Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Bam, nee - helegaar niets ontvangen.

Hier geen Pietje Bell, maar Spider-Man 3 gekeken. Zoon vond 'm zó leuk dat -ie 'm daarna gewoon nóg maar een keertje heeft gekeken.

Note to self; Allerhande halen dus
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Hier geen kinderfilms gekeken, wel geknutseld en spelletjes gespeeld. En boodschappen gedaan dus!

Oh ja, had ik al gezegd dat ik gisteren werd gebeld dat ik met actie van winkel waar ik vorig weekend was een mobiele telefoon heb gewonnen????
Hier de hele dag gewerkt om om kwart voor 7 thuis te komen met onder elke arm een kind, want Madokus heeft 24-uurstdienst dus niet thuis. Geen kinderflims vandaag in huize Madootje dus.

"Zwaait nog even naar Kjong in de hoop dat ze af en toe achterom kijkt"

Jeetje Lil, da's nou ook balen om ziek te zitten wezen in Verwegiestan. Sollicitatiegesprek klinkt veelbelovend. Zou mooi zijn als daar een leuke, lowprofilebaan uitkomt die wat meer lucht geeft in Lilbestaan.

Jeetje, wat een zieken en bijnazieken hier zeg.

Hier, voor een ieder die het kan gebruiken.

Bam, wat leuk dat je wat gezellige contacten aan het opdoen bent. En wat een lieve moeder zeg!

Bloes, de barman klinkt goehoed!!!! Ik wordt er nieuwsgierig van.

Bent, wat klinkt je week vol en druk zeg. Fijn dat er na de bruiloft weer wat rust in de tent komt. Hopelijk kun je vrijdag nog een beetje bijtanken zodat je niet te moe bent om van de bruiloft te genieten. Ook ik zou voor de zwarte jurk gaan. Ik vind hem een stuk vlotter staan.

Ik geloof dat Toet het vroeg. Het gaat met mijn moeder de goede kant op. Vorige week liep ze nog rond als een vrouw van 90, maar deze week voelde zich richting de 70 gaan. Ik ga vrijdag een dagje die kant op, dat zag ze inmiddels ook weer zitten.

Hier gaat alles zijn gangetje. Ik heb alleen 's avonds erg weinig puf nu ik weer aan het werk ben. Vandaar dat ik ook hier minder te vinden ben. Als het goed gaat begin ik morgen met sporten. Ik ben benieuwd of ik daarna nog kan bewegen. Is erg lang geleden dat ik voor het laatst heb gesport.
Pietje Bell heb ik ooit een keer gekocht, was in aanbieding ergens en hebben Dochter en Zoon laatst gezien, vonden ze volledig geweldig.

Toet, niet normaal mens, een telefoon gewonnen! Leuk gefeliciteerd! En lekker geknutseld en gespeeld, goeie dag... Lief van je buuv.

Ik heb net gestoomde rijst met gestoomde groente op, en daar dan ongeveer een kwart portie van. Tot nu toe gaat het goed. En nu ga ik maar weer eens slapen, en dan morgen hopelijk weer een beetje bij de mensen. Hee, Nld Slovenie wordt hier uitgezonden, da's grappig. We staan nog voor ook. (Vandaar dat GG zo kortaf was aan telefoon net, die zat gewoon voetbal te kijken.)
Oooh Lil, wat akelig om zo ver weg ziek te zijn... arme jij!!!

Madootje, erg herkenbaar. Ook ik heb na een werkdag geen puf meer over om wat dan ook te doen. Kolven begint alweer moeilijk(er) te worden. Baal ik van. Temeer daar Leentje wat eczeemplekjes heeft... ik wil dus eigenlijk echt geen kv bijgeven voor ze 6 maanden is. Kost een hoop energie. Zit nu 's avonds druppel voor druppel naar buiten te persen om maar weer genoeg te hebben voor de volgende dag. Maar hey, het lukt!

Toet, christemeziele, allemachtig!!! Nou weer een telefoon gewonnen!! Hoe is het toch mo-ge-lijk!!! Het is gewoon echt over de top! Leuk hoor!

Ik zal binnenkort wel werkupdate geven in AK, maar heb er nu dus ook de puf niet voor. Maar eigenlijk gaat het wel goed. (Moet ook wel, proeftijd is vandaag verlopen)

Bam meisje... Vind het zo klote dat je zo ziek wordt van die infuzen. Snie eerlijk!

Ben wel blij voor je dat je zo snel al contacten opdoet daarginder. En nog leuke ook!

Ik had ook gezien dat Pietje Bell komt zaterdag, denk dat we dat maar gaan kijken met Lientje en Loentje, lijkt me leuk! (Maareh... ben bang dat dat wel botst met Idols... dus misschien nemen we het wel op.)

Gisteravond gesprekken gehad met juffen van Lientje en Loentje. Met Loentje gaat het super goed! (Goh, verrassend...) met Lientje helaas wat minder. Ze is nogal sloom in de klas, zit vaak met haar duim in haar mond beetje voor zich uit te suffen. (Wat gek is, want thuis is ze al een half jaar van het duimen af!) Juf vindt haar ingekakt en vindt dat zorgelijk. Best moeilijk, aangezien ze thuis wel heel energiek is. (Dus wij denken zelf niet aan Pfeiffer ofzo, terwijl dat wel een logische conclusie zou kunen zijn)

Oh, en ik ben dus verder niet ziek(er) geworden, dan maandag. Gelukkig kan namelijk echt niet.

En Toet, hier hebben ze pas volgende week vakantie.

Ehm... had ik nog meer?
quote:madootje schreef op 17 oktober 2007 @ 21:12:

Bloes, de barman klinkt goehoed!!!! Ik wordt er nieuwsgierig van.

Én dyslectisch!

Zwaar denk ik, na lange werkdag met twee mini-mannen thuis te komen en alles nog te moeten doen. ~schuift voetenbankje onder de voeten van Mado~

Had net Mims aan de foon en de redding is nabij: er is internet mogelijk in het nieuwe huis, nu nog iets met een snoer waar Mops haar bekkie niet over moet breken ofzo.

Barman-update: hij gaat mee naar het feestje van de SiepieBobo's. Als hij zich verveelt dan kan hij altijd nog... juist ja. en vervelen doet hij niet snel want ééns een bartype altijd een bartype.

Driem weer gekalmeerd? ~spuit stiekum Haldol in de bevallige bips van Driem~ Vertel eens meid, wat heb je precíes gedaan tussen 13.01 u en 13.03 u?
Ik lijk maar niet de rust te kunnen vinden om hier alles bij te houden. Vandaar dat ik op dit late tijdstip nog even probeer een beetje bij te lezen. Krijg er vast spijt van, want heb momenteel 2 logeetjes en er staan morgen vast 5 heel enthousiaste hieperdepiepe (net als Dream) kindjes op een ongristelijk tijdstip aan m'n bed.

Even een kleine update:

Goed nieuws-ik heb een nieuwe oppas gevonden,

Goed nieuws-mijn andere oppas sms'te vanmorgen dat ze 4 cm ontsluiting had (hopelijk is de kleine er inmiddels...)

Goed nieuws-ik heb 5 euro gewonnen bij een kledingsite

Goed nieuws-middelste heeft een kleurwedstrijd gewonnen van de bieb, volgende week prijsuitreiking (we beginnen klein, Toet, maar er komen van die win-vibes deze kant op, hartelijk dank! )

En heel slecht nieuws: mijn heel erg zieke collega is overleden.

En zo gaan vreugde en verdriet weer hand in hand.

Lil, wat naar dat je zo in je uppie in een ver land ziek zit te wezen, hopelijk knap je gauw weer op.

voor jou en ook voor Bam!

Bloesem, leuk die barman, doe je de groetjes aan de Siepiebobo's?

Madootje ook al druk en Pimpel, heb je werkdingetje in de ak gelezen, maar ook daar heb ik geen rust voor om eens een weloverwogen antwoord te schrijven. Nou moet ik zeggen dat er door mij waarschijnlijk ook weinig nieuws toe te voegen zal zijn. Anderen hebben dat al heel goed gedaan. Ben wel benieuwd naar de update.

Bentetje, volgens mij wordt het de zwarte, of niet?
Ohja, leuke herfstfilm: Charlotte's Web.

En die Allerhande moet ik ook hebben! Volgende week ook alweer traktatie-tijd in huize Verano.
Oh Verano, wat akelig van collega.. Sterkte meid. En fijn om je weer hier even te zien, al moet je je niet verplicht gaan voelen. Alles komt wel weer, zo gaat het toch gewoon hier... Gaat het met je logeetjes?

Pimpel, is op je thuisdagen een keer tussendoor kolven een optie? Om niet alle druk op de werkkolfsessies te leggen?

Hier wel weer ok. Wel gammel, maarniet meer zo idioot misseijk en draaierig. Ga dus nu in de kleren en weer zakelijk zijn.

Later!
Goedemorgen. Ik heb zowaar 7-8 uur achter elkaar geslapen. Hemels. Ben er wel duf van. Zou niet moeten mogen. En ik vind het koud in huis. Als ik straks terug ben van school maar eens een lekker warm vest zoeken ofzo. Kachel aan vind ik nog een beetje zonde.

Verano, gecondoleerd met collega.

Ik ben gister met Vietje op bezoek geweest bij de vrouw van mijn collega die in januari is overleden. Zijn zoontje is echt een plaatje!!! En hij lijkt best veel op zijn vader. We hadden namens het werk een heel mooi cadeau voor haar (nou ja, eigenlijk voor haar zoontje) gekocht en ze was helemaal ontroerd.

Charlotte's Web is inderdaad een erg leuke film.

Ik heb gister kaartjes gereserveerd voor Ronja de Roversdochter voor Mootje en mij. Dichtstbijzijnde locatie is Bloesdurp, dus gaan we daar maar heen. Misschien te combineren met een bezoekje aan Bloesresidentie Bloes? Het is ergens half december. Ik mail je anders tzt wel even.

Iemand nog een leuke suggestie voor een voorstelling voor Jootje? En wat denken jullie, zou Vietje al naar Nijntje kunnen? Hij zit nu zo ongeveer ín de tv om Nijntje te kunnen zien. Hij vindt het echt leuk. Maar op internet lees ik dat het vanaf 3 jaar is en hij is pas 2 jaar en eh....3 maanden.

Gut, wat ben ik georganiseerd vandaag. Of ik moet iets grandrioos vergeten. Ik hoef pas over een minuut of tien schoenen/jassen/etc te gaan doen en we zijn helemaal klaar. 't Is een wonder.
Hé Lil, jij was er net nog niet.

Pas je wel een beetje op je gammele lijf?
Hee leuk, Meave! Ik wil graag weten wanneer jullie dan hier zijn, dan ga ik proberen of ik thuis kan zijn voor een Warm Welkom.

~geeft vest aan~

Succes Lil, rustig aan.

Verano, veel eh succes met 5 stuiterballen vandaag! En gecondoleerd met je collega. Bah, moest niet mogen.

~zet koffie neer en één zonder caffeïne, voor Driem~
Goedenmorgen!

Er is rust in het lijf van Dreamer, uitgestuiterd. Fijn he?

Kijk, dat ben ik niet gewend, niet als eerste te zijn hier, op een werkdag. Ik zit op andere locatie en daar beginnen ze een uurtje later (he, wat vervelend ) En.. bij 't ontbijt ook al niet tijd, want LD was al wakker, dus daar heb ik even mee zitten kleppen. Die heeft een probleem met de dag van haar kinderfeestje, want bij de éne optie kan éne vriendin niet, die net verhuist is, bij de ándere optie kan ándere vriendin niet, die beste vriendin is . Dus.. ik ga een optie 3 in het leven roepen, denk ik ...

Verder, naast de *thee* en de *koffie* ook

*TAART*

aangezien mijn liefste lief vandaag 41 jaar is geworden.

En daarbij dus ook de felicitaties voor Wind's lief.

Meave, wat ben je georganiseerd vandaag! En als Vietje thuis zo ín Nijntje kruipt, dan kan hij er vast wel heen, maar ik weet het niet zeker, aangezien ik nooit naar Nijntje geweest ben. LE kon wel heel vroeg naar K3

Madootje en Pimpel, wat vervelend dat jullie nog zo moe zijn, na het werk. Wel begrijpelijk, natuurlijk. Maar erg vervelend.

En wat raar dat Lientje op school zo minder fit/actief lijkt dan thuis?

Bloes, tussen 13.01 en 13.03 was ik LE aan 't wegbrengen naar feestje

Veranoo, wat een fijne goede nieuwtjes.

Vervelend van collega

Maar win-vibes van Toet krijgen, kunnen jullie ook wat doorsturen naar het Noorden?

Bam, ik hoop dat je je weer wat beter voelt?

E Lil ook! (wat is het geworden met NL - Slovenië?)

Nadeel van lijstjereactie: ik sla vast iemand over.

Fijne dag iedereen!

I'll be back
Later is nu
Oh ja: het Nijntje-debacle: Oudste Bloesje was ook net 2 toen ze naar Nijntje ging en was verrukt! Lijkt me geen probleem dus. Ze vonden ook Kikker en Pluk van de Petteflet erg leuk, misschien is dat nog een idee?

En wbt Lientje: heb je er aan gedacht om haar ogen te laten controlen? Op school heb je die veel intensiever nodig dan thuis en als die niet helemaal op tijd kunnen focussen is dat rete-vermoeiend. Als kind was ik ook steeds zo moe op school en ineens bleek ik -4 te hebben. Sinds de bril is het weer goed met Bloes.
Sjemig Toet, die winacties van jou nemen wel echt absurde vormen aan. Hoe kan een mens nou zó veel en zó vaak winnen? Maar het is je van harte gegund hoor!!

Ach Verano, wat triest van je collega Gecondoleerd.

Meave, naar Ronja de Roversdochter?? Dat was vroeger echt mijn aller-, aller-, aller-, allerfavorietste boek! Leuk dat je daarheen gaat!

'k Heb vroeger ook Charlotte's Web gelezen en moest huilen toen de spin doodging. Ik weet niet of ik de film wel aan kan, hoor

Elvis en Dreamer, gefeliciteerd!

Lil, weer helemaal zakelijk aan het doen met gammel lijf? Wat stoer! Maar wel een beetje aan/om jezelf denken, hè? *streng gezicht*

Zo, Zoon heeft me hier tot wel kwart voor 8 laten uitslapen - wat een wonder. Of ik hoorde hem voor die tijd gewoon niet, dat kan ook natuurlijk (ontaarde moeder). Man is 2 dagen weg naar Engeland en die hoort Zoon altijd roepen en gaat er altijd uit, waar ik gewoonweg niets hoor.

Gisteren hebben we een Lekker Luie Dag gehad, waarbij ik geen reet gedaan heb en Zoon tot 2 uur in zijn pyjama heeft rondgelopen en dat had ik blijkbaar nodig; waar ik me gisteren nog vrij lamlendig voelde, voel ik me vandaag weer gewoon goed. Fijn! En goed getimed ook, want we moeten vandaag en morgen weer de hort op. Zoons haar wordt vandaag geknipt, want ondanks dat ik zijn krullen wel mooi vind en hij lang haar wil zodat hij kan headbangen (goh, van wie zou hij dát nou hebben?), begint het in zijn ogen te hangen en da's voor hem erg irritant. Dus hij gaat een klein stukje korter strakjes.
Bloes, ik heb een heul speciaal topic geopend over die peutervoorstellingen, misschien komen er nog leuke tips, maar in ieder geval bedankt voor jouw geruststellende opmerking. Ik neig erg naar Nijntje, Pluk is denk ik heel leuk voor Jootje, maar nog niet zo voor Vietje.

Alex, ja, was ook mijn allerfavorietste boek, ik ben het nu aan het voorlezen aan Mootje. Elke avond een kwartiertje. En hij vindt het boek ook helemaal geweldig.

Dream, hier ook gefeliciteerd!!!
Oh, ik kan me trouwens niet herinneren of de spin dood gaat in de film Alex, ik al vanmiddag eens aan Jootje en Mootje vragen.
Ach, wat leuk dat Mootje het ook leuk vindt. Wil hij niet net zo graag Birk zijn zoals ik vroeger Ronja wilde zijn?

Hier zijn we sinds kort ook begonnen met het voorlezen van een doorlopend verhaal, maar dan Dolfje Weerwolfje. Zoon vindt het helemaal leuk en als ik aan het voorlezen ben, 'zit' hij echt helemaal in het verhaal. Ik vind dat zooo leuk om te zien. Ik denk dat we hierna aan de GVR gaan beginnen.
Mootje leest nu zelf in Dolfje (weerwolvenfeest) en vindt dat ook wel erg leuk. Hij heeft het nog niet gehad over Birk willen zijn Alex, maar Birk heeft nog niet echt een grote rol in het boek. Birk en Ronja hebben pas net vriendschap gesloten.
Krijg gewoon weer helemaal zin om Ronja te gaan lezen
Dolfje Weerwolfje........ Ach, wat lijkt het me leuk als ik dat soort boeken voor kan gaan lezen! Vind het nu ook erg leuk om te doen, hoor, maar Bobbi-, Nijntje-, Kikker-, Pluk- en Bo-verhalen komen mijn neus wel een beetje uit.

Dreamer; gefeliciteerd met je man! Vieren jullie het ook? Die AH ga ik even ophalen; ben altijd zoooo suf in het bedenken van iets leuks om op te trakteren. Kan wel wat hulp gebruiken!

Verano gecondoleerd met je collega. Brrr...... En is je oppas al bevallen?

Hihi, Bloes heeft het wel over een stuiterende Driem, maar he.... volgens mij stuiter jij ook?! Je posting sprankelen gewoon, af en toe!

Lil nog veel beterschap; ziek zijn in een hotel is echt niet fijn. En maf, toch, dat je leven zo druk kan zijn dat een tussendoor afspraak NOOIT goed uitkomt? Is hier ook vaak. Werkelijk NIETS komt goed uit, als het niet al heel lang in de planning zat... Volgens mij is dat niet goed; TE druk, maar ja.... zo gaat het he?

Toet! Een mobieltje deze keer!!!! Ongelooflijk, jouw winnen!! Maar van harte gegund, natuurlijk.

En Pim/Mado, balen van moeheid.... Hierbij wat energie naar jullie doorgestuurd! Pim, Bloes' opmerking over ogen vind ik wel wat inzitten?! Vreemd, hoor, dat ze thuis wel lekker energiek is, en op school niet.

Bam; pfffff... Ondanks dat je zelf altijd heel nuchter en dapper over spuit, bijwerkinge enz. schrijft, lijkt het me toch af en toe verdomde moeilijk! Sterkte, meid! Wel fijn dat je schoolpleincontacten gaan lopen .

Bentetje nu volop in de laatste-loodjes-voor-de-bruiloft-bruiloftstress?

Hmmm.... Is wel een erge rijtjesposting geworden. Solly! Volgende keer maar weer beter.
Tssk, en dat verhaal kén ik dan weer helemaal niet. LD is ooit met mijn moeder en haar nichtjes naar Ronja geweest.

Nadat IK altijd uitgeloot werd bij de kindervoorstellingen van mijn keuze, doe ik al jaren geen moeite meer. Als ik deze voorstellingen zo allemaal hoor/lees, denk ik er toch over weer eens wat actiever hierin te zijn.... volgend jaar ofzo.

Weerwolvenfeest ken ik ook al niet..

Elvis is in de vakantie begonnen met Alleen op de Wereld (en daar zat IK dan bij te huilen, tot verwondering van de kinderen) maar in het drukke alledaagse leven, met elke avond om 7 uur 'He

Heerlijk, waar ik nu zit kan ik ongegeneerd internetten. Heb nl. alleen werk als er telefoon is (en ik heb de neiging die uit te schakelen ) het is rustig, dus veeeel internet. Heb de digikrant al uit.

Nanny McPhee is ook erg leuk, trouwens, als film.
Later is nu
wij vieren zaterdag verjaardag.

Ik had trouwens vandaag helemaal geen verrassende cadeaus. Hij had zelf alles al gekocht en ook nog uitgepakt met de kinderen erbij, van de week. Dus ik heb alles bij elkaar gescharreld en met de kinderen naar boven gebracht
Later is nu
quote:meave schreef op 18 oktober 2007 @ 09:30:

Oh, ik kan me trouwens niet herinneren of de spin dood gaat in de film Alex, ik al vanmiddag eens aan Jootje en Mootje vragen.Jep, ze gaat dood. Maar ze krijgt hónderden kindertjes dus het blijft gezellig in de boerenschuur.
Hmmm.... Dreamer, op zich lekker als je ongegeneerd kunt internetten. Maar god, ik vind een dag wel lang duren als je niets om handen hebt. Soms is het ook wel lekker om het druk te hebben.... Dusseh; toch maar succes voor vandaag!!

Ha, dat doen die mannen nou altijd he? Zelf kopen en alvast uitpakken/proberen enz. Ik kan daardoor ook nooit met een leuk origineel kado op de proppen komen. Grrrrrr.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven