Postcrossing 5

04-05-2010 22:53 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
Dag allemaal,

Ik ben 28 dagen aan het postcrossen

Heb 7 kaartjes verstuurd welke al ontvangen zijn. Ze zijn gegaan naar: Finland, Duitsland, Taiwan, Rusland en Spanje

Er zijn er nog 5 onderweg naar: Duitsland, Finland, Taiwan, USA en China.

En dan heb ik er zelf ook al 6 ontvangen vanuit: Wit-Rusland, USA, Japan, Finland en Polen.

De Witte Rus heeft de kaart helemaal in het Nederlands geschreven, erg leuk!

De Japanse kaart is echt zooo mooi.

Tot nu toe vind ik het erg leuk!
Stay with me, let\'s just breathe.
Toadette,

Wat leuk dat je hier ook mee komt schrijven. Welkom! Enne super leuk dat de Witte Rus de kaart in het Nederlands heeft geschreven! Ook zonder spelfouten?
Toa fijn zeg!!

Hier 1 kaartje uit Australië! Verder nog steeds geen hurray's, het is zo doods bij mij!
JJ, het is wat met die Chinezen hoor.

Ook mijn handschrift werd weer geprezen in de hurray die ik net kreeg,

Kaartje heeft er maar 9 dagen over gedaan om in China te komen.

Hier verder geen post voor mij vandaag.

Wel nog kaarten gekocht.

Bij de AH pakje wenskaarten met leuke gekleurde kinderkaarten, 8 stuks voor 1,99 en net kwam er een mevrouw aan de deur voor een goed doel die kaarten verkocht.

Ook een setje gekocht.

Ik kan dus weer even vooruit en als ik ze niet voor pc gebruik dan zijn ze zeker ook leuk voor kinderverjaardagen.
Postbode bracht een official uit Polen met het presidentieel paleis erop en een leuke kaart van een Russische meeting in Moskou met 18 namen erop. Ook een hurray uit Oekraïne binnen, de nieuwe kaart gaat naar een beginnende PC-er uit NL.

Kaatje > Geduld, geduld... Heb je al kaarten gekocht bij de adresjes die ik je had gegeven?

Chayuz > piri-piriclown, heb je lekker vergaderd of ben je weer geëxplodeerd?

JJ > ik snapte niks van dat 'on strike' topic. Een hoop anarchie om niks, gewoon lekker flauw

Alsof de Chinese kalligrafie niet 'cute' is...

Amapola > welkom hier. Heb je de kaarten wel juist gefrankeerd?

Op mijn adres staan 3 profielen (de kids et moi) genoteerd. Geen enkel probleem bij het aanmaken.

Toadette > ook welkom! Kan je die Japanse kaart niet even showen?

Nu snel even eten klaarmaken, om half acht aan tafel. Latersz!
Jokejacket, ik moet toegeven dat het boek beter is en daarin had ik ook veel meer snikmomentjes, maar toch, in de film had ik ook wel wat traantjes (vooral op het laatst toen ze in gesprek was met haar moeder, snif)

en wat de meeting betreft, haha ik weet het echt niet, vind het echt wel griezelig zoiets!

Ligaa denk wel aan jezelf he! dat je jezelf niet over je kop werkt, ziek is ziek!

Amapola, nou ik moet zeggen dat dat inderdaad wel heel lang duurt, Welkom trouwens, ik hoop dat je snel een hurray mag ontvangen (heb je wel een goed emailadres opgegeven?? of in je Spam gekeken? wie weet komt alle mail daarin!)

Toadette, welkom, leuk die kaart helemaal in het nederlands! altijd tof als iemand daar tijd aan besteed!

Neferisis, haha ik heb de vergadering overleefd en mij neus zit er nog aan! Je bent me er eentje, eet smakelijk!!

Owjah ik heb vndaag ook nog een kaart uit het o zo originele USA ontvangen
chayuz ik vond het ook eng hoor, die meeting, maar heb het ook overleefd Heb er zelfs helemaal geen trauma's van haha

amapola, dat duurt lang zeg! ben je wel zeker dat je ze gepost hebt en dat ze niet ergens onder liggen (sorry dat ik het vraag hoor maar het gebeurt soms ) Je e-mail zal trouwens niet verkeerd zijn, aangezien ik veronderstel dat je wel de adressen via mail hebt gekregen. Ik duim voor hoor (zijn het allemaal verre landen mss? )
Vandaag geen kaartjes ontvangen en ook geen hurray gehad .

Wel de hele dag gewerkt en dat merk ik nu best wel aan mn hoofd...

Strax dus maar lekker relaxen.
Hellllpppppppppppppp, ik heb ook het virus opgelopen.......

Ik had vandaag 2 hurrays, een uit NL en een uit Australië. Allebei heel leuke bedankjes. Toen gelijk maar nieuwe adressen aangevraagd en die mogen naar ZuidAfrika en naar Australië..... naar Laurent 6

Verder ook nog een leuke kaart uit Finland gekregen met een grappige postzegel. Een fee met een hartje in haar handen en onder de glitters.

Ik had trouwens vorige week ook een leuke postzegel. Een brok chocolade dat ook nog ruikt naar chocolade.

Oww, ik kan nu even niet lezen wie het vroeg maar de zuignappen blijven redelijk goed zitten. Heel af en toe laat er eentje los maar dat valt tot nu toe heel erg mee.
Oh neeeee c_estelle!! Vlug de incubatieruimte in!!
C_estelle, blijven ademen! stuur hem je aller aller lelijkste kaart en zet erop, en de groetn van chayuz :P
Haha goed bezig Chayuz, zou Laurent je nog herkennen
And the greetings of chayuz (you'll remember her ) (moet je er ook zo'n smiley op zetten hé)
Haha, ik denk dat ik alweer verbannen ben en hij ondertussen alweer 100 kaarten verder is. Maar ik ga er voor zorgen dat ik niet vergeten wordt ;)
haha of juist een duiveltje Stefanie
Dan stuur je onmiddellijk zo'n kaartje hé

Goed plan StefanieV..

Een beetje slecht zijn voor Laurent mag best .

Istie ook niet zo alleen als tie in bad gaat .

(Wie was dat eigenlijk ook weer die gek is op badeendjes??)
Haha noa_lynn! Wie is er trouwens niet gek van badeendjes? Ik heb ook mijn verzameling in mijn badkamer staan
@ Toadette, welkom

@ Anita. 9 dagen naar China? Daar gaat mn record

@ c_estelle, ook al het Laurent-virus, sterkte ermee!

Toen ik thuis kwam lag er een official uit Belarus op me te wachten. Een mooie kaart en ze had er opgeschreven wat het allemaal was. Ze had haar postbusnummer erop geschreven en ik heb even op haar profiel gekeken. Ze blijkt kaarten met egels te sparen. Daar ga ik voor kijken en stuur haar een kaartje terug. De kaart heeft er maar 6 dagen over gedaan.

Geen hurrays nog binnen, maar die had ik ook niet verwacht.
ja, mijn eerste kaart van de week = helsinki

een beetje te gek gedaan door te gaan werken terwijl ik ziek ben ( koekoek).

Hmmmmm, ik ga toch maar 2 adressen aanvragen

----

hahah gaap Duitsland en Finland natuurlijk, vooruit nog maar 1: USA (leeg profiel)
Toadette, welkom. Ik ben ook benieuwd naar je kaart uit Japan.

Anita ik ben blij om te horen dat kl. man zich beter voelt.

Wil je niet ook een avatar bij je naam?
Chayuz, ik heb Laurent de groeten gedaan van je!
quote:c_estelle schreef op 27 mei 2010 @ 21:07:

Chayuz, ik heb Laurent de groeten gedaan van je!

Ben benieuwd naar zijn reactie .
Hardnekkig virus zeg.

Welkom voor de nieuwelingen.

Hier geen pc nieuws (gaat ook niet echt hard als je wél 1 kaart onderweg hebt (quotum van deze maand is op). Hij doet er trouwens al wel ruim 40 dagen over om naar Rusland te komen.
Snjókorn falla, á allt og alla
Snjokorn, mijn kaart naar Rusland is ook al een hele tijd aan het travellen.

Zouden ze het gezellig hebben samen die kaarten van ons.

Ligaa, geen idee hoe ik een plaatje bij mijn naam zet eigenlijk.

En ik durf vanavond echt geen kaart meer aan te vragen hoor.

Straks word ik ook besmet.

Wacht het weekend wel af ofzo.

Ga zo lekker mijn bed in.

Welterusten voor allemaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven