Tetterettes tetteren nog steeds verder

16-05-2010 18:17 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het topic waarin de eerste tettermeet gaat plaatsvinden!

Deel 6 alweer

Waar we lekker verder kunnen tetteren over onze liefde voor onze dieren.

Het gaat inmiddels allang niet meer alleen over de dieren en off-topic kennen we niet

Op de foto een aantal van onze mooierds

Wie zin heeft...klets tetter lekker mee!!

Hier een link naar het vorige topic:

Tetterettes, tetter hier lekker door.
@Bieb: al die zooi slikken terwijl het niet helpt lijkt me ook niet de bedoeling. Als het van het weekend niet minder is, dan ga je wel naar de dokter he?
Ik zou naar de ha gaan voor het weekend Bieb, waarom wachten? Over gaat het niet heb je gemerkt.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
ik heb het pas vanaf donderdag.

R heeft het ook gehad...dikke week mee zoet geweest en is nu bijna klaar.

Hij heeft mij denk ik aangestoken + dat ik de hele dag buiten heb gestaan met een sloot drank in mn lijf... En savonds was het best fris alleen toen voelde ik het niet meer

ik kijk het nog een paar dagen aan..
Goedzo
kan niet xonder jullie alleen bijlezen is niet te doen

is er al wat meer bekend over de meet
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
@ Leo: dat is toch niet te geloven, dat de politie geen aangifte op wil nemen…. En de politici maar om de haverklap roepen dat de politie aangifte op móet nemen. Dat het aan de OvJ is om te bepalen of iets mogelijk strafbaar is en niet aan de politie. Nou, daar sta je dan weer. En dat hoor je zo vaak tegenwoordig, dat aangiftes gewoon niet opgenomen worden. Ik hoop dat de media-aandacht helpt!

En veel succes deze week! Klinkt heel leuk, maar ook wel heel zwaar volgens mij. Geniet er van!!

@ Heartwork: qua vacatures gaat het de goede kant op dus! Ik duim!!

@ Talkinghead: alternatief gelezen op hyves, leuk!! Ik gooi voor de zekerheid m’n stoel in de kofferbak, neemt geen ruimte in, vreet geen brood, komt goed

@ Ratteke: goed zeg, dat je al zoveel langer op je werk kunt blijven steeds! En ook goed van K, dat hij toch naar de huisarts gaat.

Kan me voorstellen dat je er mee zit, met Maculata…

@ Anneke: Dank je wel… ik voel me ook echt gezegend met mijn ouders! Dat had ik als kind al, dat gevoel. En ik spreek het ook geregeld naar ze uit, dat ik van ze hou, ze waardeer, nu en vroeger. En ik vertel ze ook als ik bemerk dat dingen die ik van ze geleerd heb goed van pas komen. Gisteren ook: ik ben afgekeurd, kan en mag voorlopig niet werken, en toch rijd ik 150 km naar ze toe in m’n eentje. Nou ja, met zoon maar die mag het stuur niet van me overnemen als ik moe ben

Maar dat ik zoiets toch doe en aandurf, is omdat mijn ouders me hebben meegegeven dat haast niet goed is, en dat Onze Lieve Rijkswaterstaat niet voor niks iedere 3 dikke bomen een rustplaats langs de snelweg gemaakt heeft. Ik ga gewoon op pad, en lukt het me niet dan zet ik de auto langs de kant en neem m’n rust. 6 keer als het moet. Uiteindelijk komen we heus wel thuis.

En dan zit ik met m’n ouders op een terrasje en komt het autorijden ter sprake, paps drukt me nogmaals op het hart te stoppen als het niet gaat en ik verzeker ze dat ik dat heus doe omdat ik dat van hen geleerd heb. En hoe me dat nu ook helpt, dat besef, die wetenschap en vooral die innerlijke rust die ik daardoor heb.

Pfft… Ik ben een beetje emoosjiejoos merk ik…

Man is nog een beetje misselijk, is wat aan ’t goochelen met z’n pillen. Zolang hij er niet meer van neemt dan hij van de doc mag, goochelt hij maar lekker door. Ik hoop voor hem dat hij snel een ritme vindt wat hem beter ligt.

@ Biebelie: rustig aan, een dag tegelijk en dan wordt het vanzelf 1 augustus. Niet steeds op die kalender kijken, daar gaat het niet sneller van en die tijd dat je op de kalender zit te staren kun je aan veel leukere dingen besteden!
Iets anders
Denk erom Bieb, naar de HA gaan hoor als wij het hier zeggen Zeker luchtweginfecties kunnen lekker blijven doorsudderen (zei zij uit ervaring) en je bent toch al niet in optimale kediesie!

Ik ga morgen (beloofd!) ook bellen, mijn bovenarm voelt ook wat warm en jeukerig aan, denk dus dat er een fijne ontsteking zit. En ik heb mezelf kleine bloeduitstortinkjes gemasseerd, wat een flapdrol ben ik toch ook

Is de rust nu weer een klein beetje terug in de tent thuis of is het een ijzige stilte? Ik wou dat ik de klok een grote zet vooruit kon geven voor je (dat idee van die adventskalender ) Trouwens, wel lief dat je mams je gaat helpen met de rekening voor ZM. Gaat alles nog steeds goed met hem?

Ratteke, je gaat dus morgen met je hele menagerie naar de DA? Succes alvast Misschien is prednison idd wel iets voor je ouwe poesie want zolang ze geen pijn heeft, zou ik haar nog lekker van haar ouwe dag laten genieten.

Haai Itsie
Ik ben mijn eigen bananenschil
Gooi ik er ook nog even een dierentetter in:

Zoë krabt. Nog steeds.

En ik zat vorige week te piekeren, en te denken, en ik kwam er niet uit. Ik had gewoon geen goed gevoel bij al dat dokteren en allergievoer en prikken en en en en... Kan het niet uitleggen, meestal heb ik dat unheimische gefühl niet bij behandelingen van m'n beessies. Maar dit voelde niet goed.

Ineens wist ik het! Stress! MV had het aan het begin al geopperd, maar dat veegde ik toen van tafel. Nah... Zoë stress? Waarvan?

Duh...

't Poezeltje is nu 8,5 maand oud. Bij ons gekomen toen ze 4 maanden was. Ons huis is haar 4e huisje. Net gewend: huis op z'n kop want kerstmis. En daarna hoop gedonder rond oud en nieuw. Toen 'n week opa en oma hier in huis terwijl wij in Disney waren. Daarna sterilisatie. En controle + prik. En weer controle + krabsel + prik. En wéér controle + prik + ander voer...

Nou ja, 't duurde even voor 't kwartje viel, maar natuurlijk heeft dat arme poezekind stress gehad! Dat ze overal vrolijk tussendoor leek te huppelen wilde natuurlijk niet zeggen dat 't 'r niks deed!

Dusss.... heb ik vandaag d'r nageltjes weer geknipt, zo kort mogelijk maar er is er geen 1 gaan bloeden (en daar was ik stiekem best een beetje trots op ), is ze per vandaag weer over op Tom Poes (dieetvoer was toch op) en hebben zij en Meneer nu weer hele dagen bakjes brokken ter beschikking. En we gaan voorlopig niet naar de DA. 2 van de 3 wondjes op d'r nek zijn mooi aan het genezen. Blijft er 1 ietwat zorgelijk wondje over, maar dat is zorgelijk omdat het niet de kans krijgt dicht te groeien. Niet omdat het slecht gaat: niet ontstoken, mooi schoon wondje, oppervlakkig, lijkt eerder een schaafwond die net diep genoeg is om wat bloed te laten komen, heel erg oppervlakkig dus eigenlijk.

Ik vind het eng... maar heb tegelijkertijd heel sterk het gevoel dat dit de juiste koers is. Ze moet tot rust komen, en dat komt ze niet met wekelijkse ritjes naar de DA, wekelijkse prikken, gestress met eten omdat zij het eten van Meneer niet mag hebben, gekloot aan schone wondjes omdat er zalf op moet wat ze niet wil, gehannes met kappen enzovoort enzovoort...

Wat denken jullie, zit er wat in, in deze theorie? Ik vind het echt eng...
Iets anders
ooh...ik haat hem ik haat hem ik haat hem!!

Ongelooflijk stuk....
Bieb?
Iets anders
Babs, het klinkt zo enorm logisch...

Ik ga morgen ook naar de huisarts maisjes

Maar nu naar bed.
quote:biebelie schreef op 17 mei 2010 @ 23:04:

ooh...ik haat hem ik haat hem ik haat hem!!

Ongelooflijk stuk....

21 22 23 24 25 26 27 28.....

Mooooie ooooogen, denk daar aan. Zennnnnn

Adem in adem uit.

Ik haat je ik haat je je bent een gore lul

http://www.youtube.com/watch?v=nEQBYiMaSUk

(misschien niet afspelen als hij erbij is... alhoewel... )
Ik vind het heel erg logisch klinken Babs! Zeker het uitproberen waard, rust in de tent brengen voor haar. Ze heeft nogal wat voor haar kiezen gehad natuurlijk. En misschien (jaja, daar komen ze weer!!) Bach-druppeltjes voor haar kopen? Is homeopathisch dus in de categorie 'baat het niet dan schaadt het niet'. En voor het wondje calendulan of anti-eczeem zalf van Vogel (ben ff de naam kwijt).

Ik zou je plan/idee echt even gaan uitvoeren hoor de komende tijd!
Bieb, gooi het er ff uit op hyves! We luisteren/lezen mee hoor! Lucht je hart ff voordat je je huisraad door het huis smijt!
sorry Babs...knalde zo over je vraag heen.

Kijk het aan...het is jouw kat en een voorgevoel is er vaak niet voor niets.

Misschien iets anders op de wondjes doen?

Gewoon aloe vera,zo puur mogelijk (van de tuinen) werkt bij mijn Isa het beste.

Net hier echt ruzie waar de honden geen brood van lusten...en de rest van de buurt ook niet....
Voor Bieb (en plak er een plaatje van R. op):

ik heb me op slaapkamer opgesloten..lapslet beneden al dicht dus haifs lukt niet meer.

Maar ben al weer iets rustiger.

Hij is gewoon echt serieus zonder lullig te willen doen niet normaal.

Zijn bekrompen kleine gevoelsleventje kent alleen maar : kwaad,sjacherijnig,onredelijk en kortzichtig.

empathie? Wasdah?

Redelijkheid? Nooit van gehoord...

Egoisme? Ja die dan weer wel..
Bieb, ik snap dat het heel, heeeeel moeilijk is, maar alsjeblieft: steek geen energie in een ruzie met hem. Heel makkelijk gezegd, ik weet het... Loop weg als er een ruzie aankomt, ga voor mijn part een rondje rond je huis rennen, boven tv kijken, je kledingkast opnieuw inruimen maar laat je NIET meer verleiden tot een ruzie. Zo heeft R. je nl weer waar hij je wil hebben, je ontglipt hem aan alle kanten en zo heeft hij weer 'macht' over je (over je gevoelens). Geef 'm niet die stok om mee te slaan.

(weer zo'n vette oempferd)
olijfje_ wijzigde dit bericht op 17-05-2010 23:20
Reden: tiepvaud
% gewijzigd
plous waarom ga jij naar de dokter,mdat je zo moe bent?

Je vind het op je werk ook niet meer zo leuk he?
Nou ja zeg, had ik een mooie boksbal voor je geplakt hier, is ie weg!!
Goeie Olijf

Volgende keer: Kijk op horloge: "Oh, zeikuurtje is weer begonnen? Dan ga ik ja? Kan je even tegen jezelf zeiken."

En gewoon weglopen. Werkte uitstekend bij mijn ex.

Of je zegt niks en gaat weg.
quote:biebelie schreef op 17 mei 2010 @ 23:15:

plous waarom ga jij naar de dokter,mdat je zo moe bent?

Je vind het op je werk ook niet meer zo leuk he?Ben beetje overwerkt en wil wat dingen op een rijtje krijgen. Dus doorverwijzing naar een coach of psycholoog en ik wil een doorverwijzing voor dermatoloog omdat ik wederom open lig van de eczeem (vergelijkbaar met brandwonden, is auw)
Piespot op tafel zetten: 'zo, zeik daar maar tegenaan'
Zeg, volgens mij ben ik degene die 1x per maand zo mag doen en dan heb ik een excuus
ik heb net in al mijn kwaadheid geschreeuwd dat hij niet zo moet zeiken...omdat het me geen f*ck meer doet.

En dat hij zich niet zo druk moet maken om niks en dat het me geen f*ck meer raakt.

En dat ik blij ben dat het UIT is en dat ik niet kon wachten tot het zover was maar dat het zijn keuze is hoe we die laatste periode door gaan komen...kan goedschiks of kwaadschiks...

Als hij wel wil dat ik kook en zijn was doe moet hij normaal doen en niet ontploffen als hem een scheet dwars zit...dan rot hij maar op naar zijn ouders..

En ohja...ik ben een dominant kutwijf..dan weten jullie dat vast

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven