves al. Waren die ook in de dierentuin gemaakt?
Zagen er leuk uit!
Mijn moederdag was gezellig, maar voelde niet echt als een moederdag aan.
Esmée was tot 12 uur bij mijn zusje, sliep daarna tot 15 uur en een half uurtje later kwam de visite voor Vent zijn verjaardag al.
Ben wel verwend met een onwijs mooie bos bloemen. En een zelfgemaakt bonbonsdoosje met 2 zeebanket chocolaatjes erin.
Deze week lekker beetje rustig aan. Rustig aan inkopen doen voor de vakantie.
Vent is vandaag jarig, maar we doen er niets aan.
Verder gaat het prima met mij en Esmée. Sinds een paar dagen eet ze een halve boterham en dat gaat er goed in. :p
Dus we hebben hier niets te klagen.
Ik ga toch zondag niet komen. Zie het nog niet zitten om alleen met Esmée zo'n stuk te rijden.
Plus om ook nog eens zo lang daar te lopen.
Merkte vanmorgen dat ze al na 2 uurtjes zonder slaapje hangerig werd. En dan zou ik nog alleen naar huis moeten.
Dus ik pas, sorry.
dinsdag 11 mei 2010 om 20:41
Jammer Nala. Maar goed, jij moet het wel zelf aandurven natuurlijk! Valt ze niet in slaap in de wandelwagen of auto dan? Hier zijn ze beide snel vertrokken als ze moe zijn en we in de auto zitten. Ik maak(te) me ook altijd zorgen als ik een hele dag ergens heen moest en alle routine overboord moest gooien, maar eigenlijk ging het altijd wel goed (achteraf). Bedoel het niet vervelend hoor, ik weet echt hoe het voelt! Had het met moederdag nog in de dierentuin en toen waren ze allebei heel lief geweest en nu maak ik me dus alweer druk voor komende zondag, want dan moet ik ook een stuk met ze rijden in de auto en ook dat doe ik niet erg vaak en zeker niet alleen. Maar goed, zo geldt het voor mij!
Frans leuke moederdag in de ikea, haha! Hier ook geen ontbijt hoor, stond om half 9 al onder de douche, want moesten naar schoonouders voor de dierentuin aan, vond man... We zijn in Emmen naar de dierentuin geweest, is hier het dichtstbij.
Frans leuke moederdag in de ikea, haha! Hier ook geen ontbijt hoor, stond om half 9 al onder de douche, want moesten naar schoonouders voor de dierentuin aan, vond man... We zijn in Emmen naar de dierentuin geweest, is hier het dichtstbij.
dinsdag 11 mei 2010 om 22:22
woensdag 12 mei 2010 om 14:24
Ok, je bent niet over te halen dus . Ik dacht even dat het alleen aan de autorit lag (dat jij het eng vind om te rijden en dan ook nog een gillend kind erbij), maar dat is niet het grootste probleem. Een hele dag op stap, zonder alle vaste patronen en ook nog helemaal alleen! Is ook eng/ spannend hoor! Maar goed op naar de volgende meeting!
Weten we al wat we gaan doen? Het weer blijft wat onvoorspelbaar...
Weten we al wat we gaan doen? Het weer blijft wat onvoorspelbaar...
woensdag 12 mei 2010 om 15:29
Jij komt dus sowieso Kay? Ik ben inmiddels een beetje bang voor een herhaling van de vorige keer. Toen bleven alleen 12-9 en ik over en zei verder iedereen af.
Bojan kan ook flink chagerijnig zijn, maar ja thuis ook, dus ik waag het er gewoon op. Zelf vind ik denk ik een dierentuin het leukst. Lekker buiten. Aan de andere kant ga ik ook wel vaker naar een dierentuin (abonnement op Rhenen) dus iets anders is ook prima.
Die monkeytown (heet die binnenspeeltuin in Amersfoort zo?) is ook wel heel leuk hoor. Vooral boven vind ik, daar kunnen in een afgeschermde ruimte de kinderen spelen.
Bojan kan ook flink chagerijnig zijn, maar ja thuis ook, dus ik waag het er gewoon op. Zelf vind ik denk ik een dierentuin het leukst. Lekker buiten. Aan de andere kant ga ik ook wel vaker naar een dierentuin (abonnement op Rhenen) dus iets anders is ook prima.
Die monkeytown (heet die binnenspeeltuin in Amersfoort zo?) is ook wel heel leuk hoor. Vooral boven vind ik, daar kunnen in een afgeschermde ruimte de kinderen spelen.
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
woensdag 12 mei 2010 om 15:30
Bojan is zich inmiddels aan het optrekken trouwens. Smurf heeft eindelijk door dat ie kan staan op die kleine dingetjes onderaan zijn beentje . Kay, neem je Detlev ook mee? Misschien kan Bojan de kunst een beetje afkijken van een medeluilak
woensdag 12 mei 2010 om 21:22
Ik hoop echt de volgende keer wel mee te kunnen.
Probeer Esmée niet zo in een structuur te duwen, maar ze heeft echt nog d'r slaapies nodig.
Gaan jullie maar naar Monkeytown, ik vind voor de volgende keer de dierentuin erg leuk.
Gaan jullie morgen nog wat leuks doen? Ik hoop met vrienden ff weg te gaan.
Vent gaat een paar platanen planten in de tuin.
Het bestraten gaat al aardig opschieten!
Probeer Esmée niet zo in een structuur te duwen, maar ze heeft echt nog d'r slaapies nodig.
Gaan jullie maar naar Monkeytown, ik vind voor de volgende keer de dierentuin erg leuk.
Gaan jullie morgen nog wat leuks doen? Ik hoop met vrienden ff weg te gaan.
Vent gaat een paar platanen planten in de tuin.
Het bestraten gaat al aardig opschieten!
donderdag 13 mei 2010 om 21:06
Wij zijn vandaag naar Koningin Julianatoren geweest. Vanochtend wisten we niet wat we eens zouden gaan doen vandaag. Ik had hier nog vrijkaarten voor liggen. Best een eind rijden. Bojan viel gelukkig in de auto al lekker in slaap. In het pakr was het behoorlijk druk. Dat was eerst naar, maar het wende. De wachtrijen vielen enorm mee. Bojan genoot ook al zo van de dingen waar hij in kon. Echt zo leuk, Hij zat op een paard in de draaimolen, zat in de trein en in een paar andere agttracties met autootjes. Dan straalt hij helemaal en doet hij zijn oude mannen lachje . Milena was een dappere held, want durfde bijna overal in (de python niet, maar ik denk dat ze toch nof te klein was). Ze waren allebei zo vreselijk lief, ook al sliepen ze overdag niet (Bojan) of moesten ze de hele dag lopen (Milena). Daarna hebben we nog in de stad frietjes gegeten. Het was al superlaat voor ze, maar wederom waren ze hartstikke lief en gezellig. Een hele leuke dag dus!
donderdag 13 mei 2010 om 21:22
Lekker Frans, wij zijn vorige week geweest met bevrijdingsdag. Ook zo enorm druk. Maar echt een leuk park voor die kleintjes. Zelfs voor de hele kleintjes is het leuk (al moet je jezelf dan in allerlei bochten wringen om je in zo'n wagentje te proppen)
Het weer ziet er redelijk uit voor zondag, dus wat mij betreft dierentuin. Ik ben niet zo'n fan van binnenspeeltuinen. Maar kids maakt het denk ik niet uit.
Hoop wel dat Fenne niet ziek wordt. Ties heeft waterpokken en Fenne had gisteren koorts, zie wel paar plekjes maar zet nog niet echt door. Maar denk dat Ties in ieder geval 'goed' genoeg is om mee te gaan.
Het weer ziet er redelijk uit voor zondag, dus wat mij betreft dierentuin. Ik ben niet zo'n fan van binnenspeeltuinen. Maar kids maakt het denk ik niet uit.
Hoop wel dat Fenne niet ziek wordt. Ties heeft waterpokken en Fenne had gisteren koorts, zie wel paar plekjes maar zet nog niet echt door. Maar denk dat Ties in ieder geval 'goed' genoeg is om mee te gaan.
vrijdag 14 mei 2010 om 14:28
O jee, de waterpokken. Hier hadden ze er een paar dagen last van toen. Dus kort maar hevig, maar dat veerschilt tuuk wel per kind.
Frans ik kom hoor! Heb vrij geregeld en durf het aan met de kids, haha! Het weer lijkt wel goed te zijn, maakt me niet heel veel uit hoor! Dierentuin is wat prijziger... maar goed.
Enne Hera dan, daar hebben we al even niets van gehoord. DDDJ zou toch ook komen? Dus dan zijn we met ons vieren of vijven vooralsnog. Hera, Brabbel, quinty, Amy, stiertje (? al heel lamng nmiets van gehoord) laten jullie ook nog iets horen?
Ga nu even met kayleigh spelen, vanavond kom ik vast wel even langs wippen!
Frans ik kom hoor! Heb vrij geregeld en durf het aan met de kids, haha! Het weer lijkt wel goed te zijn, maakt me niet heel veel uit hoor! Dierentuin is wat prijziger... maar goed.
Enne Hera dan, daar hebben we al even niets van gehoord. DDDJ zou toch ook komen? Dus dan zijn we met ons vieren of vijven vooralsnog. Hera, Brabbel, quinty, Amy, stiertje (? al heel lamng nmiets van gehoord) laten jullie ook nog iets horen?
Ga nu even met kayleigh spelen, vanavond kom ik vast wel even langs wippen!
vrijdag 14 mei 2010 om 19:55
Meiden, ik moet me afmelden voor zondag.
Ik baal er vreselijk van, maar ik heb zeg maar nog een stuk maand over zo aan het einde van m'n salaris, dus het kan er even niet van af. We hadden wat onverwachte toestanden tussendoor en ik dacht nog, ik red het misschien wel. Maar nee, ik ga het niet redden. Echt jammer dat vakantiegeld net een weekje later wordt gestort
Het spijt me
Ik baal er vreselijk van, maar ik heb zeg maar nog een stuk maand over zo aan het einde van m'n salaris, dus het kan er even niet van af. We hadden wat onverwachte toestanden tussendoor en ik dacht nog, ik red het misschien wel. Maar nee, ik ga het niet redden. Echt jammer dat vakantiegeld net een weekje later wordt gestort
vrijdag 14 mei 2010 om 20:47
Hey DDDJ, dat is wel erg jammer. Is het geld helemaal totaal op? Want we kunnen natuurlijk ook een heel goedkoop uitje bedenken natuurlijk, zoals een kinderboerderij met speeltuin oid. Voor de kids is het tenslotte al snel leuk met elkaar en nemen we gewoon wat lekkers mee van huis, gaan we picknicken ofzo? Vinnik net zo leuk hoor! Ik vind het al gezellig om jullie weer eens (soms voor het eerst) te zien, en mijn kids vinden een koe nog net zo boeiend als een giraffe bijvoorbeeld!
vrijdag 14 mei 2010 om 21:05
vrijdag 14 mei 2010 om 21:22
quote:frans3 schreef op 12 mei 2010 @ 15:30:
Bojan is zich inmiddels aan het optrekken trouwens. Smurf heeft eindelijk door dat ie kan staan op die kleine dingetjes onderaan zijn beentje . Kay, neem je Detlev ook mee? Misschien kan Bojan de kunst een beetje afkijken van een medeluilak Ja neem Detlev mee hoor! Kan hij Bojan even wat nstructies geven, hopelijk niet andersom, haha! Hij heeft weer een dingetje ontdekt sinds een week: kan de trap op klauteren! Dus de deru naar de trap moet goed dichtblijven en daar is meneer het niet echt mee eens (en dat is zacht uitgedrukt) Nu nog los lopen (of aan 1 handje, zou ook al wat schelen)
Bojan is zich inmiddels aan het optrekken trouwens. Smurf heeft eindelijk door dat ie kan staan op die kleine dingetjes onderaan zijn beentje . Kay, neem je Detlev ook mee? Misschien kan Bojan de kunst een beetje afkijken van een medeluilak Ja neem Detlev mee hoor! Kan hij Bojan even wat nstructies geven, hopelijk niet andersom, haha! Hij heeft weer een dingetje ontdekt sinds een week: kan de trap op klauteren! Dus de deru naar de trap moet goed dichtblijven en daar is meneer het niet echt mee eens (en dat is zacht uitgedrukt) Nu nog los lopen (of aan 1 handje, zou ook al wat schelen)
vrijdag 14 mei 2010 om 21:32
Ja 12-sept, zoiets bedoelde ik. Die pyramide klinkt wel leuk! DDDJ wat zeg er dan van???
Verder lekker dagje gehad vandaag. Eindelijk iets van positief bericht over een nieuwe baan! Werd deze week gebeld voor iets waar ik in september naar gesolliciteerd had of ik nog zoekende was! Vandaag even een gesprekje gehad en volgende week waarschijnlijk een aannamegesprek!!!!! Dus als we er op salarisgebied uit kunnen komen, dan is het rond! Helemaal blij ermee!
Verder lekker dagje gehad vandaag. Eindelijk iets van positief bericht over een nieuwe baan! Werd deze week gebeld voor iets waar ik in september naar gesolliciteerd had of ik nog zoekende was! Vandaag even een gesprekje gehad en volgende week waarschijnlijk een aannamegesprek!!!!! Dus als we er op salarisgebied uit kunnen komen, dan is het rond! Helemaal blij ermee!
zaterdag 15 mei 2010 om 09:01
Hey Kay wat een supernieuws!
Ik schreef net een krabbel op DDDJ's hyve waarin ik de piramide van Austerlitz voorstelde. Volgens mij is dat ook redelijk in het midden. Vind ik persoonlijk leuker dan de dierentuin. Nemen we gewoon broodjes enzo mee en eten we daar wat. Die andere dingen ken ik niet, maar klinken ook leuk. Mijn kinderen vinden idd ook een koe net zo leuk als een giraffe en meestal gaan ze toch voor de schommel/glijbaan enzo .
Ik schreef net een krabbel op DDDJ's hyve waarin ik de piramide van Austerlitz voorstelde. Volgens mij is dat ook redelijk in het midden. Vind ik persoonlijk leuker dan de dierentuin. Nemen we gewoon broodjes enzo mee en eten we daar wat. Die andere dingen ken ik niet, maar klinken ook leuk. Mijn kinderen vinden idd ook een koe net zo leuk als een giraffe en meestal gaan ze toch voor de schommel/glijbaan enzo .
zaterdag 15 mei 2010 om 09:11
Nou dat is dan geregeld! Gaan we gewoon naar Austerliz! Hoe laat spreken we eigenlijk af? Op z'n vroegst red ik het vanaf een uur of 11. Nemen we wat broodjes mee en een kleedje, kunnen we picknicken! Het wordt morgen nog best goed weer, dus we lijken wat geluk te hebben.
Knap hoor van Bojan, hoe oud je ook bent, je moet het toch nog wel even een keer onder de knie krijgen! Respect van Detlev, haha. Nu nog leren zitten!
Knap hoor van Bojan, hoe oud je ook bent, je moet het toch nog wel even een keer onder de knie krijgen! Respect van Detlev, haha. Nu nog leren zitten!