Wie heeft er ook schuld sanering gedaan???
woensdag 26 mei 2010 om 16:22
Alsjeblieft, wie kan me info over schuld sanering geven.
Ik zie het niet meer zitten, ga scheiden, daarna enorme schuld. Ik hoop echt dat iemand me kan vertellen wat alles precies inhoud.
Horen ze op mijn werk dan ook dat ik dat doe???
Moet ik ook mijn spullen verkopen die nu nog in koophuis staan??
Hoe werkt het precies.
Daarnaast, heb ik advocaat nodig, om te kunnen scheiden, wat kan ik doen als ik die niet kan betalen???
Hoor graag van iemand.
Ik zie het niet meer zitten, ga scheiden, daarna enorme schuld. Ik hoop echt dat iemand me kan vertellen wat alles precies inhoud.
Horen ze op mijn werk dan ook dat ik dat doe???
Moet ik ook mijn spullen verkopen die nu nog in koophuis staan??
Hoe werkt het precies.
Daarnaast, heb ik advocaat nodig, om te kunnen scheiden, wat kan ik doen als ik die niet kan betalen???
Hoor graag van iemand.
woensdag 26 mei 2010 om 16:25
Heb jaren in de schuldhulpverlening gewerkt.....
magiker@live.nl
Lijkt me voor jou niet prettig als ik hier alles neerzet over hoe dat gaat.
magiker@live.nl
Lijkt me voor jou niet prettig als ik hier alles neerzet over hoe dat gaat.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.........
woensdag 26 mei 2010 om 16:31
quote:Magiker schreef op 26 mei 2010 @ 16:25:
magiker@live.nl
Lijkt me voor jou niet prettig als ik hier alles neerzet over hoe dat gaat.Hoe kan ik je hier een prive bericht sturen?>
magiker@live.nl
Lijkt me voor jou niet prettig als ik hier alles neerzet over hoe dat gaat.Hoe kan ik je hier een prive bericht sturen?>
woensdag 26 mei 2010 om 16:34
quote:Magiker schreef op 26 mei 2010 @ 16:25:
magiker@live.nl
Lijkt me voor jou niet prettig als ik hier alles neerzet over hoe dat gaat.Ik heb je gemailt
magiker@live.nl
Lijkt me voor jou niet prettig als ik hier alles neerzet over hoe dat gaat.Ik heb je gemailt

woensdag 26 mei 2010 om 16:37
quote:sunny99 schreef op 26 mei 2010 @ 16:36:
[...]
Klik????? er gebeurd niets?ehm jawel, je komt hier terecht http://www.jurofoon.nl/nieuws/weblog.asp?id=2810
[...]
Klik????? er gebeurd niets?ehm jawel, je komt hier terecht http://www.jurofoon.nl/nieuws/weblog.asp?id=2810

woensdag 26 mei 2010 om 17:04
Wat ik bij mijn vriendin zie, is dat de mensen die het weten, héel goed voor haar dochter zijn.
Ze wordt aan alle kanten geholpen.
Voor de kleintjes, mooie kleding, véel speelgoed, als iemand een nieuwe koelkast koopt, "ach laten we de oude maar aan X geven".
Ziet er nog mooi uit natuurlijk.
Nee, eigenlijk alleen maar lieve, reacties.
Ze wordt aan alle kanten geholpen.
Voor de kleintjes, mooie kleding, véel speelgoed, als iemand een nieuwe koelkast koopt, "ach laten we de oude maar aan X geven".
Ziet er nog mooi uit natuurlijk.
Nee, eigenlijk alleen maar lieve, reacties.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
woensdag 26 mei 2010 om 17:29
Dank je voor jullie reacties.
ik ben er echt niet trots op. Maar zal dit heus wel overleven. Ik kan heel zuinig doen. Drink niet rook niet, en moet toch afvallen, gaat vanzelf door de stress. En als ik maar naar mijn werk kan komen, en kan douchen enzo, gewoon de simpele dingen.
Morgen ga ik naar gemeentehuis, zonder afspraak kan je toch gewoon aanklopen denk ik.
En laat alles op me afkomen.
Ik hoop alleen dat het 3 jaar is en geen 5 jaar want dan weet ik het echt niet meer.
Wiss me luck.
ik ben er echt niet trots op. Maar zal dit heus wel overleven. Ik kan heel zuinig doen. Drink niet rook niet, en moet toch afvallen, gaat vanzelf door de stress. En als ik maar naar mijn werk kan komen, en kan douchen enzo, gewoon de simpele dingen.
Morgen ga ik naar gemeentehuis, zonder afspraak kan je toch gewoon aanklopen denk ik.
En laat alles op me afkomen.
Ik hoop alleen dat het 3 jaar is en geen 5 jaar want dan weet ik het echt niet meer.
Wiss me luck.

woensdag 26 mei 2010 om 17:50
Hallo Sunny,
Allereerst een , zal niet makkelijk zijn voor je! Mag ik je vragen of de schulden ook de oorzaak zijn van je komende scheiding? Misschien denk je wel dat je door je scheiding in de schulden komt, maar misschien is schuldsanering (nog) niet nodig? Ben je alleen of heb je kinderen?
Wens je heel veel sterkte!
Allereerst een , zal niet makkelijk zijn voor je! Mag ik je vragen of de schulden ook de oorzaak zijn van je komende scheiding? Misschien denk je wel dat je door je scheiding in de schulden komt, maar misschien is schuldsanering (nog) niet nodig? Ben je alleen of heb je kinderen?
Wens je heel veel sterkte!

woensdag 26 mei 2010 om 17:56
Hallo Sunny
Hoeveel weekgeld je krijgt ligt helemaal aan jou situatie. Ik zit ook in de schuldanering en krijg met 3 pers 75 euro in de week. Mijn contactpersoon daar zei tegen mij dat het bedrag voor 1 persoon 40 euro is, de tweede komt er 15 bij op en de volgende 10 euro. Maar ik kreeg nog 10 euro extra voor kattenvoer omdat ik 4 katten heb.
En het zijn geen boemensen daar hoor. Ze hebben vaak echt wel begrip voor jou situatie en proberen je echt te helpen.
Veel succes!!
Hoeveel weekgeld je krijgt ligt helemaal aan jou situatie. Ik zit ook in de schuldanering en krijg met 3 pers 75 euro in de week. Mijn contactpersoon daar zei tegen mij dat het bedrag voor 1 persoon 40 euro is, de tweede komt er 15 bij op en de volgende 10 euro. Maar ik kreeg nog 10 euro extra voor kattenvoer omdat ik 4 katten heb.
En het zijn geen boemensen daar hoor. Ze hebben vaak echt wel begrip voor jou situatie en proberen je echt te helpen.
Veel succes!!