smerige recepten
maandag 17 mei 2010 om 19:52
quote:dangeensuus schreef op 17 mei 2010 @ 19:16:
[...]
Ha!!!
Ik ben niet alleen met mijn rare tics! Ik kan je trouwens nog steeds niet mailen, functie doet hut niet princess.of.darkroses@gmail.com (is mijn viva adres )
[...]
Ha!!!
Ik ben niet alleen met mijn rare tics! Ik kan je trouwens nog steeds niet mailen, functie doet hut niet princess.of.darkroses@gmail.com (is mijn viva adres )
MILF in the making
maandag 17 mei 2010 om 19:53
joh als ik terugkijk was ik gewoon helemaal van lotje getikt. Wat ik allemaal van die vent gepikt heb... Alles met de roze bril denk ik nu maar. Toen ik dat ding eindelijk afkreeg was ik ook wel heel klaar met hem. Jammer dat hij nu met mijn spaargeld en de erfenis van zijn moeder ergens goede sier maakt, terwijl ik door de vermogensverdeling uit kwam met een schuld van 10.00, maar ik hoef noooooooit meer smac te eten. Ik hoef nooit meer te hopen dat hij uit zichzelf gaat douchen en hem dan toch te moeten schoppen, ik hoef nooit meer zijn gewauwel aan te horen over amerika, ik hoef nooit emer te wachten tot zijn boek af is en hij eindelijk weer gaat werken, ik hoef nooit meer te bedenken of ik wel of niet meewil naar de pinkstergemeentekerk, ik hoef geen IUI in het ziekenhuis meer met stoned zaad, ik hoef niet te horen dat mijn kind niet hoeft te studeren omdat de wereld vergaat in 30 jaar, ik hoef nooit meer te zien hoe hij tien minuten deed om een broodje compleet met boter te bedekken, niet meer aan te zien hoe hij een gat in een deur schopt, nooit meer gaten te repareren in deuren. En ik hoef nooit meersmac te eten. Of zei ik dat al?
maandag 17 mei 2010 om 20:01
oh absoluut. Het mooiste was, ik moest hem geld betalen wegens hoe de verdeling uit kwam (hij een schuld van 10.000 door niet afgemaakte studie en ik net zoveel in de plus door levensloopregeling en huisverzekering enzo, waar je dus niet aan kan), zegt hij, ja, daar heb ik recht op en dat heb ik nodig. Maar als je het nu niet hebt mag je het wel van me lenen hoor...
Ik heb hem toen gezegd dat ik nog liever een jaar lang brood met pindakaas eet dan dat ik ooit een cent van hem zou lenen.
Hij was in het begin best leuk, maar met zijn culinaire standaard zakte de rest rustig mee. Aan het eind was er echt geen flikker meer aan, en heb ik hem na een aantal keer waarschuwen gezegd dat ik wilde scheiden. Kwam als een donderslag bij heldere hemel zei hij. De zin "als het zo doorgaat wil ik scheiden" betekent geloof ik heel wat anders.
Maar dit is allemaal wel erg off-topic. Nou ok dan, om weer on-topic te komen, als hij alleen at was t vaak een blikje bonen (bruin of kapucijners) met spek en ei. Verder niks.
Ik heb hem toen gezegd dat ik nog liever een jaar lang brood met pindakaas eet dan dat ik ooit een cent van hem zou lenen.
Hij was in het begin best leuk, maar met zijn culinaire standaard zakte de rest rustig mee. Aan het eind was er echt geen flikker meer aan, en heb ik hem na een aantal keer waarschuwen gezegd dat ik wilde scheiden. Kwam als een donderslag bij heldere hemel zei hij. De zin "als het zo doorgaat wil ik scheiden" betekent geloof ik heel wat anders.
Maar dit is allemaal wel erg off-topic. Nou ok dan, om weer on-topic te komen, als hij alleen at was t vaak een blikje bonen (bruin of kapucijners) met spek en ei. Verder niks.
maandag 17 mei 2010 om 20:04
maandag 17 mei 2010 om 20:05
Oh en hij heeft me natuurlijk zo ongeveer metéén met kind geschopt. Was niet de planning maar wel heel fijn dat dat ook zomaar vanzelf ging. Geen ziekenhuisbezoeken meer, geen IUI, geen discussie over hypotetische wereldbe-eindigingen waardoor er geen vaste baan hoeft te komen, en gewoon leuk zwanger zijn.
maandag 17 mei 2010 om 20:05
Ik was te schijterig om Haggis te proberen toen ik in Schotland was, en black pudding (= bloedworst) vermijdt ik hier. Moet er toch niet aan denken.
Heeeeeeeel af en toe vind ik Smac wel lekker trouwens, net zoals knakworst en frikandellen. Maar ik ben dan ook een culinaire barbaar .
Mijn vader maakt ook macaroni met ei en ketchup, niemand heeft tot nu toe het hart gehad om te zeggen dat het niet te vreten is. Mijn tante flikkert er ook nog mayonnaise bij.
Heeeeeeeel af en toe vind ik Smac wel lekker trouwens, net zoals knakworst en frikandellen. Maar ik ben dan ook een culinaire barbaar .
Mijn vader maakt ook macaroni met ei en ketchup, niemand heeft tot nu toe het hart gehad om te zeggen dat het niet te vreten is. Mijn tante flikkert er ook nog mayonnaise bij.
maandag 17 mei 2010 om 20:07
maandag 17 mei 2010 om 20:08
quote:allis schreef op 17 mei 2010 @ 20:06:
ja nou is wel belangrijk hoor, of een vent lekker neukt. Bijna net zo belangrijk als of ie lekker kookt. Balkenbrij en smac in de keuken is trouwens vaak toch ook een beetje balkenbrij in bed. Vormeloos vlees zonder structuur er in of pit. balkenbrijbedpartner
ja nou is wel belangrijk hoor, of een vent lekker neukt. Bijna net zo belangrijk als of ie lekker kookt. Balkenbrij en smac in de keuken is trouwens vaak toch ook een beetje balkenbrij in bed. Vormeloos vlees zonder structuur er in of pit. balkenbrijbedpartner
MILF in the making