Wanneer snapt hij het nou eindelijk?

24-05-2010 22:30 138 berichten
Alle reacties Link kopieren
Geen geheim meer, ik vind mijn collega leuk.

Hij is al eens komen eten (samen met een andere collega). We zoeken elkaar op de zaak vaak op. En smsen regelmatig, tijdens en na werktijd, over niet werk gerelateerde zaken.

Maaaaaaar... Daar blijft het bij, en dat ben ik zat.

Ik vind hem leuk, daar hoef ik niet omheen te draaien. Dat heb ik niet letterlijk tegen hem gezegd maar het zou wel duidelijk moeten zijn. Hij onderneemt verder alleen niets, of hij snapt het niet.

Dat kan hij natuurlijk ook van mij denken, hij smst mij natuurlijk ook.

Dus..? Zelf de volgende stap ondernemen. Maar wat is een logische volgende stap?

En hoe pak ik dit slim aan zodat wanneer hij mij nix blijkt te vinden ik hem toch nog onder ogen durf te komen?
Verhuizen voor de liefde, ik heb het 1x bijna gedaan. En toen stond ik op het laatste moment zonder dak boven mijn hoofd.

Ik was bijna naar Den Haag, maar eigenlijk ben ik ook veel te gehecht aan Brabant, dat krijg je er nooit meer uit

Je kan het meisje uit Brabant halen, maar Brabant niet uit het meisje
Ahum, brabantse single meld zich......
Nici, ik vind je super stoer!
Ahh godsie, krijg je dat. Verdorie!

Wel heel cool dat je het alsnog gestuurd hebt!
flink balen, maar je hebt nu tenminste duidelijk antwoord

hoef je er ook niet meer over te twisten wat hij nu van je vindt...

Waarom hij het niet z'n goed idee vindt is niet belangrijk

als ie je leuk had gevonden had hij een andere reden neer gezet.

Zou alleen zelf wel wat minder sms contact nu opzoeken, nu gewoon wat af en toe als vrienden dan

Succes!! Maar goed van je dat je gewoon sms gestuurd hebt
quote:Nici007 schreef op 25 mei 2010 @ 21:25:

Dank jullie, maar meer dan jammer is het ook niet hoor

Geen tranen

Iemand nog leuke broers, vrienden, neefjes in de aanbieding

Wat triest. Dat is toch zeker een grapje niet?

Jammer dat hij niet wilde, maar bekijk het van de zonnige kant. Nu hoef je ook geen dingen te beginnen waar je nog niet aan toe bent. Dat zei je toch eerder, geloof ik?

Dan is dit de meest prettige oplossing, en je hebt weer tijd voor iets anders (genieten van het heerlijke weer ofzo)
Goed dat je toch de sms gestuurd hebt!

Eerste keer dat je hem nu ziet, zal wel ff slikken zijn, maar als je voor de rest gewoon normaal blijft doen, dan gaat dat vanzelf over en hebben jullie gewoon weer de werkrelatie die je voorheen had!

En voor de rest: Good luck in het vinden van een lover! Leuke mannen bestaan echt! :-)
Nope
Oh ik hoopte vanmorgen hier een positieve ontknoping te lezen... jammer! Wel heel stoer dat je het smsje hebt verstuurd!
Hmmmmmmm hij is denk ik echt heel naief. Hij heeft wel wat gevoelens op gewekt bij je. Jammer maar je hebt nu duidelijkheid. Ik zou in jou situatie vanaf wel een tandje terug doen met smsen. Succes!
Zo zie je maar weer, als hij wilde had hij wel initatief getoond.

Les voor de volgende keer dan maar.
quote:Ksenija schreef op 26 mei 2010 @ 18:44:

Zo zie je maar weer, als hij wilde had hij wel initatief getoond.

Les voor de volgende keer dan maar.

Dat slaat natuurlijk nergens op, we leven in 2010 niet in het jaar blok. Een vrouw mag ook initiatief tonen, we zijn toch zeker niet voor niets geemancipeerd!

Mannen kunnen ook best verlegen zijn en niet durven, dan moet je als vrouw dus gewoon niets doen? Achterover leunen en wachten tot ze zichzelf met bosjes aan je voeten gooien
Ben het helemaal met je eens Nici.
quote:Nici007 schreef op 26 mei 2010 @ 19:35:

[...]

Dat slaat natuurlijk nergens op, we leven in 2010 niet in het jaar blok. Een vrouw mag ook initiatief tonen, we zijn toch zeker niet voor niets geemancipeerd!

Mannen kunnen ook best verlegen zijn en niet durven, dan moet je als vrouw dus gewoon niets doen? Achterover leunen en wachten tot ze zichzelf met bosjes aan je voeten gooien Een man die verlegen is en niet durft, lijkt me niet een man om iets mee te willen.
quote:Ksenija schreef op 26 mei 2010 @ 20:03:

[...]

Een man die verlegen is en niet durft, lijkt me niet een man om iets mee te willen.Gelukkig dat jij er zo over denkt, dan blijven er meer voor de rest van ons over
quote:Nici007 schreef op 26 mei 2010 @ 20:20:

[...]

Gelukkig dat jij er zo over denkt, dan blijven er meer voor de rest van ons over
Ik ben eerlijk gezegd blij dat mijn vriend bij andere meisjes nooit initiatief durfde te tonen en bij mij wel hoor
quote:Nici007 schreef op 26 mei 2010 @ 20:20:

[...]

Gelukkig dat jij er zo over denkt, dan blijven er meer voor de rest van ons over Ik heb aan 1 voldoende, maar dan wel een echte vent
quote:Ksenija schreef op 26 mei 2010 @ 21:49:

[...]

Ik heb aan 1 voldoende, maar dan wel een echte vent

Dus alle mannen die een beetje verlegen zijn, zijn geen echte mannen?

Jij bent zelf zeker ook nooit verlegen? Jij durft altijd alles te zeggen en schaamt je nooit ergens voor?

Mij maakt het niet uit hoor maar ik denk dat je makkelijk de conclusie kan trekken dat iedereen anders is, en dat iedereen weleens verlegen wordt en dan niet zo goed durft te zeggen wat hij of zij denkt.

Soms misschien bij vrouwen, of juist tegen je baas of waar dan ook? Zijn al die mensen geen echte mannen?

Ben ik ff blij, ben bij deze ook definitief afgekeurd voor een echte vent
DUBBEL!
Nici, je bent gewoon voor de gek gehouden. Zo'n man die je een rad voor ogen draait, en dan vraag je iets HEEL kleins, een drankje doen, en dan krijg je een "geen goed idee" en een soort van "wat wil je van me" (zo komt het op mij over!! ) .. Wegwezen meissie, hij wil je alleen gek maken, die zogenaamde verlegenheid geloof ik (deze keer!) niet. Je hebt initiatief genomen, hij blijft vaag (what's his problem?) - tijd om voor jezelf te kiezen.
Huh, Aqua? Wat een achterdocht zeg. Weleens bedacht dat hij haar hartstikke relaxt vindt en wellicht een fijne omgang wil als collega's die het goed met elkaar kunnen vinden? Waarom uitgaan van zo iets slechts in een mens?
Ik kom voor de dame op - hij heeft nee gezegd, en wil dan nog uitleg ook (lijkt mij zeer doen). Heeft niets met achterdocht te maken. Als het een aardige vent was geweest, had hij EERST gevraagd waarom, niet eerst kwetsen en dan erop terugkomen. Maar het is aan Nici. Er zullen vast genoeg leuke mannen in haar omgeving rondlopen, die als ze meegevraagd worden voor een drankje, gewoon "ja leuk" zeggen... stukken gezelliger.... Ik deel de mening van Ksenija, case closed, denk om je hartje.
Oh kom op zeg. Het is niet zo dat ze al weken daten, hebben gesekst of whatever. Nici is er ook relaxt onder, en volgens mij is er geen enkele reden om deze man zwart te maken.
Eigenlijk een super vent al zeg ik het zelf, gelijk reageren en ook gewoon duidelijk nee zeggen! Klasse, en jij heel stoer nici!
quote:Nici007 schreef op 26 mei 2010 @ 22:09:

[...]

Dus alle mannen die een beetje verlegen zijn, zijn geen echte mannen?

Jij bent zelf zeker ook nooit verlegen? Jij durft altijd alles te zeggen en schaamt je nooit ergens voor?

Mij maakt het niet uit hoor maar ik denk dat je makkelijk de conclusie kan trekken dat iedereen anders is, en dat iedereen weleens verlegen wordt en dan niet zo goed durft te zeggen wat hij of zij denkt.

Soms misschien bij vrouwen, of juist tegen je baas of waar dan ook? Zijn al die mensen geen echte mannen?

Ben ik ff blij, ben bij deze ook definitief afgekeurd voor een echte vent

Verlegenheid op zich is niet zo erg, maar als het duidelijk is dat je hem ook zo leuk vindt en hij dan nog geen initiatief toont, dan is dat wel erg overdreven. Als hij daar niet overheen kan komen, is het jammer voor hem. Ik zou er geen trek meer in hebben.

Vaak is zogenaamde verlegenheid ook een uitweg, om niks te beginnen. Zoals Aqua al zei, waarschijnlijk is dit zo'n geval.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven