Pilstoppers

24-03-2010 22:00 581 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdNaam kind

+ geb.datum Bijzonderheden

Amy27 30 Sara

(06-09-06)

Brabbel 27 Kaj

(23-01-08)

DDDJ 28 Daphne

(08-06-06)

Frans 29 Milena

(18-03-06)

Bojan

(06-02-09)

Hera27 29 Nick

(18-04-06)

Luke

(01-08-08)

Jacinta 30 Tristan

(08-06-06)

Vera

(04-12-09)

Kayleigh 31 Kayleigh

(18-08-06)

Detlev

(25-11-08)

Nala24 28 Esmée

(14-09-09) Noa1977 30 Lotte

(06-11-06)

Sophie

(19-03-09)

Quintie 27 "Jano"

(24-06-06)

"Jani"

(27-07-09)

Stiertje1971 37 Yannick

(24-08-06)

Twaalf september 31 Ties

(29-06-06)

Fenne

(01-10-08)

Universe Zoon

(06-01-07)

DDDJ, mooi zo, dat je contract verlengd is!

Wanneer gaan jullie naar het circus?

Leuk 12-9, weekendje weg!

Brabbel, las bij je www dat het vrijgezellenfeest toch nog wel leuk was?

Zal wel dubbel zijn geweest, met je schoonzus in je achterhoofd.

Gister afscheid genomen van mijn opa. Hij leek er niet echt meer op.

Was wel fijn om ff met de familie bij elkaar te zijn.

Het feestje van Vent zijn oma was gezellig, maar ik kon de knop niet echt omzetten.

Had er niet echt veel plezier in.

's Avonds ook maar vroeg naar bed gegaan.

Esmée blijft wel een vrolijke meid. Ze gaat ook steeds meer bewegen. Ze schuift op d'r buik over de grond. In z'n achteruit en rondjes.

Sinds zaterdag het flesje van 15 uur niet meer gegeven en dat gaat super!

Vannacht heeft ze van 19-7 geslapen!

Deze week maar weer eens wat in huis doen.

Hoef pas vrijdag te werken.
Zo lekker dagje vrij vandaag (weekend gewerkt), vanmorgen lekker stuk gefietst met kids en ik kom net van de bank af waar ik samen met Kayleigh een filmpje heb gekeken (Pinokio), vindt ze erg gezellig lekker samen op de bank filmpjes kijken. Zij slaapt ook al een poosje 's middags niet meer op bed, maar wil altijd uitrusten met een filmpje op de bank, soms valt ze dan in alsnog in slaap. En zo heb ik meestal nog even tijd om wat in het huishouden/ school of gewoon voor mezelf te doen. Vanmiddag dus niet en lekker samen met haar gekeken.

Ben wel erg benieuwd hoe het straks met Kayleigh op school gaat, zie er best tegenop dat het veel te zwaar ofzo is, elke dag naar school. Weet ook niet goed hoe ik haar daarop kan voorbereiden of dat wel mogelijk is... Het zal wel loslopen, maar vindt het al wel spannend. Helemaal omdat ze soms ook nog naar de BSO zal moeten, dus dan extra lange dagen zal hebben.

Nala, kan me voorstellen dat het een rare dag was gisteren, van een begrafenis kun je de hele dag zo'n downerig gevoel houden. Lekker trouwens dat Esmée zo lekker vrolijk is en lekker slaapt enzo! Dat deed Detlev niet toen, haha. Nu nog niet super overigens, maar er zit vooruitgang in. Hij krijgt iig niets meer 's nachts en komt er ook niet meer uit zonder reden.

Over het mannetje gsproken: hij is alweer wakker, en het kletsen lijkt om te slaan in huilen, dus die gaan we maar even halen!
Nala nog gecondoleerd met het verlies van je opa..

Sorry Hera jij nog gefeliciteerd met je grote oude zoon hihi

leuke dag gehad..

Vrijgezellenfeest was nog idd erg leuk, schoonzus was toch lekker thuis gebleven. Nu heeft nu steeds steken en krampen, ze hoopt eigenlijk een beetje dat ze een miskraam krijgt, zodat zij de beslissing niet hoeft te nemen.

Net was ik ff bij haar en is de baby echt onwijs aan het schoppen, hoe cru is dat dan he !! Zo vreselijk vind ik het...

Idd wat Kay zegt, je kan niks van te overnemen van ze...

ff een belletje, wordt gebeld
Das echt vreselijk Brab. Is iets waar je nooit aan wilt denken. Bah!
Ff uppen hoor...

Gister was een heftige dag. Merk dat ik nu eindelijk weer een beetje bij de mensen ga komen.

Maar de crematie was erg mooi.

Heb er een goed gevoel aan over gehouden.

Moest vandaag weer werken en aangezien ik ook strontverkouden ben, was dit een errug lange dag.

Maar we zijn hem doorgekomen en ga zo lekker op de bank zitten.

Vent is poolen met zijn neef.

Ik ga hier van het weekend voor het eerst op ons nieuwe terras zitten! En van de zon genieten.

Van de week gaan ze verder met betegelen en daarna grasmatten leggen.

Rustig aan gaat de tuin dus echt wat worden

Esmée d'r 2e tandje gaat al doorkomen. Ik dacht het al, maar twijfelde.

Nu zei mijn schoonmoeder dat ze het ook al had gezien.

Ik voel echt alweer een puntje doorkomen.

Tot nu toe lijkt ze er nog weinig last van te hebben.

Nou, ik ga X-factor kijken. Laterz!
even allemaal een heerlijk weekend toegewenst. Genieten maar van het prachtige weer allemaal!!!!

Hopelijk krijgt ze ook geen last van haar tandjes, Nala!

Ga zo slapen
Upppp!!!!

Hier gaat alles ok. Ben nog steeds wel erg moe, maar denk dat ik steeds meer een avondmens ga worden ipv een ochtendmens.

Das best wel ff raar. Ik kon altijd zo mijn bed uitspringen en lag er 's avonds op tijd in. Dat is nu dus helemaal anders.

Esmée die veranderd opeens zo. Ze heeft weer nieuwe geluidjes ontdekt en schuift op haar manier de kamer door.

Het 2e tandje is nu echt door en dat zonder veel problemen.

Ook zwaait ze nu af en toe naar ons.

Ga vanmiddag ff met mijn mams en Esmée naar het winkelcentrum. Is mijn moeder er ook weer ff uit.

Gelukkig gaat het steeds beter met d'r rug.

Morgen en don weer eens werken.

Jullie nog plannen voor de Koninginnedag?

Wij gaan normaal gesproken altijd naar de feesttent, maar veel vrienden moeten er helaas werken. (Vent ook )

Dus ga denk met mijn ouders ergens ff naartoe.

's Avonds gaan we wel met alle vrienden bbqen. Normaal is dat bij ons, maar de tuin is nog niet af, dus nu is het bij mijn zwager en schoonzus.
Hoi!

Klinkt gezellig nala! Ik ga eerst met man + kindjes naar de vrijmarkt hier. Dat is altijd heel leuk, dus heb ik echt zin in! Daarna smiddags lekker in de tuin als het mooi weer is. Wrs bbq aan en dan zullen er nog wel wat mensen aanschuiven vermoed ik . Gezellig!

Hera, hoest met de puppy's ?

Brab, hoe is het met je schoonzus nu?

Sinds afgelopen weekend hebben we een schommel in de tuin. Zo leuk voor Mileen, ze is ook dol op schommelen! Alleen erg jammer dat ze het nog niet heel goed zelf kan. Ik hoor dus 100 keer per dag: mam wil je me duwen??????

Milena vertelde me dat ze een geheimpje voor mama's had. Ze mocht het me echt niet vertellen. Het is een bloemengeheimpje speciaal voor de mama's . Ik ben benieuwd...

En Bojan heeft ook vast iets geverfd ofzo op het kdv. Hij schijnt van knutselen te houden (ik doe dat dus nooit ). Gisteren hadden we een gesprek op het kdv. Normaal ga ik altijd, maar deze keer ging man. (jeujj eindelijk worden die dingen anders verdeeld, maar whewhewhewhe ik had zelf ook wel graag gewild ). Bojan kan nog niet staan en lopen enzo. Dat wist ik natuurlijk al, hget lijkt me ook vreemd om een kind nte hebben wat dat al voor zijn tweede verjaardag kan . Maar wat hij wel kan is dieren aanwijzen in een boekje!! Knap he? Ik lees eigenlijk niet met hem dus wist ook helemaal niet dat hij dat al kon. Hij blijkt veul slimmer dan ik dacht!!

Bojan is ook weer een schuurpapiertje trouwens. Ik probeer het allemaal maar heel vet te houden. Vandaag was ie voor het eerst met een tshirt, zit ie meteen al weer aan zijn armpje te krabben.
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Ff een update, gisteravond is mijn nichtje geboren, Lexie..

Ben er meteen heen gegaan, samen met broer want die was bij Sem, dekleine was zo van slag dat hij wel bij hem moest blijven, hij voelt dat zo erg aan.

Ze kon zo in je handpalm.. Heb er ff vastgehouden, en daar heb ik goed aangedaan.

De weeen bleken heel erg heftig tezijn, 10 uur continu zonder rust, maar ze wilde geen pijnbestrijding, omdat ze had als mijn kind lijdt, wil ik ook lijden, haar zus heeft haar gelukkig kunnen ompraten. Teon wilde de placenta er niet uit, toch nog ff geprobeerd anders moest ze de ok in. en gelukkig kom hij eruit.

Gelukkig heeft ze ook ingezien dat de Lexie er echt niet goed uit zag, qua handicap dan. hele vocht bult in het nekje, oor en oog zaten lager.

Gisteren meteen afscheid genomen en begin volg wk waarschijnlijk de crematie.
Jeumig Brabbel....

Wat ontzettend heftig. Voor jullie allemaal. Heel veel sterkte met de verwerking hiervan
Esmee gaat lekker met de tandjes he Nala?! Leuk hoor.

Fijn dat de crematie van je opa mooi was. Hoe is het nou? Beetje bijgekomen van alle heftige emoties zo rondom het overlijden? Nu breekt de rustige periode aan en kan je je gevoel een plaatsje gaan geven.

Hera, ben je nog bij de pups wezen kijken? Wat voor ras is het nou? Ze zagen er echt schattig uit. Wanneer krijg je 'm?

Frans, wat leuk een schommel in de tuin! Zou echt willen dat we hier de ruimte voor hadden, maar helaas. Leuk voor je kindjes en wat stoer dat Milena dat zo leuk vindt! Vaak genoeg blijven herhalen, 'naar voren met die benen! - naar achteren met die benen!' en dan krijgt ze het vast onder de knie

Het circus vorige week was leuk joh! Ik wist echt niet dat het Zo leuk was. We hebben met z'n allen zitten genieten. Daphne heeft de hele voorstelling met open mond en grote ogen zitten bekijken. Klappen, meedansen op de muziek en lachen. Leuk hoor. Was echt prachtig om haar zo'n plezier te zien hebben.

Met Koninginnedag gaan we niet zo veel doen. Lekker op tijd over de vrijmarkt hier (als je vroeg komt, zit al het leuke spul er nog tussen!) en dan een beetje rommelen. M'n ouders komen 's middags nog een bakkie doen. En zaterdag heb ik afgesproken met vriendin en haar dochter en gaan we naar de kermis. Daar komen Bert en Ernie ook, dus ik ben benieuwd.

En vandaag dus al weekend! Jeeej. Ik had m'n vrije woensdag geruild met de donderdag, dus gisteren gewerkt en vandaag al weekend. Fijn! Lekker vier dagen beetje relaxen.

Daphne zit Dombo te kijken en ik ga maar even een beetje poetsen. Moet ook gebeuren he.

Dag meisjes x
Brabbel, jee wat heftig . 'Fijn' (tussen aanhalingstekens, want het is helemaal niet fijn dat je Lexie nu al kan zien, dat vhad pas over een paar maanden moeten gebeuren en dan een mooi en gezond kindje) dat je Lexie hebt kunnen zien, ook voor je schoonzus. Arme schoonzus trouwens met ook nog 10 uur heftige weeen.

DDDJ, dat circus klinkt echt superleuk. Ik zal het eens in de gatehn houden en dan ook een keer met Mileen gaan. Hier is ook kermis, ben er nog niet geweest. Milena heeft het al wel gezien en er veel zin in. Morgen morgen! Ik wil aan de ene kant wel uitslapen morgen en aan de andere kant vroeg over de vrijmarkt . Tja
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Brabbel, wat vreselijk zeg. Wel goed dat je haar nog hebt gezien. Heel veel sterkte voor jullie allemaal
Dikke knuf ook van mij Brab.

Heftig zeg... Dat iemand dan ook zo'n bevalling moet meemaken.

Sterkte met alles.

Frans, ik kreeg het moederdagcadeautje van Esmée al mee.

Moest em goed verstoppen zei d'r juf.

Jep DDDJ, gaat goed met Esmée d'r tandjes.

De eerste had ze wel last van, deze minder.

Ben wel weer bijgekomen van de crematie hoor. Maar de dagen daarna voelde ik me toch wel beetje leeg.

Esmée is hier al 2 avonden erg onrustig.

Weet niet of ze d'r dag/avond ritme omgooit.

Of dat het te warm is in d'r kamer. (het is daar nu al 26 graden...)

Ze hoest ook veel, dus wie weet is ze wel niet lekker.

En overdag slaapt ze juist weer heel veel.

Maja, we wachten het wel af.

Nou, ik ga proberen eens op tijd naar bed te gaan.
Fijne Koninginnedag allemaal!
voor Brabbel, jee wat heftig.
Nala,fijn dat Esmee geen last heeft gehad van haar 2e tandje.

Heeft ze vannacht al weer wat beter geslapen?

Frans en DDDJ, nog geslaagd op de vrijmarkt?

Amy,weer bijgekomen van jullie vakantie?

We krijgen een rottweiler en gaan volgend weekend kijken. Ze groeien al goed.

Verder hier geen nieuws. Ben blij dat het vakantie is

Fijne zondag allemaal
Hoi!!

Brab hoe is he tnu met jullie?

Toch wel geslaagd op de vrijmarkt . Paar puzzels, paar kledingstukken voor Mileen en 2 dvd's. Oh ja en voor mezelf een paar stripboeken en nog een boek voor Milena.

Gisteren hele dag binnengehangen ivm de regen. Om 1700 werd het droog en zijn we nog even naar de kermis gegaan. Bojan was voor het eerst in de draaimolen en hij vond het geweldig! Wat een ventje is het dan zdeg. Milena durfde tot haar tweede nog niet alleen in zo'n ding. Ik stond er wel naast, maar hij zat alsof hij niet van plan was ergens heen te gaan, zwaaide met de bel, drukte op de toeter en stuurde alsof zijn leven ervan af hing . Echt superleuk! Milena vindt vooral het eendjes vangen op de kermis heel leuk. Dat mocht zij dus. Bonjan zat ook te gillen, maar die is nog wat te klein om eendjes te vangen. Hij mocht de eenden vasthouden :-) . Brullen toen ze werden afgepakt.

Als Bojan wakker wordt ga ik even jmet ze naar mijn ouders. Mijn zusje komt ook, gezellig. Anders word ik wel heel erg flauw van het binnenhangen. Morgen is mijn moeder jarig. Bojan gaat naar het kdv en Milena heeft vakantie. Dus we gaan met zijn drietjes (mijn moeder, ik en Mileen) iets leuks doen. Heb nog vrijkaartjes voor Koningin Julianatoren of naar de dierentuin, maar ja als het morgen net zo'n dag wordt als vandaag.... anders zwembad, maar zal wel heel druk zijn of iets anders verzinnen.. Hmmm.

Fijne zondag allemaal!
Frans, gefeliciteerd met je mams. Het ziet er idd niet zo lekker uit buiten...

Wij hadden een gezellige Koninginnedag. Eventjes met mijn ouders het dorp in gegaan en bbq met de vrienden.

Zaterdag saampies ff ergens wat wezen eten en naar een feest, was erg leuk.

Gister hadden we een relaxte dag.

Esmée slaapt gelukkig weer steeds beter en sinds vrijdag tijgert ze ook! Gisteravond leek het er zelfs al op dat ze gaat kruipen! (filmpje staat op mijn Hyves)

En nog meer leuk nieuws, mijn zusje is zwanger!

Helemaal happy. Ze heeft vorige week een echo gehad en zagen een hartje kloppen. Ze is nu bijna 10 weken en ws rond 3 december uitgerekend.

Nu snel verder, moet werken.
Frans, gefeliciteerd. En wat is het geworden? Hier valt het weer nog wel mee. En stoer zeg, Bojan in de draaimolen.

Nala, wat een superfilmpje van Esmee zeg. Wat een snellerd.

En gefeliciteerd met je zusje, wat leuk nieuws.

Brabbel, voor vandaag.

Hera, oh wat leuk zo'n puppie. Wanneer mag hij met jullie mee?

Heb je foto's?

Amy, hoe was de vakantie? op de foto's zag het er super uit.

DDDJ, klinkt leuk dat circus. En lekker lang weekend gehad.

Hier gaat alles prima. Lekker paar dagen vrij deze week, hoef alleen donderdag te werken.

Vorige week weekendje weg geweest naar Zeeland. Heerlijk genoten van het mooie weer, al was het op het strand nog wel fris. Maar wel lekker met voetjes in de zee en met zand gespeeld. En zaterdags naar plopsaland geweest. En het is erg leuk, niet zo vreselijk als de naam doet verwachten. Vond het een erg leuk park (en de kids ook ), veel verschillende attracties voor verschillende leeftijden.

Met Koninginnedag niet zoveel gedaan. Even naar de vrijmarkt, was niet zoveel. Wat puzzeltjes gekocht en voor Ties een v-tech pocket. Leek me wel handig voor in de auto met de vakantie.
Ik hoorde gisteren ook dat plopsaland geopend is. Dus wel een aanrader 12-9

Op mijn hyves staan foto's + een link van de fokker.

En rond 12 juni mogen we haar ophalen.

We zitten ons nu suf te piekeren over een naam. De fokker heeft 4 namen bedacht die wij niet zo geweldig vinde. Wie weet een leuke naam?

Nala, wat een leuk filmpje op je hyves en gefeliciteerd.

Esmee is wel snel hoor.

Frans, gefeliciteerd met je moeder. Hier is het waardeloos weer.

Fijne dag allemaal.
Brabbel nog een dikke knuffel voor jou en je schoonzus en broer... Wanneer is de crematie? Heftige tijd hoor...

Leuk zeg, DDDJ, het circus, daar wil ik ook nog een keer naar toe met kayleigh.

Wat is het vandaag geworden Frans? Het is hier wel droog, maar brrrrr koud. Enne stoer zeg Bojan al in de draaimolen. Kayleigh durfde hier pas afgelopen zomer in, haha. Denk dat Detlev het ook sneller leuk vindt!

Hera, leuk hoor een pup. Wij hadden vroeger thuis ook een rotweiler en die heette Wodan! Helaas zal er hier nooit een hond komen, man heeft het niet zo op honden en wil er absoluut niet 1 in huis...

Esmée is wel een snellerd hoor, haha, nog even en ze loopt ook nog sneller dan die slome donder hier, haha. (Nou ja, dan moet ze wel opschieten, want hij maakt vorderingen!!!)

Lekker weekje dus 12-sept, lekker hoor bij zee en net met dat lekkere lenteweer! Heerlijk!

Ja, nu in de buurt ook een plopsaland, een keertje naar toe! Lijkt me erg leuk namelijk!
Hier weer drukke dagen achter de rug, veel aan het werk en even een piek op school, maar goed dat hoort er allemaal bij! Gaat wel weer over. Vandaag wel lekker een mama dag! Heerlijk. Detlev maakt ook wat vorderingen, hij wil soms achter een stoeltje aan lopen en het lukt hem ook nog om de trap op te klauteren! Dus het begint steeds meer een handenbindertje te worden, haha. Maar wel leuk hoor!

Hopelijk wordt het woensdag (bevrijdingsdag) lekker weer, we hebben een beetje de traditie om dan naar een festival te gaan en dan lekker op een kleedje in het gras te liggen enzo de hele dag met zus/ zwager en de kids. Maar dan moet het wel een beetje lekker weer zijn tuuk... Anders moeten we wat anders bedenken!
Hoe staat het met de 16e? Houdt iedereen er nog rekening mee? Het lukt nog niet echt om mijn dienst te ruilen, maar heb nog niet iedereen gevraagd!
Hai meiden,. bedankt voor jullie medeleven !! Erg lief allemaal.

Morgen wordt ze gecremeerd, maar wordt geen dienst gehouden hoor. mijn broer, schoonzus, haar moeder en mijn moeder gaan mee om haar op te halen uit het zhuis en dan naar het crematorium brengen. Week daarna kunnen ze haar ophalen en denk dat we dan bij hun thuis wat gaan drinken enzo.

Mijn schoonzus heeft het moeilijk maar praat goed en doet gelukkig ook dingen, moet ook wel met mijn neefje, die kan geen uur binnen zitten, hyper de piep is dat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven