ongewenst zanger

24-05-2010 20:08 314 berichten
Alle reacties Link kopieren
lezeressen,

jullie vragen jullie af wat doet een man op dit forum maar dat wordt zo duidelijk.

mijn ex-vriendin is zwanger nadat ik de relatie verbroken heb. zij wil hier niet aan maar er is geen weg meer terug. nu is ze zwanger en ze belt me 100 x per dag om te zeggen dat ze me uit gaat kleden en ik de sjaak ben! in haar ogen is het uit liefde gemaakt maar ze wachtte me op in lingerie en in ben letterlijk en figuurlijk genaaid....in mijn wereld wil je als je zwanger bent het beste voor het kind en dat heeft helemaal niets met geld te maken.

ik heb een abortus voorgesteld maar daar kan ik natuurlijk niet over beslissen, het is haar lijf. weet iemand wat mijn rechten zijn en waar ik heen kan of heeft ze me nu echt te grazen???
quote:diaantje1971 schreef op 24 mei 2010 @ 20:31:

ongewenst zanger
DGS
Heb ik dat?!
quote:amalia schreef op 24 mei 2010 @ 20:30:

Ik wilde een film gaan kijken maar denk dat ik hier even een stoeltje bij pak om dit te volgen.Het is inderdaad enorm

Stressed is just desserts spelled backwards
Ik hou het niet van spanning, hoe is het gebeurd Vrouw-vrouw en zwanger zonder tussenkomst van man...
Heb ik dat?!

ongewenst zanger
Kijk me na, waar ik ga, ik ga mijn toekomst achterna
Mal
Ja, dat vind ik echt.
quote:rosanna08 schreef op 24 mei 2010 @ 20:27:

[...]

wel delen he! Natuurlijk, wil je deze of de chunky monkey?
quote:dangeensuus schreef op 24 mei 2010 @ 20:25:

Boog verander jij ook altijd in een weekdier als je ex vriendin je opwacht in lingerie?

Als m'n ex me op zou wachten in lingerie zou ik me eerlijk gezegd helemaal de tering schrikken.. maar acht die kans dan ook ontzettend klein..

echter als een mooie vrouw in lingerie me opwacht in lingerie verander ik in alles behalve een "weekdier", want dan komt er van dat vingeren niet al te veel meer....
Nou sgaap, je hoeft alleen maar lingerie aan te doen en te wachten en HOPPA! kind.
Dibs on the chunky monkey.

Boog, vingeren is het nieuwe neuken. Gewoon neuken met je lul is zo 2009
DGS Dat doe ik vaut! Nix naakt dus... Pfff zo verwarrend allemaal.
Heb ik dat?!
Ernstige aandoening hoor, ongewenst zanger:

Lijders aan deze aandoening wacht uiteindelijk slechts één lot: een pijnlijke dood. De aandoening is ongeneeslijk, begint sluipend, en vordert traag maar gestaag totdat de patiënt zich niet meer van zijn eigen zelf bewust is. In dat stadium barst hij te pas en te onpas uit in heftig, vals en onverstaanbaar gezang. Het wachten is slechts op een barmhartige omstander die hem uit zijn lijden verlost.
Kijk me na, waar ik ga, ik ga mijn toekomst achterna
Plaatje plakken is toch gelukt.

De man met rode condoom op zijn hoofd, staat er.

ongewenst zanger

Diaantje!
Ik draag nooit meer lingerie, stel je voor........... ik kan echt niet zingen
*gooit alle lingerie weg, en stopt met de pil, probleem opgelost dus X-D*
Heb ik dat?!
quote:Notebook schreef op 24 mei 2010 @ 20:35:

[..

Natuurlijk, wil je deze of de chunky monkey? oeh chunky monkey!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Sgaap, je moet toch nog even de OP spellen.
quote:boogje schreef op 24 mei 2010 @ 20:35:

[...]

echter als een mooie vrouw in lingerie me opwacht in lingerie verander ik in alles behalve een "weekdier", want dan komt er van dat vingeren niet al te veel meer.... To much information
Stressed is just desserts spelled backwards
?????????????? kan er niks meer van maken
Hulp bij ongewenst zanger zijn

Luister niet naar je huisarts: die kwakzalver vertelt smerige aardse leugens omdat hij gewoon niet weet wat er met je aan de hand is!

Denk je te hebben wat er op deze pagina staat, twijfel dan niet en koop meteen medicatie op het internet, op de OnMarkt, of bij de afhaalchinees!

Hahahahahaha
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
je mag een hapje van me Roos
Zeg, meneer onder de naam " probleemmeisje" , ben jij soms een autist? ( zeg maar " nee " ; http://oncyclopedia.net/wiki/Autist )
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Emaille

TO = Probleem meisje !

Vriendin is zwanger !

Ik zeg identiteitscrisis voor gevorderden (en dan roepen dat ze een man is voor het geval dan)
Heb ik dat?!
Kolere, dus over een jaar of tien kan mijn zoon zomaar met zo'n verhaal thuiskomen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven