Bezemtopic nummer 8!

27-05-2010 13:08 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je ook graag bezemt of het juist niet zo graag doet en wat ondersteuning wilt: hier is het bezemtopic!

Post je lijstjes, streep ze af en klets gezellig mee

de zevende bezem

de zesde bezem

de vijfde bezem

de vierde bezem

de derde bezem

de tweede bezem

de eerste bezem
Hai zonlicht!!

Zonlicht is ook al zo'n leuke forumster!
dag mijn lieverds

Dames en heer alvast bedankt voor de heerlijke dag. Ik moet nu weer verder maar kom snel terug

Alle anderen trouwens bedankt voor de gelukswensen hier
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Zo, klaar met stofzuigen, vaatwasser staat weer aan, vuilniszak is de deur uit en M ligt weer in bed.

Het stuucwerk is klaar!!!!

rechts gaat de muur nog een stuk door, maar dat paste niet op de foto..

Nu een paar dagen wachten tot het helemaal droog is, en dan wil ik waarsch. dit

kleurtje

(en andere kleur traptegels.. en het is nu nog een chaos.. dus als het af is is het ook wat opgeruimder haha)

Heb ondertussen al zo'n 6x gedweild.. wat een ellende zeg.. als iemand een tip heeft waarmee ik die gips waas van mn laminaat en keukenvinyl krijg hoor ik het graag...
Poes van HG heb je iets voor cementwaas. Anders blijf je bezig. Als het nat is lijkt het schoon en als het droog is zie je het weer.

Het ziet er wel mooi uit.

Ha Zonlicht. Alleen al van je naam ben ik helemaal gek.

Ik heb vandaag mijn lijstje van vrijdag afgewerkt.

Lekker helemaal klaar.

Even gepikt van Poes.
HG cementwaas op mn lijstje van morgen gezet. ga het meteen proberen, want hier krijg ik een beetje de ziekte van in..

Inderdaad, nat lijkt het schoon, maar eenmaal droog is er niks van te zien dat het gedweild is..

Ja het is echt mooi geworden.. Nu is alles opnieuw gestuuct in de woonkamer, muren en plafond, nu alleen nog een wandje fotobehang en het is af!

Mijn lijstje voor morgen (je kan het maar vast neerzetten..)

* cementwaas van HG kopen

* woonkamer/keuken en gang dweilen

*vaatwasser uit en weer inruimen

* chaos proberen op te ruimen

* spiegel goud spuiten

* beddengoed wassen en drogen
Poetsen met krantenpapier helpt ook tegen een cementwaas.

Tot zover deze zeer nuttige bijdrage! Slaap lekker!
Oh kranten zijn wel goedkoper. Oude kranten bedoel ik dan.

Als je nieuwe gebruikt, kun je beter HG kopen.
Zit mn vloer dan niet onder kranten inkt? als ik er heel de benedenverdieping mee door ga...

Poessieman zegt net dat cementsluierverwijderaar te agressief is voor het laminaat? hmm nou ik ga morgen wel even naar de drogist en het etiket ervan lezen..

Ik ga slapen, welterusten allemaal!! en tot morgen!
Je hebt van HG ook iets speciaal voor laminaat. Nee natuurlijk moet je niet die voor tegels nemen. Dan heb je straks geen laminaat meer over.
Moggûh lieffies!

Poeh....gisteravond bij vrienden, iets te laat thuis en nu iets te vroeg wakker.

Ixsje komt zo en dat maakt heel veel goed!

Geniet!
Mogguh

Met krantenpapier kun je ook vlekkeloze ramen krijgen. Tot zover de tips van oma uit Afrika.

Nog zes minuten voordat het hier drukjes wordt.
Moggu

Ik vertrek zo met Oudste naar kamp Vught.

Later dus..

Fijne dag!!
Veel plezier Coe

Zo, hier al lekker chagrijnig op de vroege morgen. De wekker gaat hier altijd belachelijk vroeg en dan ben ik wakker en slaapt Lief nog fijn door. En soms kan ik daar zo van balen. Bah.

Verder vanavond cursus, tenminste, heb er officieel nog niets van gehoord dus daar moet nog een mail heen. En de cursus borstvoeding waarvoor ik me heb opgegeven is vol. Mooi balen dus allemaal. Nu heb ik nog 5 minuten om weer rustig te worden voor ik Zoon moet roepen.

Lijstje:

- mail schrijven

- was opruimen

- wassen

- vouwen

- wvttk....

Hopelijk is jullie dag beter begonnen
Zo, de mail is al weg. Dat scheelt weer. Nu echt uitademen en Zoon wakker maken.

heb al wel een grapefruit op. Heerlijk maar wat een werk dat schillen (ik geloof dat vandaag alles teveel gaat zijn hoor )
Mogguh...

Goldman heeft voor mij een 'To-do-briefje' achtergelaten.

Het moet niet veel gekker worden.

To do:

Naar de winkel om hondenvoer en een terrasverwarmer.

Om onkruidverdelger.

Om de aanbieding van 3=2 bier halen bij de C1000.

Verder moet ik ook:

Was vouwen

Stofzuigen

Ik heb in de aanbieding (gratis af te halen) een ouderwetste trapnaaimachine in houten kast:

Precies dezelfde maar dan met zwarte naaimachine
Een to do briefje, mét bier erop en onkruidverdelger. Het is wel een echt mannenbriefje

Zo, hier is Zoon naar school. Is best nog lastig om dat logistiek zo te krijgen dat hij op tijd is Moet ik nog even in groeien denk ik, in de rol van thuismoeder...

Nu even rusten en dan huishoudelijke taakjes.
Fuss Hoop dat je je snel wat vrolijkert voelt.

Goldie, kun je ook echt naaien (en netjes) met dat ding? Als je er niemand voor weet te vinden wil mss de derdewereldwerkplaats alhier het voor je komen ophalen? Die dingen worden in Afrika dus nog echt gebruikt..

Ik ben maar slecht op gang gekomen, en de kinderen dus ook. Oudste heeft wel braaf zijn spreekbeurt in zijn hoofd gerepeteerd. Muis heeft zaterdag een vaderdagkadootje gemaakt en was helemaal in de misere omdat hij zijn papa niet kan zien.

En ik voel me dus weer het monster dat dat veroorzaakt

Lijstje vandaag:

Rust!

Hulpverleenster

Veel was

En echt nog wel andere zaken die nodig zijn

Cursus en muziekgedoe
Nee Mamz, hij werkt momenteel niet meer, daarvoor moet er een nieuw rubbertje en een nieuwe naald op. Zegt Goldman.

Het ding stond hier altijd voor de sier in huis, maar moet nu wijken.

Mijn hart breekt als ik lees over dat vaderdagcadeautje. Dat Muis verdrietig is en dat jij je daar dan schuldig over voelt. Ik denk dat (als je al van een schuldige kan spreken) in dit geval de vader zelf is..
I'm back!

Met een klein nuanceverschil en het voelt goed! Kon maar niet wennen aan de buurvrouw!

Jullie mogen gewoon Jonna zeggen hoor!

Mamz, schuldgevoel overboord! Maar het blijft lastig naar je zoon toe. Want het legt zo slecht uit.

Marktplaats, Gold?

Fussie, het went snel! Hoe 'oud' is Skippy nu?

Ixsje slaapt even, dus omama gaat snel even aan het werk. Twee reportages mogen af!

PS: op mijn weglog staan foto's
Pfff, hier gaat ook alles teveel zijn vandaag deze week

Mmetje is volgens mij ziek, het begon vandaag precies hetzelfde als gisteren. Vanmorgen was hij supervroeg wakker, ik heb nu hoofdpijn van de slaap.

Nu heb ik het deze week verschrikkelijk druk op het werk, maar als M morgen ook zo is dan weet ik zeker dat het KDV me belt dat ik hem moet komen halen.

Vandaag moet ik ook nog naar het consultatiebureau racen, en heb ik laat een vergadering. Ergens tussendoor moet ik ook nog boodschappen zien te doen.

En ik heb zelf keelpijn

Help!
Ik zag Yonna staan bij laatste reactie, ik dacht al dat we weer een nieuwe bezemt erbij hadden
Welcome back, Jonna

Weet je, ik kan gewoon de vader bellen, en een afspraak maken, en weer de sukkel zijn die maar hoopt dat er nooit iets ergs gebeurt. Er is ook niet zo veel gebeurd in de afgelopen drie jaar, alleen maar afwezigheid bij afspraken en soms uit een afspraak weglopen zonder iets te zeggen. Beter nog, ik kan proberen of ik een geschikte vrijwilliger vind om afspraken (die net zo goed niet nagekomen kunnen worden) te begeleiden. Maar ja, het zou zo fijn zijn als hij eens een keer wat deed in plaats van lekker schuilen achter dat ik het contact frustreer.

Oudste heeft van de week al eens gezegd dat hij gewoon naar zijn vader toe gaat, al moet hij lopen (nou ja, dat laatste is ook wat overdreven, vond hij zelf). Kortom, ik weet het even helemaal niet.

Janken lucht op, toch?
Jaaaaaaa jonna is er weer, de foto's op je weblog zijn echt heeel erg mooi nogmaals bedankt
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Mamz, het blijven gewoon moeilijke dingen

Hier was Zoon blij dat zijn vader al eerder weg moest. "nu hoef ik 5 weken (ipv 4) niet naar papa". Tja....

Ik zou je hulpverleenster eens vragen wat zij je kunnen biedne hierin.

Jonna, doe eens een linkje? Want nu heb ik wel je portfolio gezien maar volgens mij niet de goede bruid

Overigens wel een hele mooie foto van een ouder bruidspaar, daar spat de liefde vanaf! Mooi!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven