Wanneer snapt hij het nou eindelijk?
maandag 24 mei 2010 om 22:30
Geen geheim meer, ik vind mijn collega leuk.
Hij is al eens komen eten (samen met een andere collega). We zoeken elkaar op de zaak vaak op. En smsen regelmatig, tijdens en na werktijd, over niet werk gerelateerde zaken.
Maaaaaaar... Daar blijft het bij, en dat ben ik zat.
Ik vind hem leuk, daar hoef ik niet omheen te draaien. Dat heb ik niet letterlijk tegen hem gezegd maar het zou wel duidelijk moeten zijn. Hij onderneemt verder alleen niets, of hij snapt het niet.
Dat kan hij natuurlijk ook van mij denken, hij smst mij natuurlijk ook.
Dus..? Zelf de volgende stap ondernemen. Maar wat is een logische volgende stap?
En hoe pak ik dit slim aan zodat wanneer hij mij nix blijkt te vinden ik hem toch nog onder ogen durf te komen?
Hij is al eens komen eten (samen met een andere collega). We zoeken elkaar op de zaak vaak op. En smsen regelmatig, tijdens en na werktijd, over niet werk gerelateerde zaken.
Maaaaaaar... Daar blijft het bij, en dat ben ik zat.
Ik vind hem leuk, daar hoef ik niet omheen te draaien. Dat heb ik niet letterlijk tegen hem gezegd maar het zou wel duidelijk moeten zijn. Hij onderneemt verder alleen niets, of hij snapt het niet.
Dat kan hij natuurlijk ook van mij denken, hij smst mij natuurlijk ook.
Dus..? Zelf de volgende stap ondernemen. Maar wat is een logische volgende stap?
En hoe pak ik dit slim aan zodat wanneer hij mij nix blijkt te vinden ik hem toch nog onder ogen durf te komen?
dinsdag 25 mei 2010 om 21:41
Verhuizen voor de liefde, ik heb het 1x bijna gedaan. En toen stond ik op het laatste moment zonder dak boven mijn hoofd.
Ik was bijna naar Den Haag, maar eigenlijk ben ik ook veel te gehecht aan Brabant, dat krijg je er nooit meer uit
Je kan het meisje uit Brabant halen, maar Brabant niet uit het meisje
Ik was bijna naar Den Haag, maar eigenlijk ben ik ook veel te gehecht aan Brabant, dat krijg je er nooit meer uit
Je kan het meisje uit Brabant halen, maar Brabant niet uit het meisje
dinsdag 25 mei 2010 om 23:00
flink balen, maar je hebt nu tenminste duidelijk antwoord
hoef je er ook niet meer over te twisten wat hij nu van je vindt...
Waarom hij het niet z'n goed idee vindt is niet belangrijk
als ie je leuk had gevonden had hij een andere reden neer gezet.
Zou alleen zelf wel wat minder sms contact nu opzoeken, nu gewoon wat af en toe als vrienden dan
Succes!! Maar goed van je dat je gewoon sms gestuurd hebt
hoef je er ook niet meer over te twisten wat hij nu van je vindt...
Waarom hij het niet z'n goed idee vindt is niet belangrijk
als ie je leuk had gevonden had hij een andere reden neer gezet.
Zou alleen zelf wel wat minder sms contact nu opzoeken, nu gewoon wat af en toe als vrienden dan
Succes!! Maar goed van je dat je gewoon sms gestuurd hebt
dinsdag 25 mei 2010 om 23:04
quote:Nici007 schreef op 25 mei 2010 @ 21:25:
Dank jullie, maar meer dan jammer is het ook niet hoor
Geen tranen
Iemand nog leuke broers, vrienden, neefjes in de aanbieding
Wat triest. Dat is toch zeker een grapje niet?
Jammer dat hij niet wilde, maar bekijk het van de zonnige kant. Nu hoef je ook geen dingen te beginnen waar je nog niet aan toe bent. Dat zei je toch eerder, geloof ik?
Dan is dit de meest prettige oplossing, en je hebt weer tijd voor iets anders (genieten van het heerlijke weer ofzo)
Dank jullie, maar meer dan jammer is het ook niet hoor
Geen tranen
Iemand nog leuke broers, vrienden, neefjes in de aanbieding
Wat triest. Dat is toch zeker een grapje niet?
Jammer dat hij niet wilde, maar bekijk het van de zonnige kant. Nu hoef je ook geen dingen te beginnen waar je nog niet aan toe bent. Dat zei je toch eerder, geloof ik?
Dan is dit de meest prettige oplossing, en je hebt weer tijd voor iets anders (genieten van het heerlijke weer ofzo)
woensdag 26 mei 2010 om 08:53
Goed dat je toch de sms gestuurd hebt!
Eerste keer dat je hem nu ziet, zal wel ff slikken zijn, maar als je voor de rest gewoon normaal blijft doen, dan gaat dat vanzelf over en hebben jullie gewoon weer de werkrelatie die je voorheen had!
En voor de rest: Good luck in het vinden van een lover! Leuke mannen bestaan echt!
Eerste keer dat je hem nu ziet, zal wel ff slikken zijn, maar als je voor de rest gewoon normaal blijft doen, dan gaat dat vanzelf over en hebben jullie gewoon weer de werkrelatie die je voorheen had!
En voor de rest: Good luck in het vinden van een lover! Leuke mannen bestaan echt!
Nope
woensdag 26 mei 2010 om 19:35
quote:Ksenija schreef op 26 mei 2010 @ 18:44:
Zo zie je maar weer, als hij wilde had hij wel initatief getoond.
Les voor de volgende keer dan maar.
Dat slaat natuurlijk nergens op, we leven in 2010 niet in het jaar blok. Een vrouw mag ook initiatief tonen, we zijn toch zeker niet voor niets geemancipeerd!
Mannen kunnen ook best verlegen zijn en niet durven, dan moet je als vrouw dus gewoon niets doen? Achterover leunen en wachten tot ze zichzelf met bosjes aan je voeten gooien
Zo zie je maar weer, als hij wilde had hij wel initatief getoond.
Les voor de volgende keer dan maar.
Dat slaat natuurlijk nergens op, we leven in 2010 niet in het jaar blok. Een vrouw mag ook initiatief tonen, we zijn toch zeker niet voor niets geemancipeerd!
Mannen kunnen ook best verlegen zijn en niet durven, dan moet je als vrouw dus gewoon niets doen? Achterover leunen en wachten tot ze zichzelf met bosjes aan je voeten gooien
woensdag 26 mei 2010 om 20:03
quote:Nici007 schreef op 26 mei 2010 @ 19:35:
[...]
Mannen kunnen ook best verlegen zijn en niet durven, dan moet je als vrouw dus gewoon niets doen? Achterover leunen en wachten tot ze zichzelf met bosjes aan je voeten gooien Een man die verlegen is en niet durft, lijkt me niet een man om iets mee te willen.
[...]
Mannen kunnen ook best verlegen zijn en niet durven, dan moet je als vrouw dus gewoon niets doen? Achterover leunen en wachten tot ze zichzelf met bosjes aan je voeten gooien Een man die verlegen is en niet durft, lijkt me niet een man om iets mee te willen.
woensdag 26 mei 2010 om 22:09
quote:Ksenija schreef op 26 mei 2010 @ 21:49:
[...]
Ik heb aan 1 voldoende, maar dan wel een echte vent
Dus alle mannen die een beetje verlegen zijn, zijn geen echte mannen?
Jij bent zelf zeker ook nooit verlegen? Jij durft altijd alles te zeggen en schaamt je nooit ergens voor?
Mij maakt het niet uit hoor maar ik denk dat je makkelijk de conclusie kan trekken dat iedereen anders is, en dat iedereen weleens verlegen wordt en dan niet zo goed durft te zeggen wat hij of zij denkt.
Soms misschien bij vrouwen, of juist tegen je baas of waar dan ook? Zijn al die mensen geen echte mannen?
Ben ik ff blij, ben bij deze ook definitief afgekeurd voor een echte vent
[...]
Ik heb aan 1 voldoende, maar dan wel een echte vent
Jij bent zelf zeker ook nooit verlegen? Jij durft altijd alles te zeggen en schaamt je nooit ergens voor?
Mij maakt het niet uit hoor maar ik denk dat je makkelijk de conclusie kan trekken dat iedereen anders is, en dat iedereen weleens verlegen wordt en dan niet zo goed durft te zeggen wat hij of zij denkt.
Soms misschien bij vrouwen, of juist tegen je baas of waar dan ook? Zijn al die mensen geen echte mannen?
donderdag 27 mei 2010 om 11:45
Nici, je bent gewoon voor de gek gehouden. Zo'n man die je een rad voor ogen draait, en dan vraag je iets HEEL kleins, een drankje doen, en dan krijg je een "geen goed idee" en een soort van "wat wil je van me" (zo komt het op mij over!! ) .. Wegwezen meissie, hij wil je alleen gek maken, die zogenaamde verlegenheid geloof ik (deze keer!) niet. Je hebt initiatief genomen, hij blijft vaag (what's his problem?) - tijd om voor jezelf te kiezen.
donderdag 27 mei 2010 om 13:35
Ik kom voor de dame op - hij heeft nee gezegd, en wil dan nog uitleg ook (lijkt mij zeer doen). Heeft niets met achterdocht te maken. Als het een aardige vent was geweest, had hij EERST gevraagd waarom, niet eerst kwetsen en dan erop terugkomen. Maar het is aan Nici. Er zullen vast genoeg leuke mannen in haar omgeving rondlopen, die als ze meegevraagd worden voor een drankje, gewoon "ja leuk" zeggen... stukken gezelliger.... Ik deel de mening van Ksenija, case closed, denk om je hartje.
donderdag 27 mei 2010 om 18:53
quote:Nici007 schreef op 26 mei 2010 @ 22:09:
[...]
Verlegenheid op zich is niet zo erg, maar als het duidelijk is dat je hem ook zo leuk vindt en hij dan nog geen initiatief toont, dan is dat wel erg overdreven. Als hij daar niet overheen kan komen, is het jammer voor hem. Ik zou er geen trek meer in hebben.
Vaak is zogenaamde verlegenheid ook een uitweg, om niks te beginnen. Zoals Aqua al zei, waarschijnlijk is dit zo'n geval.
[...]
Verlegenheid op zich is niet zo erg, maar als het duidelijk is dat je hem ook zo leuk vindt en hij dan nog geen initiatief toont, dan is dat wel erg overdreven. Als hij daar niet overheen kan komen, is het jammer voor hem. Ik zou er geen trek meer in hebben.
Vaak is zogenaamde verlegenheid ook een uitweg, om niks te beginnen. Zoals Aqua al zei, waarschijnlijk is dit zo'n geval.